Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL
Núm. 5482
Resolució del director gerent de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a contractar a un Tècnic en informàtica
El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.
D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.
Per tot això, dict la següent
Resolució
Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació d’un tècnic en informàtica per a l’explotació de base de dades clíniques (vegeu l’annex adjunt).
Palma, 25 de maig de 2017
El director gerent de la Fundació
David Martínez Bestard
Annex 1
Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça d’un tècnic en informàtica per l’explotació de base de dades clíniques de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears
La Fundació té encomanades, entre d’altres, la funció les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.
Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’un tècnic per l’explotació de base de dades clíniques.
L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.
Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.
L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,
Convoc
El procés per a la contractació d’un tècnic en informàtica per a l’explotació de base de dades clíniques, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:
Requisits de la plaça
- Estar en possessió de la titulació: Grau superior d’FP en informàtica o grau en informàtica.
- Nivell B1 de català.
- Coneixements d’extracció de dades en SQL (mínim de 6 mesos).
- Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d’acord amb l’article 57 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP), es permeti l’accés a l’ocupació pública.
- Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
- Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa
- No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
- Estar en possessió de la titulació exigida.
- Aquelles persones que no compleixin aquests requisits, no se’ls valorarà el seu CV.
Procediment de selecció
Valoració de mèrits acreditats pels aspirants, d’acord amb el barem que es detalla i una entrevista personal.
Barem de mèrits i valoració
1.- Experiència professional en les tasques pròpies del lloc de feina
Màxim 4,5 punts:
- Experiència d’ús d’extracció de dades en SQL en models de dades relacionals: 0,05 punts per mes treballat amb un màxim d’1,5 punts. (Es puntuarà a partir del setè mes)
- Experiència de treball en models d’història clínica electrònica i en integració dels diferents sistemes usats en el Servei de Salut de les Illes Balears o assimilables: 0,05 punts per mes treballat amb un màxim d’1,5 punts.
- Experiència demostrable:
- En identificació i resolució de problemes per a software: 0,5 punts
- Experiència en Bussiness Inteligence: 0,5 punts
- En l’ús d’Excel: 0,5 punts
- En ús d’Access: 0,5punts
2.- Formació: màxim 4,5 punts
- Cursos de formació en Excel i Access: 0,5 punts per cada 10 hores amb un màxim de 1,5 punts.
- Formació complementària relacionada amb l’ús d’extracció de dades: 0,5 punts per cada 10 hores acreditades amb un màxim de 3 punts.
3.- Idiomes: màxim 1 punt
-- Certificat de nivell mitjà de Català, nivell B2: 0,2 punts.
- Certificat de nivell mitjà d’Anglès, nivell B2: 0,3 punts
- Certificat superior de Català, nivell C1-LA: 0,2 punts.
- Certificat superior d’Anglès, nivell C1 o superior: 0,3 punts
- Els certificats dels idiomes s’han d’acreditar per la Junta Avaluadora de Català, o pel títol d’un organisme oficial d’idiomes.
Funcions:
- Col·laborar en la identificació de pacients de l’estudi, tenint en compte els criteris d’inclusió/exclusió i esquema de l’estudi.
- Col·laborar en la validació de base de dades en salut i la seva aplicabilitat en la presa de decisions clíniques i de gestió
- Garantir que la recollida de dades s’ajusti als requisits exigits al projecte i pel Comitè científic.
- Garantir el compliment dels procediments del protocol.
- Extracció d’informació de les històries clíniques i introducció de dades en la base de dades de l’estudi.
- Actualització de les bases de dades.
- Col·laborar en la preparació de bases per a l’ anàlisi estadística de les dades.
- Respondre a les qüestions que vagin sortint en el procés de revisió de dades.
3.- Entrevista personal: màxim d’1 punt:
Versarà sobre temes relacionats amb el lloc de feina que s’ofereix i tindrà una puntuació.
Forma d’acreditació dels requisits i mèrits
- Presentació del títol acadèmic requerit.
- Presentació dels títols de cursos formatius relacionats amb el lloc de feina que s’especifica.
- Presentació de certificat de vida laboral.
- Informes o certificacions d’altres centres on ha treballat amb anterioritat, on s’especifiqui de forma clara les funcions i tasques que ha dut a terme durant el període justificat.
Reserva a favor de discapacitats
l’IdISBa té una reserva del 7% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 7/2007, de l’EBEP. No obstant, aquesta plaça no està reservada a persones amb discapacitat.
Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei associat al conveni del projecte de validació de base de dades en salut i la seva aplicabilitat en la presa de decisions clíniques i de gestió per un termini de 18 mesos.
Retribució: 2.051,04 euros bruts al mes, amb dotze pagues.
Presentació de sol·licituds:
Les sol·licituds únicament es poden presentar davant el registre del IdISBa o bé de qualsevol altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 39/2015, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
En cas que el tribunal vegi que fa falta documentació ho farà saber a l’aspirant i li donarà 3 dies hàbils per a poder esmenar les deficiències.
Causes d’exclusió: presentació de sol·licitud fora de termini; no reunir els requisits; no presentar-se a l’entrevista personal, ja que se considerarà que no ha acabat el procés de selecció.
Termini de presentació
10 dies naturals des del dia següent a la data de publicació.
El dia i hora de l’entrevista personal es publicarà a la pàgina web www.idisba.es
Tribunal qualificador:
Dr. Joan Llobera, responsable de l’àrea d’investigació d’Atenció Primària.
Dra. Antònia Roca, directora mèdica d’Atenció Primària.
Dr. Miquel Fiol, director científic de la Fundació.
Sra. Antònia Salvà, subdirectora de tecnologia i sistemes d’informació de l’IBSalut.
Sr. Carlos Enrique, responsable de Transferència i Tecnologia de la Fundació.
Sra. Catalina M. Aguiló, responsable d’infraestructures i laboratoris de la Fundació.
Sr. Joan Mas, cap de Recursos Humans de la Fundació.
Recursos
L’ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni capo reclamació prèvia a la via judicial social.
Palma, 25 de maig de 2017
El director gerent
David Martínez Bestard
FORMULARI D’INSCRIPCIÓ PER A L’OFERTA DE________________________
Nom:
Cognoms:
DNI nº:
Adreça:
Telèfon contacte:
e-mail:
Sol·licita ser acceptat a l’oferta de feina..........................................
Adjunto la següent documentació acreditativa dels requisits i mèrits al·legats:
1.-
2.-
3.-
4.-
5.-
6.-
Sr. Director gerent de la Fundació