Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 4928
Resolució de la directora gerent de l’Hospital Comarcal d’Inca de 8 de maig de 2017 per la qual es convoca, pel procediment de lliure designació, el lloc de Supervisor/a de la Unitat de Consultes de l’Hospital Comarcal d’Inca
De conformitat amb el Real Decret Llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places en les Institucions Sanitàries de la Seguretat Social, i d’acord amb la Resolució de la consellera de Salut de 13 de gener de 2016, per la qual es deleguen diferents competències en matèria de personal estatutari en els òrgans del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 10 de 21/01/2016 i modificació BOIB núm. 72 de 09/06/2016), dicto la següent
Resolució
Acordar la convocatòria pública d’un lloc de Supervisor/a de la Unitat de Consultes de l’Hospital Comarcal d’Inca d’acord amb les especificacions següents:
1)Lloc objecte de la convocatòria
La denominació del lloc a cobrir és: Supervisor/a de la Unitat de Consultes.
2) Requisits
Tenir la condició de personal estatutari sanitari fix, corresponent al subgrup A2 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut. Aquests requisits s’han de complir en la data de publicació de la convocatòria.
3) Característiques del lloc convocat
El règim jurídic del lloc objecte de la convocatòria és l’establert en l’Estatut Marc del personal estatutari dels Serveis de Salut, aprovat per la Llei 55/2003, de 16 de desembre, i demés disposicions aplicables.
4) Sol·licitud
La sol·licitud per participar en el procés selectiu s’ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, adreçada a l’òrgan convocant, i s’ha de formalitzar en el registre de la gerència o per mitjà d’alguna de les vies que estableix l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
5) Documentació a aportar amb la sol·licitud
Les persones aspirants han de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació que es relaciona a continuació:
a) Fotocòpia acarada del document nacional d’identitat.
b) Fotocòpia acarada del nomenament de personal estatutari sanitari fix.
c) Currículum vitae.
d) Projecte de gestió de la Unitat de consultes.
L’acreditació dels mèrits s’ha d’efectuar mitjançant documentació original o fotocòpia acarada.
6) Nomenaments
La persona designada obtindrà un nomenament per a ocupar la Supervisió convocada .La situació de qui resulti nomenat serà la següent:
a) Si té plaça estatutària fixa al mateix centre, seguirà ocupant la plaça com a personal estatutari fix de la seva categoria en el propi centre.
b) Si té plaça estatutària fixa en un altre centre de l´Ibsalut, podrà passar a ocupar el lloc prèvia comissió de serveis a una plaça de la seva categoria en el centre de destinació. La plaça del centre d’origen li serà reservada i podrà ser substituïda.
c) Si té la plaça estatutària fixa en un altre servei de salut o administració sanitària, podrà passar a ocupar el lloc prèvia comissió de serveis a un plaça de la seva categoria en el centre de destinació, amb la conformitat expressa de l’administració d’origen, quedant en la mateixa situació administrativa que correspongui.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució –que exhaureix la via administrativa- es pot interposar un recurs de reposició davant l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes a comptador des de l’endemà d’haver-ne rebut la notificació, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver rebut la notificació de la resolució, d’acord amb els articles 8.6 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri oportú interposar-hi.
Inca, 8 de maig de 2017
La directora gerent de l’Hospital Comarcal d’Inca
(BOIB núm. 10/2016 i 72/2016)
Soledad Gallardo Bonet