Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE MODERNITZACIÓ I FUNCIÓ PÚBLICA

Núm. 4812
Licitació del Consell de Mallorca relatiu a l’expedient de contractació del subministrament, la implantació i el manteniment d’una aplicació informàtica de Gestió d’Expedients de l’Advocacia del Consell de Mallorca, mitjançant tramitació ordinària i procediment obert

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La consellera executiva del departament de Modernització i Funció Pública del Consell de Mallorca, en data 3 de maig de 2017, va aprovar el plec de clàusules administratives particulars relatiu a l’expedient de contractació del subministrament, la implantació i el manteniment d’una aplicació informàtica de Gestió d’Expedients de l’Advocacia del Consell de Mallorca, mitjançant tramitació ordinària i procediment obert, el qual s’exposa al públic per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors des de l’endemà a la data de publicació d’aquest anunci al BOIB, per tal de que les persones interessades puguin examinar els esmentats plecs i presentar-hi les reclamacions que estimin adients.

Si durant el termini d’exposició al públic del plec es presentessin reclamacions, es suspendrà la licitació i també el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

Tot això, de conformitat amb el que estableix l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears (BOIB núm. 186 ext. de 27 de desembre de 2006).

Simultàniament s’anuncia la licitació del contracte esmentat.

1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de informació:

a. Organisme: Consell Insular de Mallorca.

b. Dependència que tramita l’expedient: Modernització i Funció Pública (Serveis Generals Centrals).

c. Domicili: carrer General Riera, 111

d. Localitat i codi postal: 07010 Palma

e. Telèfon: 971 173 534

f. Telefax: 971 173 953

g. Correu Electrònic: serveisgenerals@conselldemallorca.net

h. Adreça d’Internet del perfil del contractant: www.conselldemallorca.net

i. Data límit d’obtenció de documentació: 14 hores del 15è dia següent al de publicació de l’anunci de licitació al BOIB.

2.- Objecte del contracte:

a. Tipus: Subministrament.

b. Descripció: subministrament, la implantació i el manteniment d’una aplicació informàtica de Gestió d’Expedients de l’Advocacia del Consell de Mallorca.

c. Lloc d'execució: Edificis del Consell de Mallorca ubicats al carrer del Palau Reial, 1 i carrer del General Riera, 113 de Palma.

d. Termini d'execució: quaranta mesos.

E Admissió de pròrroga: No.

f. CPV: 483110001 – 503241003.

3.- Tramitació i procediment:

a. Tramitació: Ordinària.

b. Procediment: Obert

c. Criteris d'adjudicació: Oferta econòmica, millores relatives a les facilitats d’ús i disseny adaptat a les necessitats, ampliació del període de formació, ampliació del termini de manteniment, versió de l’aplicatiu en llengua catalana.

4.- Valor estimat del contracte: 60.255,36 €

5.- Pressupost base de licitació:

a. Import (IVA exclòs): 54.777,60 €

b. IVA: 11.503,29 €

c. Total: 66.280,89 €

6.- Garanties:

a. Provisional: No

b. Definitiva: 5% del preu d’adjudicació del contracte.

7.- Requisits específics del contractista:

a. Classificació. No obligatòria

b. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: Se indica als plecs.

c. Altres requisits específics: S’indica als plecs.

8.- Presentació d’ofertes o sol·licituds de participació:

a. Data límit de presentació: 14 hores del 15è dia següent al de publicació de l’anunci de licitació al BOIB.

b. Lloc de presentació:

Dependència: Modernització i Funció Pública (Serveis Generals Centrals) o en qualsevol de les formes previstes en l’article 16.4 de la Llei 39/2015.

Domicili: carrer del General Riera, 111.

Localitat i codi postal: Palma 07010.

9.- Obertura d’ofertes: es comunicarà oportunament als licitadors.

10.- Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari.

11. - Altres informacions: S’indiquen als plecs.

Palma, 4 de maig de 2017

La secretària tècnica del departament de

Modernització i Funció Pública del Consell Insular de Mallorca (BOIB núm.117, de 4 d’ agost de 2015)

Elena Carrillo Hernández