Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 4968
Licitació d’acord marc per al subministrament de bens diversos per al personal/brigades del Departament d’Infraestructures (8 lots) Exp.: 2017-012-S

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Anunci per a la licitació del contracte d’ACORD MARC PER AL SUBMINISTRAMENT DE BENS DIVERSOS PER AL PERSONAL/BRIGADES DEL DEPARTAMENT D’INFRAESTRUCTURES (8 LOTS), segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 22.02.2017.

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
  • Exp.: 2017-012-S

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció:  acord marc per al subministrament de bens diversos per al personal/brigades del departament d’infraestructures (8 LOTS)
  • Divisió dels lots:

Lot 1: Material elèctric, electrònic, sistemes de comunicacions i luminotècnic.

Lot 2: Material de fontaneria i reg.

Lot 3: Eines i material divers de ferreteria i serralleria.

Lot 4: Pintures, esmalts, vernissos i afins.

Lot 5A - Materials diversos de vialitat. Materials prefabricats de formigó.

Lot 5B - Materials diversos de vialitat. Materials bituminosos i granulars.

Lot 5C - Materials diversos de vialitat. Materials diversos de paleta.

Lot 6 - Equips de Protecció Individual (EPIs).

  • Termini d’execució: 2 anys, prorrogables per 2 anys més

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:ORDINÀRIA.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (SARHA).

4t.- Pressupost: 419.808,02 € més 88.159,68 € d’IVA. Total  507.967,70 € amb l'IVA inclòs per a dos anys de contracte i per els 8 lots.

- Divisió dels lots:

  • Lot 1: 179.736,80 €  més 37.744,73 € d’IVA. Total: 217.481,53€
  • Lot 2: 30.347,32 € més 6.372,94 € d’IVA. Total: 36.720,26 €
  • Lot 3: 18.174,47 € més 3.816,64 € d’IVA. Total: 21.991,11€
  • Lot 4: 8.512,48 € més 1.787,62 € d’IVA. Total: 10.300,10€
  • Lot 5A: 43.693,00 € més 9.175,53 € d’IVA. Total: 52.868,53€
  • Lot 5B: 64.659,00 € més 13.578,39 € d’IVA. Total: 78.237,39€
  • Lot 5C: 16.520,00 € més 3.469,20 € d’IVA. Total: 19.989,20€
  • Lot 6: 58.164,96 € més 12.214,64 € d’IVA. Total: 70.376,60 €

5è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palma.cat

6è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, fins el dia 12 de juny de 2017
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

7è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores de 26 de juny de 2017

8è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

9è.- Data d’enviament de l’anunci al DOUE: 21 d’abril de 2017

 

Palma, a 10 de maig de 2017

El cap de departament d’Interior
p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014
publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014
Juan Carlos Sastre Sastre