Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
Núm. 5623
Aprovació definitiva de l’ordenança reguladora de l’impost municipal sobre l’increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana i l’ordenança reguladora del preu públic per a la prestació de serveis municipals
Aprovades provisionalment pel Ple de l’Ajuntament, en sessió de 16 de març de 2017, les ordenances reguladores de l'impost municipal sobre l'increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana i l’ordenança reguladora del preu públic per la prestació de serveis municipals, han estat exposades al públic durant trenta dies hàbils sense que s’hagin presentat reclamacions. D’acord amb l'establert a l’article 17 del Real Decret Legislatiu 2/2004 pel que s’aprova el Text refòs de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, l’acord s’enten definitivament adoptat i s’en publica el seu text íntegre.
L'INCREMENT DE VALOR DELS TERRENYS DE NATURALESA URBANA
Disposició general
Article 1
1.Conformement al que disposen els articles 15.2 i 59.2 del R.D. 2/2004 de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar exigirà l'impost municipal sobre l'increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana, d’acord amb les normes contingudes a la present Ordenança.
Fet imposable
Article 2
1. Constitueix el fet imposable de l'Impost l'increment de valor que experimentin els terrenys de naturalesa urbana, durant el període impositiu, i es posi de manifest a conseqüència de la transmissió de la propietat d'aquells per qualsevol títol o de la constitució o transmissió de qualsevol dret real de gaudi, limitador del domini, sobre els dits terrenys.
2. El títol a què es refereix l'apartat anterior podrà consistir en:
a. Negoci jurídic mortis causa
b. Negoci jurídic inter vivos, ja sigui de caràcter onerós o gratuït
c. Alienació en subhasta pública
d. Expropiació forçosa
Article 3
1. Tindran la consideració de terrenys de naturalesa urbana: el sòl urbà, el susceptible d'urbanització, l'urbanitzable programat o urbanitzable no programat des del moment que s'aprovi un programa d'actuació urbanística; els terrenys que disposin de vies pavimentades o encintat de voravies i que comptin, a més, amb clavegueram, subministrament d'aigua, subministrament d'energia elèctrica i enllumenat públic; i els ocupats per construccions de naturalesa urbana.
Article 4
1. No està subjecte a aquest Impost l'increment de valor que experimentin els terrenys que tinguin la consideració de rústics als efectes de l'Impost sobre béns immobles. En conseqüència està subjecte l’increment de valor que experimentin els terrenys que s’hagin de considerar urbans a efectes de l’impost sobre béns immobles, amb independència de que estiguin o no contemplats com a tals al Cadastre o al Padró d’aquell.
Exempcions
Article 5
1. Estan exempts d'aquest Impost els increments de valor que es manifestin a conseqüència dels actes següents:
a. Les aportacions de béns i drets realitzats pels cònjuges a la societat conjugal, les adjudicacions que a favor seu i en pagament d'aquelles es verifiquin i les transmissions que es facin als cònjuges en pagament dels seus havers comuns.
b. La constitució i pagament de qualssevol drets de servitud.
c. Les transmissions de béns immobles entre cònjuges o a favor dels fills, com a conseqüència del compliment de sentències en els casos de nul·litat, separació o divorci matrimonial.
d. les transmissions de béns que es trobin dins del perímetre delimitat com a Conjunt Històric-Artístic, o s’hagin declarat individualment d’interès cultural, segons l’establert a la Llei 16/1.985, de 25 de juny, del Patrimoni Històric Espanyol quan els seus propietaris o titulars de drets reals acreditin que han realitzat obres de conservació, millora o rehabilitació en els esmentats immobles.
e. Les transmissions realitzades en ocasió de la dació en pagament de l'habitatge habitual del deutor hipotecari o garant d'aquest, per a la cancel·lació de deutes garantits amb hipoteca que recaigui sobre la mateixa, contrets amb entitats de crèdit o qualsevol altra entitat que, de manera professional, realitzi l'activitat de concessió de préstecs o crèdits hipotecaris.
Així mateix, estaran exemptes les transmissions de l'habitatge en què concorrin els requisits anteriors, realitzades en execucions hipotecàries judicials o notarials.
No és aplicable aquesta exempció quan el deutor o garant transmetent o qualsevol altre membre de la seva unitat familiar disposi d'altres béns o drets en quantia suficient per satisfer la totalitat del deute hipotecari i evitar l'alienació de l'habitatge.
A aquests efectes, es considera habitatge habitual aquell en què hagi figurat empadronat el contribuent de forma ininterrompuda durant, almenys, els dos anys anteriors a la transmissió o des del moment de l'adquisició si dit termini fos inferior als dos anys.
Pel que fa al concepte d'unitat familiar, s'estarà al que disposa la Llei 35/2006, de 28 de novembre, de l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques i de modificació parcial de les lleis dels impostos sobre societats, sobre la renda de no Residents i sobre el Patrimoni. A aquests efectes, s'equipararà el matrimoni amb la parella de fet legalment inscrita.
La concurrència dels requisits previstos anteriorment s'acreditarà pel transmetent davant l'Administració tributària municipal.
2. Així mateix, estan exempts d'aquest Impost els increments de valor corresponents quan l'obligació de satisfer aquest Impost recaigui sobre les següents persones o entitats:
a. L'Estat, les comunitats autònomes i les entitats locals a què pertanyi el municipi, així com els seus respectius organismes autònoms de caràcter administratiu.
b. El municipi de la imposició i altres entitats locals integrades o en què s'integri el dit municipi, així com els seus respectius organismes autònoms de caràcter administratiu.
c. Les institucions que tinguin la qualificació de benèfiques o benèfico-docents.
d. Les Entitats gestores de la Seguretat Social i les Mutualitats de Previsió Social regulades per la Llei 30/1995, de 8 de novembre, d’Ordenació i Supervisió dels Segurs Privats.
e. Les persones o entitats a favor de les quals s'hagi reconegut l'exempció en tractats o convenis internacionals.
f. Els titulars de concessions administratives revertibles respecte dels terrenys afectes a aquestes.
g. La Creu Roja Espanyola.
Subjectes passius i responsables
Article 6
1. És subjecte passiu de l’impost a títol de contribuent:
a) En les transmissions de terrenys o en la constitució o transmissió de drets reals de gaudiment limitatius del domini a títol lucratiu, la persona física o jurídica, o l’entitat a que es refereix l’article 35.4 de la Llei General Tributària, que adquireixi el terreny o a favor de la qual es constitueixi o transmeti el dret real de que es tracti.
b) En les transmissions de terrenys o en la constitució o transmissió de drets reals de gaudiment limitatius del domini a títol onerós, la persona física o jurídica, o l’entitat a que es refereix l’article 35.4 de la Llei General Tributària, que transmeti el terreny, o que constitueixi o transmeti el dret real de que es tracti.
2. En els supòsits a que es refereix la lletra b) de l’apartat anterior, tindrà la consideració de subjecte passiu substitut del contribuent, la persona física o jurídica, o l’entitat a que es refereix l’article 35.4 de la Llei General Tributària, que adquireixi el terreny o a favor de la qual es constitueixi o transmeti el dret real de que es tracti, quan el contribuent sigui una persona física no resident a Espanya.
Article 7
1. Responen solidàriament de les obligacions tributàries totes les persones que siguin causants d'una infracció tributària o que col·laborin a cometre-la.
2. Els copartícips o cotitulars de les entitats jurídiques o econòmiques a què es refereix l’article 40 de la Llei General Tributària respondran solidàriament en proporció a les seves respectives participacions de les obligacions tributàries de les dites entitats.
3. En el cas de societats o entitats dissoltes i liquidades, les seves obligacions tributàries pendents es transmetran als socis o partícips en el capital, que respondran d’elles solidàriament i fins el límit del valor de la quota de liquidació que se’ls hagués adjudicat.
4. Els administradors de persones jurídiques que no van realitzar els actes de la seva incumbència per al compliment de les obligacions tributàries d'aquelles respondran subsidiàriament dels deutes següents:
a) Quan s'ha comès una infracció tributària simple, de l'import de la sanció.
b) Quan s'ha comès una infracció tributària greu, de la totalitat del deute exigible.
c) En supòsits de cessament de les activitats de la societat, de l'import de les obligacions tributàries pendents en la data de cessament.
5. La responsabilitat s'exigirà en tot cas en els termes i d'acord amb el procediment previst a la Llei General Tributària.
Base imposable
Article 8
1. La base imposable d'aquest Impost està constituïda per l'increment real del valor dels terrenys de naturalesa urbana, posat de manifest en el moment de la meritació i experimentat al llarg d'un període màxim de vint anys.
2. Per determinar l'import de l'increment real, a què es refereix l'apartat anterior s'aplicarà sobre el valor del terreny en el moment de la meritació el percentatge que pertoqui en funció del nombre d'anys durant els quals s'hagués generat aquest increment.
3. El percentatge esmentat abans serà el que resulti de multiplicar el nombre d'anys expressat a l'apartat 2 de l'article precedent pel corresponent percentatge anual, que serà:
a) Per als increments de valor generats en un període de temps comprès entre un i cinc anys: 2,7%
b) Per als increments de valor generats en un període de temps de fins a deu anys: 2,6%
c) Per als increments de valor generats en un període de temps de fins a quinze anys: 2,5%
d) Per als increments de valor generats en un període de temps de fins a vint anys: 2,5%
4. Els percentatges anuals fixats podran ser modificats per l’Ajuntament, dins els límits màxim i mínim establerts per la llei. Aquests límits també podran ser modificats per les lleis de Pressuposts generals de l’Estat.
5. Per calcular el percentatge anual i el nombre d’anys a multiplicar, només es consideraran els anys complets que integren el període de posada de manifest de l’increment de valor, sense que, amb aquest efecte es puguin computar les fraccions d’anys del període.
Meritació
Article 9
1. En les transmissions de terrenys, el valor d’aquests en el moment de la meritació serà el que tinguin fixat en aquell moment als efectes de l'Impost sobre béns immobles.
2. En la constitució i transmissió de drets reals de gaudi, limitadors del domini, sobre terrenys de naturalesa urbana, el percentatge corresponent s'aplicarà sobre la part del valor definit a l'article anterior que representi, respecte d’aquell, el valor dels dits drets, calculats segons les regles següents:
A. En el cas de constituir-se un dret d'usdefruit temporal, el valor equivaldrà a un 2 per cent del valor cadastral per cada any de durada d'aquest, sense que pugui depassar el 70 per cent del valor cadastral.
B. Si l'usdefruit és vitalici, el seu valor, en el cas que l'usufructuari tingués menys de vint anys, serà equivalent al 70 per cent del valor cadastral del terreny. Aquesta quantitat es reduirà un 1 per cent per cada any que passi d'aquella edat, fins al límit mínim del 10 per cent del valor cadastral.
C. Si l'usdefruit s'estableix a favor d'una persona jurídica per un termini indefinit o superior a trenta anys, es considerarà com una transmissió de la propietat plena del terreny subjecta a condició resolutòria, i el seu valor equivaldrà al 100 per cent del valor cadastral del terreny usufructuat.
D. Quan es transmeti un dret d'usdefruit ja existent, els percentatges expressats a les anteriors lletres A, B i C s'aplicaran sobre el valor cadastral del terreny en el moment de la dita transmissió.
E. Quan es transmeti el dret de nua propietat, el seu valor serà igual a la diferència entre el valor cadastral del terreny i el valor de l'usdefruit, aquest darrer calculat segons les regles anteriors.
F. El valor dels drets d'ús i habitació serà el que resulta d'aplicar al 75 per cent del valor cadastral dels terrenys sobre els quals es constitueixen aquests drets les regles corresponents a la valoració dels usdefruits temporals o vitalicis, segons els casos.
G. En la constitució o transmissió de qualssevol altres drets reals de gaudi limitadors del domini diferents dels enumerats a les lletres A, B, C, D i F d'aquest article i en el següent, es considerarà com a valor d'aquests, als efectes d'aquest impost:
a) El capital, preu o valor pactat en constituir-los, si fos igual o major que el resultat de la capitalització a l'interès bàsic del Banc d'Espanya de la seva renda o valor anual.
b) Aquest darrer, si aquell fos menor.
3. En la constitució o transmissió del dret d'elevar una o més plantes damunt un edifici o terreny, o del dret de realitzar la construcció per davall el sòl sense que impliqui l'existència d'un dret real de superfície, el quadre de percentatges anuals, contingut a l'apartat 3 de l'article anterior, s'aplicarà sobre la part del valor definit a l'apartat 1 que representi, respecte d'aquell, el mòdul de proporcionalitat fixat a l'escriptura de transmissió o, en defecte d'aquesta, el que resulti d'establir la proporció entre la superfície o el volum edificats una vegada construïdes aquelles.
4. En els supòsits d'expropiació forçosa, el quadre de percentatges anuals, contingut a l'apartat 3 de l'article anterior, s'aplicarà sobre la part del preu just que correspongui al valor del terreny.
5. Es fixa en el 40% la reducció a que es refereix l’article 107.3 del RD 2/2004.
Quota tributària
Article 10
1. La quota d'aquest impost serà el resultat d'aplicar a la base imposable el tipus de gravamen del 22%.
Bonificacions
Article 11
D’acord amb l’article 108.4 del RDL 2/2004, de 5 de març, Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, s’aplicarà una bonificació del 60% de la quota íntegra de l’impost, en les transmissions de terrenys i en la transmissió o constitució de drets reals de gaudiment que limitin el domini, realitzats a títol lucratiu per causa de mort a favor dels descendents i adoptats, fins a 2n. grau, en ambdós supòsits, els cònjuges i els ascendents i adoptants, fins a 2n. grau, en ambdós supòsits.
Meritació i període impositiu
Article 12
1. L'impost es merita:
a) Quan es transmeti la propietat del terreny, ja sigui a títol onerós o gratuït, entre vius o per causa de mort, en la data de transmissió.
b) Quan es constitueixi o transmeti qualsevol dret real de gaudi limitador del domini, en la data en què tingui lloc la constitució o transmissió.
Amb aquest efecte, es prendrà com a data de la transmissió:
1. En els actes o contractes inter vivos, la de l'atorgament de l'instrument públic, i, quan es tracti de documents privats, la d'incorporació o inscripció d'aquest en un registre públic o la del lliurament a un funcionari públic per raó del seu ofici.
2. En les transmissions per causa de mort, la del traspàs del causant.
Article 13
1. Quan es declari o reconegui judicialment o administrativament per resolució ferma que ha tingut lloc la nul·litat, rescissió o resolució de l'acte o contracte determinant de la transmissió del terreny o de la constitució o transmissió del dret real de gaudi sobre aquest, el subjecte passiu tindrà dret a la devolució de l'impost satisfet, sempre que aquest acte o contracte no li hagués produït efectes lucratius i que reclami la devolució dins un termini de cinc anys des que la resolució va quedar ferma. S'entén que hi ha efecte lucratiu quan no es justifiqui que els interessats han de fer les recíproques devolucions a què es refereix l'article 1.295 del Codi civil. Encara que l'acte o contracte no hagi produït efectes lucratius, si la resolució o rescissió es declaràs per incompliment de les obligacions del subjecte passiu de l'Impost, no escaurà cap devolució.
2. Si el contracte queda sense efecte per mutu acord de les parts contractants, no escaurà la devolució de l'impost satisfet i es considerarà com un acte nou subjecte a tributació. S'estimarà com a mutu acord l'avinença en acte de conciliació i el simple assentiment a la demanda.
3. En els actes o contractes en què hi hagi alguna condició, la seva classificació es farà conformement a les prescripcions contingudes al Codi civil. Si és suspensiva no es liquidarà l'Impost fins que aquesta es compleixi. Si la condició és resolutòria s'exigirà l'Impost, evidentment amb la reserva, quan es compleixi la condició, de fer la devolució oportuna segons la regla de l'apartat 1 anterior.
Article 14
1. Quan es transmeti la propietat de terrenys o es constitueixi o transmeti qualsevol dret real de gaudi, limitador de domini, a títol onerós o gratuït, entre vius o per causa de mort, l'Impost gravarà l'increment de valor que s'hagi produït dins el període de temps transcorregut entre l'adquisició del terreny o del dret pel transmetent i la nova transmissió o, si s'escau, la constitució del dret real de gaudi.
2. En casos de transmissió de terrenys adjudicats en reparcel·lació, conformement als preceptes de la Llei del sòl, com que suposa la subrogació, amb plena eficàcia real, de les antigues per les noves parcel·les, el període impositiu es comptarà a partir de la data d'adquisició dels terrenys aportats a la reparcel·lació.
3. En cap cas, el període de generació de l'Impost no podrà ser inferior a un any.
Gestió de l'Impost
Article 15
1. Els subjectes passius estaran obligats a presentar davant de l'Ajuntament una declaració segons el model que aquest ha determinat, on s'hi contindran els elements de la relació tributària imprescindibles per practicar la liquidació corresponent.
2. Aquesta declaració haurà de ser presentada en els següents terminis, des de la data en què es produeixi l'acreditament de l'impost:
a) Quan es tracti d'actes "inter vivos", el termini serà de trenta dies hàbils.
b) Quan es tracti d'actes per causa de mort, el termini serà de sis mesos, prorrogables fins a un any a sol·licitud del subjecte passiu.
3. A la declaració s'hi adjuntaran els documents on hi constin els actes o els contractes que originen la imposició.
4. Independentment del que es disposa en l'apartat primer d' aquest article, també estan obligats a comunicar a l'Ajuntament la realització del fet imposable en els mateixos terminis que els subjectes passius:
a) En els supòsits contemplats en la lletra a) de l'article 2n. d'aquesta ordenança, sempre que s'hagin produït per negoci jurídic entre vius, el donant o la persona que constitueix o que transmet el dret real de què es tracti.
b) En els supòsits contemplats en la lletra b) d'aquest article, l'adquirent o la persona a favor de la qual es constitueixi o es transmeti el dret real de què es tracti.
5. Els notaris també estaran obligats a remetre a l'Ajuntament, dins de la primera quinzena de cada trimestre, una relació o índex comprensiu de tots els documents que han autoritzat en el trimestre anterior, i en els que s'hi continguin els fets, els actes o els negocis jurídics que posin de relleu la realització del fet imposable d'aquest impost, amb excepció feta dels actes d'última voluntat. També estaran obligats a remetre, dins del mateix termini, una relació dels documents privats comprensius dels mateixos fets, actes o negocis jurídics, que els hagin estat presentats per a coneixement i legitimació de firmes. El que es preveu en aquest apartat s'entén sense perjudici del deure general de col·laboració establert en la Llei General Tributària.
Article 16
1. Els òrgans de gestió tributària corresponents han de practicar les liquidacions d'aquest impost les quals s'han de notificar íntegrament al subjecte passiu, tot indicant-hi els terminis de pagament i els recursos procedents.
2. Quan es presenti declaració, les notificacions s'han de practicar en el domicili assenyalat en la declaració. No obstant això, la notificació es pot lliurar en mà, amb caràcter general, al mandatari portador de la declaració.
3. Quan es practiqui la liquidació en base a les dades rebudes per l’Ens gestor, per un mitjà diferent de la declaració dels obligats tributaris, es notificarà a l’adreça coneguda per l’Administració.
Qualsevol notificació que s'hagi intentat en el darrer domicili declarat pel contribuent (mentre no se n'hagi justificat el canvi), és eficaç en dret amb caràcter general.
4. En supòsits de transmissions mortis causa, quan hi hagin varis subjectes passius es practicaran tantes liquidacions com a deutors principals resultin, segons el títol jurídic obrant en l’Administració.
5. Sense perjudici del què preveu el punt anterior, en casos de pluralitat de subjectes passius, quan un d’ells presenta declaració única, fent-hi constar que actua en nom de la resta dels deutors i sol·licitant la pràctica d’una sola liquidació, s’accedirà a la petició. Conseqüentment, es liquidarà a nom del declarant la totalitat del deute.
6. L'ingrés s'efectuarà a les entitats col·laboradores dins dels terminis establerts al Reglament General de Recaptació.
Article 17
1. La inspecció i recaptació d'aquest Impost es realitzarà conformement amb la Llei general tributària i amb les altres lleis de l'Estat reguladores de la matèria, així com les disposicions dictades per desenvolupar-les.
Article 18
1. Per a tot el que es refereix a la qualificació de les infraccions tributàries i també per a la determinació de les sancions que per aquelles escaiguin en cada cas, hom s'ajustarà a la Llei general tributària i les disposicions que la complementin i desenvolupin, i al contingut de l'Ordenança fiscal general.
La present modificació de l’ordenança fiscal entrarà en vigor i començarà a aplicar-se a partir del dia 1 de gener de 2018.
ORDENANÇA REGULADORA DELS PREUS PÚBLICS PER LA PRESTACIÓ DE SERVEIS O REALITZACIÓ D’ACTIVITATS MUNICIPALS
Concepte
ARTICLE 1
1. Conformement amb el que preveu l’article 127 en relació a l’article 41, ambdós del R. D. 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, l’Ajuntament estableix el preu públic per la prestació de serveis o realització d’activitats municipals.
Obligats al pagament
ARTICLE 2
1. Estan obligats al pagament del preu públic regulat a la present ordenança les persones que es beneficiïn dels serveis o activitats que determinen l’exigència dels preus públics.
Tarifes
ARTICLE 3
1. Les tarifes a abonar pels particulars, recollides a l’annexa, vendran determinades per les característiques i cost dels serveis o activitats que en cada cas es prestin.
Normes de gestió
ARTICLE 4
1. Les quantitats exigibles d’acord amb les tarifes recollides a l’annexa seran satisfetes per cada servei o activitat realitzada. L’obligació de pagament del preu públic neix a partir del moment en que s’iniciï la prestació del servei o realització d’activitat.
Bonificacions
1. S’estableix una bonificació en el conjunt de les tarifes per les persones que presenti qualque tipus de minusvalia i segons el percentatge de minusvalia que s’acrediti prèvia presentació del certificat de l’òrgan competent de la Comunitat Autònoma:
Percentatge de minusvalia del 33% al 65%: 20% de descompte.
Percentatge de minusvalia del 65% al 75%: 30% de descompte.
Percentatge de minusvalia del 75 o superior: 50% de descompte.
ANNEX
QUADRE DE TARIFES
Serveis del centre de vacances |
|
|
||
|
|
|
||
Concepte |
Euros |
|
||
Matricula mensual per empadronats a Sant Llorenç |
146,74 |
|
||
Matricula mensual per no empadronats |
183,77 |
|
||
Les famílies nombroses tindran una bonificació del 20% de descompte sobre els preus de matricula, prèvia justificació. |
||||
Estiu Jove |
|
|
||
|
|
|
||
Concepte |
Euros |
|
||
Matricula mensual per empadronats a Sant Llorenç |
122,33 |
|
||
Matricula mensual per no empadronats |
146,79 |
|
||
Les famílies nombroses tindran una bonificació del 20% de descompte sobre els preus de matricula, prèvia justificació. |
||||
Activitat d’itineraris per a conèixer el terme municipal |
|
|
||
|
|
|
|
|
concepte |
Euros |
|
|
|
Itineraris per a conèixer el terme municipal (mitja jornada) |
82,83 |
|
|
|
itineraris per a conèixer el terme municipal (tot el dia) |
117,34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Prestació del servei dels cursos del centre d’adults |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tarifes per a persones empadronades al terme: |
|
|
|
|
Concepte |
Euros |
|
|
|
Cursos de fins a 2 hores |
7,20 |
|
|
|
Cursos de 3 a 6 hores |
21,93 |
|
|
|
Cursos de 7 a 10 hores |
36,66 |
|
|
|
Cursos de 11 a 15 hores |
55,00 |
|
|
|
Cursos de 16 a 20 hores |
76,04 |
|
|
|
Cursos de 21 a 30 hores |
83,22 |
|
|
|
Cursos de 31 a 40 hores |
90,40 |
|
|
|
Cursos de 41 a 50 hores |
97,57 |
|
|
|
Cursos de 51 a 80 hores |
104,75 |
|
|
|
Cursos de més de 80 hores |
119,11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tarifes per a persones no empadronades al terme: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Concepte |
Euros |
|
|
|
Cursos de fins a 2 hores |
9,00 |
|
|
|
Cursos de 3 a 6 hores |
27,41 |
|
|
|
Cursos de 7 a 10 hores |
45,83 |
|
|
|
Cursos de 11 a 15 hores |
68,74 |
|
|
|
Cursos de 16 a 20 hores |
95,05 |
|
|
|
Cursos de 21 a 30 hores |
104,02 |
|
|
|
Cursos de 31 a 40 hores |
112,99 |
|
|
|
Cursos de 41 a 50 hores |
121,97 |
|
|
|
Cursos de 51 a 80 hores |
130,94 |
|
|
|
Cursos de més de 80 hores |
148,88 |
|
|
|
Els cursos la realització dels quals requereixi la utilització de maquinària o aparells tècnics específics per poder desenvolupar-se tindran un increment del 50% sobre els preus de matricula anteriorment establerts. |
||||
Els cursos declarats de promoció especial tindran un 30% de descompte sobre els preus de matrícula. |
||||
Els membres de família nombrosa tindran un 20% de descompte sobre els preus de matrícula, prèvia justificació. |
||||
Activitats esportives organitzades pel servei municipal d’esports |
|
|
||
|
|
|
|
|
Concepte |
Euros |
|
|
|
Matrícula per curs |
74,07 |
|
|
|
Els membres de família nombrosa tindran un 20% de descompte sobre els preus de matrícula, prèvia justificació. |
||||
Servei de menjar a domicili |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Concepte |
Euros |
|
|
|
Preu per menjar |
4,31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Subministrament d'aigües depurades |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quota de servei |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quota de servei |
Euros/mes |
|
|
|
Comptador de 13 mm |
0,61 |
|
|
|
Comptador de 15 mm |
1,45 |
|
|
|
Comptador de 20 mm |
4,51 |
|
|
|
Comptador de 25 mm |
6,49 |
|
|
|
Comptador de 30 mm |
11,53 |
|
|
|
Comptador de 50 mm |
25,14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Quota de consum |
0,12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lloguer de taules, cadires i altres |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Concepte |
Euros/dia |
|
|
|
Per cada cadira sol·licitada |
0,89 |
|
|
|
Per cada taula sol·licitada |
3,35 |
|
|
|
Per sol·licitar la torradora petita |
3,35 |
|
|
|
Per sol·licitar la torradora gran |
6,71 |
|
|
|
Per pèrdua o deteriorament de cadires |
12,00 |
|
|
|
Per pèrdua o deteriorament de taules |
105,12 |
|
|
|
Lloguer equip de sò |
100,00 |
|
|
|
Lloguer de tarimes |
50,00 |
|
|
|
Lloguer d'estores |
30,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
En tots els lloguers s'haurà d'abonar una tarifa mínima de 100 euros. |
||||
Les entitats inscrites al registre municipal corresponent gaudiran d'una bonificació del 100% de la tarifa. |
||||
Utilització de les infraestructures municipals |
|
|||
|
|
|
||
Concepte |
Euros/hora |
|
||
Utilització de les infraestructures municipals |
6,71 |
|
||
Utilització del saló de sessions per matrimonis, persones empadronades |
44,73 |
|
||
Utilització del saló de sessions per matrimonis, persones no empadronades |
89,46 |
|
Lloguer instal·lacions esportives |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Empadronats |
No empadronats |
||
INSTAL·LACIÓ |
MÒDUL |
Sense llum |
suplement llum |
Sense llum |
Suplement llum |
Euros/hora |
Euros/hora |
Euros/hora |
Euros/hora |
||
Zona esportiva Sa Taulera |
Futbol 11 |
25 |
7 |
30 |
8,4 |
|
Futbol 7 |
15 |
5 |
18 |
6 |
|
Futbol 5 |
15 |
5 |
18 |
6 |
|
Pàdel |
7 |
2 |
8,4 |
2,4 |
|
Tennis |
- |
- |
|
|
Poliesportiu Marga Fullana |
Pavelló complet |
30 |
12 |
36 |
14,4 |
|
Mòdul |
15 |
5 |
18 |
6 |
|
Sala miralls |
7 |
- |
8,4 |
|
|
Pista exterior |
7 |
2 |
8,4 |
2,4 |
Poliesportiu Son Carrió |
Pista Coberta |
5 |
- |
6 |
- |
|
Pàdel |
7 |
2 |
8,4 |
2,4 |
Sa Coma |
Pàdel |
7 |
2 |
8,4 |
2,4 |
Les organitzacions amb ànim de lucre que vulguin impartir classes en les pistes de pàdel o tennis descrites anteriorment hauran d'abonar un 30 % de la quota establerta per a empadronats.
|
Piscina municipal |
|
|
|
|
|
a) Per expedició de carnets d'abonats (empadronats) |
||
Persones |
|
Quota temporada |
Menors de 5 anys |
|
Gratuït |
De 5 a 13 anys |
|
50 € |
De 14 a 64 anys |
|
60 € |
Majors de 65 anys |
|
50 € |
Familiar |
|
120 € |
Persones amb discapacitat menors de 14 anys |
Gratuït |
|
Persones amb discapacitat majors de 14 anys |
Reducció 50 % de la quota |
|
b) Tiquets utilització piscina (1 dia) |
|
|
Persones |
Quota Empadronats |
Quota No empadronats |
Menors de 5 anys |
Gratuït |
5 € |
De 5 a 13 anys |
1, 25 € |
5 € |
De 14 a 64 anys |
2 € |
5 € |
Majors de 65 anys |
1, 25 € |
5 € |
Persones amb discapacitat menors de 14 anys |
Gratuït |
5 € |
Persones amb discapacitat majors de 14 anys |
1, 25 € |
5 € |
|
|
|
c) Assistència a cursos (empadronats) |
|
|
|
|
|
Cursos |
Sessions / setmana |
Quota mensual |
Natació |
5 € |
51 € |
Natació |
3 € |
42 € |
Natació-Aquagym |
2 € |
35 € |
Sant Llorenç des Cardassar, 22 de maig de 2017
El batle,
Mateu Puigròs Sureda