Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 4765
Resolució del director gerent de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera per la qual s'aprova la convocatòria per cobrir, pel procediment de promoció interna temporal, una plaça de la categoria de Tècnic Especialista de Radiodiagnòstic (C1) de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Can Misses de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera
Antecedents
1. L’article 35.1 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marco del personal estatutari dels serveis de salut, determina que per necessitats del servei -i en els supòsits i sota els requisits que a aquest efecte s'estableixin en cada servei de salut- es pot oferir al personal estatutari fix exercir temporalment i amb caràcter voluntari les funcions corresponents a places d'una categoria del mateix nivell de titulació o d'un nivell superior, sempre que es tingui el títol corresponent. Aquests procediments han de ser negociats en les taules corresponents.
2. En el BOIB nº 31/2012, de 28 de febrer, es va publicar el Pacte de 24 de febrer pel qual es regulen els criteris generals de la promoció interna temporal del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears (corregit posteriorment en el BOIB nº 36/2012, de 8 de març). L'objecte principal del Pacte és establir els criteris generals per a la promoció interna temporal i l'ordre de finalització o cessament de dita personal.
3. Aquesta convocatòria de promoció interna temporal està motivada per l'existència d'una plaça vacant de la categoria de Tècnic Especialista de Radiodiagnòstic en la plantilla orgànica d'Hospital Ca Misses de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera.
Per tot l'exposat, dicto la següent
RESOLUCIÓ
1. Aprovar la convocatòria per cobrir, pel procediment promoció interna temporal, una plaça vacant de la categoria de Tècnic Especialista de Radiodiagnòstic (C1) de l'Hospital Ca Misses en la Gerència de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera.
2. Aprovar les bases que regeixen el procés selectiu (annex 1), el model de sol·licitud (annex 2) i el barem de mèrits (annex 3)
3. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució -que esgota la via administrativa- pot interposar-se un recurs de reposició davant l'òrgan que ho dicta, en el termini d'un mes a explicar des de l'endemà a la data en què s'hagi rebut la notificació, d'acord als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També pot interposar-se directament un recurs contenciós-administratiu davant la jurisdicció contenciós-administrativa en el termini de dos mesos a explicar des de l'endemà a la data que s'hagi rebut la notificació de la resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós-administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.
Eivissa, 2 de maig de 2017
El director gerent de l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera
José Balanzat Muñoz
Per delegació de signatura (Resolució, de 12 de febrer, del director general del Servei de Salut)
ANNEX 1
Bases de la convocatòria
1. Plaça convocada i funcions de la mateixa.
La plaça convocada és una plaça vacant de la categoria de Tècnic Especialista de Radiodiagnòstic de la plantilla orgànica de l'Hospital Can Misses de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera. Té assignades les funcions pròpies de la categoria.
2. Característiques de las places
a. Lloc y centre de treball
Hospital Can Misses d’Eivissa
b. Tipus de nomenament
A la persona seleccionada per ocupar la plaça convocada se li expedirà un nomenament per promoció interna temporal d'una plaça vacant de Tècnic Especialista de Radiodiagnòstic (subgrup C1).
c. Règim jurídic
3. Requisits para optar a la plaça
Las sol·licituds han de complir els requisits següents:
a) Tenir la condició de personal estatutari fixe del Servei de Salut de les Illes Balears y prestar serveis a l’Hospital Can Misses d’Eivissa.
b) Pertànyer a algun grup de clasificació inferior o a una categoria o especialitat diferent del mateix grup que la plaça a la qual s’opta.
c) Estar en la situació de servei actiu en la categoria en la que ocupa la plaça fixa.
d) Tenir la titulació oficial de formació professional de segon grau, o estar en condicions d’obtenir-la abans que venci el termini per presentar sol·licituds. En el cas de les titulacions obtingudes en el estranger, és necessari acreditar que estan homologades pel Ministeri d’Educació.
e) Tenir la capacitat funcional necessària per exercir les funcions que es derivin del nomenament corresponent. Aquest requisit ha d’acreditar-se abans de prendre possessió de la plaça.
f) No patir cap malaltia ni estar afectat per limitacions físiques o psíquiques que siguin incompatibles amb les funcions inherents a la categoria professional a la qual s'opta. És a dir, complir amb el previst en l'article 30.5c) de la Llei 55/2003 de l'Estatut Marco.
Aquests requisits han de complir-se l'últim dia del termini per presentar sol·licituds i han de mantenir-se durant tot el procés selectiu. Els aspirants han d'acreditar-los fefaentment al moment de presentar la sol·licitud, a excepció del requisit del punt f).
4. Presentació de sol·licituds
a. Els interessats a participar en la selecció per cobrir la plaça convocada han de presentar la sol·licitud corresponent segons el model que s'adjunta en l'annex 2.
b. El termini per presentar sol·licituds és de vint dies naturals a explicar des de l'endemà a la data de publicació d'aquesta resolució de convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
c. Les sol·licituds per participar en el procés selectiu han de presentar-se en el Registre de l'Hospital Ca Misses (Hospital Ca Misses. Edifici J. c/ corona s/n a Eivissa) o bé per qualsevol de les vies que estableix l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
d. Les sol·licituds que es presentin mitjançant les oficines de Correus han d'anar dins d'un sobre obert perquè el funcionari de Correus les dati i les segelli abans de certificar-les.
e. Els aspirants han de conservar el seu exemplar de la sol·licitud per si se li requereix a qualsevol moment del procés selectiu.
f. La selecció es durà a terme pel sistema de mèrits.
g. El barem de mèrits per optar a aquest lloc de treball s'estableix en l'annex III.
5. Documentació
a. A la sol·licitud cal adjuntar original o còpia compulsada de la documentació que acrediti que es compleixen els requisits i els mèrits al·legats.
b. A més, a la sol·licitud cal adjuntar l'original o còpia compulsada d'aquests altres documents:
c. La consignació de dades falses en la sol·licitud o en els mèrits al·legats implica l'exclusió definitiva de l'aspirant o de la persona seleccionada en el procés selectiu.
d. Els títols o els mèrits expedits en una llengua que no sigui el català o el castellà han de lliurar-se traduïts convenientment a uns d'aquests idiomes per un organisme oficial competent.
6. Procediment de selecció i resolució de la convocatòria
La selecció es farà pel procediment de concurs de mèrits.
a. Llista provisional d'aspirants admesos a la convocatòria
Una vegada vençut el termini per presentar sol·licituds, es publicarà a la web de l'Hospital Ca Misses la resolució del director gerent amb les llistes provisionals que contindran els aspirants admesos, els exclosos –indicant la causa de la seva exclusió- i els que hagin d'esmenar les deficiències de la sol·licitud.
Els aspirants disposen d'un termini de 10 dies hàbils, a explicar a partir de l'endemà a la publicació de les llistes, per formular reclamacions o al·legacions contra aquesta resolució i esmenar deficiències (en cas que no ho facin es considerarà que han desistit de la seva sol·licitud). Tots els documents han de dirigir-se a la Gerència de l'Hospital Can Misses i poden presentar-se en qualsevol dels registres que preveu la normativa vigent.
b. Llista definitiva d’admesos a la convocatòria
En els 10 dies hàbils següents, el director gerent de l'Hospital Can Misses dictarà una resolució amb les llistes definitives d'aspirants admesos i exclosos –fent constar les causes de la seva exclusió- i es publicarà a la web de l'Hospital Can Misses.
c. Llista provisional de mèrits dels candidats
En els 10 dies hàbils següents, la Comissió de Selecció baremarà els mèrits i per mitjà d'una resolució del director gerent de l'Hospital Can Misses es publicarà al seu web la llista provisional dels mèrits reconeguts als candidats, que disposaran d'un termini de 5 dies hàbils –a explicar donis de l'endemà a la publicació de la llista- per formular reclamacions o al·legacions contra la resolució, dirigides a la Comissió de Selecció, que poden presentar-se en qualsevol dels registres que preveu la normativa vigent.
d. Llista definitiva de mèrits dels candidats
En els deu dies hàbils següents, per mitjà d'una resolució del director gerent de l'Hospital Can Misses es publicarà al seu web la llista definitiva dels candidats.
La resolució d'adjudicació definitiva de la promoció interna temporal convocada es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
7. Comissió de selecció
a) La Comissió de Selecció està formada pels següents membres, personal estatutari fix del Servei de Salut, del mateix grup professional (o d'un superior) que el de les places convocades, tots ells amb veu i vot:
President/a: Victor Perete Alarcón
Vocal: Gemma Herrero Rodriguez
Secretari/a: Mercedes Perez Rodriguez
b) Els membres de la Comissió de Selecció s'han d'abstenir d'intervenir en el procés si concorre alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
c) Les funcions de la Comissió de Selecció són les següents:
8. Baremació dels mèrits
La Comissió de Selecció ha de fer en primer lloc la valoració dels mèrits dels candidats, desglossada d'aquesta manera i d'acord amb el que estableix la convocatòria:
Els mèrits que es valoren en aquesta convocatòria figuren en l'annex 3.
9. Nomenament i presa de possessió
Les persones seleccionades disposaran d'un termini de tres dies hàbils a partir de l'endemà a la publicació de la resolució d'adjudicació en el BOIB per prendre possessió de la plaça.
ANNEXO 2
Model de sol·licitud
Sol·licitud per participar en el procés selectiu de promoció interna temporal d'una plaça de Tècnic Especialista de Radiodiagnòstic (C1) de l'Hospital Can Misses, convocada per mitjà de la Resolució del director Gerent de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera del 2 de mayo de 2017.
Dades de l'aspirant
Primer cognom: ………………………………………..
Segon cognom: …………………………………….....
Nom: ………………………………………………….....
Nº documento identitat: …………………………….
Dades a l'efecte de rebre notificacions
Nom de la via: ………………………………………………………………………………
Nº ……… Pis: …… Porta: …… Localitat: ……………………………………………..
Codi Postal: ……………… Municipi: ………………………………………………….
Telèfons: …………………………………. // ……………………………………
Correu electrònic …………………………………………………………………………..
EXPOSO:
1. Que el __ de _______________ de 2017 es va publicar en el BOIB la Resolució del director gerent de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera per convocar una plaça de Tècnic Especialista en Radiodiagnòstic de l'Hospital Can Misses de l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera pel sistema de promoció interna temporal.
2. Que compleixo els requisits exigits en la convocatòria.
Per això SOL·LICITO:
Ser admès/admesa en aquesta convocatòria, per a això adjunt a aquesta sol·licitud la documentació exigida i la autobaremación dels mèrits.
Eivissa, _____ de ____________________ de 2016
[signatura]
GERÈNCIA DE L'ÀREA DE SALUT D'EIVISSA I FORMENTERA
ANNEXO 3
Autobaremació
Tècnic Especialista de Radiodiagnòstic de la plantilla orgànica de l’Hospital Can Misses. (BOIB __/2017, de __ de _____________)
Primer cognom: ……………………………………………
Segon cognom: …………………………………………
Nom: ……………………………………………………..
Nº doc. de identitat: …………………………………….
1. Experiència professional (màxim 25 punts)
Es computa el temps de serveis prestats que les persones aspirants tinguin reconeguts fins avui de finalització del termini per presentar sol·licituds de participació en el procés selectiu, d'acord amb el següent barem:
a) Per cada mes de servei prestat en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en la mateixa categoria a la qual s'opta o en places amb el mateix contingut funcional: 0,14 punts.
b) Per cada mes de servei prestat ocupant un lloc directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut (només es valoren els serveis prestats si es té el títol requerit per accedir a la categoria): 0,14 punts.
c) Per cada mes de servei prestat en centres públics no sanitaris de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en la mateixa categoria o en places amb el mateix contingut funcional: 0,105 punts.
d) Per cada mes de servei prestat en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea en una categoria diferent a la qual s'opta per la qual s'exigeixi tenir la mateixa titulació: 0,07 punts.
TOTAL APARTAT 1 |
Per valorar aquest apartat es tenen en compte els aspectes següents:
- La puntuació màxima que es pot obtenir per la totalitat dels subapartats que ho integren és de 25 punts.
- El còmput de serveis prestats es calcula aplicant la fórmula següent: se sumen tots els dies de serveis prestats en cadascun dels subapartats anteriors i el resultat es divideix entre 365. El quocient resultant es multiplica per 12, es menyspreen els decimals del resultat obtingut i se li aplica el valor assignat al mes complet en el subapartat corresponent.
- Un mateix període de temps no pot ser valorat per més d'un dels subapartats que ho integren.
- Tenen la consideració d'institucions de salut les del INGESA, les de l'extint INSALUD i les dels organismes equivalents de la Unió Europea.
2. Formació, docència i activitats científiques i de difusió del coneixement (màxim 15 punts)
2.1. Formació continuada
Es valoren els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos, les jornades, les reunions científiques i altres activitats formatives que estiguin relacionades directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta d'acord amb els criteris següents: |
Autobaremació |
Comissió |
a. Activitats formatives en ciències de la salut posteriors a l'1 de gener de 2005 (Es valoren sempre que compleixin alguna de les característiques següents): - Han d'estar acreditades per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries –tant l'estatal com qualsevol de les autonòmiques- o pels consells generals de col·legis oficials que, en virtut d'un conveni, tinguin encomanada la funció d'acreditació. L'acreditació ha de complir els criteris de la normativa de la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut en els materials de promoció o certificació d'assistència d'aquesta activitat, per la qual cosa han de constar de manera conjunyeix el logotip, el text i el nombre de crèdits. - Han d'haver estat impartides per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent. |
|
|
b. Activitats formatives en ciències de la salut anteriors a l'1 de gener de 2005 i la resta d'activitats formatives, independentment de la data (es valoren sempre que compleixin alguna de les característiques següents): · Han d'estar acreditades per la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries –tant l'estatal com qualsevol de les autonòmiques- o pels consells generals de col·legis oficials que, en virtut d'un conveni, tinguin encomanada la funció d'acreditació. L'acreditació ha de complir els criteris de la normativa de la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut en els materials de promoció o certificació d'assistència d'aquesta activitat, per la qual cosa han de constar de forma conjunyeix el logotip, el text i el nombre de crèdits. · Han d'haver estat organitzades o impartides per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2 de la Llei 39/2015 o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent. En el cas que l'activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic conforme a l'article 2.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, la persona aspirant ha d'acreditar aquesta condició. ·Activitats organitzades per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i que s'hagin impartit en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o universitats, o bé que hagin estat acreditades i/o subvencionades per aquelles, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent. ·Activitats dutes a terme en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i que estiguin organitzades per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords. |
|
|
Total Apartat 2.1. |
|
|
A l'efecte del que disposen els apartats anteriors, es puntualitzen els aspectes següents:
a. Les activitats formatives en ciències de la salut són les relacionades amb les àrees temàtiques següents: salut pública, recerca, pràctica clínica, gestió sanitària i qualitat, i docència i qualsevol altra que, segons l'opinió de la Comissió, estigui relacionada amb les funcions de la categoria a la qual s'opta.
b. Els diplomes o els certificats es valoren a raó de 0,1 punts per crèdit. Si en el diploma o en el certificat figura el nombre d'hores en lloc del de crèdits, s'atorga un crèdit per cada deu hores. Si figuren simultàniament crèdits i hores, la valoració es fa sempre pels crèdits certificats. Si no s'especifiquen hores ni crèdits, no es valora l'activitat.
2.2. Docència
|
Autobaremació |
Comissió |
a) Per cada crèdit o per cada deu hores com a docent en qualsevol de les activitats formatives al fet que es refereix l'apartat 2.1.: 0,2 punts. |
|
|
b) Per la tutorización de pràctiques clíniques de la categoria a la qual s'opta: 0,015 punts per cada deu hores. |
|
|
Total Apartat 2.2. |
|
|
2.3. Activitats científiques i de difusió del coneixement
|
Autobaremació |
Comissió |
a) Publicacions científiques 1) Llibres de caràcter científic relacionats directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta i que continguin ISBN i dipòsit legal. Màxim tres capítols per llibre. En cas que el criteri seguit per citar als autors sigui l'ordre alfabètic, tots els autors es valoren amb la puntuació corresponent a un primer autor. |
||
Per cada llibre complet |
||
· Primer autor: 1 punt |
|
|
· Resta d’autors: 0,5 punts |
|
|
Por cada capítol de llibre no inclòs en el punt anterior |
||
· Primer autor: 0,3 punts |
|
|
· Resta d’autors: 0,15 punts |
|
|
2) Articles publicats en alguna revista de caràcter científic relacionats directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta. |
||
Per cada publicació en una revista de tiratge internacional |
||
· Primer autor: 0,10 punts |
|
|
· Resta d’autors: 0,05 punts |
|
|
Per cada publicació en una revista de tiratge estatal En cas que el criteri seguit per citar als autors sigui l'ordre alfabètic, tots els autors es valoren amb la puntuació corresponent a un primer autor. |
||
· Primer autor: 0,05 punts |
|
|
· Resta d’autors: 0,025 punts |
|
|
b) Ponències y comunicacions |
||
1) Per cada ponència presentada en congressos o reunions científiques relacionada directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta: |
||
· Congrés o reunió científica d'àmbit internacional: 0,10 punts |
|
|
· Congrés o reunió científica d'àmbit estatal o autonòmic: 0,05 punts |
|
|
2) Per cada comunicació o pòster presentat en congressos o reunions científiques i que estigui relacionat directament amb el contingut de la categoria a la qual s'opta: |
||
· Congrés o reunió científica d'àmbit internacional: 0,05 punts |
|
|
· Congrés o reunió científica d'àmbit estatal o autonòmic: 0,025 punts |
|
|
c) Investigació |
||
1) Per premis de recerca atorgats per societats científiques, organismes oficials o entitats sense ànim de lucre registrades degudament i entre les finalitats del qual estigui la recerca, sempre que els premis estiguin relacionats amb el programa de matèries que regeix les proves selectives: |
||
· Per cada premi d'àmbit internacional: 1 punt |
|
|
· Per cada premi d’àmbit estatal: 0,50 punts |
|
|
· Per cada premi d’àmbit autonòmic: 0,25 punts |
|
|
2) Per cada participació en projectes de recerca finançats per organismes públics: |
||
· Com a investigador principal: 0,50 punts |
|
|
· Com a investigador col·laborador: 0,25 punts |
|
|
Total Apartat 2.3. |
|
|
3. Coneixements orals i escrits de català (màxim 5 punts)
Es valoren els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública i els expedits o homologats per la Direcció general de Política Lingüística de la Conselleria d'Educació i Cultura relacionats amb els nivells de coneixements que s'indiquen a continuació, fins a una puntuació màxima de 5 punts. |
Autobaremació |
Comissió |
a) Certificat B1 o equivalent: 1 punt |
|
|
b) Certificat B2 o equivalent: 2 punts |
|
|
a) Certificat C1 o equivalent: 3 punts |
|
|
b) Certificat C2 o equivalent: 4 punts |
|
|
a) Certificat LA o equivalent: 1 punt |
|
|
Total Apartat 3 |
|
|
Es valora solament un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu (LA), en què la puntuació s'acumula a la d'un altre certificat que s'aporti. Si existeixen dubtes sobre la validesa d'algun certificat o sobre la puntuació que ha d'atorgar-se pot recaptar-se un informe a l'entitat o l'organisme ´públic competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears.