Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 5171
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Rectificació temari de la convocatòria del borsí extraordinari TAE superior medi ambient

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior, per resolució número 0.8542 de 04 de maig de 2017, va acordar el següent:

 ANTECEDENTS DE FET

Vistos els recursos de reposició interposats en data 30 de gener i 8 de febrer de 2017 contra la convocatòria per a la constitució d’un borsí extraordinari pel sistema de concurs-oposició de TAE superior, especialitat medi ambient, grup A, subgrup A1, aprovada per decret núm. 22.079 de 23 de desembre de 2016 i publicada al BOIB núm. 4 de 10 de gener de 2017, mitjançant els quals es sol·licita que s’admetin les titulacions d’enginyeria industrial i química, respectivament, com a requisit vàlid per als aspirants a la constitució de l’esmentat borsí.

Vist l’escrit efectuat per la cap de Departament d’Ecologia, de l’Àrea d’Ecologia, Agricultura i Benestar Animal, amb registre d’entrada 20 de març de 2017, mitjançant el qual dona trasllat d’una sèrie d’observacions relacionades amb Tema 6 de la part específica.

Vistes les resolucions de la Regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior, núm. 7417 de 20 d’abril i 8158 de 28 d’abril de 2017, mitjançant les quals s’estimen les pretensions interposades.

 Vist l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, quant a revocació d’actes i rectificació d’errors de les Administracions Públiques, el qual disposa el següent: ”Les Administracions Públiques podran rectificar en qualsevol moment, d’ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes”.

Per tot això, vistes les competències de la Junta de Govern establertes a l’article 127 h) de la Llei 7/85 de Bases del règim local i tenint en compte el Decret de Batlia núm. 02751, de 18 de febrer de 2016, relatiu a l’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament de Palma, i l’Acord de Junta de Govern de dia 28 d’octubre de 2015 de delegació de competències de la Junta de Govern de Palma en els titulars de les àrees i àrees delegades, la cap de Servei que subscriu proposa a la Sra. Regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior, tingui a bé emetre el següent:

DECRET

PRIMER.- Rectificar el decret núm. 22.079 de 23 de desembre de 2016 i publicat al BOIB núm. 4 de 10 de gener de 2017, pel qual s’aproven les bases i la convocatòria per a la constitució d’un borsí extraordinari pel sistema de concurs-oposició pel torn lliure per a posteriors nomenaments com a funcionaris interins de l’Ajuntament de Palma enquadrats en l’escala d’Administració especial, subescala tècnica superior, especialitat medi ambient, grup A, subgrup A1, en el següent sentit:

1.   En l’apartat de les bases “SEGON.- REQUISITS DELS ASPIRANTS”, es modifica l’apartat de les titulacions.

On diu:

“Estar en possessió d’alguna de les següents titulacions: llicenciatura o grau e Biologia, Bioquímica, Ciències Ambientals, Ciències del mar, Ciències Geològiques, Física, Geografia, Enginyeria de Forests i Enginyeria Civil”

Ha de dir:

“Estar en possessió o tenir complertes les condicions per obtenir les titulacions universitàries de Biologia, Bioquímica, Ciències Ambientals, Ciències del Mar, Ciències Geològiques, Física, Química, Geografia, Enginyeria Agrònoma, Enginyeria de Forests i Enginyeria Civil o aquells títols que els habiliti per a l'exercici de les professions regulades en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, segons estableixen les Directives Comunitàries, a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'acreditar que s'està en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acrediti, si s'escau, l'homologació del títol.”

2.    En l’apartat de les bases “Temari Específic”, es modifica la redacció del Tema 6.

On diu:

Tema 6: “El renou. Magnituds característiques. Normativa aplicable a les Illes Balears i al municipi de Palma. Especial esment a l’ordenança municipal de neteja, deixalles i residus sòlids urbans de Palma.”

Ha de dir:

Tema 6: “El renou. Magnituds característiques. Normativa aplicable a les Illes Balears i al municipi de Palma. Especial esment a l’ordenança municipal de renous vigent en el municipi de Palma.”

SEGON.- Concedir un nou termini de presentació d’instàncies de 8 dies hàbils, comptadors a partir del dia següent de la publicació en el BOIB. Les instàncies presentades en el termini anterior no es tornaran a presentar.

TERCER.- Publicar el text íntegre de la present resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web municipal.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, conformement el que disposa l’article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al registre general d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, abans esmentada, i es considerarà desestimat quan no s’hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement al que estableix l’article esmentat anteriorment, i els 45 i següents de la llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 05 de maig de 2017

La cap del Servei de Selecció, Provisió i Gestió

p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014)

Esperanza Vega Terrón