Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE FELANITX
Núm. 5197
Bases reguladores de les subvencions als centres escolars del terme de Felanitx per 2017
BDNS (identif.): 346514, http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/es/index
La Junta de Govern Local ha aprovat en data 2 de maig de 2017, les bases de la convocatòria d’aquesta subvenció , la qual es publica per tal que els interessats puguin presentar sol·licituds d’acord amb les següents bases:
1. Objecte de la Convocatòria
Aquesta convocatòria es realitza amb la finalitat de regular la concessió de subvencions econòmiques en règim de concurrència competitiva que concedirà l’Ajuntament de Felanitx durant l’any 2017 destinades als centres escolars ubicats al municipi de Felanitx, per a la compra de material necessari per pal·liar les mancances dels alumnes amb menor poder adquisitiu.
Com a mínim, el 50% de la subvenció rebuda, s’haurà de destinar a la compra de llibres de text per a la seva utilització en servei de préstec per alumnes fills de famílies amb dificultats econòmiques i la resta a l’adquisició de material escolar per poder ser utilitzat pels alumnes també en servei de préstec, o ser cedit als alumnes amb menor poder adquisitiu.
Aquesta convocatòria es regirà pel que estableix les Bases d’Execució del Pressupost General d’aquesta Corporació, i en allò no previst en aquesta, s’aplicarà supletòriament la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
2. Destinataris de la Convocatòria
Aquesta convocatòria està dirigida a tots centres escolars del terme de Felanitx, sempre que compleixin les següents condicions:
a/ Ser entitats legalment constituïdes, i reconegudes.
b/ Impartir ensenyances dels cicles: infantil (3-6 anys), primària (6-12 anys), Secundària (12-16 anys) i formació professional bàsica.
No podran obtenir la condició de beneficiaris de les subvencions, les persones o entitats que es trobin en qualsevol de les situacions que s’indiquen en l’article 13 Llei 38/2003. En particular cal destacar el fet de no trobar-se al corrent de pagament dels deutes amb l’Ajuntament i del pagament de les obligacions derivades del reintegrament de subvencions.
3. Dotació pressupostària.
El crèdit assignat a la present convocatòria és de VINT I CINC MIL EUROS (25.000,00 €) a càrrec de l’aplicació pressupostària 3230.480001 del vigent Pressupost General.
Excepcionalment, i de conformitat a les regles contingudes en l’apartat 2 de l’article 58 del Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, aquesta quantia màxima podrà ser incrementada en una quantia addicional l’aplicació de la qual a la concessió de subvencions no requerirà d’una nova convocatòria.
4. Quantia de la subvenció.
La quantia de la subvenció es determinarà basant-se en la puntuació obtinguda, d’acord amb els criteris de valoració establerts en la base cinquena. Aquest càlcul es farà sobre la base que del total pressupostat es destinaran 12.500,00 euros a primària i la resta de 12.500,00 a infantil, secundària i formació professional bàsica.
5. Procediment per a la concessió de les subvencions.
1. Criteris objectius de valoració.
1.1. Per a la concessió d’aquestes ajudes, sempre que el sol·licitant compleixi els requisits exigits, hagi justificat subvencions anteriors i no estigui sotmès en cap de les causes d’exclusió expressament previstes en aquesta Convocatòria, s'utilitzarà la següent fórmula:
Etapa de primària:
-Donar un preu a cada alumne, dividint l'import de 12.500,00 € pel nombre total d'alumnes de primària (6 -12 anys) que figurin al programa GESTIB de la conselleria d’educació a data 1 d’abril de 2017.
-Multiplicar el preu de cada alumne pel nombre d'alumnes de primària de cada centre escolar
Resta d'etapes:
- Donar un preu a cada alumne, dividint l'import de 12.500,00 € pel nombre total d'alumnes d'Educació infantil (3-6 anys), secundària (12 a 16 anys), i formació professional bàsica, que figurin al programa GESTIB de la conselleria d’educació a data 1 d’abril de 2017.
-Multiplicar el preu de cada alumne pel nombre d'alumnes d'infantil, secundària, i formació professional bàsica, de cada centre escolar.
1.2. La quantia de la subvenció no podrà ser superior, aïlladament o en concurrència amb altres ajudes o subvencions de qualsevol procedència, al cost de l’activitat subvencionable.
2. Presentació de documents i tramitació
2.1. Les entitats interessades hauran de presentar la sol·licitud degudament complimentada, d’acord amb el model adjunt com annex I, acompanyada de la documentació següent:
a) Memòria de l’activitat proposada acompanyat, si s’escau, de programa, projecte o descripció detallada que permeti comprendre l’abast, la intenció i la importància de la proposta. Descripció del sistema de préstec de llibres de text. Adjuntant els models de la documentació que s'utilitza. Contracte de préstec entre l'escola i la família, normes d'ús, etc...(Annex II)
b) Pressupost total i desglossat per partides de cada activitat a realitzar, amb indicació de la subvenció sol·licitada. (Annex II)
c) Declaració expressa en la qual s’ha de fer constar totes les ajudes i subvencions sol·licitades i/o concedides per qualsevol institució pública o privada per a la mateixa finalitat.
d) Declaració expressa d’estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. (Annex III)
e) Certificat del nombre d'alumnes que figurin al programa GESTIB de la conselleria d’educació als cicles d'infantil, primària, secundària i formació professional bàsica, a data 1 d’abril del 2017
f) Certificat de l’entitat financera per on desitgen que els sigui abonat l’import de la subvenció, en el que figurin els vint dígits del Codi Compte Client i en el que s’acrediti que el dit compte correspon a l’Entitat Subvencionada.
g) Declaració de responsable (ANNEX VI)
h) La sol·licitud es pot acompanyar de qualsevol altra documentació sobre el projecte o activitat que justifiqui la petició.
2.2. Presentació
El termini de presentació de sol·licituds serà de trenta dies naturals a comptar de l’endemà de la publicació de la present convocatòria en el Butlletí Oficial dels Illes Balears.
Les sol·licituds, junt amb la documentació que les acompanyi, es presentaran en el Registre General de la Corporació o en qualsevol de les formes previstes en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú.
6. Abonament de la Subvenció
El pagament s’efectuarà mitjançant transferència bancària, al compte que es designi a la sol·licitud de subvenció.
El pagament de la subvenció es realitzarà una vegada justificada la despesa per part del centre escolar sol·licitant.
7. Obligacions dels beneficiaris
Els perceptors de les subvencions estan obligats a:
a) Acceptar la subvenció. En el cas que això no sigui possible hauran de renunciar expressament i motivadament, en el termini de quinze dies comptats a partir del dia següent a la notificació de la concessió de la subvenció.
b) Realitzar l’activitat o projecte pel qual es concedeixi la subvenció, ajustant-se als termes previstos
c) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació i a facilitar la informació que es requereixi.
d) Donar compte de les modificacions que puguin sorgir en la realització del projecte, justificant-les adequadament.
e) Comunicar l’obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat, procedents d’altres administracions, entitats públiques o privades nacionals o internacionals.
f) Disposar dels llibres comptables, registres diligenciats i de la resta de documents degudament auditats en els termes exigits per la legislació mercantil i sectorial aplicable al beneficiari en cada cas, i també tots els estats comptables i registres específics que s’exigeixin en les bases reguladores de la subvenció, a fi de garantir l’adequat exercici de les facultats de comprovació i control.
g) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control.
h) Tota subvenció haurà de fer constar en la documentació i publicitat impresa que l’activitat o projecte es realitza ‘amb el suport de l’Ajuntament de Felanitx’ i l'anagrama.
8. Òrgans i funcions
L’òrgan instructor del procediment de concessió correspon a la Regidoria d’economia i hisenda que ha de dur a terme les actuacions a què es refereix l’article 24 de la llei 38/2003 general de subvencions.
Una comissió avaluadora es reunirà per examinar si les persones beneficiàries compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les subvencions i avaluar les sol.licituds conforme als criteris de valoració establerts a aquestes Bases. S’aixecarà acta de tot l’actuat en aquesta reunió.
La comissió avaluadora estarà integrada pels següents membres
Presidència: el Regidor delegat d’Hisenda, o en el seu cas persona en qui delegui.
Vocals:
La Regidora d’Educació
L’interventor
El secretari o persona en qui delegui.
La comissió tècnica avaluadora quedarà constituïda legalment amb l’assistència de president, un vocal i el secretari o persona en qui hagi delegat.
L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i de l’acta de la reunió de la comissió, formularà proposta de resolució provisional, que es publicarà a la web de l’Ajuntament, tot segui s’obrirà un termini de 10 dies per presentar al.legacions.
Si no es presenten al.legacions dins el termini concedit, la proposta de resolució formulada tindrà el caràcter de definitiu. En altre cas examinades les al.legacions presentades per les persones interessades, l’òrgan instructor formularà proposta de resolució definitiva que haurà d’expressar la/el sol.licitant o la relació de sol.licitants per als que es proposa la concessió de la subvenció i la seva quantia.
La competència per resoldre el procediment i concedir la subvenció s’atribueix a la Junta de Govern Local, que dictarà aquesta resolució un copo dictada la proposa de resolució definitiva i emès informe de fiscalització per la Intervenció municipal..
9. Justificació:
La justificació de les despeses corresponents a les subvencions atorgades, haurà de realitzar-se pels beneficiaris, amb anterioritat al 15 de novembre de 2017.
En tot cas, la no justificació del total de la quantia subvencionada abans del 15 de novembre de 2017, implicarà la procedència del reintegrament de les quantitats que corresponguin, sense perjudici de les accions que resultessin procedents en l’ordre sancionador d’acord amb el que estableix la llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
10. Forma de justificació
L’Ajuntament de Felanitx podrà realitzar, mitjançant els procediments legals pertinents, les comprovacions necessàries respecte al destí i l’aplicació de les subvencions concedides.
Les subvencions concedides d’acord amb les prescripcions d’aquestes Bases, hauran de justificar-se adequadament un cop finalitzada l’activitat, servei o projecte, origen de la subvenció atorgada. La instància d’aquesta justificació es presentarà en el registre general d’aquest Ajuntament, instància acompanyada de la documentació exigida en la convocatòria de la subvenció de què es tracti i que, com a mínim, haurà de ser:
a) Memòria detallada del servei prestat. Descripció del sistema de préstec de llibres de text. Adjuntant els models de la documentació que s'utilitza. Contracte de préstec entre l'escola i la família, normes d'ús, etc... Nombre d'alumnes que figurin al programa GESTIB de la conselleria d’educació.
b) Presentació d’original i còpia de totes les factures i/o justificants acreditatius de la despesa, amb data d'emissió que haurà de correspondre al curs 2016-2017, i per l’import total de la subvenció concedida, que derivin dels serveis realitzats.
Les còpies compulsades es quedaran a l’arxiu de l’entitat concedent i els originals estampillats, custodiats per l’entitat beneficiària.
c) Certificat del centre on es faci constar que la quantia econòmica rebuda s'ha destinat a igualar les condicions de l'alumnat per evitar greuges derivats de les diferències de poder adquisitiu. (ANNEX IV)
d) Compte justificatiu simplificat al qual al·ludeix el Reial Decret 887/2006, de desplegament de la Llei 38/2003, incloent una relació de despeses generades de cadascuna d'elles d'acord amb allò que s'ha presentat en el projecte inicial. Aquest compte justificatiu s'ha de signar pel representant legal de l’entitat. (Annex V)
Serà requisit indispensable, per al pagament de la quantitat subvencionada, que l’entitat beneficiària hagi justificat, si és el cas, les subvencions rebudes amb anterioritat.
11. Supòsits de revocació de les ajudes i reintegrament de les mateixes.
El procediment de reintegrament es regirà pel que disposa l'article 42 de la Llei 38/2003, de 17 de Novembre, General de Subvencions, sent l'òrgan competent per exigir el reintegrament el concedent de la subvenció mitjançant la resolució del procediment regulat a l'esmentada Llei.
Procedirà el reintegrament de les quantitats percebudes en els supòsits previstos en l'article 37.1 de la llei 38/2003, de 17 de Novembre, General de Subvencions, i article 28 del Reglament General de Subvencions d'aquest Ajuntament.
Les quantitats a reintegrar tindran la consideració d'ingressos de dret públic, aplicant-se per a la seva cobrança el que disposa la Llei Reguladora d'Hisendes Locals i el Reglament General de Recaptació.
12. Règim Jurídic
En el no previst en la present convocatòria s’aplicarà la Llei 30 /1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú els preceptes bàsics de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, el seu reglament de desplegament aprovat per RD 887/2006, de 21 de juliol, i el Reglament General de Subvencions de l’Ajuntament de Felanitx.
13. Annexos
Els annexos estaran a disposició dels interessats a l'Oficina del Registre d'aquest Ajuntament i a la pàgina WEB www.ajfelanitx.net
Felanitx,
El batle
Joan Xamena Galmés
ANNEX I
SOL.LICITUD PEL PROJECTE O ACTIVITAT
DADES DE L’ENTITAT BENEFICIÀRIA
Nom .................................................................... DNI/CIF ..................................
Domicili Social .........................................núm.............. porta ...............................
Localitat ............................................ CP.............. Telèfon ...................................
Fax ........................................... Correu-e ............................................................
Representada en aquest acte per:
EL/LA DIRECTOR/A (Nom) ................................................... DNI ..........................
EL/LA SECRETARI/A (Nom) .............................................. DNI ..............................
DECLARA/N:
Que l’Entitat es troba al corrent del compliment de les seves obligacions tributàries amb l’Ajuntament i igualment front de l’Administració de la Comunitat Autònoma i de la Seguretat Social, autoritzant a l’Administració concessionària la subvenció a demanar en el meu nom les dites dades de conformitat amb l’article 23.3 de la LGS.
Que l’Entitat i els seus representants no es troben compresos en cap dels supòsits de prohibicions per obtenir la condició de beneficiari de subvencions establerts en l’art. 13.2 i 3 LGS.
Que l’Entitat no té pendent de justificar cap subvenció fora de termini.
ES COMPROMETEN:
a realitzar les activitats que siguin objecte de subvenció i les obligacions que li corresponen com a beneficiari de la dita subvenció, establertes amb caràcter general en l’art. 14 de la Llei 38/2003 General de Subvencions (executar el projecte, justificació de fons, sotmetre’s a actuacions de comprovació, presentar documentació requerida, etc.).
SOL.LICITEN:
La concessió d’una subvenció per a les activitats presentades, per import de ........................... €.
Que el compte corrent IBAN allà on es desitjo que s’ingressi la subvenció és:
Entitat |
|
Oficina |
|
C.C.C. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
Entitat |
Oficina |
DC |
Número de compte |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
titular compte ................................................... CIF/NIF...............................
DOCUMENTS QUE S’ADJUNTEN
a) Documents acreditatius de trobar-se al corrent de les seves obligacions tributàries així com de Seguretat Social i no ser deutor de la Hisenda Pública, referit a la data de presentació de sol·licitud. (annex III)
b) Fotocòpia de la targeta d’identificació fiscal de l’entitat sol·licitant i DNI del representant legal. En el cas de persona física, únicament DNI.
c) Projecte general d’activitats a desenvolupar per l’entitat sol·licitant en l’exercici de 2017, i programes que integren el dit projecte, els quals hauran de contenir almenys les dades que se sol·liciten en el model que figura com Annex II que servirà de referència per a aquelles entitats que ho considerin oportú, podent-se complementar el dit projecte, amb tot tipus d’informació que es consideri d’interès per a una correcta valoració.
d) Pressupost d’ingressos i despeses per a la realització de les activitats, segons model que figura com Annex II a la present convocatòria. S’acompanyaran a tal sol·licitud, tants Pressupostos com a programes d’activitats integrin el projecte per al que se sol·licita subvenció.
e) Certificat de l’entitat financera per on desitgen que els sigui abonat l’import de la subvenció, en el que figurin els vint dígits del Codi Compte Client i en el que s’acrediti que el dit compte correspon a l’Entitat Subvencionada. (Només en cas de modificació de dades)
f) Certificat del nombre d'alumnes que figurin al GESTIB de la conselleria d’educació, als cicles d'infantil (3-6 anys), primària (6-12 anys) secundària (12-16 anys) o formació professional bàsica en el curs 2016-2017, en data 1 d’abril de 2017.
En .........................................., a ........... de ..............................de 2017 .
EL/LA DIRECTOR/A Segell de l’entitat EL/LA SECRETARI/A
BATLE AJUNTAMENT DE FELANITX
ANNEX II
MEMÒRIA DE SOL·LICITUD
(Memòria de l’activitat proposada acompanyat, si s’escau, programa, projecte o descripció detallada que permeti comprendre l’abast, la intenció i la importància de la proposta.)
Descripció del sistema de préstec de llibres de text. Adjuntant els models de la documentació que s'utilitza. Contracte de préstec entre l'escola i la família, normes d'ús, etc...
ENTITAT:
PROGRAMA:
Compra de llibres de text per a la seva utilització en servei de préstec per alumnes fills de famílies amb dificultats econòmiques.
Adquisició de material escolar per poder ser utilitzat pels alumnes també en servei de préstec.
Descripció detallada:
DETALL ECONÒMIC DE L’ACTIVITAT
(Pressupost total i desglossat per partides de cada activitat a realitzar, amb indicació de la subvenció sol·licitada.)
PRESSUPOST DE DESPESES (especificar el detall de despeses)
a títol d’exemple es detallen les següents:
1 Compra de llibres de text........................................................... .....................
2 Adquisició de material escolar (especificar)............................... .....................
TOTAL DESPESES....................................................................... 1000
FINANÇAMENT (especificar el detall dels ingressos prevists)
a títol d’exemple es detallen les següents:
1 Aportacions dels participants.................................................... .....................
2 Subvenció municipal prevista................................................... .....................
3 Fons propis de l’Entitat............................................................. .....................
4 Altres ingressos (especificar).................................................... ....................
TOTAL INGRESSOS.................................................................... ....................
En .........................................., a ........... de ..............................de 2017.
EL/LA DIRECTOR/A Segell de l’entitat EL/LA SECRETARI/A
BATLE AJUNTAMENT DE FELANITX
ANNEX III
(Declaració expressa d’estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.)
Sr./Sra................................................... amb DNI núm. ...............................
en representació de l’entitat .......................................................................,
CIF:...............................Domicili:..................................................................
CP: ..........................Telèfon: .......................................................................
DECLAR baix jurament / promesa que l’entitat que represento:
Està al corrent d’obligacions tributàries i de la Seguretat Social que venen imposades per la normativa vigent i de no trobar-se sotmesa a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o de cap procediment sancionador.
I AUTORITZO, que l'Ajuntament de Felanitx pugui tenir accés a la informació de caràcter protegit sobre la situació de deute amb la seguretat social i administració tributària, d'acord amb la Llei Orgànica 175/1999 de Protecció de dades de caire persona i la Llei 30/1992 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del procediment Administratiu Comú, a fi i efectes de complir amb el que preveu l'article 8 del vigent reglament de subvencions.
Felanitx, ...............de .......................................de 2017.
Signat,
ANNEX IV
(A presentar només en el moment de la justificació)
Sr./Sra....................................................................amb DNI núm..........................
secretari/a de.......................................................... CIF........................................
Certific què la quantia econòmica de la subvenció rebuda s'ha destinat a igualar les condicions de l'alumnat per evitar greuges derivats de les diferències de poder adquisitiu.
Felanitx, ........................de .......................................de 2016.
Signat,
ANNEX V
COMPTE JUSTIFICATIU SIMPLIFICAT
DADES DE L’ENTITAT BENEFICIÀRIA
Nom ....................................................................... DNI/CIF .......................................
Domicili Social ..................................................... núm.................... porta ..................
Localitat ......................... CP............... Telèfon ..................Correu electrònic..................
Representada en aquest acte per:
President/a ............................................................................. DNI ...........................
Secretari/a ............................................................................. DNI ...........................
CERTIFIC:
PRIMER.- Que amb data.........................l'Ajuntament de Felanitx ens va concedir a aquesta entitat una subvenció de .......................................€, corresponent a l'any......................... i en concepte de ......................................................................
SEGON.- Que un cop acabada l’activitat per la qual es va concedir la subvenció, la totalitat de DESPESES i INGRESSOS relacionades en aquest compte justificatiu s’han pagat efectivament als proveïdors o subministradors referits i són els que a continuació es detallen:
DESPESES |
||||
NOM I LLINATGES/RAÓ SOCIAL |
NIF/CIF |
NÚM. JUSTIFICANT |
DATA JUSTIFICANT |
IMPORT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL DESPESES** |
|
** Amb caràcter general, l’import de la casella “TOTAL DESPESES” ha de ser superior a l’import total concedit per a dur a terme l’activitat subvencionada.
No obstant, quan es declari haver percebut subvencions d’altres AAPP o entitats privades, les persones interessades han tenir en compte que l’import de la casella “TOTAL DESPESES”, haurà de ser superior a la suma de l’import de la subvenció atorgada per l’Ajuntament de Felanitx més l’import de la resta de subvencions obtingudes.
INGRESSOS |
||||
NOM I LLINATGES/RAÓ SOCIAL |
NIF/CIF |
NÚM. JUSTIFICANT |
DATA JUSTIFICANT |
IMPORT |
Ajuntament de Felanitx |
P0702200G |
-------- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL INGRESSOS |
|
TERCER.- Que aquesta entitat (MARCAR AMB UNA CREU)
[ ] no ha resultat ser beneficiària de cap altra ajuda o subvenció de cap altra Administració Pública, l’objecte de la qual coincideixi amb aquesta subvenció.
[ ] ha resultat ser beneficiària de la/les següent/s subvencions i/o ajudes procedents d’altres Administracions Públiques
ENTITAT (Estat, CAIB, Consell Insular, UE, altres entitats...) |
ÒRGAN CONCEDENT (Ministeri de ..., Conselleria de......) |
Import sol·licitat |
Import concedit |
En cas d’haver presentat la justificació, data de presentació |
---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
QUART.- Que la relació de despeses presentades (si escau) en aquest procediment de concessió no han estat presentades per justificar cap de les altres ajudes o subvencions referides al quadre anterior.
Felanitx, …........de........................de ….............
Signat,
ANNEX VI
DECLARACIÓ RESPONSABLE
DADES DE L’ENTITAT BENEFICIÀRIA
Nom .............................................................................DNI/CIF ..........................
Domicili Social .............................................. núm .................... porta ..................
Localitat ............................................ CP.............. Telèfons ..................................
Fax................................ Correu electrònics............................................................
Representada en aquest acte per:
President/a (Nom) .................................................................... DNI .....................
Secretari/a (Nom) .................................................................... DNI .....................
DECLAR, sota la meva responsabilitat que l'esmentada entitat
Té coneixement de la normativa aplicable a l’Ajuntament de Felanitx en matèria de subvencions i les obligacions del beneficiari d’aquestes i en especial les assenyalades en l’article 14 de la Llei 38/2003, i que n’acata l’estricte compliment.
No es troba sotmesa a cap de les causes de prohibició de l’obtenció de la consideració de beneficiari assenyalades en l‘article 13 punts 2 i 3 de la Llei 38/2003.
L'entitat no té pendent de justificar cap subvenció fora de termini
No ha sol·licitat o rebut qualsevol altra subvenció per a la mateixa finalitat. En cas d’haver-ne sol·licitada o rebuda alguna, cal indicar-ne la quantia i l’entitat a la qual s’ha sol·licitat o de la qual s’ha rebut al pressupost segons annex IV
Es troba al corrent de les seves obligacions amb les administracions públiques i en especial amb l’Ajuntament de Felanitx i la Seguretat Social, no obstant això s'adjunta Annex III
L’entitat peticionària es troba inscrita en el registre municipal d'entitats ciutadanes de
l'Ajuntament de Felanitx.
Amb la suma dels ingressos prevists pel desenvolupament de l’activitat, incloent-hi l’import de la subvenció que se sol·licita, no se supera el cost previsible de la realització de l’activitat esmentada.
La persona que subscriu es troba legalment facultada per representar l’entitat peticionària.
Reuneix els requisits prevists en l’article 3 de la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense fins lucratius o dels incentius fiscals al mecenatge
I perquè així consti i tengui els efectes oportuns, signo la present declaració.
Felanitx, ................. de ....................... de .....................
Signatura,