Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS
Núm. 4706
Resolució del secretari de la conselleria de Cultura, Participació i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte d'obres de reparació del revestiment de rajoles i actualització de la instal·lació de recollida d'aigües de la piscina coberta del Poliesportiu Príncipes de España
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Conselleria de Cultura, Participació i Esports
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: Carrer de l'Uruguai, s/n – Edifici Palma Arena
3) Localitat i codi postal: Palma - 07010
4) Telèfon: 971 17 77 18
5) Fax: 971 17 69 61
6) Correu electrònic: contractacio@sgptc.caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que se assenyala per a la presentació d'ofertes
d) Número d’expedient: CONTR 2017/598
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: obres
b) Descripció: reparació del revestiment de rajoles i actualització de la instal·lació de recollida d'aigües de la piscina coberta del Poliesportiu Príncipes de España
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no
d) Lloc d’execució/lliurament: Poliesportiu Príncipes de España. C/ Gremi Forners, 4, 07009 - Palma
e) Termini d’execució/lliurament: un mes i mig des de la data de formalització del contracte
f) Admissió de pròrroga: no
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV : 45432100-5, 45432110-8, 45431000-7
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert amb varis criteris d'adjudicació
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació: oferta econòmica fins a 90 punts; ampliació del termini de garantia fins a 5 punts; criteris de caràcter social: percentatge de contractació indefinida de la plantilla de l'empresa: 5 punts
4. Valor estimat del contracte: 114.958,26 euros
5. Pressupost base de licitació:
a) Import: 95.798,55 euros. IVA: 19.644,70 euros. Import total: 115.443,25 euros
6. Garanties exigides
Provisional: no.
Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: No obligatòria
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: per a empreses no espanyoles d’Estats Membres de la UE: d’acord amb el PCAP
c) Altres requisits específics: les previstes en la lletra Y del PCAP
d) Contractes reservats: no
e) Condicions especials d'execució de caràcter social: les previstes en la lletra M del PCAP
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data d'enviament de l'anunci al DOUE: no
b) Data límit de presentació: 27 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. En el cas que el darrer dia de presentació fos dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini es prorrogarà al primer dia hàbil següent. Hora límit: 14.00 hores
c) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 12 a 14 del plec de clàusules administratives particulars
d) Lloc de presentació
1. Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports (UAC)
2. Domicili: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena)
3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07010
4. Adreça electrònica: contractacio@sgptc.caib.es
e) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
f) Admissió de variants: no
g) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions
9. Obertura d’ofertes:
a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.
b) Adreça: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena)
c) Localitat i codi postal: Palma - 07010
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 500 €
11. Altres informacions: no
Palma, 5 de maig de 2017
El secretari general
Guillem J. Fullana Daviu
(Per delegació de la consellera de Cultura, Participació i
Esports. Resolució de la consellera de 27 d'abril de 2016
BOIB núm.55, de 3 de maig).