Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 4776
Convocatòria de subvencions individuals per a persones majors de 65 anys i per a persones amb discapacitat residents a Formentera per a l'any 2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió ordinària que va tenir lloc el 28 d’abril de 2017 va adoptar, entre d’altres, el següent acord:

CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS INDIVIDUALS PER A PERSONES MAJORS DE 65 ANYS I PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT RESIDENTS A FORMENTERA PER A L’ANY 2017

La Comissió de Govern, ha adoptat, per unanimitat, el següent:

ACORD

Primer.-Aprovar la convocatòria de subvencions individuals per a persones majors de 65 anys i per a persones amb  discapacitat  residents a Formentera, d’acord amb les bases que figuren a l’Annex.

Segon.-Aprovar la convocatòria i autoritzar la despesa per import de DOTZE MIL EUROS (12.000euros) amb càrrec a la partida pressupostària 2017/1/2311/48000/01 de l’any 2017 del Consell Insular de Formentera.

Tercer.-Ordenar que es faci la corresponent publicitat, mitjançant inserció d’edictes al BOIB, al Tauler d’Anuncis de la Corporació i a la web, per tal que les persones interessades puguin presentar les instàncies corresponents, conforme al punt 6è de les Bases.

ANNEX

Bases per a la convocatòria de subvencions individuals per a persones majors de 65 anys i persones amb discapacitat residents a Formentera per a l’any 2017

1. Objecte

És objecte d’aquesta convocatòria de subvencions, establir i regular les subvencions individuals per a persones majors de 65 anys i persones amb discapacitat residents a Formentera. Les subvencions es concediran en règim de concurrència competitiva.

2. Consignació pressupostària

El pressupost per a aquesta convocatòria, és de dotze mil euros (12.000 euros), amb càrrec a la partida pressupostària 2017/1/2311/48000/01 dels pressupostos generals del Consell Insular de Formentera, per a l’any 2017.

3. Requisits generals i criteris objectius que han de regir l’atorgament de la subvenció

Podran sol·licitar les subvencions regulades en aquesta convocatòria:

- Les persones majors, residents a Formentera, que tenguin 65 anys o més en el moment de presentar la sol·licitud.

- Les persones residents a Formentera, amb una discapacitat física, psíquica i/o sensorial reconeguda, igual o superior al 33 %.

També podran sol·licitar aquesta subvenció, les persones discapacitades institucionalitzades fora de Formentera, sempre que el grup familiar, estigui empadronat a Formentera. En aquests casos i a l’efecte del còmput de la renda per càpita de la unitat econòmica de convivència, es considerarà que s’hi inclou la persona discapacitada.

Per poder accedir a aquestes subvencions, els ingressos econòmics del beneficiari no poden superar 2,5 vegades el salari mínim interprofessional (SMI).

Només es podrà atorgar una subvenció a aquells sol·licitants que acreditin una renda per càpita de la unitat econòmica de convivència inferior a 880,00 euros mensuals, amb excepcions. A efectes d’aquesta convocatòria s’entén per unitat econòmica de convivència el grup familiar que habiti l’habitatge quan entre els components del grup hi hagi un vincle de matrimoni o una altra relació estable anàloga, un vincle per consanguinitat, adopció o afinitat fins al tercer grau. El grau de parentesc es comptarà a partir de la persona beneficiària de la prestació.

La renda per càpita de la unitat econòmica de convivència, s’obtendrà de la suma de la Base Imponible General i la Base imponible de l’estalvi de la declaració de la Renda que se sol·licita a l’apartat 6 de les presents Bases.

Quan s’acrediti per la persona sol·licitant que a la unitat de convivència hi ha dos o més persones, menors de 65 anys, amb discapacitat, el requisit de renda per càpita haurà de ser inferior a 1760,00 €.

En cas de famílies monoparentals, s’inclourà a efectes de còmput 0,5 membres més a la unitat familiar, per determinar la renda per càpita.

4. Conceptes, activitats subvencionables i import de la subvenció

Seran objecte de subvenció els conceptes i les activitats que es detallen a continuació, i s’han hagut de dur a terme dins el període comprès entre el 1/06/2016 i el 31/05/2017.

El Consell Insular de Formentera, subvencionarà el 65 % del cost, únicament dels conceptes i activitats que a continuació es relacionen, sempre que hi hagi crèdit suficient, i amb un màxim de:

CONCEPTES SUBVENCIONATS:

Adquisició de cadira de rodes

729,00 euros

Adquisició de cadira de rodes elèctrica

2.652,00 euros

Rehabilitació

135,00euros/mes/tractament

Adaptació de vehicle

2.652,00 euros

Adaptació de cadira de rodes

1.106,00 euros

Adaptació funcional de la llar

2.652,00 euros

Ajudes tècniques:

S’entenen per ajudes tècniques aquells instruments que, actuant com a intermediaris entre les persones i l’entorn (ja sigui amb mitjans mecànics o estàtics), permetin la seva cura, facilitin la seva relació i permetin una major mobilitat i autonomia i així millorar la seva qualitat de vida.

a) Per transferències:

Grua estàndard

1.478,00 euros

Trapezi

91,00 euros

Taula de transferències

58,00 euros

Disc giratori

64,00 euros

Arnès per a grua

159,00 euros

Disc giratori amb recolzament de tronc

319,00 euros

Grua de bipedestació

1.701,00 euros

Grua de sostre

2.338,00 euros

b) Per al dormitori (per facilitar el descans)

Llit hospitalari i/o adaptat/articulat

1.000,00 euros

Carro elevador de llit

531,00 euros

Baranes de llit

167,00 euros

Matalàs lateralitzador

2.553,00 euros

Respatller de llit ajustable

43,00 euros

Matalàs antiescares

202,00 euros

 

 

c) Per facilitar l’accessibilitat

Cadira per pujar i baixar escales

192,00 euros

Rampes manuals portàtils

319,00 euros

Aparell pujaescales portátil

2.652,00 euros

Automatisme de portes

766,00 euros

d) Per facilitar el posicionament i/o la mobilitat

Respatller per a tetraplègics o amb problemes de posició

531,00 euros

Cadira d’interior de posicionament

638,00 euros

Falca de posicionament

319,00 euros

Cadira vertical

2.553,00 euros

Coixí per aixecar-se

159,00 euros

Cadira lleugera

703,00 euros

e) Per facilitar la higiene personal i activitats de la vida diària.

Fusta de banyera

43,00 euros

Seient giratori de banyera

192,00 euros

Seient elevador de banyera

957,00 euros

Barres de paret

96,00 euros

Cadira/dutxa-vàter

415,00 euros

Seient abatible de dutxa

159,00 euros

Alçavàter (alça WC)

64,00 euros

Barra abatible

115,00 euros

Alçavàter amb recolzabraços

159,00 euros

Plataforma abatible de dutxa

680,00 euros

Reductor seient amb subjeccions (nens)

159,00 euros

Hamaca banyera (nens)

636,00 euros

WC- Bidet

447,00 euros

Sistema de banyera al llit

511,00 euros

Respatller de WC amb suports laterals de tronc

382,00 euros

Aparell per menjar

2.445,00 euros

Cadira dutxavàter basculant amb accessori

638,00 euros

Passamans

64,00 euros

Politges

192,00 euros

Paral·leles

255,00 euros

Protector de cap

192,00 euros

f) Altres ajuts:

Ulleres o lents de contacte

202,00 euros

Audiòfon

553,00 euros c/u

Implants coclears

2.652,00 euros

Obturacions dentals

75,00 euros

Pròtesis dentals

499,00 euros

Òrtesis

651,00 euros

Adquisició i reparació de productes de suport no contemplats al sistema sanitari

553,00 euros

En relació a les pròtesis dentals només se subvencionaran els següents conceptes: implants dentals (excepte implants de titani), corones, ponts, pròtesis completa o parcial (dentadura). No s’inclouen els tractaments d’ortodòncia ni altres tractaments dentals que no siguin els descrits en el paràgraf anterior. Així, no se subvencionen les endodòncies, exodòncies, les fèrules, carilles, etc.

Activitats subvencionables per a persones amb discapacitat

a) Rehabilitació: Les ajudes per a rehabilitació tenen per objecte contribuir a sufragar les despeses derivades dels tractaments de psicoteràpia, fisioteràpia, tractaments psicopedagògics, psicomotricitat, logopèdia i estimulació precoç de les persones amb discapacitat.

b) Mobilitat, comunicació i assistència, les quals tenen per objecte facilitar la major autonomia possible, dins l’entorn familiar i social, de les persones amb discapacitat que tenguin problemes greus de mobilitat i comunicació i es podran sol·licitar per aconseguir un augment de la capacitat de desplaçament, per ajudes tècniques, per pròtesis dentals i òrtesis.

Les subvencions destinades a l’augment de la capacitat de desplaçament aniran destinades a:

Obtenció carnet de conduir

664,00 euros

Adquisició de vehicles de motor

2.652,00 euros

Per l’atorgament de subvencions per a l’adquisició de vehicle, cal que la persona beneficiària estigui en possessió del permís de conduir i superi el barem de mobilitat que preveu el Reial Decret 1971/1999 de 23 de desembre, que regula el procediment pel reconeixement, declaració i calificació del grau de discapacitat, la qual cosa ha d’estar acreditada per un dictamen emès per l’equip de valoració i orientació corresponent. En relació a les subvencions per a l’obtenció del carnet de conduir també caldrà que se superi el barem abans esmentat.

En cas que la persona beneficiària no pugui obtenir el permís de conduir a causa de la seva discapacitat o edat, podran sol·licitar les subvencions per a l’adquisició de vehicle, els familiars que tenguin cura de la persona discapacitada, quan aquesta superi el barem de mobilitat que preveu l’esmentat Reial Decret 1971/1999, la qual cosa ha d’estar acreditada per un dictamen emès per l’equip de valoració i orientació corresponent.

Per poder rebre aquestes subvencions caldrà que s’acrediti que han transcorregut cinc anys des de la data d’adquisició de l’últim vehicle subvencionat.

Assistència a centres de dia fora de Formentera(de l’1/06/2016 al 31/05/2017):

104,00 euros/mensuals

Per l’assistència institucionalitzada a centres d’atenció especialitzada fora de Formentera en règim d’internat (els beneficiaris hauran de ser majors de 10 anys), i transport d’avió o vaixell per la persona beneficiària i familiar de primer grau (s’inclou, també, el trajecte entre les Pitiüses): fins a un màxim anual conjunt de 5.650,00 euros, dels quals fins a un màxim de 5.000,00 euros anuals s’aplicaran a l’assistència institucionalitzada, amb un límit de 500,00 euros mensuals, i  fins a un màxim de 650,00 euros s’aplicaran a transport d’avió o vaixell. Tots els bitllets d’avió i vaixell hauran d’especificar el trajecte d’anada o tornada, la data i el preu total. No estaran permesos els bitllets oberts ni de primera classe o anàlegs.

En cap cas la subvenció concedida, tenint en compte la sol·licitada per la persona beneficiària i les atorgades a ella mateixa o a altres membres de la mateixa unitat econòmica de convivència, pot ser superior a 2.652,00 euros, amb les següents excepcions: la que figura en el present punt amb relació a l’assistència institucionalitzada en institucions d’atenció especialitzada en règim d’internat, i transport d’avió o vaixell (5.650,00 euros) i en cas de demanar  una subvenció per a l’adquisició i l’adaptació del mateix vehicle el límit del conjunt de les subvencions no pot ser superior a 3.178,00 euros.

c) Assistència durant el període comprès entre el dia 15 de juny i 15 de setembre de 2016 a centres de dia, escoletes, escoles d’estiu i serveis anàlegs de les Pitiüses. Els beneficiaris hauran de ser menors de 13 anys i tenir una discapacitat psíquica o paràlisi cerebral.

5. Règim de les subvencions

Les subvencions seran incompatibles amb qualsevol altra sol·licitada pel mateix concepte a una altra institució.

Les subvencions regulades en aquesta convocatòria no seran incompatibles entre si, sempre dins el límit de la quantitat subvencionable prevista al punt 4 d’aquestes bases.

Aquestes subvencions no generen cap dret a l’obtenció d’altres, en exercicis posteriors.

Queden excloses d’aquestes subvencions aquelles prestacions sanitàries que s’ofereixen en el catàleg general vigent del material ortoprotèsic del sistema nacional de salut o altres sistemes públics de protecció social a les quals la persona beneficiària tengui dret i puguin beneficiar-se’n.

6. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant escrit dirigit a la Presidència del Consell Insular de Formentera presentat en l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), situada al carrer de Ramon Llull núm. 6 de Sant Francesc Xavier, o en qualsevol de les formes establertes a l’art. 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, segons model que figura com annex I d’aquesta convocatòria).

El termini per a la presentació de les sol·licituds començarà el dia següent a la publicació d’aquestes bases al BOIB, fins al dia 1 de juny de 2017.

La sol·licitud haurà d’anar acompanyada de la següent documentació:

 - Identificació de la persona sol·licitant. Si escau, la identificació de la persona representant degudament autoritzada.

- Certificat del grau de discapacitat, emès per l’autoritat competent.

- Certificat de convivència.

- Declaració de la renda dels membres de la unitat de convivència majors d’edat corresponent a l’exercici 2015. En cas de no estar obligat a fer-la, s’haurà d’aportar el certificat de renda expedit per l’Agència Tributària.

- Factures originals pagades, emeses entre l’1 de juny de 2016 i el 31 de maig del 2017, a nom de la persona beneficiària justificatives de les despeses originades, objecte de subvenció. En cas que el beneficiari fos un menor, la factura haurà d’anar a nom del sol·licitant (pare, mare o representant legal), indicant el concepte i el nom del menor destinatari de la prestació o servei. En el cas que es concedeixi la subvenció sol·licitada, s’estampillarà sobre l’original de la factura, segell o diligència acreditativa de la quantitat atorgada pel CIF. En cas d’obres, còpia compulsada de la sol·licitud de llicència d’obres corresponent.

- L’imprès TG-002 de sol·licitud de transferència bancària, emplenat i segellat pel director de l’entitat bancària corresponent (podreu trobar aquest document a l’Àrea de Benestar Social del Consell Insular de Formentera i a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà), o un altre document acreditatiu de la titularitat del compte bancari, com una fotocòpia de la cartilla o certificat bancari, si escau. Tots aquests documents han d’anar a nom de la persona beneficiària. En cas que el beneficiari fos un menor, els esmentats documents hauran d’anar a nom del sol·licitant (pare, mare o representant legal).

- Document acreditatiu d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la seguretat social davant l’Administració de l’Estat, i les obligacions tributàries o d’altre tipus davant la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i el Consell Insular de Formentera. Quan aquesta acreditació no es pugui expedir per l’autoritat competent, pot ser substituït per una declaració responsable, que es farà davant del secretari del Consell Insular de Formentera, amb cita prèvia.

- Declaració responsable (Inclosa a l’annex 2 d’aquestes Bases)

- Qualsevol altre document que considereu oportú aportar.

Les sol·licituds de subvencions per a rehabilitació hauran d’anar acompanyades, a més, d’una memòria explicativa del programa a desenvolupar.

  • Ajudes tècniques:

En les ajudes tècniques es podrà requerir la presentació de la prescripció tècnica del professional corresponent.

  • Pròtesis i ortesis:

Es podrà requerir la presentació de la prescripció tècnica del professional corresponent.

Si la instància o documentació presentades fossin incorrectes o incompletes, el Consell Insular de Formentera (CIF) en requerirà l’esmena o que acompanyi els documents preceptius que hauran d’aportar-se en el termini de deu dies, a partir del corresponent requeriment. Si en aquest termini les persones interessades no fan la rectificació reclamada o no presenten la documentació requerida, el Consell Insular de Formentera considerarà que desisteixen de la seva petició, prèvia resolució, d’acord amb l’art. 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

7. Comissió tècnica avaluadora

D’acord amb el que estableix l’article 19 del Decret legislatiu 2/2005,de 28 de desembre, text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, es constituirà la Comissió Tècnica Avaluadora. Es tracta d’un òrgan col·legiat format per cinc membres que designarà el conseller/ la consellera responsble de l’àrea de Benestar Social del Consell Insular de Formentera.

La Comissió Tècnica Avaluadora estarà intergrada pels següents membres:

  • President/a. Treballador/a social de l’àrea de Benestar Social o, si escau, la coordinadora de l’àrea de Benestar Social.
  • Secretari/ària: secretari/ària del Consell Insular de Formentera o, si escau, funcionari/ària en qui delegui.
  • Vocals: tres tècnics de l’Àrea de Benestar Social.

La Comissió Tècnica Avaluadora té atribuïdes les següents funcions:

  • Examinar les sol·licituds.
  • Analitzar i valorar les sol·licituds.
  • Formular l’informe proposta de concessió o denegació dels ajuts, degudament motivat, que ha de servir de base per elaborar la resolució.

8. Instrucció

L’òrgan instructor del procediment és l’àrea de Benestar Social del Consell Insular de Formentera, que ha de dur a terme les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s’ha de dictar resolució, en el marc de l’article 16 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears.

Correspon a l’òrgan instructor, entre d’altres aspectes:

1. Resoldre els dubtes d’interpretació que puguin sorgir en relació amb les bases reguladores de la subvenció i la convocatòria.

2. Sol·licitar l’informe a la Comissió Avaluadora.

3. Sol·licitar els informes que siguin necessaris per elaborar la proposta de resolució.

4. Requerir els documents complementaris que es considerin necessaris per tenir coneixement de les circumstàncies peculiars de cada cas, a l’efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.

9. Resolució i notificació

Amb fonament en l’informe proposta de la Comissió Avaluadora, el/la conseller/ra de l’àrea de Benestar Social, elevarà proposta a la Comissió de Govern. Aquesta, com a òrgan competent, és l’encarregat de decidir la concessió o denegació de les subvencions, i expressarà la llista de beneficiaris proposats per a l’atorgament de subvenció i la quantia, així com de les sol·licituds excloses, amb indicació de la causa d’exclusió. Posteriorment, i una vegada justificat per part dels sol·licitants les despeses realitzades, es dictarà una Resolució de Presidència amb aquesta llista de subvencions atorgades i denegades, la qual es notificarà a tots els interessats.

La Resolució de Presidència es farà pública en el tauler d’anuncis de la corporació, a l’efecte previst a l’art.42 del a Llei 39/2015, d’1 d’octubre, i de conformitat amb l’art. 34.2.c del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, i també a la pàgina web: www.consellinsulardeformentera.cat

10. Obligacions de les persones beneficiàries

Els beneficiaris de les subvencions estaran obligats, entre d’altres aspectes, a:

  • Destinar l’import de la subvenció a l’objecte per al qual s’ha sol·licitat.
  • Facilitar les actuacions de comprovació que efectuï la Conselleria de Benestar Social del Consell Insular de Formentera (CIF).

11. Pagament de la subvenció

El pagament de la subvenció es tramitarà únicament una vegada realitzades les despeses objecte de subvenció, la qual cosa s’acreditarà mitjançant informe dels tècnics de l’àrea de Benestar Social del CIF.

12. Rescissió de la col·laboració

L’incompliment de les disposicions establertes en aquesta convocatòria per part de les persones beneficiàries, donarà dret al CIF a rescindir la subvenció, amb pèrdua per part de la persona beneficiària de les subvencions corresponents.

13. Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal

D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, es posa de manifest que la informació facilitada pels peticionaris d’aquestes subvencions serà tractada en un fitxer degudament protegit per a la gestió d’aquest programa. Les persones interessades podran sol·licitar a l’administració l’exercici dels seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició.

Amb la presentació de la sol·licitud i la resta de la documentació requerida per participar en aquest programa, la persona interessada autoritza el Consell Insular de Formentera a facilitar les dades aportades a qualsevol altra administració o organisme sempre que així ho requereixi expressament per al compliment de les seves obligacions específiques i garanteixi, igualment, la confidencialitat de la informació.

 

14. Règim d’infraccions i sancions

L’incompliment de les obligacions establertes a aquestes bases per part de les persones beneficiaries, pot donar lloc al règim sancionador previst a la normativa vigent.

15. Recursos

La resolució de concessió de les subvencions exhaureix la via administrativa i davant d’aquesta es pot interposar, o bé, recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, és a dir, davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en el termini d’un mes des de la notificació, o bé, recurs contenciós administratiu davant els jutjats del contenciós administratiu de Palma (Mallorca), en el termini de dos mesos des de la notificació.

16. Règim jurídic

Aquesta convocatòria es regeix per aquestes bases i, en allò que no hi estigui previst, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions de les Illes balears, per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, per la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i per la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, en tot allò que hi sigui d’aplicació.

17. Publicació i entrada en vigor

Aquestes bases entraran en vigor l’endemà de la seva publicació al Butlletí oficial de les Illes Balears.

ANNEX 1

Sol·licitud de subvencions públiques individuals per a persones majors de 65 anys i persones amb discapacitat

(  ) Persona major de 65 anys

(  )  Persona amb discapacitat

Subvencions que se sol·liciten

Concepte

Import

Dades de la persona major o persona amb discapacitat

Nom i llinatges

DNI

Data de naixement

Estat civil

Domicili Núm.

Codi postal

Localitat

Província

Nacionalitat

Telèfon

Tipus de discapacitat

Grau

Província de reconeixement

Data de certificat

(  )  Per a persones amb edat escola

Centre escolar

Curs

Adreça

 

Comunicació del Consell Insular de Formentera:

En aplicació de l’article 5.2 de la Llei 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i en aplicació dels articles 12.2 i 14.2 del Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s’aprovà el Reglament que desenvolupa l’esmentada Llei 15/1999 pel Consell Insular de Formentera:

1. Les dades de caràcter personal que s’han de facilitar per a l’obtenció de l’objecte d’aquesta sol·licitud, s’inclouran en la base de dades del Consell de Formentera.

2. Totes les dades tenen caràcter obligatori.

3. La negativa a subministrar les dades indicades a la present sol·licitud comportarà que no sigui acceptada.

Les sol·licituds es poden entregar, amb tots els documents que s’annexen, a la oficina de l’OAC (Oficina d’Atenció Ciutadana). Per a qualsevol informació: Àrea de Benestar Social - Telèfon: 971 32 12 71 - benestarsocial@formentera.es

Persones que conviuen amb la persona beneficiària

Nom i llinatges

Parentesc

DNI

Data de naixement

Dades de la persona representant

Nom i llinatges

DNI

Data de naixement

Estat civil

Domicili Núm.

Codi postal

Localitat

Província

Nacionalitat

Telèfon

Relació amb el sol·licitant

Títol de representació(*)

*Pàtria potestat, tutor/a, guardador/a de fet, etc.

AUTORITZO:

(  )  Al Consell Insular de Formentera que sol·liciti certificat de trobar-me al corrent de pagament de les obligacions davant el Consell Insular de Formentera, la Delegació de l’Agència Estatal de l’Administració Tributària i la Tresoreria General de la Seguretat Social, a l’efecte que la mencionada informació sigui adjuntada a l’expedient de sol·licitud de subvencions individuals per a persones majors i persones amb discapacitat.

(  )  Al Consell Insular de Formentera a comprovar les dades del padró d’habitants del meu domicili.

(  )  Al Consell Insular de Formentera que sol·liciti la declaració de la renda dels membres de la unitat de convivència majors d’edat corresponent a l’exercici 2015.

El Sr President del Consell Insular de Formentera

 

 

ANNEX 2

Declaració responsable

Nom i llinatges

DNI

Data de naixement

Telèfon

Domicili núm.

Codi postal

Localitat

Província

Declar, sota la meva responsabilitat:

(  )  Que reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides en aquestes bases per a poder sol·licitar la subvenció davant aquesta Corporació.

(  )  Que no incorr en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l’art. 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, per ser persona beneficiària.

La qual cosa, es fa constar per part de la persona interessada, als efectes oportuns.

El Sr  President del Consell  Insular de Formentera”

La qual cosa es publica per a generar el coneixement..

 

Formentera, 4 de maig 2017

La Presidenta en funcions

Susana Labrador Manchado