Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 5102
Registre de Personal. Creació llocs a l'Oficina de Fons Europeus i Subvencions. MF423

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 26/04/17, es va aprovar el següent:

“1. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Palma consistent en l’aprovació de la proposta MF-423 que figura a l’informe adjunt de creació dels següents llocs de treball:

- F20010041 TAG

- F20250080 Cap de Servei de l’Oficina de Fons Europeus i Subvencions

- F23010443 Auxiliar administratiu/iva

- F30170024 Cap de Departament de l’Oficina de Fons Europeus i Subvencions

- F30460008 Tècnic/a superior economista

La creació d’aquests llocs de feina es fa sense dotació pressupostària, i per tant, la seva futura dotació pressupostària suposarà, en tot cas, la corresponent modificació de la RLLT en aquest sentit, i la corresponent modificació de la plantilla de personal.

2. A la proposta esmentada, els següents llocs de feina tenen les funcions específiques que a continuació s’enumeren:

- F20010041 TAG

- Elaborar informes i resolucions dels expedients relatius a Fons Europeus i Subvencions.

- F20250080 Cap de Servei de l’Oficina de Fons Europeus i Subvencions

- Dirigir, controlar i impulsar les activitats del servei.

- Tramitar i dur a terme propostes de resolució d’expedients de gestió econòmica.

- Proposar, gestionar, executar, controlar, inspeccionar, tramitar i impulsar les activitats administratives en col·laboració amb l’Escala Tècnica Superior.

- F30170024 Cap de Departament de l’Oficina de Fons Europeus i Subvencions

-Coordinar l’Oficina de fons europeus amb les àrees municipals executores de projectes europeus i projectes subvencionats amb fons externs.

- Coordinar l’Oficina de fons europeus amb el departament responsable del Govern en matèria de Fons Europeus i amb la resta d’òrgans de les administracions públiques de les Illes Balears implicades en fons europeus i estatals.

- Ser la figura responsable de l’Ajuntament de Palma a efectes de les funcions pròpies de l’"Organismo Intermedio" per l’Estratègia DUSI, Ajuntament de Palma Plan Litoral Ponent.

- Atendre a auditories i controls dels òrgans controladors externs.

- Coordinar projectes europeus i/o subvencionables.

- Controlar el pressupost de projectes europeus i liquidació de subvencions.

- Realitzar la recerca de subvencions i finançament extern per a projectes municipals.

- Supervisar projectes subvencionables amb fons europeus i/o estatals.

- F30460008 Tècnic/a superior economista

-Elaborar informes i resolucions dels expedients relatius a Fons Europeus i Subvencions.

3. Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació.

4. Publicar el contingut de l’ Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

5. Publicar el contingut de l’Acord al Butlletí Oficial de l’Estat.  ”

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

Palma, 15 de maig de 2017

Cap de secció del Registre de Personal i Informàtica

p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014)

Francisca M. Matas Escobar

PROPOSTA 423 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI

ÀREA:

BAT

BATLIA

ÒRGAN:

BAT010

COORDINACIÓ GENERAL DE BATLIA

UNITAT:

BAT0103000

OFICINA DE FONS EUROPEUS I SUBVENCIONS

LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F20010041

TAG

1

G

23

59

C

AJP

A1

JG1

H1

AG

3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG)

C1

F20250080

CAP DE SERVEI DE

 L'OFICINA DE FONS EUROPEUS I SUBVENCIONS

1

S

26

112

C

AJP

A2

JG1

H1

AE

3057 - SUBESCALA TÈCNICA MITJA (TAE MITJÀ) ESPECIALITAT EMPRESARIALS

B2

F23010443

AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA

1

G

14

13

C

AJP

C2

JG1

H1

AG

3054 - SUBESCALA AUXILIAR

B2

F30170024

CAP DE DEPARTAMENT DE L'OFICINA DE FONS EUROPEUS I SUBVENCIONS

1

S

28

92

L

TOT

A1

JG1

H1

AG, AE

3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG)
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) QUALSEVOL ESPECIALITAT

CERTIFICAT C1 ANGLÈS

I 5 ANYS D'EXPERIÈNCIA

EN LLOCS DE RESPONSABILITAT EN

LA GESTIÓ DE FONS EUROPEUS EN L'ADMINISTRACIÓ

PÚBLICA

C1

F30460008

TÈCNIC/A SUPERIOR ECONOMISTA

1

G

23

59

C

AJP

A1

JG1

H1

AE

3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA

B2

LLEGENDA

NL

NÚMERO DE LLOCS

TL

TIPUS DE LLOC

S

SINGULARITZAT

G

GENÈRIC

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

FP

FORMA DE PROVISIÓ

C

CONCURS

L

LLIURE DESIGNACIÓ

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

TOT

TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

GR

GRUP

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

TH

TIPUS D'HORARI

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

OBS

OBSERVACIONS

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

13

   8.018,09 €

59

  15.269,64 €

92

  24.903,79 €

112

  17.975,76 €