Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CAMPOS
Núm. 5127
Licitació explotació instal·lacions temporals platges 2017
En execució de l’acord de la Junta de Govern Local de 16 de maig de 2017, i conforme l'art. 142 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic (TRLCSP), s’anuncia licitació de contracte:
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de Campos
b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria
c) Obtenció de documentació i informació: Ajuntament de Campos, departament de secretaria, s’haurà de sol·licitar dins el cinc primers dies del termini de presentació d’ofertes. Domicili: Pç. Major, 1 de Campos 07630. Correu electrònic: secretaria@ajcampos.org, Perfil de contractant al qual es tindrà accés segons les especificacions que es regulen en la pàgina web següent: http://www.ajcampos.org.
d) Numero d’expedient: 2017017
2. Objecte del contracte
a) Descripció de l’objecte: L’autorització a tercers de l’explotació de les diverses instal·lacions temporals de les platges del terme municipal de Campos per a la temporada 2017, en les condicions generals i particulars que s’estableixen a l’autorització de la Demarcació de Costes a les Illes Balears. CPV 92332000-7 i a més el quioscs el 55410000-7. Termini d’execució.- Serà per la temporada d’estiu de 2017 i finalitzarà el 30 de novembre de 2017.
3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació.
a) Tramitació: Urgent.
b) Procediment: Obert amb diversos criteris d’adjudicació.
c) Criteris d’adjudicació i avaluació: 1) Millora en el cànon de licitació: Fins a 75 punts. 2) Millora en la forma de pagament: 15 punts. 3) Millora de la neteja (neteja d’hivern): 10 punts.
4. Valor estimat del contracte: 889.097,00 euros.
5. Pressupost base de licitació: (Constitueix el tipus de licitació que els licitadors hauran superar en les seves ofertes per cada un dels lots):
Lot núm. 1: |
59.050 euros |
Lot núm. 7: |
29.000 euros |
Lot núm. 2: |
42.952 euros |
Lot núm. 8: |
37.300 euros |
Lot núm. 3: |
122.174 euros |
Lot núm. 9: |
48.800 euros |
Lot núm. 4: |
200.700 euros |
Lot núm.10: |
82.800 euros |
Lot núm. 5: |
153.681 euros |
Lot núm.11: |
86.840 euros |
Lot núm. 6: |
3.800 euros |
Lot núm.12: |
32.000 euros |
6. Garanties: a) Provisional, serà de 5.000 euros més el 3 % tipus de licitació de cada lot d’hamaques o embarcacions, i de 10.000 euros més el 3 % tipus de licitació de cada lot de quioscs. b) Definitiva, serà de 5.000 euros més el 5 % tipus de licitació de cada lot d’hamaques o embarcacions, i de 10.000 euros més el 5 % tipus de licitació de cada lot de quioscs.
7. Requisits específics del contractistes
a) Solvència econòmica i financera.- Els licitadors hauran d’acreditar-la per un qualsevol dels mitjans següents: 1) Declaració del licitador sobre el volum global de negocis, referit a l’any de major volum de negoci dels tres últims anys, que com a mínim haurà de ser superior al tipus de licitació fixat pel lot el qual opta. 2) Justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscs professionals o de responsabilitat civil amb un import mínim de 600.000 euros (quiosc bar i embarcacions) o 300.000 euros (hamaques).
b) Solvència tècnica o professional.- L’empresari licitador haurà d’acreditar-la per un qualsevol dels mitjans següents: 1) Una relació dels treballs o serveis realitzats dins els últims cinc anys, relacionats amb l’objecte del contracte, com a mínim haurà d’acreditar una experiència mínima d’una temporada turística o any, dins les darreres cinc temporades o anys anteriors a l’actual. 2) Presentar una declaració indicant el personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no en l’empresa, participants en el contracte, encarregats de dur a terme les mesures de gestió mediambiental que l'empresari aplicarà en l’execució del contracte. 3) Presentar una declaració indicant el personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no en l’empresa, participants en el contracte, encarregats del control de qualitat en l’execució. 4) El licitadors que optin per els lots d'hamaques o de lloguer d'embarcacions, podran presentar una declaració indicant la maquinària, material i equip tècnic del que disposarà per a l’execució dels treballs o prestacions, a la qual s’adjuntarà la documentació acreditativa corresponent.
8. Presentació de les ofertes
a) Podran presentar-se al registre general, plaça Major, 1 de Campos, entre les 9.00 i les 13.00 en el termini de vuit dies naturals, comptats des de l’endemà de la publicació de l’anunci al BOIB. Si el darrer dia és dissabte, el termini acabarà el primer dia hàbil següent. Termini de manteniment de les ofertes: Tres mesos.
b) Documentació i model de proposició.- Segons allò previst a les clàusula IX del plec de clàusules administratives i tècniques. Els licitadors podran aportar una declaració responsable que indiqui que acompleixen totes les condicions establertes legalment per contractar amb l’Administració.
9. Obertura de proposicions: Serà públic a la Sala d’Actes de l’Ajuntament a les 11.00 hores del segon dia hàbil següent al dia que finalitzi el termini de presentació de les ofertes, si fos dissabte, seria el primer hàbil següent.
10. Despesa màxima de publicitat a càrrec de l’adjudicatari: 100 euros.
11. Exposició del plec de clàusules administratives particulars: Durant els deu primers dies naturals, següents a la publicació d’aquest anunci es podran presentar al·legacions, i si fos necessari, s’ajornaria la licitació el temps necessari per resoldre les reclamacions.
Campos, 16 de maig de 2017
El primer tinent de batle
Sebastià Sureda Mas