Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 4777
Informació pública relativa a l’Acord d’aprovació inicial de la modificació de la Relació de llocs de treball del Consell Insular de Formentera sobre exigència del nivell de coneixement de la llengua catalana en els procediments de provisió de llocs de treball reservats a personal funcionari de l’administració local amb habilitació de caràcter nacional en aquest Consell Insular i de modificació de la citada Relació de llocs de treball pel que fa a la forma de provisió definitiva del lloc de treball de Secretaria d’aquest Consell Insular i de modificació de l’annex de personal del Pressupost general vigent per l’any 2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Informació pública relativa a l’Acord d’aprovació inicial de la modificació de la Relació de llocs de treball del Consell Insular de Formentera sobre exigència del nivell de coneixement de la llengua catalana en els procediments de provisió de llocs de treball reservats a personal funcionari de l’administració local amb habilitació de caràcter nacional en aquest Consell Insular i de modificació de la citada Relació de llocs de treball pel que fa a la forma de provisió definitiva del lloc de treball de Secretaria d’aquest Consell Insular i de modificació de l’annex de personal del Pressupost general vigent per l’any 2017.

Es fa públic que el Ple de la corporació, en la sessió ordinària de 28 d’abril passat ha adoptat, per més de la majoria absoluta, el següent

ACORD

1r.- Aprovar inicialment la modificació de la Relació de llocs de treball d’aquest Consell Insular respecte als tres llocs de treball reservats a personal funcionari de l’Administració local amb habilitació de caràcter nacional amb què compta la corporació –Secretaria, Intervenció i Tresoreria- a propòsit dels requisits de nivell de coneixement de la llengua catalana, tal qual es deriva de l’annex I.

2n.- Aprovar inicialment la modificació de la forma de provisió definitiva del lloc de treball de Secretaria de la corporació [classificat en la subescala de Secretaria, categoria superior, en tractar-se d’un Consell Insular], tal qual es deriva de l’annex II.

3r.- Sotmetre l’expedient present a informació pública, conforme a l’establert en l’article 126.3 del Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local aprovat pel Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d’abril, en relació als articles 164 i següents del Text refós de la Llei d’hisendes locals aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 març, mitjançant la publicació de l’edicte corresponent al BOIB per tal que els interessats puguin formular reclamacions en el termini de 15 dies (article 169), tot això en el sentit de modificar els requisits lingüístics dels tres llocs de treball reservats a habilitats nacionals i també en el sentit de modificar la forma de provisió del lloc de treball de Secretaria i el nivell de complement de destinació previst al Pressupost general de la corporació previst per a l’any 2017, per a aquest lloc de treball.   

4t.- Considerar que s’haurà d’estar al que resulti del tràmit d’informació pública i si hi hagués reclamacions, aquestes s’hauran de resoldre expressament pel Ple i si no hi hagués, s’entendrà elevat a definitiu l’acord fins llavors provisional. 

5è.- Comunicar finalment a la Direcció general de Funció Pública i Administracions Públiques (Secció d’habilitats nacionals) de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques del Govern de les Illes Balears, la resolució definitiva que s’adopti als efectes escaients, de conformitat amb l’article 92 bis de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local i les seues exigències.

Així mateix també es comunicarà tot al Ministeri d’Hisenda i Funció Pública, als efectes oportuns, de conformitat també el citat article 92 bis de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, i les seues exigències. 

Annex I.- Nivell de coneixement de la llengua catalana als tres llocs de treball reservats a personal funcionari de l’Administració local amb habilitació de caràcter nacional del Consell Insular de Formentera –Secretaria, Intervenció i Tresoreria- segons el Decret 2/2017, de 13 de gener:

S’exigeix per als tres llocs de treball, el requisit de coneixements de llengua catalana que es contemplen al certificat de nivell C1. 

Annex II.- Forma de provisió definitiva del lloc de treball de Secretaria de la corporació [classificat en la subescala de Secretaria, categoria superior, en tractar-se d’un Consell Insular] i nivell de complement de destinació, conforme amb l’article 92 bis, apartat 6 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril.

S’estableix que aquest lloc de treball es cobrirà per Lliure designació. A aquest lloc de treball correspon un nivell 30 de complement de destinació. Aquest atorgament de nivell 30, queda compensat amb la reducció del complement de productivitat amb la mateixa quantia en còmput anual de tal manera que no suposa increment de despesa de personal al pressupost del Consell Insular de Formentera.

En conseqüència, 

se sotmet l’expedient present a informació pública, conforme a l’establert en l’article 126.3 del Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local aprovat pel Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d’abril, en relació als articles 164 i següents del Text refós de la Llei d’hisendes locals aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 març, mitjançant la publicació d’aquest edicte al BOIB per tal que els interessats puguin formular reclamacions en el termini de 15 dies (article 169). Es pot consultar l’expedient present la Secretaria de la corporació. 

També es fa públic que s’haurà d’estar al que resulti del tràmit d’informació pública i si hi hagués reclamacions, aquestes s’hauran de resoldre expressament pel Ple i si no hi hagués, s’entendrà elevat a definitiu l’acord fins llavors provisional.

     

Formentera, ( data signatura: 8 de maig de 2017)

La Presidenta en funcions i vicepresidenta primera