Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 4869
Licitació mitjançant procediment obert del contracte de subministrament de productes d'alimentació per als centres sociosanitaris Can Blai, Can Raspalls i Sa Serra, d'Eivissa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.Entitat adjudicadora

a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Departament de Gestió. Unitat jurídica.

2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar 33, 1º

3) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca, 07006

4) Telèfon:  971177707

5) Telefax: 971176314

6) Correu electrònic: contractació@fbd.caib.es

7) Adreça d’internet del perfil del contractant; www.caib.es (Contractació-perfils del contractant- Fundació d’Atenció  i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears)

8) Data  límit d’obtenció de documentació i informació: 30 de juny de 2017

9) Número d’expedient: 8/2017  SARHA/Subm

2.Objecte del contracte

a) Tipus: Subministrament

b) Descripció de l’objecte del contracte: subministrament  de productes d'alimentació  per als centres  sociosanitaris Can Blai, Can Raspalls  i  Sa  Serra , d'Eivissa

-Lot 1: productes congelats

-Lot 2: carn i xarcuteria

-Lot 3: fruites i verdures

-Lot 4: pa i brioixeria

c) Lloc d’execució:

1) Domicili i localitat :

  • Residència i centre de dia Can Blai (Santa Eularia des Riu): Rotonda carretera Sant Carles es Canar.  CP 07840.
  • Residència i centre de dia Can Raspalls (Sant Jordi, Sant Josep de sa Talaia): Carrer Can Raspalls s/n. CP 07817.
  • Residència Sa Serra (Sant Antoni de Portmany): Carrer  Oronella. CP 07280.

d) Termini d’execució: un any

e) Admissió de pròrroga: no

f) CPV: 150000008

g) Condicions especials d'execució: s'estableixen condicions especials d'execució de caràcter social.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment:obert,.Contracte subjecte a una regulació harmonitzada

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació:

- Oferta econòmica: 90%; 

- Termini de reposició de productes defectuosos: 5%.

- Criteri social: 5%.

4. Valor estimat del contracte: 323.415,15 € IVA exclòs.

5. Pressupost base de licitació

Import net:  323.415,15 €,  IVA exclòs (tres-cents vint-i-tres mil quatre-cents quinze euros i quinze cèntims)

Import total amb l’IVA: 345.698,66 € (tres-cents quaranta-cinc mil sis-cents noranta-vuit euros i seixanta-sis cèntims)

El import de cada lot és el següent:

-Lot 1 (productes congelats):  60.821,25 €  IVA exclòs (66.903,38 € amb IVA )

-Lot 2 (carn i xarcuteria): 88.810,40 € IVA exclòs (97.691,44 € amb  IVA )

-Lot 3 (fruites i verdures): 86.533,50 € IVA exclòs (89.994,84 € amb IVA)

-Lot 4 (pa i brioixeria): 87.250,00 € IVA exclòs  (91.109,00 € amb IVA)

6. Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix

Definitiva: 5% del preu de licitació, atenent a que la quantia del contracte es determinarà en funció de preus unitaris.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació (grup, subgrup i categoria): No obligatòria.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

1) Solvència econòmica i financera:

Mitjans: Justificant de l'existència d'un segur d'indemnització per riscos professionals, que inclogui els riscos   d'intoxicació alimentària.

Criteris de selecció: Aquesta asseegurança haurà de ser per un  import igual o superior al import del lot corresponent/s, si     l'oferta  es fa per un o varis lots; o be per import igual o superior al valor estimat del contracte, 323.415,15 €  IVA exclòs, si l'oferta es fa per tots el lots.

2) Solvència tècnica i professional:

Mitjans: Relació, signada pel contractista, dels principals subministraments  realitzats dins dels darrers cinc anys, indicat l'import, dates i destinatari, públic o privat dels mateixos, similars  al que corresponguin  a l'objecte del contracte.

Criteris de selecció i requisits mínims: El requisit mínim serà que el import anual dins de l'any de major  execució sigui   igual o superior al 70% de cadascun dels lots als quals concorri el licitador; o be igual o superior al 70%  del valor estimat del contracte (226.390,61 €), si l'oferta es fa per la totalitat dels lots.

8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 30 de juny de 2017, a les 14:00n hores..

b) Lloc de presentació:

1. Registre de la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears

2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar  33, 1º .

3. Localitat i codi postal: Palma de Mallorca, 07006.

4. Adreça electrònica: contractació@fbd.caib.es

c) Admissió de variants: no

d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos

9. Obertura de les ofertes:

a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Direcció: Avinguda Gabriel Alomar 33, 1º .

c) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca, 07006.

d) Data i hora: S’avisarà oportunament mitjançant fax o correu electrònic

10: Subcontractació: No es permet

11. Despeses de publicitat:

Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 600,00 € (sis-cents euros)

Palma, 9 de maig  de 2017

La  gerent

Alexandra Pavlovic Djurdjev