Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT
Núm. 5679
Resolució de la directora general de Salut Pública i Participació per la qual se sotmet a informació pública el Projecte de decret pel qual es regula l’exercici de la sanitat mortuòria de les Illes Balears
Antecedents
1. En data 15 de maig de 2017, la consellera de Salut va ordenar l’inici del procediment d’elaboració del Projecte de decret pel qual es regula l’exercici de la sanitat mortuòria de les Illes Balears. En aquesta Resolució s’ordenava la publicació del tràmit d’informació pública.
2. La directora general de Salut Pública i Participació va signar la memòria corresponent d’anàlisi de l’impacte normatiu el 3 de maig de 2017.
Fonaments de dret
1.La Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2. L’article 42 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears, regula el procediment d’elaboració de les disposicions administratives, i l’article 44 la informació pública.
3. La Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Sotmetre a informació pública l’esborrany del projecte de decret pel qual es regula l’exercici de la sanitat mortuòria de les Illes Balears, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Direcció General de Salut Pública i Participació (carrer de Jesús, 38A, 07010, de Palma), a la web <http://dgsalut.caib.es> i al Portal de Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.
2. Fixar el termini per a la informació pública en 15 dies hàbils comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. Disposar que les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Direcció General de Salut Pública i Participació (carrer de Jesús, 38A, 07010, de Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i han d’anar adreçades a la Direcció General de Salut Pública i Participació.
4. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració de normativa” de la pàgina web del Portal de Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins el termini que s’estableix en l’apartat 2 anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.
Palma, 22 de maig de 2017
La directora general de Salut Pública i Participació
Maria José Ramos Monserrat