Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 5077
Contracte de subministrament d’un vehicle per a Protecció Civil d’Andratx

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el Decret núm. 1116//2017 de data 9 de maig de 2017, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, un únic criteri d'adjudicació, el preu més baix, per l'adjudicació del contracte de subministrament d’un vehicle per a Protecció Civil d’Andratx.

De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: regidora delegada de l'àrea de Contractació (Decret 1462/2015)

b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència.- Unitat de Contractació

2) Domicili. Av. de la Cúria, 1

3) Localitat i codi postal. Andratx 07150

4) Telèfon. 971628011

5) Telefax. 971628005

6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes

d) Número d’expedient. SUBMINISTRAMENT 08/2017

2.- Objecte del contracte:

a) Tipus.- Subministrament

b) Descripció.- Subministrament d’un vehicle per a Protecció Civil d’Andratx.

c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx

d) Domicili.- Andratx

e) Codi postal.- 07150

f) Duració del contracte: 60 dies

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació.- Ordinària

b) Procediment.- Obert

c) Forma: únic criteri d'adjudicació, el preu més baix

4. Pressupost base de la licitació: El preu del contracte és de 66.000 € més 13.860 € en concepte d’IVA, el que fa un total de 79.860 €.

5. Garanties exigides.-

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA.

6. Requisits específics del contractista:

Solvència econòmica i financera

Volum anual de negocis, en l’àmbit al que es refereix el contracte, per import igual o superior a l’exigit en l’anunci de licitació o en la invitació a participar en el procediment i en els plecs del contracte o, en el seu defecte, a l’establert reglamentàriament.

Solvència Tècnica

Relació dels principals subministraments efectuats durant els cinc últims anys, indicant el seu import, dates i destinatari públic o privat dels mateixos. Els subministraments efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic o quan el destinatari sigui un comprador privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració l'empresari.

7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació. El 15è dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13.30 hores del primer dia hàbil següent.

b) Documents a presentar: Els senyalats a les Clàusules 12, 13 i 14 del Plec de Clàusules administratives.

c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx.

1. Dependència.- Servei d’Atenció al Ciutadà de 8,30 a 13,30 hores

2. Domicili. Av. de la Cúria, 1

3. Localitat i codi postal. Andratx 07150

8. Obertura d’ofertes:

a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx

b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx

d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant

9. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari.

10. Altres Informacions.

     

Andratx, 16 de maig de 2017.

La Regidora Delegada de Contractació

Estefania Gonzalvo Guirado