Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE MAÓ
Núm. 4447
Bases i convocatòria de subvencions per a rehabilitació de façanes i/o millores en accessibilitat i habitabilitat - Campanya "Millorant ca teva, milloram Maó"
La Junta de Govern Local, en sessió realitzada el dia 10 de abril de 2017, va adoptar els següents acords:
1. Aprovar les bases redactades en data març de 2017, amb els dos annexos corresponents, que regiran la concessió de subvencions destinades a rehabilitació de façanes i/o millores en accessibilitat i habitabilitat durant l'any 2017, en règim de concurrència competitiva, en el marc de la campanya ‘MILLORANT CA TEVA, MILLORAM MAÓ’ destinada a la millora de les condicions de seguretat, manteniment i estètica de les façanes visibles des de la via pública i/o d’accessibilitat i habitabilitat dels edificis en el nucli urbà de Maó.
2. Aprovar simultàniament la convocatòria, que es regirà per les bases a les quals s'ha fet referència en el punt anterior.
3. Les subvencions concedides seran amb càrrec a la partida pressupostària i amb l'import màxim que s'indica a continuació:
Partida: 2017 CM2 1511 7800311
Quantia màxima: 160.000 € que podrà ser incrementada amb el crèdit procedent de la incorporació de crèdits de l’exercici 2016.
De conformitat amb l’article 5 de les bases (termini de presentació de sol·licituds), es publica per tal que a partir del dia següent a la data de publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears es puguin presentar sol·licituds.
La convocatòria aprovada es transcriu a continuació per a públic coneixement.
CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS DESTINADES A REHABILITACIÓ DE FAÇANES I/O MILLORES EN ACCESSIBILITAT I HABITABILITAT. CAMPANYA ‘MILLORANT CA TEVA, MILLORAM MAÓ’
La present convocatòria —basada en els principis de publicitat, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació, transparència, eficàcia i eficiència— té per objecte la concessió d’ajudes a la rehabilitació de façanes i/o la introducció de millores en el camp de l’accessibilitat i habitabilitat dels edificis, durant l’any 2017, en el marc de la campanya Millora ca teva, milloram Maó. Es tracta d’una actuació destinada a la millora de les condicions de seguretat, manteniment i estètica de les façanes visibles des de la via pública i/o de l’accessibilitat i habitabilitat dels edificis del nucli urbà de Maó.
La convocatòria es realitza en un règim de concurrència competitiva i en execució del que disposa l'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament de Maó, publicada al BOIB núm. 101, de 20 de juliol del 2013.
En tot allò no previst a la present convocatòria, seran d'aplicació l'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament de Maó, la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el reglament que la desenvolupa.
1. PRESSUPOST
La present convocatòria tindrà una consignació pressupostària màxima de 160.000 €, que podrà ser atesa amb l’aplicació de la partida pressupostària CM2-1511-7800311 del pressupost municipal de l'any 2017, que podrà ser incrementada amb el crèdit procedent de la incorporació de crèdits de l’exercici 2016.
2. OBJECTE, CONDICIONS, FINALITAT DE LA SUBVENCIÓ I OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS
1. L'objecte i la finalitat de la present convocatòria és subvencionar les persones propietàries d'immobles de Maó, perquè, mitjançant las intervencions objecte de la present convocatòria, garanteixin les condicions de seguretat, manteniment i ornament a les parts dels seus edificis que afectin la via pública, i/o millorin les condicions d'accessibilitat i habitabilitat dels seus habitatges.
L'ajuda que regula aquesta subvenció és compatible amb altres ajudes per a la mateixa finalitat que pugui concedir qualsevol altra Administració, entitat o organisme públic, nacional o internacional. L'import de l'ajuda no pot ser, en cap cas, d'una quantia que, aïlladament o conjuntament amb altres subvencions o ajudes, superi el cost total de l'actuació.
2. Els immobles a subvencionar hauran de complir els requisits següents:
a) Estar situats a l’àmbit del sòl urbà del terme municipal de Maó.
b) Ser edificis amb una antiguitat igual o superior a 35 anys.
c) Per executar-hi l’actuació, no ha de ser necessari tramitar un projecte tècnic.
d) Les subvencions relatives a façanes hauran d'afectar totes les façanes de l'immoble que donin a la via pública.
e) Les subvencions en matèria d'habitabilitat i accessibilitat hauran de hauran de ser conseqüents amb els criteris establerts en els punts 12 i 13 de la base 8; serà obligatòria la justificació de totes les millores efectuades a l'interior de l'immoble.
f) Les subvencions per als immobles situats al port de Maó únicament afectaran les façanes i necessitaran autorització d’Autoritat Portuària.
3. Seran obligacions de les persones beneficiàries:
a) Executar les obres objecte de la subvenció.
b) Justificar el compliment dels requisits i condicions que determinen la concessió de la subvenció.
c) Sotmetre's a les actuacions de comprovació a efectuar per l'Ajuntament, així com a qualssevol altres de comprovació i control financer que puguin realitzar els òrgans de control competents, i aportar tota la informació que els sigui requerida en l'exercici de les actuacions anteriors i que no figuri als arxius municipals.
d) Comunicar l'obtenció d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos que financin les activitats subvencionades. Aquesta comunicació s'ha d'efectuar tan prest com es conegui i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'aplicació donada als fons percebuts.
e) Acreditar, abans que sigui dictada la proposta de resolució de concessió, que es troba al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries. La comprovació d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l'Ajuntament de Maó s'efectuarà d'ofici.
f) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control.
g) rocedir al reintegrament dels fons percebuts en els supòsits previstos en aquesta convocatòria, així com en els altres previstos a l'Ordenança general de subvencions.
4. La quantia de les subvencions, en el cas de rehabilitació de façanes, serà d'un 50% del pressupost d'execució material de les obres, amb un màxim de 55 € per metre quadrat de superfície de façana a rehabilitar. L'Ajuntament es reserva la possibilitat de revisar els pressupostos presentats i requerir l'esmena de les deficiències, en cas que no es considerin correctes. La quantia màxima de la subvenció serà de 3.500,00 € si no se substitueix la fusteria i de 5.500,00 € si se substitueix la fusteria.
5. La quantia de les subvencions en obres de millora d'habitabilitat i accessibilitat serà d'un 50 % del pressupost d'execució material de les obres, amb un màxim de 800,00 € per metre quadrat d'actuació. L'Ajuntament es reserva la possibilitat de revisar els pressupostos presentats i de requerir l'esmena de les deficiències, en cas que no es considerin correctes. La quantia màxima de la subvenció serà de 4.500,00 €.
3. REQUISITS PER SOL·LICITAR LA SUBVENCIÓ
Podran sol·licitar la subvenció les persones físiques i jurídiques que reuneixin els següents requisits:
a) Ser propietàries d'algun immoble que compleixi les condicions del punt 2.2 de la present convocatòria.
b) Estar al corrent en el compliment de les obligacions fiscals i davant la Seguretat Social.
c) No estar incloses en cap de les causes de prohibició establertes a l'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament de Maó.
Així mateix, podran sol·licitar la subvenció les agrupacions de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, les comunitats de béns o qualsevol altre tipus d'unitat econòmica o patrimoni separat que, encara que manquin de personalitat jurídica, puguin dur a terme els projectes.
Quan es tracti d'agrupacions de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, sense personalitat, s'han de fer constar expressament —tant a la sol·licitud, com en la resolució de concessió— els compromisos d'execució assumits per cada membre de l'agrupació, així com l'import de la subvenció a aplicar a cadascun, que tindran igualment la consideració de persones beneficiàries. S'haurà de nomenar una persona de representació de l'agrupació, amb poders bastants per complir les obligacions que, com a persona beneficiària, corresponen a l'agrupació. No es podrà dissoldre l'agrupació fins que hagi transcorregut el termini de prescripció previst en els articles 47 i 58 de l'Ordenança general municipal de subvencions.
Els edificis que obtenguin una subvenció mitjançant la present convocatòria no es podran presentar a una nova convocatòria de subvencions de l'Ajuntament de Maó, pel mateix concepte, durant els següents 5 anys.
4. VALORACIÓ I RESOLUCIÓ DE LES SUBVENCIONS
L'òrgan competent per a la instrucció del procediment de subvencions serà la Regidoria d'Urbanisme, que realitzarà d'ofici totes les actuacions que consideri necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut de les quals es formuli la proposta de resolució.
La proposta de resolució serà formulada per la Comissió de Valoració, a la vista de l'expedient, i traslladada a l'òrgan competent, perquè aquest resolgui.
La resolució del procediment per a la concessió de subvencions correspondrà a la Junta de Govern Local.
La Comissió de Valoració estarà integrada pels següents membres:
Presidenta: tinenta d'Alcaldia d'Urbanisme o persona en qui delegui.
1a vocal: M. Emilia Sánchez Martín, advocada d'Urbanisme, o persona en qui delegui.
2n vocal: Xavier Tolós Petrus, arquitecte municipal, o persona en qui delegui.
3r vocal: Francisco Olives Manent, tècnic municipal de Gestió, o persona en qui delegui.
Farà les funcions de secretària la primera vocal o persona en qui delegui.
La presidenta de la Comissió de Valoració podrà convidar a les seves sessions qualsevol altre membre de la corporació, amb veu i sense vot.
5. TERMINI I LLOC DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
1.La sol·licitud s'ha d'ajustar al model normalitzat que figura a l'annex I i s’haurà d’acompanyar amb la documentació que figura en el punt 7 d'aquesta convocatòria.
2. El termini de presentació de sol·licituds serà de quaranta cinc dies, a comptar de l'endemà de la publicació de la present convocatòria en el BOIB. El termini de presentació de sol·licituds serà improrrogable.
Si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts a la convocatòria, es requerirà la persona interessada perquè l'esmeni en el termini màxim i improrrogable de cinc dies, indicant-li que, si no ho fa, es considerarà que desisteix de la seva sol·licitud, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes que preveu l'article 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Les sol·licituds es podran presentar en qualsevol dels registres següents:
a) Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Maó.
b) Per qualsevol dels mitjans que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
6. TERMINI DE RESOLUCIÓ I DE NOTIFICACIÓ
El termini màxim per resoldre i notificar la resolució serà de tres mesos. El termini es computarà a partir de la publicació de la present convocatòria en el BOIB.
Transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat resolució expressa, la persona interessada podrà entendre desestimada la seva sol·licitud, d'acord amb el que preveu l'article 17 de l'Ordenança general de subvencions.
7. DOCUMENTS I INFORMACIONS QUE HAN D’ACOMPANYAR LA SOL·LICITUD
1. La petició es realitzarà mitjançant la presentació de la documentació requerida, correctament emplenada, segons el model que figura a l'annex I d'aquestes bases:
a) Descripció i dades de les obres a realitzar:
b) Documentació:
c) Declaració responsable de la persona o persones sol·licitants sobre:
2. La persona o persones sol·licitants es podran acollir al que estableixen els articles 13 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb la comunicació i presentació de documents davant l'Ajuntament.
3. Les persones físiques podran triar entre presentar la seva sol·licitud a través de mitjans electrònics o no fer-ho; serà obligatori presentar la seva sol·licitud per mitjans electrònics tant per a les persones jurídiques, com per a les entitats sense personalitat jurídica, d'acord amb el que estableix l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
4. Les persones interessades es poden acollir al que recull l'art. 28.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques en relació amb el fet de no presentar documents que ja figurin en poder de l'Ajuntament o de qualsevol Administració pública. Amb aquesta finalitat, la persona interessada haurà d'indicar en quin moment i davant quin òrgan administratiu va presentar els esmentats documents, i l'Ajuntament els haurà d’obtenir electrònicament a través de les seves xarxes corporatives.
5. En els supòsits d'impossibilitat material d'obtenir el document/s per part d'aquest Ajuntament, i amb anterioritat a la formulació de la proposta de resolució, es podrà requerir l'entitat perquè els presenti o, si no, perquè acrediti per altres mitjans els requisits a què es refereix el document/s.
8. CRITERIS OBJECTIUS DE VALORACIÓ DE LES SOL·LICITUDS
En la valoració de la sol·licitud de subvenció presentada i en la determinació de la quantia de l'ajuda, la Comissió de Valoració tindrà en compte els següents aspectes de les obres a realitzar, als quals assignarà la puntuació que correspongui segons els criteris que s'indiquen, fins a un total de 40 punts:
1. Façana inclosa en el Catàleg de protecció del patrimoni arquitectònic: 2 punts
2. Obres de conservació, reparació o consolidació d'elements de la façana (cornises, motllures, volades, elements sortints, etc.): fins a un màxim de 4 punts
3. Intervenció en canals i recollides de pluvials a la façana:
3.1. Reparació i/o reposició: 1 punt
3.2. Reconducció de pluvials sota la vorera, fins a la calçada: 1 punt
4. Reparació i restauració (no substitució) de la fusteria de façana ja existent: 1 punt
5. Substitució de fusteria: fins a un màxim de 3 punts
6. Obres de reparació o reposició d'arrebossats, revestiments, aplacats, etc.: fins a un màxim de 2 punts
7. Pintura de façanes: 1 punt
8. Ocultació del cablejat de la façana: 2 punts
9. Supressió de barreres d'accés a l'immoble: fins a un màxim de 3 punts
10. Obres de supressió de barreres a l'interior de l'immoble, a la mateixa planta: fins a un màxim de 2 punts
11. Instal·lació d’aparell salvaplantes: fins a un màxim de 3 punts
12. Pel que fa referència a l'habitabilitat, hauran de ser obres de tècnica senzilla i poca entitat constructiva, que no suposin alteració del volum de les instal·lacions i serveis d'ús comú, l'objecte de les quals sigui la millora per al trasllat a l'interior d'una cambra higiènica exterior: fins a un màxim de 10 punts
13. Obres de millora d'habitabilitat de bany i/o cuina a l'interior: fins a un màxim de 5 punts
Una vegada valorades totes les propostes, s'elaborarà una llista de les sol·licituds presentades, ordenades per la puntuació obtinguda, de major a menor, amb indicació del pressupost a subvencionar, calculat d'acord amb els punts 2.4 i 2.5 de la present convocatòria.
El repartiment de la quantitat prevista per a les subvencions en el pressupost de l'any 2017 entre les sol·licituds presentades es farà començant per la proposta que hagi obtingut una major puntuació, en sentit descendent de la llista elaborada, cap a les de menor puntuació, fins que s’esgoti el pressupost previst. En cas que la darrera subvenció assignada sigui inferior a la que li correspondria segons els punts 2.4 i 2.5, la persona propietària de l'immoble només estarà obligada a executar i justificar la part proporcional del pressupost subvencionat.
9. NOTIFICACIÓ I PUBLICACIÓ
La resolució de concessió, que posarà fi a la via administrativa, serà notificada a les persones sol·licitants de conformitat amb el que prescriuen els articles 40 i següents de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
La resolució de la concessió serà publicada en el BOIB, amb expressió de la convocatòria, el programa i el crèdit pressupostari al qual s'imputi, la persona beneficiària, la quantitat concedida i la finalitat de la subvenció.
La publicació no serà necessària quan els imports de les subvencions concedides, individualment considerades, siguin de quantia inferior a 3.000 €. En aquest supòsit, la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears se substituirà per la seva publicació al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i per la publicació del seu extracte a la pàgina web municipal.
10. PAGAMENT DE LES SUBVENCIONS
1. Per tal de facilitar a les persones adjudicatàries la realització de les obres subvencionades, es realitzarà un pagament anticipat de la subvenció atorgada, com a finançament necessari per poder dur a terme les actuacions inherents a la subvenció.
2. Els pagaments es realitzaran d'acord amb els següents termes i quantitats:
a) Primer pagament, del 60% de l'import: després de l'acord de concessió de la subvenció.
b) Segon pagament, del 40% restant: una vegada presentada la justificació de les obres realitzades, segons el que estableix la base 11 d'aquesta convocatòria.
No es podrà fer el pagament de la subvenció fins que la persona beneficiària no estigui al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o mentre sigui deutora per resolució de procedència de reintegrament. En aquest cas, l'Ajuntament podrà procedir d'ofici a saldar prèviament els deutes pendents de cobrament de les persones beneficiàries de les subvencions, mitjançant compensació d'aquestes subvencions, o de part d'aquestes, amb les quantitats degudes.
11. TERMINI D'EXECUCIÓ I JUSTIFICACIÓ
La subvenció mai podrà ser aplicada a obres ja executades abans de la resolució de la concessió.
Les obres objecte de la subvenció s'hauran de executar en un termini de 3 mesos, a comptar a partir del cobrament del primer pagament de la subvenció. L'ampliació del termini d'obres només serà possible en el cas que, per circumstàncies d'interès públic o privat, degudament justificades, no s'hagin pogut executar en el termini inicial previst.
La justificació del compliment de les condicions imposades i de la consecució dels objectius previstos en l'acte de la concessió de la subvenció revestirà la forma de rendició de comptes justificativa de la despesa realitzada.
Les persones beneficiàries estan obligades a justificar les despeses produïdes per la totalitat de les obres objecte de la subvenció. La justificació de l'execució de les obres es presentarà segons el model que figura a l'annex III d'aquesta convocatòria, acompanyada de les factures i altres documents de valor probatori equivalent, amb validesa en el tràfic jurídic o amb eficàcia administrativa, que permetin acreditar el compliment de l'objecte de la subvenció.
L'Ajuntament de Maó podrà sol·licitar els justificants de les despeses que s'estimin oportuns i que permetin la comprovació de l'adequada aplicació de la subvenció.
El termini de justificació de la subvenció concedida i, per tant, de la presentació de la documentació justificativa serà d’un mes, comptat a partir de la finalització de les obres subvencionades.
12. REINTEGRAMENT DE LES SUBVENCIONS
Les subvencions de caràcter públic no poden suposar, en cap cas, lucre; per això, l'obtenció concurrent d'altres subvencions per realitzar les mateixes obres podrà determinar el reintegrament del seu import.
Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció i, en tot cas, l'obtenció concurrent de subvencions o ajudes atorgades per altres administracions, persones o ens públics o privats, no notificades amb anterioritat, podrà donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.
Si, en el termini de tres mesos, a comptar a partir del cobrament de la primera part de la subvenció, no s'haguessin iniciat les obres de rehabilitació de la façana, sense justificació adequada, segons el que disposa l'apartat 11, es podrà requerir el reintegrament de la part cobrada de la subvenció.
La resolució del reintegrament de la subvenció serà adoptada per l'Ajuntament, prèvia instrucció d'expedient d'acord amb la legislació general aplicable.
Les quantitats a reintegrar tindran la consideració d'ingressos de dret públic; és aplicable per al seu cobrament el que disposa la normativa vigent de recaptació.
13. LLICÈNCIA D'OBRES O COMUNICACIÓ PRÈVIA
L'execució de les obres objecte de subvenció estarà subjecta al règim de comunicació prèvia o llicencia d’obres sense projecte, si s’escau, d’acord amb el que preveu l'art. 136 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d'ordenació i ús del sòl de les Illes Balears, excepte en els supòsits de seguretat, manteniment i estètica de les façanes, sempre que es realitzin i es compleixin els termes previstos en la present convocatòria, ja que es tracta d'obres emparades en els articles 117 (deures legals de les persones propietàries de béns immobles) i 52 de l'Ordenança municipal de policia i bon govern.
Igualment, la subvenció inclou l’import de l’Impost d’Obres i Construccions i la taxa corresponent, d’acord amb la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Text refós de la Llei d’hisendes locals, 2/2014, l’Ordenança general de subvencions del mateix Ajuntament (BOIB núm. 101, de 2013), les bases d’execució del Pressupost per a l’any 2017 i les mateixes bases d’aquesta convocatòria.
No obstant això, s’haurà de realitzar l’oportuna notificació al departament de Mobilitat de l’Ajuntament abans d’iniciar les obres.
14. RÈGIM DE RECURSOS
Contra aquesta convocatòria, les bases i les resolucions administratives que s'adoptin en execució d’aquestes, es podran interposar els següents recursos:
a) Recurs de reposició, davant el mateix òrgan municipal autor de l'acte administratiu, en el termini d'un mes, a partir de l'endemà de la notificació o, si és el cas, publicació de l'acte que es recorri.
b) Recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat Contenciós Administratiu de les Illes Balears, en el termini de dos mesos, a partir de l'endemà de la notificació o, si és el cas, publicació de l'acte que es recorri.
Maó-Mahón,19 de abril de 2017
LA TINENTA D’ALCALDIA D’URBANISME,OBRA PÚBLICA I MOBILITAT
DOLORES ANTONIO FLORIT
ANNEX I-ANEXO I
CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER A REHABILITACIONS DE FAÇANES I/O MILLORES EN ACCESSIBILITAT I HABITABILITAT. CAMPANYA "MILLORANT CA TEVA, MILLORAM MAÓ", ANY 2017
CONVOCATORIA DE SUBVENCIONES PARA REHABILITACIONES DE FACHADAS Y/O MEJORAS EN ACCESIBILIDAD Y HABITABILIDAD. CAMPAÑA "MILLORANT CA TEVA, MILLORAM MAÓ", AÑO 2017
1. DADES DE LA PERSONA SOL·LICITANT / DATOS DE LA PERSONA SOLICITANTE |
||
Nom / Nombre: |
||
DNI / NIF: |
||
Domicili / Domicilio: |
||
Telèfon / Teléfono: |
Mòbil / Móvil: |
Fax: |
Població / Población: |
CP: |
|
Adreça electrònica / Correo electrónico: |
2. DADES DE LA PERSONA REPRESENTANT / DATOS DE LA PERSONA REPRESENTANTE |
||
Nom i llinatges / Nombre y apellidos: |
||
DNI: |
||
Domicili / Domicilio: |
||
Telèfon / Teléfono: |
Mòbil / Móvil: |
Fax: |
Població / Población: |
CP: |
|
Adreça electrònica / Correo electrónico: |
Com a persona sol·licitant, en qualitat de
de l’edifici situat a
,
SOL·LICIT una subvenció de rehabilitació de façanes i/o millores en accessibilitat i habitabilitat, en el marc de la convocatòria de la campanya "Millorant ca teva, milloram Maó".
Como persona solicitante, en calidad de
del edificio situado en
,
SOLICITO una subvención de rehabilitación de fachadas y/o mejoras en accesibilidad y habitabilidad, en el marco de la convocatoria de la campaña "Millorant ca teva, milloram Maó".
3. DADES DE LES OBRES PER A LES QUALS SE SOL·LICITA LA SUBVENCIÓ DATOS DE LAS OBRAS PARA LAS CUALES SE SOLICITA LA SUBVENCIÓN |
Descripció de les obres / Descripción de las obras:
1. Façana inclosa en el Catàleg de protecció del patrimoni arquitectònic Fachada incluida en el Catálogo de protección del patrimonio arquitectónico
2. Obres de conservació, reparació o consolidació d’elements de la façana (cornises, motllures, voladissos, elements sortints, etc.) / Obras de conservación, reparación o consolidación de elementos de la fachada (cornisas, molduras, voladizos, elementos salientes, etc.)
3. Intervenció en canals i recollida de pluvials a la façana Intervención en canales y recogidas de pluviales en fachada 3.1 Reparació i/o reposició / Reparación y/o reposición 3.2 Reconducció de pluvials sota la vorera fins a la calçada Reconducción de pluviales bajo la acera hasta la calzada
4. Reparació i restauració (no substitució) de la fusteria de façana existent Reparación y restauración (no sustitución) de la carpintería de fachada existente
5. Substitució de la fusteria de façana existent Sustitución de la carpintería existente de fachada
6. Obres de reparació o reposició d’arrebossats, revestiments, aplacats, etc. Obras de reparación o reposición de revocos, revestimientos, aplacados, etc.
7. Pintura de façanes / Pintura de fachadas
Color:
8. Ocultació de cablejats de façana / Ocultación de cableados de fachada
9. Supressió de barreres d'accés a l'immoble / Supresión de barreras de acceso al inmueble
10. Obres de supressió de barreres a l'interior de l'immoble, a la mateixa planta Obras de supresión de barreras en el interior del inmueble, en la misma planta
11. Instal·lació d'aparell salvaplantes / Instalación de aparato salva plantas
12. Trasllat a l'interior d'una cambra higiènica exterior Traslado al interior de un cuarto higiénico exterior
13. Obres de millora d'habitabilitat de bany i/o cuina a l'interior. Obras de mejora de habitabilidad de baño y/o cocina en el interior
|
Superfície de façana a rehabilitar / Superficie de fachada a rehabilitar: Superfície de millora d'habitabilitat i/o accessibilitat: Superficie de mejora de habitabilidad y/o accesibilidad
|
Pressupost de façana/ Presupuesto de fachada: Pressupost d'accessibilitat i/o habitabilitat: Presupuesto de accesibilidad y/o habitabilidad |
4. DOCUMENTACIÓ QUE S’ACOMPANYA / DOCUMENTACIÓN QUE SE ACOMPAÑA (Marcau amb una x / marque con una x) |
Fotocòpia NIF/CIF de persona sol·licitant i representant Fotocopia NIF/CIF de persona solicitante y representante
Fotografia de la façana / Fotografía de la fachada
Fotografies de l'interior de l’immoble/ Fotografías del interior del inmueble
Pressupost de les obres a realitzar a la façana, redactat pel constructor Presupuesto de las obras a realizar en fachada, redactado por el constructor
Pressupost de les obres a realitzar a l'interior de l'immoble, redactat pel constructor Presupuesto de las obras a realizaren el interior del inmueble, redactado por el constructor
Model d’alta de creditor / Modelo de alta de acreedor
|
5. INFORMACIÓ TRIBUTARIA / INFORMACIÓN TRIBUTARIA (Marcau amb una x / marque con una x) |
La persona sol·licitant AUTORITZA l’Administració perquè aquesta pugui sol·licitar la informació de caràcter tributari o econòmic a l’Agencia Tributària Estatal (AEAT), a l’Agència Tributària de les Illes Balears (ATIB), a la Tresoreria General de la Seguretat Social i a la Direcció General del Cadastre, així com perquè pugui comprovar i verificar les dades de caràcter personal, d’acord amb el que estableix el Reial decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental dels procediments administratius.
La persona solicitante AUTORIZA a la Administración para que ésta pueda solicitar la información de carácter tributario o económico a la Agencia Tributaria Estatal (AEAT), a la Agencia Tributaria de las Illes Balears (ATIB), a la Tesorería General de la Seguridad Social y a la Dirección General del Catastro, así como para que pueda comprobar y verificar los datos de carácter personal, de acuerdo con lo establecido en el Real Decreto 6/2013, de 8 de febrero, de medidas de simplificación documental de los procedimientos administrativos. En cas de no marcar la casella d’autorització, es compromet a aportar la documentació acreditativa d’estar al corrent de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. / En caso de no marcar la casilla de autorización, se compromete a aportar la documentación acreditativa de estar al corriente de sus obligaciones tributarias y con la Seguridad Social. |
6. DECLARACIÓ RESPONSABLE / DECLARACIÓN RESPONSABLE (Marcau amb una x / marque con una x) |
Complesc tots els requisits exigits a la present convocatòria. Cumplo todos los requisitos exigidos por la presente convocatoria. Destinaré l'import íntegre de la subvenció al finançament de l'actuació per a la qual s'ha sol·licitat. Destinaré el importe íntegro de la subvención a la financiación de la actuación para la que se ha solicitado. Comunicaré a l'Ajuntament la modificació de qualsevol circumstància que afecti algun dels requisits que s'exigeixen per concedir la subvenció. Comunicaré al Ayuntamiento la modificación de cualquier circunstancia que afecte a alguno de los requisitos que se exigen para conceder la subvención. Justificaré, dins el termini establert i en la forma que correspongui, el compliment dels requisits i les condicions que van determinar la concessió de la subvenció. Justificaré, dentro del plazo establecido y en la forma que corresponda, el cumplimiento de los requisitos y las condiciones que determinaron la concesión de la subvención. L’entitat a la qual represent es troba al corrent de les seves obligacions amb l’Administració tributària i no té deutes amb l’Ajuntament de Maó, ni amb la Seguretat Social. La entidad a la que represento se encuentra al corriente de sus obligaciones con la Administración tributaria y no es deudora del Ayuntamiento de Mahón, ni de la Seguridad Social. Sé que, en cas de falsedat en les dades o en la documentació aportada, o d'ocultació d'informació, de les quals es pugui deduir intenció d'engany en benefici propi o aliè, podré ser exclòs/osa d'aquest procediment i objecte de sanció. Així mateix, sé que, si escau, els fets es posaran en coneixement del ministeri fiscal, per si poden ser constitutius d'il·lícit penal. Sé que, en caso de falsedad en los datos o en la documentación aportada, o de ocultación de información, de las que se pueda deducir intención de engaño en beneficio propio o ajeno, podré ser excluido/a de este procedimiento y objeto de sanción. Asimismo, sé que, en su caso, los hechos se pondrán en conocimiento del Ministerio Fiscal, por si pueden ser constitutivos de ilícito penal. No em trob incurs/a en els supòsits d’incapacitat o incompatibilitat establerts a l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, ni en cap de les causes de prohibició establertes a l’Ordenança general de subvencions de l’Ajuntament de Maó No estoy incurso/a en los supuestos de incapacidad o incompatibilidad establecidos en el art. 13 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, ni en ninguna de las causas de prohibición establecidas en la Ordenanza General de Subvenciones del Ayuntamiento de Mahón No sí he sol·licitat una altra subvenció o ajuda, per a la mateixa finalitat, a altres administracions públiques, entitats públiques o privades. No sí he solicitado otra subvención o ayuda, para el mismo fin, a otras administraciones públicas, entidades públicas o privadas. |
FIRMA
Maó - Mahón, de de |
D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i la normativa que la desenvolupa, us informam que les dades de caràcter personal facilitades en el present imprès s’utilitzaran exclusivament per a la gestió d’aquesta convocatòria i seran incorporades als fitxers que conformen la base de dades de l’Ajuntament de Maó, davant el qual podreu exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, adreçant-vos als registres municipals.
De conformidad con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, y su normativa de desarrollo, le informamos que los datos de carácter personal facilitados en el presente impreso se utilizarán exclusivamente para la gestión de esta convocatoria y serán incorporados a los ficheros que conforman la base de datos del Ayuntamiento de Mahón, ante el que podrá ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, dirigiéndose a los registros municipales.
ANNEX II-ANEXO II
CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER A REHABILITACIONS DE FAÇANES I/O MILLORES EN ACCESSIBILITAT I HABITABILITAT. CAMPANYA "MILLORANT CA TEVA, MILLORAM MAÓ", ANY 2017
CONVOCATORIA DE SUBVENCIONES PARA REHABILITACIONES DE FACHADAS Y/O MEJORAS EN ACCESIBILIDAD Y HABITABILIDAD. CAMPAÑA "MILLORANT CA TEVA, MILLORAM MAO", AÑO 2017
1. DADES DE LA PERSONA SOL·LICITANT / DATOS DE LA PERSONA SOLICITANTE |
||
Nom / Nombre: |
||
DNI / NIF: |
||
Domicili / Domicilio: |
||
Telèfon / Teléfono: |
Mòbil / Móvil: |
Fax: |
Població / Población: |
CP: |
|
Adreça electrònica / Correo electrónico: |
2. DADES DE LA PERSONA REPRESENTANT / DATOS DE LA PERSONA REPRESENTANTE |
||
Nom i llinatges / Nombre y apellidos: |
||
DNI: |
||
Domicili / Domicilio: |
||
Telèfon / Teléfono: |
Mòbil / Móvil: |
Fax: |
Població / Población: |
CP: |
|
Adreça electrònica / Correo electrónico: |
Com a persona sol·licitant, en qualitat de
de l’edifici situat a
,
EXPÒS
Que vaig obtenir una subvenció de rehabilitació de façanes i/o millores en accessibilitat i habitabilitat, en el marc de la convocatòria de la campanya "Millorant ca teva, milloram Maó" de l’any 2017.
Una vegada finalitzades les obres,
SOL·LICIT
El pagament del segon termini de la subvenció corresponent.
Como persona solicitante, en calidad de
del edificio situado en
,
EXPONGO
Que obtuve una subvención de rehabilitación de fachadas y/o mejoras en accesibilidad y habitabilidad en el marco de la convocatoria de la campaña "Millorant ca teva, milloram Maó" del año 2017.
Una vez finalizadas las obras,
SOLICITO
El pago del segundo plazo de la subvención correspondiente.
DOCUMENTACIÓ QUE S’ACOMPANYA / DOCUMENTACIÓN QUE SE ACOMPAÑA (Marcau amb una x / marque con una x) |
Fotografia de la façana / Fotografía de la fachada
Fotografia de l'interior de l'immoble / Fotografía del interior del inmueble
Factura justificativa de les obres realitzades / Factura justificativa de las obras realizadas
|
FIRMA
Maó - Mahón, de de |
D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i la normativa que la desenvolupa, us informam que les dades de caràcter personal facilitades en el present imprès s’utilitzaran exclusivament per a la gestió d’aquesta convocatòria i seran incorporades als fitxers que conformen la base de dades de l’Ajuntament de Maó, davant el qual podreu exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, adreçant-vos als registres municipals.
De conformidad con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, y su normativa de desarrollo, le informamos que los datos de carácter personal facilitados en el presente impreso se utilizarán exclusivamente para la gestión de esta convocatoria y serán incorporados a los ficheros que conforman la base de datos del Ayuntamiento de Mahón, ante el que podrá ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, dirigiéndose a los registros municipales.