Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS
Núm. 4868
Licitació mitjançant procediment obert del contracte de servei d'assessorament i de gestió en matèria laboral i de seguretat social, amb condicions especial d'execució de caràcter social
Anunci de licitació, mitjançant procediment obert, del contracte del servei d'assessorament i de gestió en matèria laboral i de seguretat social, amb condicions especials d’execució de caràcter social
1.Entitat adjudicadora
a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.
b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió.
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Departament de Gestió.
2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33
3) Localitat i codi postal: Palma, 07006.
4) Telèfon: 971177707/971177737
5) Telefax: 971176316
6) Correu electrònic: contractacio@fbd.caib.es
7) Adreça d’internet del perfil del contractant; www.caib.es (Contractació-perfils del contractant- Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears).
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB.
9) Número d’expedient: 10/2017 OBERT/SERV
2.Objecte del contracte
a) Tipus: serveis.
b) Descripció de l’objecte del contracte: Servei d'assessorament i de gestió en matèria laboral i de seguretat social
c) Divisió per lots: no
d) Lloc d'execució: Avinguda Gabriel Alomar, 33. Palma, 07006.
e) Termini d’execució: dos anys.
f) Admissió de pròrroga: si (per un any més)
g) CPV: 792111203
h) Condicions especials d'execució: s'estableixen condicions especials d'execució de caràcter social.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació:
- Oferta econòmica (95%)
- Criteris socials (5%)
4. Valor estimat del contracte (inclosa la possible pròrroga): 162.000 € (cent seixanta-dos mil euros)
5. Pressupost base de licitació
Import net: 108.000 € (cent vuit mil). Import total amb l’IVA: 130.680 € (cent trenta mil sis-cents vuitanta euros).
Preu unitari nòmina mensual/treballador: 6,00 €
6. Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% del preu d'adjudicació.
7. Requisits específics del contractista:
Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
1) Solvència econòmica i financera:
Mitjans: S'ha de justificar l'existència d'una assegurança per riscs professionals
Criteri de selecció i requisits mínims: l'assegurança haurà de cobrir un import igual o superior a 300.000,00 € i haurà de estar vigent fins a la finalització del termini de presentació d'ofertes, amb el compromís de la seva renovació o pròrroga per garantir el manteniment durant tota l'execució del contracte.
2) Solvència tècnica i professional:
Mitjans:
a- Relació dels principals serveis o contractes realitzats en els darrers cinc anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, d'aquests.
b- Titulació acadèmica de l'empresari i personal directiu de l'empresa.
Criteris de selecció i requisits mínims:
a- El import anual acumulat en l'any de major execució haurà de ser igual o superior al 70% de la anualitat mitjana del contracte (37.800 € IVA exclòs).
b- L'adjudicatari haurà de comptar, com a mínim, amb un responsable que haurà de tenir la titulació de grau o llicenciatura en dret, ciències econòmiques o administració i direcció d'empreses, o la diplomatura o grau en relacions laborals o graduat social. A més comptar amb un administratiu/va.
8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, a las 14:00 hores.
b) Lloc de presentació:
1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears
2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33
3. Localitat i codi postal: Palma, 07006.
4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es
c) Admissió de variants: no
d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.
9. Obertura de les ofertes:
a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.
b) Direcció: Avinguda Gabriel Alomar, 33
c) Localitat i codi postal: Palma, 07006
d) Data i hora: S’avisarà oportunament.
10: Subcontractació: No es permet.
11. Despeses de publicitat:
Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 300,00 €
Palma de Mallorca, 10 de maig de 2017
La gerent
Alexandra Pavlovic Djurdjev