Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE MODERNITZACIÓ I FUNCIÓ PÚBLICA

Núm. 4795
Acord del Ple del Consell Insular de Mallorca de dia 19 d’abril de 2017, relatiu a l’aprovació de la creació del fitxer de dades personals receptes

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple del Consell de Mallorca, en data 19 d’abril de 2017, ha adoptat el següent acord:

<<Antecedents

1. Dia 15 de març de 2017, la secretaria tècnica del departament de Modernització i Funció Pública va emetre un informe en el qual es justifiquen la necessitat i la idoneïtat de la creació del fitxer de dades personals receptes.

Fonaments jurídics

1. L’article 20 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), disposa el procediment per crear, modificar o suprimir els fitxers i estableix les dades que les disposicions de creació o modificació han de recollir.

2. Aquest article ha estat objecte de desplegament en els articles 52 i 54-55 del Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de desplegament de la LOPD.

3. Dia 16 de març de 2017, el cap del servei tècnic de recursos humans en va emetre l’informe jurídic.

4. D’acord amb l’article 31.2, apartat e) del Reglament orgànic del Consell de Mallorca, aprovat per acord del Ple de dia 2 de juliol de 2001 (BOIB núm. 102, de 15 d’agost) i modificat per acord del Ple de dia 8 de març de 2004 (BOIB núm. 38, de 16 de març), i dia 28 de juliol de 2008 (BOIB núm. 113, de 14 d'agost), correspon als consellers executius i a les conselleres executives preparar i presentar, perquè l’aprovi l’òrgan competent, a través del procediment establert, l’adopció dels acords escaients respecte de les matèries atribuïdes al seu departament, i d’acord amb la competència de cada òrgan esmentat.

Per això, propòs que el Ple adopti l’acord següent:

1. Aprovar la creació del fitxer receptes destinat a les gestió de la compensació farmacèutica del personal provinent de l’extingit règim especial de Funcionaris de l’Administració local amb el contingut següent, i d’acord amb l’annex que s’acompanya:

  • Número d’identificació

  • Prescripció facultativa

  • Llinatge i nom de la personal assistida

  • Cupó-precinte del producte

  • Nom, llinatges i número de col·legiat (firma i data)

  • Apotecaria (segell data i número)

  • Import total

  • Aportació del titular

  • Aportació del Consell de Mallorca

2. Publicar aquest acord en el BOIB.

3.Comunicar aquest acord al Registre General de l’Agència de Protecció de Dades, una vegada publicat en el BOIB i en el termini de 30 dies.>>

NOM DEL FITXER:

RECEPTES

Òrgan responsable

Servei tècnic de recursos humans

Finalitat i usos

RECURSOS HUMANS

Gestió de personal

Col·lectius de persones

129 TREBALLADORS DEL CONSELL DE MALLORCA I 137 PERSONES BENEFICIÀRIES (DADES A 31-12-2016)

Procediment de recollida dades

FORMULARI RECEPTA

Estructura bàsica del fitxer

  • Dades de caràcter identificatiu i personals:

  • Número d’identificació

  • Prescripció facultativa

  • Llinatge i nom de la personal assistida

  • Cupó-precinte del producte

  • Nom, llinatges i número de col·legiat (firma i data)

  • Apotecaria (segell data i número)

  • Import total

  • Aportació del titular

  • Aportació del Consell de Mallorca

Cessions

Unitat per a l’exercici de drets reconeguts en la LO 15/1999

SERVEI TÈCNIC DE RECURSOS HUMANS

Nivell de mesures de seguretat

ALT

Suport

PAPER

 

Palma, 5 de maig de 2017

Per delegació del president,
El secretari general
Jeroni Miquel Mas Rigo

(Decret de 17 de juliol de 2015, BOIB núm. 114, de 28 de juliol de 2015)