Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE FELANITX

Núm. 5202
Bases de la convocatòria de subvencions a entitats sense ànim de lucre del terme municipal de Felanitx pel foment de la caça, preservació de la natura, l'ornitologia i orniculutra per l'any 2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

BDNS (identif.): 346474, http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/es/index

La Junta de Govern Local ha aprovat en data 2 de maig de 2017, les bases de la convocatòria d’aquesta subvenció , la qual es publica per tal que els interessats puguin presentar sol·licituds d’acord amb les següents bases:

Art. 1. Objecte

L'objecte d'aquest plec és l'atorgament de subvencions en règim de concurrència competitiva per donar suport a la realització d'activitats, iniciatives i projectes mediambientals dins del Terme de Felanitx, de les entitats sense ànim de lucre que treballin pel foment de la caça i/o la preservació de la natura, l’ornitologia, i la ornicultura, per desenvolupar programes d'estudi, divulgació i conservació del medi natural, d'acord amb aquestes bases.

A títol explicatiu, que no exhaustiu, són imputables a aquesta línia, entre d'altres:

Sembres per a la fauna i altres activitats agrícoles de gestió cinegètica (llaurar, sembrar, adobar, repartiment de gra....).

Repoblacions d'espècies cinegètiques finalitzada la temporada de caça i amollades de reforç durant la temporada de caça.

Elaboració i reparació dels colls.

Despeses veterinàries i sanitàries dels animals auxiliars de caça (desparasitació, col·locació de xips identificatius....)

Edició de material divulgatiu (tríptics, llibres, fulletons....)

Organització d'activitats formatives (cursets, conferències....)

Despeses per a desplaçaments i allotjaments de jutges per l'assistència a concursos, demostracions, proves pràctiques, etc.

Compra de material fungible (material d'oficina, etc.)

Lloguer de finques, locals o altres infraestructures lligades amb l'activitat cinegètica.

Assistència a concursos

Adquisició de material d’observació de la natura

Art. 2. Beneficiaris

Tindran la consideració de beneficiaris de subvencions la persona que hagi de realitzar l’activitat que va fonamentar el seu atorgament o que es trobi en la situació que legitima la seva concessió.

Tindran igualment la consideració de beneficiaris les persones jurídiques així com els membres associats  a aquesta, que es comprometin a efectuar la totalitat o part de les activitats que fonamenten la concessió de la subvenció en nom i per compte de la persona jurídica.

Serà incompatible l'atorgament de subvencions a les federacions i a les associacions a ella federades.

En qualsevol cas, els beneficiaris hauran d’estar empadronats a aquest municipi, i estar inscrits en el registre municipal d’entitats ciutadanes de l’ajuntament de Felanitx.

Excepcionalment, tractant-se de subvencions emmarcades en la cooperació al desenvolupament, les organitzacions no governamentals hauran d’estar inscrites en el registre públic corresponent i disposar de seu central o delegació en la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, tant si desenvolupen les seves activitats dins com fora d’aquest municipi.

Excepcionalment, previ acord de la Junta de Govern Local , podran atorgar-se subvencions a entitats amb o sense ànim de lucre, essent objecte de motivació i justificació, estiguin o no inscrites en el Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes i desenvolupin les seves activitats tant dins com fora d’aquest municipi.

Art 3. Finançament

Les subvencions es finançaran a càrrec de la partida pressupostària 1700.480001 del Pressupost General de l'Ajuntament, amb un import total màxim de TRES MIL € (3.000,00 euros) per fer front al pagament de les ajudes.

Art. 4. Criteris de valoració

1.- Els criteris per valorar les sol·licituds de la línia 1 seran:

ASSOCIACIONS DE CAÇADORS:

A. Nombre d'activitats dutes a terme a l'any 2017 que afavoreixin el foment, la divulgació de la pràctica cinegètica sostenible i la sensibilització dels caçadors mitjançant la realització d'estudis, treballs de caràcter tècnic o activitats de formació de caçadors: de 0 a 10 punts

Nombre d'activitats    Punts

1 activitat                     2 punts

2 activitats                   4 punts

3 activitats                   6 punts

4 activitats                   8 punts

5 o més activitats         10 punts

B. Participació fires i festes del municipi i campionats.  De 0 a 15 punts

C. Nombre d'hectàrees del vedat o vedats gestionats: de 0 a 10 punts.

Ha del vedat o vedats gestionats  Punts

Menys de 100 ha                          2 punts

Entre 101 i 300 ha                        4 punts

Entre 301 i 600 ha                        6 punts

Entre  601 i  900 ha                     8 punts

Mes de 900 ha                           10 punts

D. Nombre de socis de l'entitat sol·licitant: de 0 a 12 punts

Nombre de socis      Punts

Menys de 25 socis    4 punts

Entre 26 i 50 socis     6 punts

Entre 51 i 75 socis     8 punts

Entre 76 i 100 socis   10 punts

Mes de 100 socis      12 punts

E. Actuacions o activitats realitzades per l'entitat directament relacionades amb modalitats tradicionals de Mallorca i/o races autòctones de Mallorca: de 0 a 10 punts.

Nombre d'actuacions o activitats  Punts

1 actuació o activitat                        2 punts

2 actuacions o activitats                  4 punts

3 actuacions o activitats                  6 punts

4 actuacions o activitats                  8 punts

5 o més actuacions o activitats        10 punts

 

ORNICULTURA:

A. Actuacions o activitats realitzades per l'entitat: de 6 a 14 punts

Nombre d'actuacions o activitats  Punts

1 actuació o activitat                        6 punts

2 actuacions o activitats                   8 punts

3 actuacions o activitats                 10 punts

4 actuacions o activitats                 12 punts

5 o més actuacions o activitats       14 punts

B. Nombre de socis de l'entitat sol·licitant: de 0 a 14 punts

Nombre de socis       Punts

Menvs de 15 socis      6 punts

Entre 16 i 25 socis       8 punts

Entre 26 i 50 socis       10 punts

Entre 51 i 75 socis       12 punts

Mes de 75 socis         14 punts

C. Assistència a fires o participació en festes del municipi  o altres actes fins a 30 punts

ORNITOLOGIA.

A. Actuacions o activitats realitzades per l'entitat: de 6 a 14 punts

Nombre d'actuacions o activitats   Punts

1 actuació o activitat                        6 punts

2 actuacions o activitats                   8 punts

3 actuacions o activitats                 10 punts

4 actuacions o activitats                 12 punts

5 o més actuacions o activitats         14 punts

B. Nombre de socis de l'entitat sol·licitant: de 0 a 14 punts

Nombre de socis    Punts

Menvs de 15 socis    6 punts

Entre 16 i 25 socis    8 punts

Entre 26 i 50 socis    10 punts

Entre 51 i 75 socis    12 punts

Mes de 75 socis    14 punts

C. Assistència a fires o participació en festes del municipi  o altres actes fins a 30 punts

Art. 5  Import concessió

Per a la concessió de les subvencions a aquestes entitats s'aplicarà la formula

   3.000,00 euros

---------------------------------------------------------------------------- = x euros per punt

NÚM. total de punts obtinguts per les Entitats beneficiàries

L’import màxim per subvenció concedida serà de 1.500 €

Art. 6.  Sol·licituds i terminis de presentació

Les entitats o persones físiques interessades a obtenir aquestes subvencions hauran de presentar la documentació que a continuació s'assenyala en el Registre General de l'Ajuntament.

El termini de presentació de sol·licituds serà de trenta dies naturals a comptar de l’endemà de la publicació de la present convocatòria en el Butlletí Oficial dels Illes Balears.

Per concórrer a la present convocatòria de subvencions, l'escrit de sol·licitud (Annex I) haurà d'anar acompanyada de la documentació següent:

1. Document Nacional d’Identitat de la persona que subscriu l’escrit de sol·licitud i fotocopia del CIF de l'entitat sol·licitant.

2. Declaració responsable de l’entitat peticionària relativa al compliment dels punts següents (Annex II):

a) Que té coneixement de la normativa aplicable a l’Ajuntament de Felanitx en matèria de subvencions i les obligacions del beneficiari d’aquestes i en especial les assenyalades en l’article 14 de la Llei 38/2003, i que n’acata l’estricte compliment.

b) Que no es troba sotmesa a cap de les causes de prohibició de l’obtenció de la consideració de beneficiari assenyalades en l‘article 13 punts 2 i 3 de la Llei 38/2003.

c) Que l'entitat no té pendent de justificar cap subvenció fora de termini

d) Que no ha sol·licitat o rebut qualsevol altra subvenció per a la mateixa finalitat. En cas d’haver-ne sol·licitada o rebuda alguna, cal indicar-ne la quantia i l’entitat a la qual s’ha sol·licitat o de la qual s’ha rebut.

e) Que es troba al corrent de les seves obligacions amb les administracions públiques i en especial amb l’Ajuntament de Felanitx i la Seguretat Social (Annex III)

f) Que l’entitat peticionària es troba inscrita en el registre municipal d'entitats ciutadanes de l'Ajuntament de Felanitx.

g) Que amb la suma dels ingressos prevists pel desenvolupament de l’activitat, incloent-hi l’import de la subvenció que se sol·licita, no se supera el cost previsible de la realització de l’activitat esmentada.

h) Que la persona que subscriu es troba legalment facultada per representar l’entitat peticionària.

i) Que reuneix els requisits prevists en l’article 3 de la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense fins lucratius o dels incentius fiscals al mecenatge.

3. Memòria de les activitats que es pretenen dur a terme, amb pressupost dels seus ingressos i despeses. (Annex IV)

Art. 7. Abonament de la Subvenció

El pagament s'efectuarà mitjançant transferència bancària. Totes les quantitats concedides s'ingressaran en un compte bancari a nom de l'entitat indicada en la sol·licitud.

Els beneficiaris hauran d'aportar, necessàriament, certificat de l'entitat financera per on desitgen que els sigui abonat l'import de la subvenció, en el que figurin els vint dígits del Codi Compte Client i en el que s'acrediti que el dit compte correspon a l'Entitat Subvencionada.

El lliurament de les ajudes que, si escau, es concedeixin es realitzaran una vegada presentada la justificació prèvia fefaent de la realització de les activitats i l'aplicació de la subvenció, mitjançant la presentació de la documentació a què es refereix l'article 12.

Art. 8. Òrgans i funcions

L’òrgan instructor del procediment de concessió correspon a la Regidoria d’economia i hisenda que ha de dur a terme les actuacions a què es refereix l’article 24 de la llei 38/2003 general de subvencions.

Una comissió avaluadora es reunirà per examinar si les persones beneficiàries compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les subvencions i avaluar les sol.licituds conforme als criteris de valoració establerts a aquestes Bases. S’aixecarà acta de tot l’actuat en aquesta reunió.

La comissió avaluadora estarà integrada pels següents membres

Presidència: el Regidor delegat d’hisenda o persona en qui delegui

Vocals:  

El Regidor de Medi Ambient

L’interventor

El secretari o persona en qui delegui.

La comissió tècnica avaluadora quedarà constituïda legalment amb l’assistència de president, un vocal i el secretari o persona en qui hagi delegat.

L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i de l’acta de la reunió de la comissió, formularà proposta de resolució provisional, que es publicarà a la web de l’Ajuntament, tot segui s’obrirà un termini de 10 dies per presentar al.legacions.

Si no es presenten al.legacions dins el termini concedit, la proposta de resolució formulada tindrà el caràcter de definitiu. En altre cas examinades les al.legacions presentades per les persones interessades, l’òrgan instructor formularà proposta de resolució definitiva que haurà d’expressar la/el sol.licitant o la relació de sol.licitants per als que es proposa la concessió de la subvenció i la seva quantia.

La competència per resoldre el procediment i concedir la subvenció s’atribueix a la Junta de Govern Local, que dictarà aquesta resolució un copo dictada la proposa de resolució definitiva i emès informe de fiscalització per la Intervenció municipal..

Art. 9. Resolució.

1. Les sol·licituds seran resoltes per la Junta de Govern de l'Ajuntament.

La Junta de Govern Local, a la vista de la proposta de la Comissió de Valoració, assignarà objectivament i de forma individual les ajudes, ponderant en tot cas:

Interès general de l'activitat.

Dèficit d'activitats anàlogues.

Ajudes a aquelles activitats que sense la subvenció serien de difícil execució.

2. La resolució de la sol·licitud es notificarà als interessats seguint allò que s'ha establert en els articles 58 i 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

3. El termini màxim per resoldre i notificar la resolució serà de tres mesos a comptar de l'endemà de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Transcorregut el dit termini sense que hagi recaigut una resolució expressa, les sol·licituds s'entendran desestimades, als efectes d'interposar els recursos administratius o d'una altra natura que corresponguin.

4. El dit Acord exhaureix la via administrativa i enfront d'ella podrà interposar-se potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que va resoldre, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva notificació, o ser impugnada directament davant la Sala Contenciosa- Administratiu corresponent del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seva notificació.

Art. 10. Justificació

La justificació de les despeses corresponents a les subvencions atorgades, haurà de realitzar-se pels beneficiaris, amb anterioritat al 15 de Novembre de 2017.

En tot cas, la no justificació del total de la quantia subvencionada abans del 15 Novembre de 2017, implicarà la procedència del reintegrament de les quantitats que correspongui, sense perjudici de les accions que resultessin procedents en l'ordre sancionador d'acord amb el que estableix la llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

Art. 11. Forma de Justificació

Per a la justificació de la subvenció s'haurà d'aportar:

1. Memòria final detallada del projecte desenvolupat objecte de la subvenció, que descrigui els objectius i resultats aconseguits, que inclogui declaració d'activitats realitzades amb descripció d'aquelles que han estat finançades amb la subvenció de referència i el seu cost, així com aquelles que hagin estat finançades amb fons propis o altres subvencions.

2. Compte justificatiu simplificat al qual al·ludeix el Reial Decret 887/2006, de desplegament de la Llei 38/2003, incloent una relació d'ingressos i despeses generades de cadascuna d'elles d'acord amb allò que s'ha presentat en el projecte inicial,  en cas que la subvenció sigui atorgada per cobrir un dèficit en l’activitat, la liquidació econòmica haurà de fer constar totes les despeses i ingressos de l’Entitat per tal que es pugui comprovar fefaentment el resultat de dèficit objecte de la subvenció. Aquest compte justificatiu s'ha de signar pel representat legal de l’entitat. (Annex V)

3. Presentació d'original i còpia de totes les factures i/o justificants acreditatius de la despesa concreta per la qual es sol·licita la subvenció. En el cas que la subvenció sigui sol·licitada per cobrir un dèficit en l’activitat que es desenvolupa, s’hauran de presentar factures i/o justificants per un import que com a mínim cobreixin l’import de la subvenció concedida. La data d’emissió haurà de correspondre a l'any 2017.

Les còpies compulsades es quedaran a l'arxiu de l'entitat concedent i els originals estampillats, custodiats per l'entitat beneficiària.

Les factures hauran de complir tots els requisits legals vigents: CIF, IVA, núm.. Ordre de la factura, data, detall de la despesa, de forma tal que quedi ben clar que la despesa detallada en la factura correspon a l'activitat per a la que s'ha concedit la subvenció. En el cas que una factura no especifiqui en el seu concepte que la despesa correspon a l'activitat subvencionada, haurà de ser certificada pel representant legal de l'entitat.

Cas que l'activitat subvencionada no hagués finalitzat dins el present exercici econòmic, el preceptor de la subvenció haurà de remetre, durant el mes de Desembre, un informe en què s'especifiqui el grau de compliment de l'activitat per a la que es va concedir subvenció, així com les previsions de la seva completa realització en l'exercici següent.

Art. 12. Obligacions que assumeixen les Entitats Subvencionades.

Són obligacions dels beneficiaris:

a) Complir l'objectiu, executar el projecte, realitzar l'activitat o adoptar el comportament que fonamenti la concessió de la subvenció.

b) Justificar davant l'òrgan que assenyali les bases especifiquis per a la concessió de la subvenció, el compliment dels requisits o condicions, així com, la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat per a la qual és va atorgar la subvenció.

c) Sotmetre's a les actuacions de comprovació i inspecció a efectuar per l'òrgan que assenyali les bases especifiques per a la concessió de la subvenció, així com, el control financer a què fa referència el Text Refós de la Llei Reguladora dels Hisendes Locals.

d) Comunicar a l'òrgan concedent o a l'entitat col·laboradora l'obtenció d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos que financen la mateixa activitat o projecte, en els dotze mesos anteriors.

e) Acreditar abans de la concessió que és troba al corrent del compliment dels obligacions tributaries amb l’administració de la Comunitat Autònoma, i amb la Seguretat Social, be mitjançant declaració expressa (Annex III) o mitjançant certificat acreditatiu, així mateix, haurà d'acreditar estar al corrent dels obligacions tributàries amb l'Ajuntament de Felanitx.

f) Disposar dels llibres comptables, registris i la resta de documentació, en els casos establerts a la Legislació mercantil i sectorial, o si s'escau, en els exigits als bases especifiquis, quan no estigui obligat per llei, a portar l'esmentada documentació, en el termini de tres mesos.

g) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons rebuts, al manco durant un període de cinc anys.

h) Adoptar les mesures de difusió, en el sentit, d'establir, si s'escau, que dita activitat o projecte, s'ha realitzat amb ajuda o subvenció de l'Ajuntament de Felanitx.

i) Procedir al reintegrament dels fons percebuts i que no puguin justificar-se, o al reintegrament total dels fons en els supòsits previstos a l'article 37 de la Llei General de Subvencions.

j) Tota subvenció haurà de fer constar en la documentació i publicitat impresa que l'activitat o projecte es realitza “amb el suport de l'Ajuntament de Felanitx” i l'anagrama.

Art. 13.  Supòsits de revocació de les ajudes i reintegrament de les mateixes.

El procediment de reintegrament es regirà pel que disposa l'article 42 de la Llei 38/2003, de 17 de Novembre, General de Subvencions, sent l'òrgan competent per exigir el reintegrament el concedent de la subvenció mitjançant la resolució del procediment regulat a l'esmentada Llei.

Procedirà el reintegrament de les quantitats percebudes en els supòsits previstos en l'article 37.1 de la llei 38/2003, de 17 de Novembre, General de Subvencions, i article 28 del Reglament General de Subvencions d'aquest Ajuntament.

Les quantitats a reintegrar tindran la consideració d'ingressos de dret públic, aplicant-se per a la seva cobrança el que disposa la Llei Reguladora d'Hisendes Locals i el Reglament General de Recaptació.

Art. 14.  Règim Jurídic.

En el no previst en la present convocatòria s'aplicarà la Llei 30 /1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú els preceptes bàsics de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, el seu reglament de desplegament aprovat per RD 887/2006, de 21 de juliol, i el Reglament General de Subvencions de l'Ajuntament de Felanitx.

 

Art.15. Annexos.

Els annexos estaran a disposició dels interessats a l'Oficina del Registre d'aquest Ajuntament i a la pàgina WEB   www.ajfelanitx.net

 

Felanitx,

El batle
Joan Xamena Galmés

 

ANNEX I
SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ CAÇADORS,  ORNICULTURA I ORNITOLOGIA

DADES DE L’ENTITAT BENEFICIÀRIA

Nom ....................................................... DNI/CIF .................................................

Domicili Social ................................ núm............... porta ............ CP........................

Localitat ................................... Telèfon ................. Correu  electrònic ......................

Representada en aquest acte per:

President/a  ............................................................... DNI .........................

 Secretari/a ................................................................ DNI .........................

EXPÒS:

Que he tengut coneixement de la convocatòria de subvencions destinades a ................................. ...................................….......................................................

DEMAN:

Que em concediu una subvenció/ajut per import de ..................................€

Que el compte corrent IBAN allà on es desitjo que s’ingressi la subvenció és:

Entitat

Oficina

C.C.C.

Entitat

Oficina

DC

Número de compte

Titular del compte: .........................................................................

DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA:

A)_Fotocòpia del DNI de la persona que signa la sol·licitud

B)_Fotocòpia del CIF de l'entitat sol·licitant

C)_Declaració responsable de l'entitat peticionària d'acord a l'ANNEX II de les bases de la convocatòria de subvencions

D)_ Declaració responsable de l'entitat peticionària d'acord a l'ANNEX III de les bases de la convocatòria de subvencions

E)_Pressupost dels seus ingressos i despeses segons model que figura com ANNEX IV a la present convocatòria.

F)_Altra documentació: ................................................................................................

ASSOCIACIONS DE CAÇADORS

 

A. Memòria de les activitats que es pretenen dur a terme

...............................................................................................................................

...............................................................................................................................

...............................................................................................................................

...............................................................................................................................

...............................................................................................................................

...............................................................................................................................

B. Nombre d’activitats previstes a realitzar durant l’any 2017 que afavoreixin el foment, la divulgació de la pràctica cinegètica sostenible i la sensibilització dels caçadors mitjançant la realització d'estudis, treballs de caràcter tècnic o activitats de formació de caçadors

[   ]  1 activitat  [   ]  2 activitats    [   ] 3 activitats      [   ] 4 activitats    [   ] 5 o més activitats

C. Nombre d’hectàrees del vedat o vedats gestionats

[   ]     Menys de 100 ha      [   ]   Entre 101 i 300 ha    [   ]  Entre 301 i 600 ha 

[   ]     Entre 601 i 900 ha      [   ]   Mes de 900 ha

D. Nombre de socis:   

[   ]     Menys de 25 socis      [   ]   Entre 26 i 50 socis    [   ]  Entre 51 i 75 socis 

[   ]     Entre 76 i 100 socis      [   ]   Mes de 100 socis

E. Actuacions o activitats realitzades per l'entitat directament relacionades amb modalitats tradicionals de Mallorca i/o races autòctones de Mallorca

[   ]  1 actuació o activitat      [   ] 2 actuacions o activitats    [   ]   3 actuacions o activitats     [   ]  4 actuacions o activitats      [   ] 5 o més actuacions o activitats 

ORNICULTURA I/O ORNITOLOGIA

A. Memòria de les activitats que es pretenen dur a terme

..............................................................................................................................................................................................................................................................

...............................................................................................................................

...............................................................................................................................

B. Actuacions o activitats realitzades per l'entitat

[   ] 1 actuació o activitat      [   ]  2 actuacions o activitats       [   ] 3 actuacions o activitats     [   ] 4 actuacions o activitats      [   ]  5 o més  actuacions o activitats 

C. Nombre de socis:   

[   ]     Menys de 15 socis      [   ]   Entre 16 i 25 socis    [   ]  Entre 26 i 50 socis 

[   ]     Entre 51 i 75 socis      [   ]   Mes de 75 socis

D. Assistència a fires o participació en festes del municipi o altres actes   

...............................................................................................................................

...............................................................................................................................

...............................................................................................................................

Felanitx, ........de............................de.....................

El/La president/a                  segell de l'entitat                              El/La secretari/a

BATLE-PRESIDENT DE L'AJUNTAMENT DE FELANITX

 

ANNEX II
DECLARACIÓ RESPONSABLE

DADES DE L’ENTITAT BENEFICIÀRIA

Nom .............................................................................DNI/CIF ..........................

Domicili Social .............................................. núm .................... porta ..................

Localitat ............................................ CP.............. Telèfons ..................................

Fax................................ Correu electrònics............................................................

Representada en aquest acte per:

President/a (Nom) .................................................................... DNI .....................

Secretari/a (Nom) .................................................................... DNI .....................

DECLAR, sota la meva responsabilitat que l'esmentada entitat

Té coneixement de la normativa aplicable a l’Ajuntament de Felanitx en matèria de subvencions i les obligacions del beneficiari d’aquestes i en especial les assenyalades en l’article 14 de la Llei 38/2003, i que n’acata l’estricte compliment.

No es troba sotmesa a cap de les causes de prohibició de l’obtenció de la consideració de beneficiari assenyalades en l‘article 13 punts 2 i 3 de la Llei 38/2003.

L'entitat no té pendent de justificar cap subvenció fora de termini

No ha sol·licitat o rebut qualsevol altra subvenció per a la mateixa finalitat. En cas d’haver-ne sol·licitada o rebuda alguna, cal indicar-ne la quantia i l’entitat a la qual s’ha sol·licitat o de la qual s’ha rebut al pressupost segons annex IV

Es troba al corrent de les seves obligacions amb les administracions públiques i en especial amb l’Ajuntament de Felanitx i la Seguretat Social, no obstant això s'adjunta Annex III

L’entitat peticionària es troba inscrita en el registre municipal d'entitats ciutadanes de l'Ajuntament de Felanitx.

Amb la suma dels ingressos prevists pel desenvolupament de l’activitat, incloent-hi l’import de la subvenció que se sol·licita, no se supera el cost previsible de la realització de l’activitat esmentada.

La persona que subscriu es troba legalment facultada per representar l’entitat peticionària.

Reuneix els requisits prevists en l’article 3 de la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense fins lucratius o dels incentius fiscals al mecenatge

I perquè així consti i tengui els efectes oportuns, signo la present declaració.

Felanitx, ................. de ....................... de .....................

Signatura,

 

ANNEX III
DECLARACIÓ D'ESTAR AL CORRENT DE PAGAMENTS

DADES DE L’ENTITAT BENEFICIÀRIA

Nom ............................................................................... DNI/CIF .......................

Domicili Social .............................................. núm ................... porta ...................

Localitat ............................. CP .............. Telèfons ...............................................

Fax ................................ Correu electrònics .........................................................

Representada en aquest acte per:

President/a (Nom) ............................................................ DNI ............................

Secretari/a (Nom) ............................................................. DNI ............................

DECLAR, sota la meva responsabilitat que l'esmentada entitat

Es troba al corrent de les seves obligacions amb les administracions públiques i en especial amb l’Ajuntament de Felanitx i la Seguretat Social.

AUTORITZO, que l'Ajuntament de Felanitx pugui tenir accés a la informació de caràcter protegit sobre la situació de deute amb la seguretat social i administració tributària, d'acord amb la Llei Orgànica 175/1999 de protecció de dades de caràcter personal i la Llei 30/1992 de Règim Jurídic de les administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, a fi i efectes de complir amb el que preveu l'article 8 del vigent Reglament de Subvencions.

I perquè així consti i tengui els efectes oportuns, signo la present declaració-autorització.

Felanitx, ................. de ....................... de .....................

Signatura

 

ANNEX IV
PRESSUPOST D'INGRESSOS I DESPESES

Entitat beneficiaria ................................................................................................

Import subvenció sol·licitat: ...........................

DESCRIPCIÓ DESPESES PREVISTES

IMPORT

TOTAL DESPESES PREVISTES

DESCRIPCIÓ INGRESSOS PREVISTS

IMPORT

TOTAL INGRESSOS PREVISTS

Felanitx, ….........de …..........................de …..........

Signatura,

 

ANNEX V
COMPTE JUSTIFICATIU SIMPLIFICAT

DADES DE L’ENTITAT BENEFICIÀRIA

Nom ....................................................................... DNI/CIF .......................................

Domicili Social ...................................................... núm.................... porta ..................

Localitat ......................... CP............ Telèfon .....................Correu electrònic..................

Representada en aquest acte per: 

President/a  ............................................................................. DNI ...........................

Secretari/a  ............................................................................... DNI ...........................

CERTIFIC:

PRIMER.- Que amb data.........................l'Ajuntament de Felanitx ens va concedir a aquesta entitat una subvenció de .......................................€, corresponent a l'any......................... i en concepte de ..........................................................................

SEGON.- Que un cop acabada l’activitat per la qual es va concedir la subvenció, la totalitat de DESPESES i INGRESSOS relacionades en aquest compte justificatiu s’han pagat efectivament als proveïdors o subministradors referits i són els que a continuació es detallen:

DESPESES

NOM I LLINATGES/RAÓ SOCIAL

NIF/CIF

NÚM. JUSTIFICANT

DATA JUSTIFICANT

IMPORT

TOTAL DESPESES**

** Amb caràcter general, l’import de la casella “TOTAL DESPESES” ha de ser superior a l’import total concedit per a dur a terme l’activitat subvencionada.

No obstant, quan es declari haver percebut subvencions d’altres AAPP o entitats privades, les persones interessades han tenir en compte que l’import de la casella “TOTAL DESPESES”, haurà de ser superior a la suma de l’import de la subvenció atorgada per l’Ajuntament de Felanitx més l’import de la resta de subvencions obtingudes.

INGRESSOS

NOM I LLINATGES/RAÓ SOCIAL

NIF/CIF

NÚM. JUSTIFICANT

DATA JUSTIFICANT

IMPORT

Ajuntament de Felanitx

P0702200G

--------

TOTAL INGRESSOS

TERCER.- Que aquesta entitat (MARCAR AMB UNA CREU)

[  ] no ha resultat ser beneficiària de cap altra ajuda o subvenció de cap altra Administració Pública, l’objecte de la qual coincideixi amb aquesta subvenció.

[  ] ha resultat ser beneficiària de la/les següent/s subvencions i/o ajudes procedents d’altres Administracions Públiques

ENTITAT

(Estat, CAIB, Consell Insular, UE, altres entitats...)

ÒRGAN CONCEDENT

(Ministeri de ..., Conselleria de......)

Import sol·licitat

Import concedit

En cas d’haver presentat la justificació, data de presentació

QUART.- Que la relació de despeses presentades (si escau) en aquest procediment de concessió no han estat presentades per justificar cap de les altres ajudes o subvencions referides al quadre anterior.

Felanitx, …........de........................de ….............

Signat