Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 4970
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es convoca la provisió, pel procediment de concurs, del lloc de treball de cap de grup de Facturació i Cobraments de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. Es troba vacant i dotat pressupostàriament un lloc de treball de cap de grup de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca.

2. Es considera necessari cobrir el lloc de treball esmentat en l’àrea d’activitat de Facturació i Cobraments.

Fonaments de dret

1. Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears.

2. Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 pel qual es modifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears.

3. La Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut per la qual es dicten instruccions per aplicar l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 87/2011, d'11 de juny).

4. Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 15 de febrer de 2017 per la qual s’aprova la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca.

Per tot això, dicto la següent

Resolució

1. Acordar la convocatòria pública per a la provisió, pel procediment de concurs, del lloc de treball de cap de grup de Facturació i Cobraments de la Gerència d’Atenció Primària de Mallorca, que depèn del director de Gestió i Serveis Generals d’aquesta Gerència i té, a més de les funcions pròpies d'un cap de grup, les funcions següents:

a) Organitzar, controlar i planificar el treball de la unitat.

b) Gestionar i tramitar la facturació i els cobraments a l'àmbit de la Gerència    d'Atenció Primària de Mallorca.

c) Maneig i domini del sistema SAP (Mòdul SD).

d) Maneig i domini dels programes informàtics FISS-WEB, CAS TIREA, E-SIL,      E-SIAP i CIVITAS.

e) Col·laborar amb la unitat administrativa de Facturació i Concerts dels Serveis Centrals de l'Ib-Salut, així com la de la resta de gerències.

f) Elaboració d'estadístiques mensuals i anuals de control de gestió, així com d'informes relatius a la facturació i els cobraments a l'àmbit de la Gerència d'Atenció Primària de Mallorca

g) Altres funciones que li encomani el director gerent i/o el director de gestió  (o, en el seu cas, subdirectors de l’àrea de gestió) de la Gerència d’Atenció     Primària de Mallorca.

2. Pot participar en aquesta convocatòria el personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups C1 o C2 que, en la data de publicació de la mateixa, estigui en situació de servei actiu o en situació de reserva de plaça i presti servei a institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut, i acrediti estar en possessió del certificat de coneixements de llengua catalana legalment o reglamentàriament exigit.

3. Les persones interessades a participar en la convocatòria han de presentar, en el termini de vint (20) dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, la següent documentació:

-  Sol·licitud de participació.

-  Documentació que acrediti el compliment dels requisits i els mèrits al·legats.

4. La documentació referida en el punt anterior es pot presentar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut, ubicat al carrer Reina Esclaramunda, número 9, de Palma (07003) o en qualsevol dels llocs referits en l’art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

5. El concurs per proveir el lloc de treball convocat es regirà pel següent barem de mèrits, que consta de 3 apartats:

A) Serveis prestats en alguna de les categories necessàries per ocupar el lloc de treball convocat (40% de la puntuació total, màxim de 60 punts):

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1..........................................................0,20 punts per cada mes complet

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C2..........................................................0,16 punts per cada mes complet

B) Ocupació de llocs de prefectura relacionats amb aquell al qual s’opta (40% de la puntuació total, màxim de 60 punts), que es subdivideix en 2 subapartats:

B.1) Períodes de temps de serveis en llocs de prefectura (màxim de 40 punts):

-  Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 19..................0,20 punts per cada mes complet.

-Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 19.................................0,15 punts per cada mes complet.

- Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 19................0,10 punts per cada mes complet.

B.2) Altra experiència professional relacionada amb el lloc de treball a què s’opta (experiència en Facturació i Cobraments en el sector públic), sempre que no sigui l’experiència corresponent als serveis prestats en alguna de les categories estatutàries necessàries per ocupar el lloc convocat ni l’experiència corresponent a l’ocupació de llocs de prefectura (màxim de 20 punts) ...... 0,20 punts per cada mes complet.

C) Formació relacionada amb el lloc al qual s’opta (20% de la puntuació total, màxim de 30 punts):

·Certificats oficials de coneixements generals de llengua catalana: es valoren els certificats oficials de coneixements generals de llengua catalana expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública i els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports del Govern de les Illes Balears següents:

-Certificat de nivell C1...........................................................3 punts

-Certificat de nivell C2 .........................................................4 punts

-Certificat E de coneixements de llenguatge administratiu ....1 punt

Es valora només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu (certificat E), en què la puntuació s’acumula a la d’un altre certificat que s’aporti. En el cas que hi hagi dubtes sobre la validesa d’algun certificat o sobre la puntuació que cal atorgar-hi, es pot sol·licitar un informe a la Direcció General de Política Lingüística de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports del Govern de les Illes Balears.

· Formació continuada: Es valoren els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos, les jornades, les reunions científiques i altres activitats formatives que estiguin relacionades directament amb el contingut del lloc de treball a què s’opta, sempre que compleixin alguna de les característiques següents:

-Han d’haver estat organitzades o impartides per alguna administració pública (d’acord amb l’article 2 de la Llei 39/2015) o per alguna universitat, cosa que ha de constar en el certificat corresponent. En el cas que l’activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic conformement amb l’article 2.2 la Llei 39/2015, la persona aspirant ha d’acreditar aquesta condició.

-Activitats organitzades per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i que s’hagin impartit en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditades i/o subvencionades per aquelles, cosa que ha de constar en el certificat corresponent.

-Activitats dutes a terme en virtut dels acords de formació continuada a les administracions públiques i que estiguin organitzades per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

A l’efecte del que disposen els apartats anteriors, es considera que estan relacionades directament amb el contingut del lloc de treball a què s’opta les activitats relacionades amb les àrees temàtiques següents: Facturació i Cobraments; jurídica i administrativa; prevenció de riscs laborals; informàtica referida a aplicacions d’ofimàtica de nivell d’usuari; informàtica a nivell d'usuari de SAP mòduls SD i RE; gestió d'assegurances i dret a cobertura sanitària; atenció al públic; així com qualsevol altra que segons el parer de la Comissió de Selecció  estigui relacionada amb les funcions del lloc convocat.

Els diplomes o certificats es valoren com segueix:

-Quan s’acrediti l’assistència o l’aprofitament................0,10 punts per cada crèdit (o, en defecte de crèdit, per cada 10 hores).

-Quan s’acrediti la impartició.........................................0,10 punts per cada crèdit (o, en defecte de crèdit, per cada 10 hores).

6. La Comissió de Selecció del concurs de mèrits estarà integrada pel següents membres:

- Presidència: Senyor Miquel Àngel Palou Bestard (designat pel director general Ib-Salut)

- Vocalies:

·Senyora Patricia Socias López(vocal designat pel director general de l’Ib-Salut)

·Senyora Joaquina Ripoll Sánchez (vocal designada pel director gerent d’Atenció Primària de Mallorca)

· Senyor Joan Miquel Barceló Más (vocal designat pel director de la divisió o de l’àrea de direcció a què estarà adscrit el lloc de feina)

-Secretaria: Senyora Isabel Lenguas Rosillo  (designat pel directiu que té encomanada la gestió de l’àrea de personal d’Atenció Primària de Mallorca)

Si es produeix qualque vacant en la Comissió de Selecció, es nomenarà un nou integrant.

7. Les funcions de la Comissió de Selecció del concurs de mèrits són, entre d’altres, les següents:

1ª) Verificar que les persones aspirants compleixen els requisits exigits en la convocatòria.

2ª) Valorar els mèrits segons el barem de mèrits del punt 5 d’aquesta resolució.

3ª) Elevar a l’òrgan competent la resolució provisional del concurs, indicant la puntuació obtinguda per cada persona aspirant, que s’ha de publicar als taulers d’anuncis del centre i en el web del Servei de Salut.

8. Contra la resolució provisional del concurs, les persones interessades poden presentar-hi al·legacions en el termini de quinze (15) dies naturals comptadors des de l’endemà de la data de publicació. Aquestes al·legacions seran resoltes en la resolució definitiva del concurs, que es publicarà així mateix als taulers d’anuncis del centre, en el web del Servei de Salut i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

9. Una vegada finalitzat el procés selectiu, s’ha d’efectuar el nomenament de la persona aspirant que hagi obtingut la puntuació més alta en relació a la provisió de del lloc de treball convocat, d’acord amb el barem de mèrits. La persona designada obtindrà un nomenament per ocupar el càrrec convocat. Si resulta nomenat pel càrrec personal estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears, la seva situació serà la regulada en la clàusula 9ª de l’Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011, modificat per Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012.

10. El càrrec obtingut per concurs de mèrits resta sotmès al procediment d’avaluació de la clàusula 7ª de l’Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011, modificat per Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012.

11. Publicar la present convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució –que exhaureix la via administrativa- es pot interposar un recurs de reposició davant l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-ne rebut la notificació, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver rebut la notificació de la resolució, d’acord amb els articles 8.6 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri oportú interposar-hi.

Palma, 9 de maig de 2017

La conseller de Salut

PD El director general del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB 10/2016)

Julio Miguel Fuster Culebras