Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 5136
Participació Ciutadana - Expedient contractació Cavalcada Reis
La Junta de Govern de Palma, reunida en dia 17 de maig de 2017, va acordar:
1r.- INICIAR l’expedient per a la contractació del disseny creatiu i direcció artística i de la Cavalcada dels Reis Mags a Palma dels anys 2018, 2019 i 2020, mitjançant procediment negociat amb publicitat.
2n.- APROVAR els plecs de clàusules administratives i els plecs de prescripcions tècniques per a la contractació del disseny creatiu i direcció artística i de la Cavalcada dels Reis Mags a Palma dels anys 2018, 2019 i 2020, mitjançant procediment negociat amb publicitat, que s’adjunten com annex a aquesta resolució.
3r.- AUTORITZAR una despesa global de 70.180,00 € distribuïts de la següent manera i que s’han de carregar a les partides següents:
-Partida núm 16 33801 22609 del pressupost municipal de despeses de 2017.........21.780,00 € corresponents a la Cavalcada de Reis 2018.
-Partida núm 16 33801 22609 del pressupost municipal de despeses de 2018..........23.111,00 € corresponents a la Cavalcada de Reis 2018 i 2019.
-Partida núm 16 33801 22609 del Pressupost municipal de despeses de 2019..........22.990,00 € corresponent a la Cavalcada de Reis 2019 i 2020.
-Partida núm 16 33801 22609 del Pressupost municipal de despeses de 2020 ..........2.299,00 € corresponents a la Cavalcada de Reis 2020.
O partides escaients del pressupost de despeses de l’any 2017, 2018, 2019 i 2020 per tal de fer front a les despeses derivades d’aquesta contractació.
4t.-.- PUBLICAR aquest acord al BOIB, als efectes d’informació pública, per un termini de 10 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, per que es puguin presentar al·legacions, l’expedient podrà esser examinat a les oficines del Servei de Participació Ciutadana, plaça de Santa Eulàlia núm. 9, 3r pis, de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
Palma, 18/5/2017
La cap del Departament
Antònia Casas Mora