Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 5400
Notificació de la Resolució de la consellera executiva del Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d'Eivissa de data 27 d’abril de 2017, per la qual es resolen les subvencions de la convocatòria d'ajudes econòmiques per a persones majors de 65 anys a l'àmbit de l'illa d'Eivissa per a l'any 2016

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 27 d’abril de 2017, s'ha dictat resolució de la consellera executiva del Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions on es resol:

''Primer – Tenir per desistides les sol·licituds presentades i declarar l'arxiu dels expedients que figuren en l'annex 1, que s'adjunta al present informe.

Segon – Denegar la concessió d'una ajuda econòmica a les persones que figuren en l’annex 2 que s'adjunta al present informe, pels motius que igualment figuren en aquest annex.

Tercer - Publicar al BOIB la resolució que es dicti, en virtut de l'establert a la base 8na de la convocatòria referida.

Annex 1

Núm Expt.

DNI

Motiu del desistiment

69/16PM

05782119B

Tenir per desistida la sol·licitud i declarar l'arxiu de l'expedient, segons punt 7, últim paràgraf

73/16PM

28361006H

Tenir per desistida la sol·licitud i declarar l'arxiu de l'expedient, segons punt 7, últim paràgraf

Els expedients es troben a disposició de les persones interessades per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d’Eivissa.

Annex 2

Núm Expt.

DNI

Motivació per la qual no es concedeix

64/16PM

41425096A

Per incompliment de la base 3.1 de les ajudes

66/16PM

38519962E

Per incompliment de la base 3.1 de les ajudes

Els expedients es troben a disposició de les persones interessades per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d’Eivissa.

Interposició de recursos

Com s’assenyala a la base vuitena, la present resolució ha estat dictada per delegació del Consell Executiu, i s’ha de considerar dictada per l’òrgan delegant; contra la present resolució que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs d’alçada davant la comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa en el termini d’un mes comptador a partir del dia següent de la recepció de la present notificació, tot d’acord amb els articles 112 i 121 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPAC), en relació amb l’article 22.3 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars i l’article 147.2 del Reglament orgànic del Consell Insular d’Eivissa (BOIB núm. 136, de data 18-09-2010, rectificació d’errors en el BOIB núm. 148, de 14-10-2010, i modificació en el BOIB núm. 48, de data 16-04-2016).

El recurs s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Consell Insular (av. Espanya, 49, d’Eivissa), o als llocs a què es refereix l’article 16.4 de la LPAC i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució en el termini de tres mesos, a comptar des de l’endemà de la seua interposició, d’acord amb l’article 122.2 de la mateixa Llei; en aquest supòsit, queda expedita la via contenciosa administrativa.

Tot això sense perjudici d’utilitzar qualsevol altre recurs o acció que s’estimi pertinent.''

Eivissa, 2 de maig de 2017

La secretària tècnica de Benestar Social i Sanitat

Isabel Silverde Fernández