Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
Núm. 5399
Aprovació inicial modificació de l’annex de personal de l’Ajuntament i les modificacions de crèdit 9 a 15 per suplement de crèdit, corresponents als expedients 1282, 1287, 1330, 1333, 1334, 1335, 1336/2017
El Ple de l’Ajuntament, en sessió de 4 de maig de 2017, va aprovar la modificació de l’annex de personal de l’Ajuntament i les modificacions de crèdit 9 a 15 per suplement de crèdit, corresponents als expedients 1282, 1287, 1330, 1333, 1334, 1335, 1336/2017.
A la intervenció d’aquest Ajuntament, d’acord amb els articles 173.2 i 169 del Real Decret Legislatiu 2/2004 pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, s’exposen els acord adoptats.
Les persones interessades, que estiguin legitimades segons el que disposa l’article 170.1 del Real Decret Legislatiu 2/2004 pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals i pels motius taxativament enumerats en el número 2 del mateix article, poden presentar reclamacions amb subjecció als tràmits següents:
1. Termini d’exposició de reclamacions: quinze dies hàbils a partir de l’endemà de la data d’inserció d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma.
2. Oficina de presentació: registre general.
3. Òrgan davant el qual es reclama: Ajuntament en ple.
Si no es presenta cap reclamació, l’acord d’aprovació inicial serà elevat a definitiu, sense necessitat d’adoptar-ne un altre.
Capdepera, 19 de maig de 2017.
El Batle,
Rafel Fernández Mallol