Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS
Núm. 4869
Licitació mitjançant procediment obert del contracte de subministrament de productes d'alimentació per als centres sociosanitaris Can Blai, Can Raspalls i Sa Serra, d'Eivissa
1.Entitat adjudicadora
a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.
b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Departament de Gestió. Unitat jurídica.
2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar 33, 1º
3) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca, 07006
4) Telèfon: 971177707
5) Telefax: 971176314
6) Correu electrònic: contractació@fbd.caib.es
7) Adreça d’internet del perfil del contractant; www.caib.es (Contractació-perfils del contractant- Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears)
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 30 de juny de 2017
9) Número d’expedient: 8/2017 SARHA/Subm
2.Objecte del contracte
a) Tipus: Subministrament
b) Descripció de l’objecte del contracte: subministrament de productes d'alimentació per als centres sociosanitaris Can Blai, Can Raspalls i Sa Serra , d'Eivissa
-Lot 1: productes congelats
-Lot 2: carn i xarcuteria
-Lot 3: fruites i verdures
-Lot 4: pa i brioixeria
c) Lloc d’execució:
1) Domicili i localitat :
d) Termini d’execució: un any
e) Admissió de pròrroga: no
f) CPV: 150000008
g) Condicions especials d'execució: s'estableixen condicions especials d'execució de caràcter social.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment:obert,.Contracte subjecte a una regulació harmonitzada
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació:
- Oferta econòmica: 90%;
- Termini de reposició de productes defectuosos: 5%.
- Criteri social: 5%.
4. Valor estimat del contracte: 323.415,15 € IVA exclòs.
5. Pressupost base de licitació
Import net: 323.415,15 €, IVA exclòs (tres-cents vint-i-tres mil quatre-cents quinze euros i quinze cèntims)
Import total amb l’IVA: 345.698,66 € (tres-cents quaranta-cinc mil sis-cents noranta-vuit euros i seixanta-sis cèntims)
El import de cada lot és el següent:
-Lot 1 (productes congelats): 60.821,25 € IVA exclòs (66.903,38 € amb IVA )
-Lot 2 (carn i xarcuteria): 88.810,40 € IVA exclòs (97.691,44 € amb IVA )
-Lot 3 (fruites i verdures): 86.533,50 € IVA exclòs (89.994,84 € amb IVA)
-Lot 4 (pa i brioixeria): 87.250,00 € IVA exclòs (91.109,00 € amb IVA)
6. Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix
Definitiva: 5% del preu de licitació, atenent a que la quantia del contracte es determinarà en funció de preus unitaris.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació (grup, subgrup i categoria): No obligatòria.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
1) Solvència econòmica i financera:
Mitjans: Justificant de l'existència d'un segur d'indemnització per riscos professionals, que inclogui els riscos d'intoxicació alimentària.
Criteris de selecció: Aquesta asseegurança haurà de ser per un import igual o superior al import del lot corresponent/s, si l'oferta es fa per un o varis lots; o be per import igual o superior al valor estimat del contracte, 323.415,15 € IVA exclòs, si l'oferta es fa per tots el lots.
2) Solvència tècnica i professional:
Mitjans: Relació, signada pel contractista, dels principals subministraments realitzats dins dels darrers cinc anys, indicat l'import, dates i destinatari, públic o privat dels mateixos, similars al que corresponguin a l'objecte del contracte.
Criteris de selecció i requisits mínims: El requisit mínim serà que el import anual dins de l'any de major execució sigui igual o superior al 70% de cadascun dels lots als quals concorri el licitador; o be igual o superior al 70% del valor estimat del contracte (226.390,61 €), si l'oferta es fa per la totalitat dels lots.
8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: 30 de juny de 2017, a les 14:00n hores..
b) Lloc de presentació:
1. Registre de la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears
2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar 33, 1º .
3. Localitat i codi postal: Palma de Mallorca, 07006.
4. Adreça electrònica: contractació@fbd.caib.es
c) Admissió de variants: no
d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos
9. Obertura de les ofertes:
a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.
b) Direcció: Avinguda Gabriel Alomar 33, 1º .
c) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca, 07006.
d) Data i hora: S’avisarà oportunament mitjançant fax o correu electrònic
10: Subcontractació: No es permet
11. Despeses de publicitat:
Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 600,00 € (sis-cents euros)
Palma, 9 de maig de 2017
La gerent
Alexandra Pavlovic Djurdjev