Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CALVIÀ
Núm. 5170
Convocatòria única i bases reguladores de subvencions del municipi de Calvià
La Junta de Govern Local, en la sessió de 16 de maig de 2017 va adoptar l'acord relatiu a l'aprovació de la Convocatòria única y les Bases reguladores de la concessió de subvencions i que transcric literalment a continuació:
"L’Ajuntament de Calvià, mitjançant la Direcció General de Participació Ciutadana i Joventut, en compliment dels principis de publicitat, concurrència i objectivitat en la concessió de subvencions, convoca per mitjà de convocatòria única, a les entitats i associacions sense afany de lucre per a què sol·licitin les ajudes econòmiques, d’acord a les següents:
BASES
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA, CONDICIONS I FINALITAT
L’objecte d’aquesta convocatòria és l’organització i execució en els diferents nuclis de població del municipi de Calvià, d'acord amb les condicions que es detallen, i amb la finalitat de fomentar i promoure la participació dels ciutadans en la vida municipal, dels següents projectes d'interès general que afecten als veïns del municipi:
1.-Festes d'estiu 2017:
Són subvencionables l'organització i execució de les Festes d'estiu dels diferents nuclis de població del municipi de Calvià.
Són subvencionables aquelles activitats que, anualment i a l'estiu en unes dades assenyalades, dinamitzin a la comunitat local mitjançant una pluralitat d'activitats diverses tradicionalment duites a terme en les celebracions de les festes d'estiu (cercaviles, balls, revetles populars, concerts, representacions teatrals o líriques, competicions esportives, focs d'artifici, correfocs, diables, propostes pels més grans i propostes pels joves i els infants...) i que contribueixin a afirmar l'existència de la comunitat local com a col·lectiu a partir d'uns referents compartits.
2.-Cavalcada de Reis 2018:
Són subvencionables l'organització i execució de la Cavalcada de Reis al municipi de Calvià.
Són subvencionables aquelles activitats que desenvolupin l'espectacle de l'arribada dels Reis Mags, posant en escena diferents actes de la cavalcada reial i es podrà incloure la festa de patges-carters reials.
L'Ajuntament de Calvià en atenció a l'interès general dels ciutadans del municipi i mitjançant consulta prèvia ciutadana, es reserva la potestad d'organitzar una única cavalcada per a tot el teme municipal, i si escau, els diferents projectes presentats es sumaran i coordinaran, col·laborant totes les associacions en un únic projecte comú sota la coordinació de la corporació municipal.
3.-Foguerons de Sant Antoni/Sant Sebastià 2018:
Són subvencionables l'organització i execució de Foguerons de Sant Antoni/ Sant Sebastià a els diferents nuclis de població del municipi de Calvià.
Són subvencionables aquelles activitats que promocionin els elements bàsics de la nostra cultura popular en la celebració de les festivitats de Sant Antoni i Sant Sebastià, tals com
foguerons, dimonis, xeremiers, ximbombes, balls populars, glossades, beneïdes dels animals i a més contribueixin a revitalitzar la cultura popular i la participació ciutadana.
Aquesta convocatòria es regirà per l’establert a les Bases d’Execució del Pressupost General d’aquesta Corporació, i en allò no previst a aquesta, s’aplicarà supletòriament la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
SEGONA.- CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA
Durant l'exercici pressupostari 2017 es destina la quantitat de CENT TRENTA-SET MIL DOS-CENTS EUROS (137.200,00 euros) en total a les subvencions objecte de la present convocatòria, amb càrrec a l'aplicació pressupostària següent: 701 92400 4800010 “Subvenció dinamització zones” i que es distribuiran de la manera següent:
1.-Festes d'estiu 2017: CENT VINT-I-QUATRE MIL DOS-CENTS EUROS (124.200,00€)
2.-Cavalcada de Reis 2018: NOU MIL EUROS ( 9.000,00€)
3.-Foguerons de Sant Antoni/Sant Sebastià 2018: CUATRO MIL EUROS ( 4.000,00€)
TERCERA.- DESTINATARIS DE LA CONVOCATÒRIA
Aquesta convocatòria està adreçada a:
Les persones jurídiques, públiques o privades, i a entitats o col·lectius, domiciliats al terme municipal de Calvià, relacionats amb l’objecte de la convocatòria.
Es defineixen els següents nuclis del terme municipal com a zones beneficiàries i destinatàries de l'objecte d'aquesta convocatòria:
-Badia de Palma-Cala Vinyes
-Calvià (vila)
-Cas Català /Ses Illetes
-Costa d'en Blanes
-Costa de la Calma
-El Toro
-Es Capdellà
-Es Galatzó
-Magalluf /Sa Porrassa
-Palmanova
-Peguera /Cala Fornells
-Puig de Sa Sirvi
-Portals Nous-Bendinat
-Santa Ponça
-Sol de Mallorca
-Son Caliu
-Son Ferrer
No podran obtenir la condició de beneficiaris de les subvencions, les persones o entitats que es trobin en qualsevol de les situacions que s’indiquen en l’article 13 de la Llei 38/2003. En particular, cal destacar el fet de no trobar-se al corrent de pagament dels deutes amb l’Ajuntament i del pagament de les obligacions derivades del reintegrament de subvencions.
En el cas d'aquells nuclis del terme municipal que no compten amb associacions de veïns per tal de poder accedir a la sol·licitud de subvencions podràn presentar-se per qualsevol de les activitats a través de la creació d'una comissió de festes i en aquest cas serà el representant de la comissió de festes la persona sol·licitant.
QUARTA.- PROCEDIMENT PER A LA CONCESSIÓ DE LES SUBVENCIONS
1.- CRITERIS OBJECTIUS DE VALORACIÓ:
1.1.- Per a valorar els projectes presentats es tindran en compte els següents criteris:
a) L’interès general de l’activitat en l’àmbit municipal.
b) La qualitat tècnica del projecte/s presentats.
c) El nombre d'entitats col·laboradores que formaran part del projecte, en la seva organització i en la seva execució.
d) El nombre d'habitants de cada zona.
e) La impossibilitat de realitzar l’activitat si no és beneficiada amb la subvenció.
f) L’àmbit de difusió.
g) La concurrència o no d’altres subvencions concedides per altres Administracions per a aquesta finalitat.
h) Es valorarà la recurrència previa de l'activitat, es dir, les activitats que tradicionalment i els darrers anys s'han vingut celebrant als distintis nuclis del municipi.
1.2.- Només serà objecte de subvenció un projecte que haurà de incloure una descripció de cada una de les activitats sunvencionables que es soliciten (festes d'estiu i/o cavalcades de reis mags i/o foguerons de Sant Antoni i Sant Sebastià)
1.3.- La quantia de la subvenció no podrà ser superior, aïlladament o en concurrència amb altres ajudes o subvencions de qualsevol procedència, al cost de l’activitat subvencionable.
1.4.-En el cas que la proposta de subvenció corresponent a qualqun dels projectes presentats excedeixi la quantia expressada a la seva sol.licitud, es concedirà la subvenció amb el límit de l'esmentada sol·licitud i la quantia sobrant es repartirà entre la resta de projectes, presentats per les entitats o, en el seu cas, pels organitzats per l' Ajuntament, en proporció a la seva puntuació.
El límit màxim de l'ajut que s'atorgui per projecte serà el crèdit màxim previst en aquestes bases. Així mateix, es podrà prorratejar, entre els beneficiaris de la subvenció, l'import màxim destinat en aquesta convocatòria.
2.- PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ I TRAMITACIÓ:
2.1.- Sol·licituds (Annex I)
La sol·licitud de les actuacions a subvencionar es presentarà degudament emplenada i signada pel representant de l'entitat en el model que s'adjunta i s’acompanyarà de la documentació següent:
a) N.I.F. de l’entitat o associació.*
b) D.N.I. del representant, en el seu cas.*
c) Declaració responsable expedida pels òrgans representatius de l’entitat en la qual es farà constar el nombre de socis.(Annex II).
d) Declaració del representant legal de l’entitat de no estar inhabilitat/da per contractar amb les administracions públiques o per obtenir-ne una subvenció i d’estar facultat/da per actuar en nom de l’entitat (Annex III).
e) Comissió de festes (incloure la relació de persones que l’integren i fer referència si estan en qualitat de representant d’alguna entitat o associació).
f) Activitats a realitzar, una exposició detallada i diferenciada per cada activitat sunvencionable que es soliciten (festes d'estiu i/o cavalcades de reis mags i/o foguerons de Sant Antoni i Sant Sebastià):
* Descripció de la/s activitat/s.
* Data i lloc de realització.
* Previsió de la participació, és important que es diferenciï (si escau), els participants i els assistents.
* Col·laboració que se sol·licitarà a l’Ajuntament a part de la subvenció, com: aspectes de seguretat o de trànsit, escenaris o similars, tramitacions administratives, etc.
g) Memòria del projecte dut a terme per l’entitat l’any anterior, si l'hagués realitzat.
h) Declaració responsable de l'entitat sol·licitant de les subvencions rebudes d’institucions públiques o privades per a l’esmentat programa (Annex IV).
i) Pressupost de l'activitat que detalli les despeses i ingressos (Annex V) un per a cada activitat sunvencionable que es soliciten o activitat a realitzar.
j) Declaració responsable de l'entitat sol·licitant d'estar al corrent en les seves obligacions tributàries amb la Hisenda de l'Estat i amb l'Ajuntament de Calvià, axí com amb la Seguretat Social. (Annex VI)
k) Certificat bancari del compte corrent de l’entitat, en el qual s’haurà de fer, si pertoca, el pagament de la subvenció (Annex VII).*
* No serà necessària la presentació d'aquella documentació que ja hagi estat presentada a l'Ajuntament si es fa constar en l’Annex VIII aquesta circumstància i s’identifica el motiu i moment en què es va presentar, sempre que estigui actualitzada i no hagi patit cap modificació.
En el supòsit que la documentació no estigui actualitzada el/la beneficiari/a serà requerit/da per tal d'aportar-la i serà una condició prèvia per a efectuar el pagament de la subvenció.
2.2.- Presentació:
El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies naturals a comptar des del dia següent a la publicació de la present convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el tauler d’anuncis de la Corporació i en la pàgina web de l'Ajuntament de Calvià.
Les sol·licituds, juntament amb la documentació que les acompanyi, es presentaran en el Registre General de la Corporació o a les dependències i mitjans a que es refereixi l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de presentar la sol·licitud i la documentació a dependències que no siguin de la Corporació, per assegurar la seva presentació en termini s'ha de remetre la documentació escanejada a la següent adreça electrònica:
participacionciudadana@calvia.com
3.- OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS:
Els perceptors de les subvencions estan obligats a:
a) Acceptar la subvenció. En el cas que això no sigui possible hauran de renunciar-hi expressament i motivadament, en el termini de quinze dies comptats a partir del dia següent a la notificació de la concessió de la subvenció.
b) Realitzar l’activitat o projecte pel qual es concedeix la subvenció, ajustant-se als termes prevists.
c) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació i a facilitar la informació que es requereixi.
d) Donar compte de les modificacions que puguin sorgir en la realització del projecte, justificant-les adequadament.
e) Comunicar l’obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat, procedents d’altres administracions, entitats públiques o privades nacionals o internacionals.
f) Disposar dels llibres comptables, registres diligenciats i de la resta de documents degudament auditats en els termes exigits per la legislació mercantil i sectorial aplicable al beneficiari en cada cas, i també tots els estats comptables i registres específics que s’exigeixin en les bases reguladores de la subvenció, amb la finalitat de garantir l’adequat exercici de les facultats de comprovació i control.
g) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control.
h)Incloure en la documentació i publicitat impresa el logotip de “col·laboració” de l’Ajuntament de Calvià, una vegada que el departament de Comunicació de l'Ajuntament hagi donat el vistiplau (comunicaciocalvia@calvia.com).
i) Els beneficiaris hauran de formalitzar una assegurança de responsabilitat civil i s'haurà de remetre una còpia de la pòlissa al departament de Participació Ciutadana.
j) L'organització i execució de tots els actes hauran de disposar de la preceptiva autorització de conformitat amb la legislació vigent.
k) Els beneficiaris de les subvencions percebudes hauran d'abonar a la Societat General d'Autors i Editors (SGAE) a càrrec d'aquestes ajudes, els drets de reproducció, distribució i, en general, els que corresponguin a la propietat intel·lectual establerts en la legislació vigent.
4.- COMISSIÓ DE VALORACIÓ:
Es constitueix una Comissió de valoració que deliberarà i proposarà la resolució d’aquesta convocatòria pública d’acord amb la puntuació obtinguda, conforme als criteris de la base 4ª, la qual estarà integrada pels següents membres:
La Comissió elaborarà un informe o proposta de resolució en el qual constaran les valoracions efectuades, conforme a les presents bases.
La Comissió de Valoració elevarà a la Junta de Govern Local la proposta d’atorgament de les subvencions per a la seva aprovació definitiva, previ dictamen de la comissió informativa corresponent.
CINQUENA.- RESOLUCIÓ
La Junta de Govern Local, a la vista de la proposta de la Comissió de Valoració, assignarà objectivament i de forma individual les ajudes.
SISENA.- CONDICIONS DE FINANÇAMENT, ABONAMENT DE LES SUBVENCIONS I JUSTIFICACIÓ
L’Ajuntament de Calvià podrà realitzar, mitjançant els procediments legals pertinents, les comprovacions necessàries respecte al destí i l'aplicació de les subvencions concedides.
Les subvencions concedides d’acord amb les prescripcions d’aquestes Bases, hauran de justificar-se adequadament un cop finalitzada l’activitat, servei o projecte, origen de la subvenció atorgada. La instància d’aquesta justificació es presentarà en el registre general d’aquest Ajuntament, acompanyada de la documentació exigida en la convocatòria de la subvenció de què es tracti i que, com a mínim, haurà de contenir:
a) Memòria justificativa del compliment de les condicions exigides en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts ,adjuntant fotografíes (a més de la memòria omplir l'Annex IX).
b) Memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i que haurà de contenir les factures expedides de conformitat amb la legislació fiscal vigent i ajustades al pressupost presentat en formular la sol·licitud juntament amb el justificant del pagament.
Juntament amb les factures, originals o segellades, s'ha de presentar obligatòriament la relació signada pel president de l'associació o entitat beneficiària o persona en qui delegui (Annex X).
c)Totes les despeses derivades de les degustacions en agraïment per la col·laboració dels veïns dins l'organització dels actes subvencionats han de ser degudament autoritzades pel regidor de zona.
d)No seràn subvencionables:
-l'assegurança de vehicles a nom de l'entitat ni les despeses derivades del seu manteniment.
-les despeses per donatius, regals i obsequis a particulars o entitats
-les despeses sorgides amb motiu d'entrades a esdeveniments, activitats o espectacles
La no justificació de l’activitat iniciarà expedient de devolució de la subvenció.
Serà requisit indispensable, per a l’abonament de la quantitat subvencionada, que l’entitat o associació hagi justificat, si és el cas, les subvencions rebudes amb anterioritat.
La justificació de les actuacions realitzades es podrà realitzar una vegada finalitzades les corresponents activitats i en cap cas podrà excedir de dia 31 de març de 2018.
SETENA.- REFORMULACIÓ
La Junta de Govern Local, un cop concedides les subvencions als beneficiaris i, en aplicació del principi de proporcionalitat, podrà modificar la seva assignació mitjançant resolució motivada, davant la concurrència d’alguna de les circumstàncies següents:
a) Per incompliment de les obligacions i determinacions contingudes en aquestes bases.
b) Prèvia justificació de la causa que origina la impossibilitat d’executar l’activitat o projecte que motivà la subvenció, es podrà autoritzar el canvi de la destinació de les ajudes concedides.
c) Es podrà reduir la subvenció fins a arribar al 50% de les despeses produïdes, si aquestes són inferiors al doble de la subvenció concedida.
En el cas de donar-se la circumstància a) es podrà procedir fins i tot a la seva revocació."
El tinent de batle de Participació Ciutadana i Joventut
(Per delegació de Batlia en data 09/02/2017)
Fernando Alcaraz Omiste
ANNEX I
SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ DEL PROJECTE ÚNIC PER A L’ORGANITZACIÓ DE LES FESTES D'ESTIU, CAVALCADES DE REIS MAGS I FOGUERONS DE SANT ANTONI I SANT SEBASTIÀ DEL MUNICIPI DE CALVIÀ
Entitat/Associació/Empresari individual ________________________________________
amb N.I.F.___________representada per_______________________________________
càrrec___________________ i adreça/domicili social ____________________________
codi postal____________ telèfon_______________________ fax___________________
De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, s'informa als interessats que: 1.- Les vostres dades s'incorporaran en el fitxer de dades personals, denominat “ Participació ciutadana”, del qual és responsable l'Ajuntament de Calvià, la finalitat del qual és l'organització d'activitats pròpies de les associacions, així com la gestió, el control de les activitats i les subvencions a aquestes associacions. 2.- Cessions de les dades previstes: Hisenda pública i administració tributària, bancs, caixes d'estalvi i caixes rurals. Les previstes en la legislació vigent en matèria d'ajudes i subvencions. 3.- L'òrgan administratiu davant del qual pot exercitar, si n'és el cas, els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i els altres reconeguts en la Llei Orgànica 15/1999 és el Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Calvià, carrer Julià Bujosa Sans, Batle, 1 (Calvià). |
EXPOSA
Que assabentat/da de la Convocatòria pública de l’Ajuntament de Calvià de subvencions per a l’organització de FESTES D'ESTIU, CAVALCADES DE REIS MAGS I FOGUERONS DE SANT ANTONI I SANT SEBASTIÀ , i d’acord amb el que preveuen les seves bases,
SOL·LICITA
Una subvenció econòmica per la quantitat de _______________________ .-euros en total, per a les activitats següents:
1.- Per a festes d'estiu, la quantitat de____________
2.- Per a cavalcades de reis mags, la quantitat de____________
3.- Per a foguerons de Sant Antoni i Sant Sebastià, la quantitat de____________
S'adjunta la descripció de la/s activitat/s pels quals es sol·licita subvenció, que al menys ha d'incloure:
Calvià ________ de ________________________ de 2017
(Signatura)
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX II
DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL NOMBRE DE SOCIS DE L'ENTITAT
El/La Sr./a ___________con D.N.I. __________actuant en representació de la entitat__________i amb càrrec _____________DECLARA
Que a data d'avui, la entitat compte amb el següent nombre de socis:_______i, per tal que així consti ho signa en lloc i data assenyalats.
Calvià , ______ de ________________________ de 2017
Signatura
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX III
ACREDITACIÓ DE REPRESENTANT
El/La Sr./a_________________________amb D.N.I.________________ amb càrrec de __________________________ DECLARA
Que a la reunió de dia _____ de ________de _______de ________indicar l’òrgan que va prendre l’acord) es va acordar el nomenament de ______________ amb D.N.I. _____________com a ____________de l’esmentada entitat i, per tant, autoritzat/da per realitzar sol·licituds i trami de subvencions, i que no es troba inhabilitat/da per a contractar amb les administracions públiques.
Calvià , ________ de ________________________ de 2017
(Signatura)
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX IV
DECLARACIÓ DE COFINANÇAMENT DEL PROJECTE
El/La Sr./a____________amb D.N.I.________ actuant en representació de l'entitat___________amb càrrec de __________DECLARA
a) L’entitat no ha demanat/rebut altres suports econòmics per a aquesta activitat ( )
b) L’entitat ha demanat els següents suports econòmics per aquesta activitat ( ):
Entitat subvencionadora__________________________
Quantia________________ Rebuda ( ) No rebuda ( ) Denegada ( )
Entitat subvencionadora__________________________
Quantia________________ Rebuda ( ) No rebuda ( ) Denegada ( )
Entitat subvencionadora__________________________
Quantia________________ Rebuda ( ) No rebuda ( ) Denegada ( )
Calvià, ________ de ________________________ de 2017
(Signatura)
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX V
PRESSUPOST D’INGRESSOS I DESPESES
INGRESSOS PREVISTS
Concepte: _______________________________ Quantia: _________________
Concepte: _______________________________ Quantia: _________________
Concepte: _______________________________ Quantia: _________________
TOTAL:__________________
DESPESES PREVISTES
Concepte: __________________ Unitats: _________ Subtotal: _______________
Concepte: __________________ Unitats: _________ Subtotal: _______________
Concepte: __________________ Unitats: _________ Subtotal: _______________
TOTAL:________________
Calvià, ________ de ________________________ de 2017
(Signatura)
SR.BATLE DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX VI
DECLARACIÓ D’OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES
El/La Sr./a_____________amb D.N.I.________________ actuant en representació de l'entitat________________amb càrrec de ______________________________ DECLARA
Que l’esmentada entitat està al corrent de pagament de totes les seves obligacions tributàries amb la Hisenda de l'Estat i amb l'Ajuntament de Calvià, axí com amb la Seguretat Social.
Calvià, ________ de ________________________ de 2017
(Signatura)
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX VII
SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS
DADES DEL PERCEPTOR:
N.I.F. DEL PERCEPTOR......................................................................................................
LLINATGES I NOM / RAÓ SOCIAL......................................................................................
ADREÇA...............................................................................................................................
LOCALITAT............................................................................................................................
CODI POSTAL............................... PROVÍNCIA...................................................................
TELÈFON......................................... FAX.............................................................................
DADES BANCÀRIES:
ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL.......................................................................................
CODI BANC............................ CODI OFICINA......................................................................
DC................COMPTE NÚM..................................................................................................
Sota la meva responsabilitat declaro que aquestes dades corresponen al c/c o a la llibreta oberta a nom meu.
_____________________, ________ de ________________________ de 2017
CERTIFICAT DE CONFORMITAT DE L’ENTITAT BANCÀRIA:
Aquestes dades coincideixen amb les que consten en aquesta oficina:
El director / El delegat El perceptor
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX VIII
DECLARACIÓ DE DOCUMENTACIÓ JA PRESENTADA
El/La Sr./a___________________amb D.N.I.__________actuant en representació de l'entitat__________amb càrrec de ____________ DECLARA
Que l’esmentada entitat ja ha presentat la documentació següent als departaments de l’Ajuntament de Calvià indicats i que no s’han produït modificacions en el contingut:
Document |
Departament |
Objecte |
Data |
---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Calvià , ________ de ________________________ de 2017
(Signatura)
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX IX
MEMÒRIA DE L'ACTIVITAT
ASSOCIACIÓ O ENTITAT: |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Data |
Emplaçament |
Duració de l'esdeveniment (aproximat) |
Recorregut (si n'és el cas) |
Aforament (aproximat) |
Edats compreses (aproximades) |
Activitat realitzada |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I. S'adjunten fotografies de l'activitat
Calvià, a de de 201...
(signatura del president/a i segell)
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX X
RELACIÓ DE FACTURES
Adjunt es remeten les factures justificatives, originals o estampillades, corresponents a la Subvenció atorgada en 2017, segons la següent relació:
ASSOCIACIÓ O ENTITAT |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Data |
CIF |
Expedidor |
Import € |
Forma de pagament (targeta, transferència, efectiu...) |
Activitat desenvolupada |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Calvià, a de de 201..
(signatura del president/a i segell)
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ