Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 5102
Registre de Personal. Creació llocs a l'Oficina de Fons Europeus i Subvencions. MF423
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 26/04/17, es va aprovar el següent:
“1. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Palma consistent en l’aprovació de la proposta MF-423 que figura a l’informe adjunt de creació dels següents llocs de treball:
- F20010041 TAG
- F20250080 Cap de Servei de l’Oficina de Fons Europeus i Subvencions
- F23010443 Auxiliar administratiu/iva
- F30170024 Cap de Departament de l’Oficina de Fons Europeus i Subvencions
- F30460008 Tècnic/a superior economista
La creació d’aquests llocs de feina es fa sense dotació pressupostària, i per tant, la seva futura dotació pressupostària suposarà, en tot cas, la corresponent modificació de la RLLT en aquest sentit, i la corresponent modificació de la plantilla de personal.
2. A la proposta esmentada, els següents llocs de feina tenen les funcions específiques que a continuació s’enumeren:
- F20010041 TAG
- Elaborar informes i resolucions dels expedients relatius a Fons Europeus i Subvencions.
- F20250080 Cap de Servei de l’Oficina de Fons Europeus i Subvencions
- Dirigir, controlar i impulsar les activitats del servei.
- Tramitar i dur a terme propostes de resolució d’expedients de gestió econòmica.
- Proposar, gestionar, executar, controlar, inspeccionar, tramitar i impulsar les activitats administratives en col·laboració amb l’Escala Tècnica Superior.
- F30170024 Cap de Departament de l’Oficina de Fons Europeus i Subvencions
-Coordinar l’Oficina de fons europeus amb les àrees municipals executores de projectes europeus i projectes subvencionats amb fons externs.
- Coordinar l’Oficina de fons europeus amb el departament responsable del Govern en matèria de Fons Europeus i amb la resta d’òrgans de les administracions públiques de les Illes Balears implicades en fons europeus i estatals.
- Ser la figura responsable de l’Ajuntament de Palma a efectes de les funcions pròpies de l’"Organismo Intermedio" per l’Estratègia DUSI, Ajuntament de Palma Plan Litoral Ponent.
- Atendre a auditories i controls dels òrgans controladors externs.
- Coordinar projectes europeus i/o subvencionables.
- Controlar el pressupost de projectes europeus i liquidació de subvencions.
- Realitzar la recerca de subvencions i finançament extern per a projectes municipals.
- Supervisar projectes subvencionables amb fons europeus i/o estatals.
- F30460008 Tècnic/a superior economista
-Elaborar informes i resolucions dels expedients relatius a Fons Europeus i Subvencions.
3. Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació.
4. Publicar el contingut de l’ Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
5. Publicar el contingut de l’Acord al Butlletí Oficial de l’Estat. ”
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 15 de maig de 2017
Cap de secció del Registre de Personal i Informàtica
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 423 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
BAT |
BATLIA |
---|---|---|
ÒRGAN: |
BAT010 |
COORDINACIÓ GENERAL DE BATLIA |
UNITAT: |
BAT0103000 |
OFICINA DE FONS EUROPEUS I SUBVENCIONS |
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F20010041 |
TAG |
1 |
G |
23 |
59 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) |
|
C1 |
|
F20250080 |
CAP DE SERVEI DE L'OFICINA DE FONS EUROPEUS I SUBVENCIONS |
1 |
S |
26 |
112 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AE |
3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT EMPRESARIALS |
|
B2 |
|
F23010443 |
AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA |
1 |
G |
14 |
13 |
C |
AJP |
C2 |
JG1 |
H1 |
AG |
3054 - SUBESCALA AUXILIAR |
|
B2 |
|
F30170024 |
CAP DE DEPARTAMENT DE L'OFICINA DE FONS EUROPEUS I SUBVENCIONS |
1 |
S |
28 |
92 |
L |
TOT |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG, AE |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) |
CERTIFICAT C1 ANGLÈS I 5 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN LLOCS DE RESPONSABILITAT EN LA GESTIÓ DE FONS EUROPEUS EN L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA |
C1 |
|
F30460008 |
TÈCNIC/A SUPERIOR ECONOMISTA |
1 |
G |
23 |
59 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
|
B2 |
|
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
|
|
TL |
TIPUS DE LLOC |
S |
SINGULARITZAT |
G |
GENÈRIC |
|
|
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
|
|
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
L |
LLIURE DESIGNACIÓ |
|
|
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
TOT |
TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
|
|
GR |
GRUP |
|
|
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
|
|
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
|
|
OBS |
OBSERVACIONS |
|
|
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
13 |
8.018,09 € |
59 |
15.269,64 € |
92 |
24.903,79 € |
112 |
17.975,76 € |