Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 4868
Licitació mitjançant procediment obert del contracte de servei d'assessorament i de gestió en matèria laboral i de seguretat social, amb condicions especial d'execució de caràcter social

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Anunci de licitació, mitjançant procediment obert, del contracte del servei d'assessorament i de gestió en matèria laboral i de seguretat social, amb condicions especials d’execució de caràcter social

1.Entitat adjudicadora

a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió.

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Departament de Gestió.

2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33

3) Localitat i codi postal: Palma, 07006.

4) Telèfon: 971177707/971177737

5) Telefax: 971176316

6) Correu electrònic: contractacio@fbd.caib.es

7) Adreça d’internet del perfil del contractant; www.caib.es (Contractació-perfils del contractant- Fundació d’Atenció  i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears).

8) Data  límit d’obtenció de documentació i informació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB.

9) Número d’expedient: 10/2017 OBERT/SERV

2.Objecte del contracte

a) Tipus: serveis.

b) Descripció de l’objecte del contracte: Servei d'assessorament i de gestió en matèria laboral i de seguretat social

c) Divisió per lots: no

d) Lloc d'execució: Avinguda Gabriel Alomar, 33. Palma, 07006.

e) Termini d’execució: dos anys.

f) Admissió de pròrroga: si (per un any més)

g) CPV: 792111203

h) Condicions especials d'execució: s'estableixen condicions especials d'execució de caràcter social.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació:

- Oferta econòmica (95%)

- Criteris socials (5%)

4. Valor estimat del contracte (inclosa la possible pròrroga): 162.000 € (cent seixanta-dos mil euros)

5. Pressupost base de licitació

Import net: 108.000 € (cent vuit mil). Import total amb l’IVA: 130.680 € (cent trenta mil sis-cents vuitanta euros).

Preu unitari nòmina mensual/treballador: 6,00 €

6. Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: 5% del preu d'adjudicació.

7. Requisits específics del contractista:

Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

1) Solvència econòmica i financera:

Mitjans: S'ha de justificar l'existència d'una assegurança per riscs professionals

Criteri de selecció i requisits mínims: l'assegurança haurà de cobrir un import igual o superior a 300.000,00 € i haurà de estar vigent fins a la finalització del termini de presentació d'ofertes, amb el compromís de la seva renovació o    pròrroga per garantir el manteniment durant tota l'execució del contracte.

2) Solvència tècnica i professional:

Mitjans:

a- Relació dels principals serveis o contractes realitzats en els darrers cinc anys que inclogui import, dates i destinatari,    públic o privat, d'aquests.  

b- Titulació acadèmica de l'empresari i personal directiu de l'empresa.

Criteris de selecció i requisits mínims:

a- El import  anual acumulat en l'any de major execució haurà de ser igual o superior  al 70% de la anualitat mitjana del   contracte (37.800 € IVA exclòs).

b- L'adjudicatari haurà de comptar, com a mínim, amb un responsable que haurà de tenir la titulació de grau o llicenciatura en dret, ciències econòmiques o administració i direcció d'empreses, o la diplomatura o grau en relacions    laborals o graduat social. A més comptar amb un administratiu/va.

8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, a las 14:00 hores.

b) Lloc de presentació:

1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears

2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33

3. Localitat i codi postal: Palma, 07006.

4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es

c) Admissió de variants: no

d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.

9. Obertura de les ofertes:

a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Direcció: Avinguda Gabriel Alomar, 33

c) Localitat i codi postal: Palma, 07006

d) Data i hora: S’avisarà oportunament.

10: Subcontractació: No es permet.

11. Despeses de publicitat:

Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 300,00 €    

Palma de Mallorca, 10 de maig de 2017

La gerent
Alexandra Pavlovic Djurdjev