Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)
Núm. 4835
Notificació de Resolució de concessió als beneficiaris de les ajudes, R13 de data 26 d’abril de 2017, per a inversions en la transformació i la comercialització de productes agrícoles, per als anys 2015-2019
Notificació de Resolució de concessió als beneficiaris de les ajudes, R13 de data 26 d’abril de 2017, a l’empara de la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) de 14 de novembre de 2015, per la qual es convoquen subvencions per a inversions en la transformació i la comercialització de productes agrícoles, per als anys 2015-2019
L’apartat 9.3. de la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) de 14 de novembre de 2015 per la qual es convoquen, subvencions per a inversions en la transformació i la comercialització de productes agrícoles, corresponents als anys 2015-2019, especifica que la resolució expressa es notificarà a les persones interessades mitjançant la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears d’acord amb els termes que preveu l’article 45.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Els expedients han estat tramitats pel Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) en compliment del que disposa l’article 43 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
El vicepresident del FOGAIBA, en data 26 d’abril de 2017, va signar la següent resolució,
“INFORME PROPOSTA DE RESOLUCIÓ/RESOLUCIÓ DE CONCESSIÓ
Programa de Desenvolupament Rural de les Illes Balears 2014-2020
Mesura 4.2- Transformació i comercialització de productes agrícoles.
Convocatòria: ITC2016_1/ R13
Antecedents
1. En data de 14 de novembre de 2015 es va publicar, en el BOIB núm. 168, la Resolució del President del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) per la qual es convoquen, per als anys 2015 a 2019, subvencions per a inversions en la transformació i la comercialització de productes agrícoles.
2. De conformitat amb l'apartat sisè de l'esmentada Resolució, el termini de presentació de sol·licituds de la convocatòria 2016_1 va acabar el dia 30/06/2016, i varen tenir entrada en el Registre del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears un total de 31 sol·licituds d'ajuda.
3. Els òrgans gestors del Servei d’Ajudes al Desenvolupament Rural han dut a terme el control administratiu de les sol·licituds i de la documentació aportada d'acord amb les normes reguladores d’aquesta ajuda.
4. Els interessats assenyalats a l’Annex I adjunt han presentat, dins el termini establert i en la forma escaient, tota la documentació necessària prevista a la convocatòria, i s’ha comprovat que compleixen amb els requisits exigits per poder ser beneficiaris d'aquesta ajuda.
5. En data 26 de gener de 2017 el Servei d’Ajudes al Desenvolupament Rural ha emès informe favorable i proposta provisional de concessió d’ajuda als interessats.
6. En data 7 de març de 2017 es notifica, mitjançant publicació a la pàgina web http://www.caib.es, l’esmentada proposta provisional als interessats, concedint-los un termini de 10 dies per presentar les al·legacions escaients.
7. Els interessats relacionats a l'Annex I adjunt han presentat al·legacions que s'accepten o desestimen tal i com es detalla a l'Annex II “Detall d'inversions/actuacions no elegibles per beneficiari després del termini d'al·legacions».
8. Tenint en compte que el crèdit existent cobreix la totalitat de les peticions d'aquesta convocatòria no hi ha cap impediment per resoldre aquests expedients sense afectar el que disposa els apartats setè i vuitè de la convocatòria.
Fonaments de dret
Proposta de resolució de concessió
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució –que no exhaureix la via administrativa- es pot interposar recurs d’alçada davant el conseller de Medi Ambient, Agricultura i Pesca, en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà de la notificació de la resolució, d’acord amb l’article 58.4 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears, i els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu comú de les Administracions Públiques.
Palma, 20 de abril de 2017
El/la gestor de la línia María Victoria Toledo Molina |
La cap de la Secció I María Angeles Pérez Ribas |
El cap del Servei d’Ajudes al Desenvolupament Rural Isidre Cañellas Simonet |
Conforme amb la proposta, en dict resolució |
Palma, 26 d’abril de 2017 |
El vicepresident del FOGAIBA |
Mateu Ginard i Sampol” |
ANNEX I.
RELACIÓ DE BENEFICIARIS AMB DRET A LA CONCESSIÓ DE L'AJUDA (ITC)2016_1/R13
Sol·licitant |
NIF |
Núm. exp. |
Import inversions elegible (€) |
% Aj. |
Import concedit (€) |
Cofinançament |
Termini execució |
Anualitat |
||||||
Construc. |
Maquinària |
Honoraris |
Intangibles |
TOTAL |
CAIB 48,09% |
FEADER 41% |
MAGRAMA 10,91% |
|||||||
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
ITC2016_1/006 |
|
261.422,92 |
10.333,47 |
|
271.756,39 |
40 |
108.702,56 |
52.275,06 |
44.568,05 |
11.859,45 |
6 mesos |
2017 |
|
|
|
|
|
|
|
TOTALS |
|
108.702,56 |
52.275,06 |
44.568,05 |
11.859,45 |
|
|
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
(1) Amb càrrec a la línia FEADER 050460010441104
ANNEX II:
DETALL D’INVERSIONS/ACTUACIONS NO ELEGIBLES PER BENEFICIARI R13
Sol·licitant |
NIF |
Núm. exp. |
Data presentació al·legacions |
Import inversió/actuació NO ELEGIBLE(€) |
Motiu |
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
ITC2016_1/006 |
06/03/2017 |
|
Analitzades les al·legacions, s’estimen parcialment : S’accepta el desistiment del programa informàtic. S’accepta el canvi de pressupost dels honoraris. La resta d’al·legacions i sol·licitud de canvis de preus d’inversions no s’accepten donat que la convocatòria ja està tancada. En tot cas, en el moment de la justificació del pagament de les actuacions, s’ajustarà l’ajuda total concedida a l’import de la inversió final justificada amb factures, sempre que s’acosti de manera significativa al compliment dels objectius prevists i suposin almenys un 50% de la quantitat total d’inversió aprovada. Es mantenen els imports inicials. |
35.000,00 |
El concepte “Millora imatge corporativa” no està inclòs als conceptes subvencionables del punt 2 del article quart de la convocatòria. |
ANNEX III:
OBLIGACIONS DEL BENEFICIARI
Realitzar les inversions o activitats auxiliades en el termini establert a l’Annex I.
Justificar les despeses relacionades amb la inversió per a la recepció dels fons comunitaris en els termes i terminis determinats a la Resolució de convocatòria.
Mantenir la inversió objecte de subvenció i la seva destinació durant al menys cinc anys comptats des de la data de pagament de l’ajuda, i també mantenir els requisits i condicions exigibles respecte a l’explotació i el beneficiari, durant aquest període.
No efectuar a la inversió objecte de subvenció cap modificació important que afecti la seva naturalesa o les seves condicions d’execució o que proporcioni un avantatge inadequat a una empresa o a un organisme públic, i que resulti, ja sigui d’un canvi en la naturalesa del règim de propietat, d’una determinada infraestructura o bé de la interrupció o del canvi de localització d’una activitat productiva.
Complir les normes comunitàries aplicables a la inversió i en especial les relatives a la durabilitat de les operacions previstes a l’article 71 del Reglament (UE) núm. 1303/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 17 de desembre de 2013.
Adoptar les mesures que siguin necessàries per proporcionar informació al públic i donar-ne publicitat. Per a accions que suposin inversions que superin un cost total de 50.000 euros, el beneficiari haurà de col·locar una placa o tanca explicativa.
En cas que sigui obligatòria la inscripció d’acord amb la normativa vigent, registrar les actuacions objecte de subvenció en el Registre sanitari o en el Registre d’establiments del sector de l’alimentació animal, abans de la data d’acabament del termini establert a l’Annex I.
En el supòsit d’adquisició, construcció o rehabilitació i millora de béns inventariables, en el cas de béns inscriptibles en un registre públic, s’haurà de fer constar en l’escriptura que el beneficiari haurà de destinar els béns amb la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció durant un mínim de cinc anys, així com l’import de la subvenció concedida, i aquests extrems han de ser objecte d’inscripció en el registre públic corresponent.
Sotmetre's als controls que dugui a terme l'administració, necessaris per comprovar la correcta concessió de l'ajuda i el posterior manteniment dels compromisos.
S’informa als beneficiaris que els seus expedients es troben a la seva disposició i consulta al Servei d’Ajudes al Desenvolupament Rural del FOGAIBA (carrer de Reina Constança, núm. 4 de Palma).
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA”
Palma, 8 de maig de 2017
El director gerent del FOGAIBA
Guillem Rosselló Alcina