Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 4739
Bases que han de regir la convocatòria d’una línia de subvencions en matèria de prevenció, reutilització i reciclatge de residus a entitats sense ànim de lucre 2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De comformitat amb allò establert a l’article 9.3, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a continuació es fa pública la convocatòria d'una línia de subvencions en matèria de prevenció, reutilització i reciclatge de residus a entitats sense ànim de lucre, any 2017, aprovada per resolució del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa en data 28 d’abril de 2017, següent:

1. Justificació

En matèria de residus domèstics, la Llei 22/2011, de 28 de juliol, de residus i sòls contaminats, al seu article 8 estableix la jerarquia de residus, en la qual la prevenció, la reutilització i el reciclatge ocupen els tres primers llocs. A l’article 12.5 disposa que les entitats locals poden gestionar en matèria de prevenció de residus. El Pla Director Sectorial per a la Gestió de Residus Urbans d’Eivissa i Formentera (PDSGRUEF), aprovat mitjançant Decret 46/2001, de 30 de març, té, com a màxima prioritat, la prevenció dels residus, i en segon lloc, el seu reciclatge.

Així, es desprèn la necessitat de fomentar, des de l’administració, la prevenció, reutilització i reciclatge dels residus. Des del Departament de Medi Ambient del Consell Insular d’Eivissa (CIE en endavant), es vol premiar la promoció de projectes enfocats en la prevenció i el reciclatge dels residus per part de les entitats socials.

2. Objecte i beneficiaris

2.1. La finalitat principal d’aquesta subvenció és fomentar la prevenció, reutilització i el reciclatge de residus domèstics a l’illa d’Eivissa i, per tant, contribuir a assolir una gestió més sostenible i un estalvi de recursos naturals i, al mateix temps, donar compliment als objectius establerts a la normativa vigent.

2.2. L’objecte d’aquesta convocatòria és fomentar la implantació de projectes de prevenció, reutilització i reciclatge de residus domèstics a l’illa d’Eivissa que incloguin actuacions en els següents àmbits:

-Dependències pròpies.

-Projectes dirigits a la ciutadania.

Les actuacions subvencionables en els diferents àmbits poden ser:

a.- Ambientalització de compres (establiment de pautes de compra amb criteris de prevenció, reutilització i reciclatge/reciclabilitat).

b.- Actuacions per a la prevenció de la publicitat i premsa gratuïta, i del paper que no constitueix envàs en general.

c.- Promoció de la reparació i reutilització d’equips i productes (mercats de segona mà, proves pilot de bolquers reutilitzables, etc.).

d.- Actuacions per a l’estalvi d’envasos (foment de la reutilització de bosses o d’altres elements, evitar el sobreembalatge, afavorir els sistemes de dipòsit, devolució i retorn, substitució de productes d’un sol ús per productes reutilitzables, etc.).

e.- Campanyes de conscienciació de prevenció, de reutilització i/o de reciclatge generals o específiques (promoció del consum immaterial, promoció de bones pràctiques i ús responsable del paper, conscienciació del malbaratament alimentari, etc.).

f.- Elaboració de materials didàctics (vídeos, audiovisuals, etc.).

g.- Tallers per reciclar residus i convertir-los en nous objectes útils.

h.- Altres actuacions relacionades amb l’objecte de la convocatòria.

2.3. Característiques de les actuacions objecte de subvenció:

a.- Han d’estar exclusivament centrades en la prevenció i/o el reciclatge de residus domèstics.

b.- Han d’estar clarament definides, tant des del punt de vista tècnic com econòmic, han de presentar un pressupost justificat, i han de ser perfectament quantificables, avaluables i controlables tant en la fase de valoració com en la de seguiment.

c.- Els missatges que es difondran han d’incloure els beneficis ambientals de la prevenció, reutilització i/o el reciclatge dels residus i la forma de realitzar les accions de prevenció, reutilització i/o de reciclatge.

d.- Els elements de difusió que es realitzin en el marc del projecte duran el distintiu del beneficiari de la subvenció i el del Consell Insular d’Eivissa, que es pot consultar a la pàgina web del CIE www.conselldeivissa.es.

e.- Seran subvencionables el personal propi, el material (tant béns inventariables com no inventariables) i altres despeses necessàries per a la realització de les actuacions de prevenció, reutilització i/o de reciclatge projectades, incloses les campanyes de difusió i d’informació del projecte de prevenció, reutilització i/o reciclatge. Són objecte d’aquesta subvenció els projectes que s’hagin executat a l’illa d’Eivissa, a partir de l’1 de gener de 2016 i fins la data de justificació establerta a la base 9, sempre i quan no hagin estat finançats amb la subvenció del departament de Medi Ambient per prevenció, reutilització i reciclatge per a entitats sense ànim de lucre de l’any 2016.

f.- També queden exclosos els gots, els plats, els coberts i les tasses compostables, i les fonts d’aigua, els premis i els regals no relacionats amb la prevenció, reutilització i/o reciclatge.

2.4. Poden concórrer a aquesta convocatòria les entitats i associacions sense ànim de lucre de l’illa d’Eivissa que vulguin dur a terme un projecte de prevenció, reutilització i/o reciclatge de residus. Poden ser associacions ecologistes, associacions de vesins, comunitats de propietaris, associacions de mares i pares d’alumnes, etc.

3. Consignació pressupostària

La quantitat màxima que es destina a la present convocatòria és de 80.000 € (vuitanta mil euros) amb càrrec a les aplicacions pressupostàries 1700 48900 (60.000 €) i 1700 78900 (20.000 €). L’import màxim per beneficiari és de 18.000 €, dels quals, només podran ser destinats a finançar béns inventariables un màxim de 4.000 €.

D’acord amb l’article 31.4. de la Llei 38/2003, General de Subvencions, els beneficiaris hauran de destinar els béns inventariables a la fi concreta per a la qual es va atorgar la subvenció durant al menys dos anys. En el cas de béns inventariables inscribibles a un registre públic, aquest termini serà d’al menys cinc anys.

4. Iniciació, instrucció i resolució dels expedients

4.1. L’òrgan competent per a l’aprovació de la present convocatòria és el Consell Executiu, en virtut del que disposa el Decret de Presidència de 8 de juliol de 2015 (BOIB núm. 103 de 10/07/2015) de determinació de les atribucions corresponents dels diferents òrgans del Consell Insular d’Eivissa, en el seu punt segon, apartat d.

4.2. El Departament de Medi Ambient, Medi Rural i Marí serà el competent per instruir el procediment de tramitació dels expedients de sol·licitud de les ajudes regulades en aquesta convocatòria. Es constituirà una comissió avaluadora integrada per:

-       President: Sr. Jaume Estarellas Fernández. Suplent: Sra. Eva M. Tur Torres

-       Secretària: Sra. Belén Planells Tur. Suplent: Sr. Alejandro Montero Guasch

-       Primera vocal: Sra. Elba Montes Vadillo. Suplent: Sr. Francisco Javier Marí Álvarez

-       Segon vocal: Sr. Juan Antonio Torres Planells. Suplent: Sra. Júlia Torres Gregorio

-       Tercer vocal: Sr. Jordi Arilla Gómez. Suplent: Sr. José Antonio Domínguez Sánchez.

Aquesta comissió emetrà un informe tècnic sobre la base del qual es formularà la proposta de resolució.

4.3. Una vegada avaluades les sol·licituds, el Conseller Executiu del departament de Medi Ambient, Medi Rural i Marí formularà la proposta de resolució provisional, degudament motivada. Una vegada notificada la resolució, es concedirà un termini de 10 dies perquè els interessats formulin les al·legacions que estimin oportunes. Després d’aquest termini, el Conseller Executiu formularà la resolució definitiva a proposta de la comissió avaluadora de les quanties individuals de les ajudes concedides, especificant la seua avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.

4.4. Les sol·licituds d’ajuda s’hauran de resoldre en el termini màxim de dos mesos, comptadors des del dia següent a l’últim dia hàbil per a la presentació de les sol·licituds; transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat resolució expressa, la petició s’haurà d’entendre desestimada. D’acord amb l’article 45.1.b de la Llei 39/2005, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la resolució de concessió de les ajudes s’exposarà al tauler d’anuncis de la seu del CIE i a la pàgina web www.conselldeivissa.es, fent referència al número de registre d’entrada de la sol·licitud.

4.5. La resolució de concessió podrà incloure una relació ordenada de totes les sol·licituds que, d’acord amb les condicions administratives i tècniques establertes a les bases reguladores per adquirir la condició de beneficiari, hagin estat desestimades per sobrepassar la quantia màxima del crèdit fixat a la convocatòria.

4.6. L’atorgament de la subvenció comporta l’obligació per part del beneficiari d’executar el projecte i realitzar l’activitat que basa la concessió de la subvenció.

5. Règim de les ajudes

El procediment de les ajudes es tramitarà en règim de concurrència competitiva.

Cada entitat pot sol·licitar més d’un projecte, però en cap cas cada entitat podrà rebre més de 18.000 € (ni més de 4.000 € per béns inventariables) tenint en compte tots els projectes per als quals sol·liciti subvenció, ja sigui individualment o conjuntament amb altres entitats.

El pagament de la subvenció concedida quedarà condicionat a la implantació del projecte presentat i aprovat pel qual ha estat concedida.

L’import de les subvencions concedides en cap cas pot ser d’una quantia que, aïlladament o en concurrència amb subvencions o ajuts d’altres entitats públiques o privades, nacionals o internacionals, o ingressos o recursos privats, superi el cost de l’activitat que durà a terme el beneficiari.

Les subvencions que s’atorguin tenen caràcter ocasional i no generen cap dret a continuïtat en l’assignació de finançament per a exercicis posteriors.

Aquesta subvenció és compatible amb altres subvencions, sempre que l’import total de les ajudes no superi l’import total del projecte.

6. Requisits dels sol·licitants

Per ser beneficiari de les ajudes que es preveuen en aquesta convocatòria, les persones físiques o jurídiques sol·licitants hauran de complir amb els següents requisits generals:

a.-Estar al corrent de les seues obligacions econòmiques amb el CIE.

b.-Estar al corrent de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

c.-L’àmbit territorial de les actuacions serà l’illa d’Eivissa.

d.-Els requisits específics que es detallen en la base 2.3.

e.-No podran ser beneficiaris de les subvencions les entitats en les quals concorri alguna de les prohibicions establertes en els apartats 1 i 2 de l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears i de l’article 27 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona.

f.-Els beneficiaris hauran de complir les obligacions previstes a l’article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.

7. Documentació a presentar

S’estableix un termini de presentació de 20 dies hàbils a comptar des de l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria al BOIB. Els interessats hauran de presentar:

a.- Instància dirigida al Conseller de Medi Ambient, Medi Rural i Marí del Consell Insular d’Eivissa, avda. d’Espanya, 49, 07800 Eivissa (Illes Balears), degudament firmada, que es presentarà per registre general d’entrada. Hi haurà disponible un model normalitzat de sol·licitud a la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa  http://www.conselldeivissa.es, que és el que figura a l’annex I, i és necessari presentar el document original. Les sol·licituds de subvenció hauran d’incloure amb detall els conceptes pels quals es concorre a la convocatòria i que, en tot cas, hauran de ser coherents amb l’objecte de la convocatòria.

b.- La presentació de la sol·licitud d’ajuda comportarà l’autorització del sol·licitant perquè el CIE obtingui la comprovació del compliment dels requisits establerts als apartats 6.a. i 6.b. mitjançant certificats telemàtics, sempre que tècnicament sigui possible. No obstant això, el sol·licitant podrà denegar-hi expressament el consentiment; en aquest cas s’haurà d’aportar la certificació en els termes previstos. Es podrà simplificar l’acreditació d’aquest compliment mitjançant la presentació de declaració responsable (model normalitzat a l’annex II), en els casos que descriu l’article 24 del RD 887/2006, de 21 de juliol, mitjançant el qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i sempre que l’ajuda sol·licitada sigui menor de 3.000 €. En el cas que l’ajuda sol·licitada superi els 3.000 euros s’hauran de presentar certificats que acreditin aquests aspectes.

c.- Sempre que no s’hagi presentat amb anterioritat, s’haurà de presentar original de l’imprès de sol·licitud de transferència bancària, emplenat i segellat pel director/per la directora de l’entitat bancària corresponent (model normalitzat a l’annex III).

d.- Declaració responsable de no incórrer en les prohibicions que s’esmenten al punt 6.e (model normalitzat a l’annex IV).

e.- Declaració de l’existència d’altres subvencions o ajudes públiques o privades sol·licitades per al projecte, amb indicació de la quantia sol·licitada, el percentatge que suposa del cost total del projecte, si estan en fase de sol·licitud o concessió i amb càrrec a quina entitat pública o privada s’han sol·licitat (model disponible a www.conselldeivissa.es). En cas d’haver sol·licitat altres ajudes i que aquestes estiguin concedides, s’haurà d’adjuntar fotocòpia compulsada de la notificació de resolució d’atorgament. En cas que no s’hagin sol·licitat altres ajudes o subvencions, serà necessari declarar aquest fet (model normalitzat a l’annex V).

f.- Còpia compulsada del NIF o CIF del sol·licitant, document acreditatiu del poder amb el qual actua el representant del sol·licitant, i còpia compulsada del seu DNI.

g.- En el cas que sigui una entitat que representa a diversos associats la que presenta la sol·licitud, serà necessari adjuntar un llistat de les entitats a les quals representa, y acreditar que actua en el seu nom i representació.

h.- Documentació acreditativa de la seua inscripció en el registre competent i còpia compulsada de l’escriptura de constitució i dels seus estatuts.

i.- Apartat tècnic, explicant les característiques tècniques i econòmiques del projecte, d’acord amb les dades exigides al document que es pot trobar a la pàgina web www.conselldeivissa.es i a l’annex VI.

El CIE podrà demanar tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud. No serà necessari aportar la documentació que ja consti en poder del CIE sempre que es trobi vigent, però s’haurà d’indicar la referència de l’expedient administratiu en què consta.

En el cas d’entitats que presentin més d’un projecte, hauran de presentar una sol·licitud per projecte, amb l’apartat tècnic corresponent per a cada sol·licitud. Només estaran exemptes de presentar la documentació dels apartats c, f i h a partir del segon projecte presentat, sempre que s’indiqui aquesta circumstància i quedi clar en quina sol·licitud es poden trobar aquests documents.

La presentació de la sol·licitud degudament firmada comporta la plena acceptació d’aquestes bases i la submissió a aquestes.

8. Selecció de beneficiaris i valoració

La selecció dels beneficiaris es realitzarà pel procediment de concurrència competitiva, mitjançant la comparació de les sol·licituds presentades, amb la finalitat i l’efecte d’establir una prelació entre elles d’acord amb els criteris de valoració establerts a continuació, i adjudicar subvenció, fins a 18.000 € i fins el 100 % de l’import del projecte (IVA inclòs), a aquelles que hagin obtingut major valoració en aplicar-se els següents criteris, i fins exhaurir les partides pressupostàries destinades a aquesta línia de subvencions. La Comissió avaluadora puntuarà cada projecte d’acord amb els següents criteris:

a.- El grau d’interès que suposin les actuacions proposades per a la millora en la prevenció, la reutilització i el reciclatge de residus de l’illa d’Eivissa. Es valorarà aquest interès en funció del benefici aportat a l’Administració, tant a nivell de Consell Insular com local, per tractar-se d’una acció inclosa entre les seues prioritats, i de l’abast o repercussió de l’acció projectada. S’adjudicaran fins un màxim de 4 punts.

b.- La qualitat del projecte presentat a l’Apartat Tècnic inicial. Es valorarà aquesta qualitat en funció de la concreció dels seus objectius, l’explicació detallada de les actuacions, el desenvolupament de la metodologia, la idoneïtat dels recursos humans i la presentació dels suports documentals en els quals es basarà el treball. També es valorarà la presentació del projecte. S’adjudicaran fins un màxim de 3 punts.

c.- La relació del cost del projecte amb el treball presentat i desenvolupat. Es valorarà l’eficiència de les actuacions. S’adjudicaran fins un màxim de 3 punts.

Per cada punt obtingut, es comptaran 10 punts percentuals (és a dir, si se li atorguen 7,5 punts, equivaldrà a un 75 % de l’import sol·licitat). En cas d’haver sol·licitat una part per béns inventariables i una part per béns no inventariables, el percentatge atorgat d’acord amb la puntuació obtinguda s’aplicarà a ambdues quantitats.

En cas de no arribar la quantitat total per pagar tots els imports sol·licitats, es tendran en compte les puntuacions per pagar en primer lloc els projectes amb més puntuació en l’ordre resultant, i fins que s’exhaureixin les quantitats disponibles.

9. Justificació i pagament de la subvenció

9.1. La justificació de la subvenció es farà en una sola vegada en el moment de finalització del projecte i, com a màxim, fins el 30 de setembre de 2017. Inclourà la totalitat del projecte, tot i que no s’hagi subvencionat el 100%.

9.2. Es consideraran despeses justificables les que siguin efectivament realitzades i pagades fins a la data límit de justificació, sempre que es tracti d’actuacions incloses en els projectes subvencionats per la present convocatòria.

9.3. Per justificar la subvenció, el beneficiari haurà de presentar al Consell Insular d’Eivissa:

a.- Instància, degudament formalitzada, dirigida al titular de la Conselleria de Medi Ambient del Consell Insular d’Eivissa. Ha de quedar constància de la data de lliurament de la justificació de la subvenció a l’Administració mitjançant el registre d’entrada.

b.- Document de memòria justificativa de la subvenció normalitzat, que el facilitarà el Consell Insular d’Eivissa i també estarà disponible a la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa http://www.conselldeivissa.es (figura a l’annex VII); amb l’explicació de com s’han utilitzat els materials o conceptes subvencionats i de com s’ha desenvolupat el projecte (actuacions realitzades, objectius assolits, indicadors de seguiment i avaluació, així com qualsevol altre aspecte tècnic, econòmic o de durada important per a la valoració). Aquest model haurà d’estar firmat pel representant legal de l’entitat i hi haurà de constar:

1. Dades del beneficiari de la subvenció.

2. Dades de la persona de contacte.

3. Import de la justificació i del total atorgat.

4. Relació de la documentació justificativa que s’adjunta, de la qual serà necessari annexar els documents.

5. Declaració de que l’import que es justifica s’ha destinat íntegrament a finançar l’actuació per a la qual fou concedida la subvenció, que ha estat realitzada amb compliment de totes les obligacions imposades a les bases reguladores de la seua concessió.

6. Declaració de que la quantia de l’aportació efectuada pel Consell Insular d’Eivissa, conjuntament amb la resta de fonts específiques de finançament de l’actuació, no supera el cost total d’aquesta.

7. En cas que els certificats presentats amb la sol·licitud caduquin abans del 31 d’octubre de 2017, s’haurà d’adjuntar certificació d’estar al corrent de les seues obligacions econòmiques amb el CIE, tributàries i amb la Seguretat Social.

8. Declaració de que l’import imputat a la justificació únicament inclou la part d’IVA no deduïble pel beneficiari.

9. Relació numerada de les despeses realitzades justificatives de la subvenció atorgada amb identificació del creditor, número de factura, data de factura, descripció de la factura que concreti els conceptes que inclou d’acord amb el projecte presentat i la resolució d’atorgament, la data de pagament efectiu i l’import que es justifica amb cada document, desglossant l’import base, l’IVA i l’import total. Així mateix, s’ha de fer constar l’import que s’imputa a la justificació d’acord amb els imports i els percentatges màxims establerts al projecte i a la resolució d’atorgament i considerant únicament l’IVA no deduïble. Aquesta relació haurà d’anar agrupada en funció del concepte del pressupost que es presentà al moment de demanar la subvenció.

10. Per al cas de les actuacions realitzades amb personal de la mateixa entitat, serà necessari indicar el personal assignat a cada tasca i la seua valoració econòmica desglossada.

c.- Així mateix, serà necessari adjuntar les factures originals i els rebuts corresponents a la despesa realitzada a nom del beneficiari. Els originals dels esmentats documents han d’estar segellats indicant les quantitats imputables a cadascuna de les subvencions atorgades (i es segellaran amb la quantia corresponent a aquesta subvenció una vegada comprovades les quantitats i la seua validesa). Les factures hauran de concretar suficientment els conceptes inclosos i les seues característiques, per tal de comprovar que s’ajusten als requisits de la convocatòria i als conceptes subvencionats. En el cas d’exempció de l’IVA, s’acreditarà suficientment la concessió d’aquesta exempció. Es procedirà de la mateixa manera en cas que no es practiqui la retenció de l’IRPF. Així mateix, per justificar les actuacions realitzades amb personal propi, serà necessari adjuntar originals o còpia compulsada dels TC1 i TC2 del personal dedicat a les tasques detallades. En cas que el sol·licitant necessiti alguns o tots els documents originals, i sempre que no s’imputi el 100% de la factura a la subvenció del CIE, així ho hauran de fer constar a la instància, perquè se’ls retornin els documents indicats una vegada matats pel CIE.

d.- En el cas de béns inventariables inscribibles a un registre públic, s’haurà d’aportar còpia compulsada de l’escriptura, en la qual haurà de constar que la seua finalitat durant al menys 5 anys és aquella per a la qual s’ha concedit la subvenció, així com l’import de la subvenció concedida. Aquests dos fets hauran de ser objecte d’inscripció al registre corresponent, del qual també s’haurà de presentar còpia compulsada.

e.- Descripció, mesures i fotografies del material elaborat per a l’execució del projecte.

f.- Es publicitarà la participació del Consell Insular a la difusió del projecte, i caldrà aportar documentació que acrediti aquesta publicitat.

g.- S’enviarà per correu electrònic al tècnic responsable del CIE una fulla de càlcul amb la relació de despeses que s’hagi presentat en aquesta darrera sol·licitud.

En el cas d’entitats que hagin presentat més d’un projecte, hauran de presentar una sol·licitud per projecte, amb la memòria justificativa corresponent per a cada sol·licitud.

Una vegada finalitzat el termini de presentació de justificacions, la comissió avaluadora es reunirà per comprovar les justificacions i emetrà un informe tècnic on quedi reflectit si les entitats han justificat correctament les despeses, per procedir al pagament de les quantitats corresponents. Prèviament a l’emissió de l’informe tècnic, la comissió avaluadora podrà realitzar els controls necessaris per verificar el compliment dels termes establerts en la present convocatòria.

Als efectes de comprovar el compliment de l’article 31.4 de la Llei 38/2003, General de Subvencions, el personal del Consell Insular d’Eivissa inspeccionarà durant l’any 2018 (i durant el 2018, 2019, 2020 i 2021 en el cas de béns inscribibles a un registre públic) tots aquells béns inventariables que hagin estat subvencionats per aquesta ajuda, per comprovar que l’ús d’aquests béns continua sent aquell per al qual es va concedir la subvenció.

10. Revocació i reintegrament de les ajudes concedides

D’acord amb el que disposa l’article 43 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, s’ha de revocar la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l’eficàcia de l’acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l’acte de concessió i en el seu cas es reintegraran, totalment o parcialment, les quantitats percebudes indegudament a més de l’interès de demora corresponent en els termes establerts a l’article 44 del Decret legislatiu 2/2005.

11. Règim d’infraccions i sancions

El règim d’infraccions i sancions administratives aplicables serà l’establert en el títol V del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre i en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.

12. Règim jurídic

Aquesta convocatòria es regirà per les disposicions contingudes a les seues bases, i per la Llei 39/2005, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, i per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, en tot allò que sigui d’aplicació, i la resta de normativa aplicable.

13. Publicitat

Aquestes bases es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Posteriorment es remetrà la convocatòria i el seu extracte a la Base de Dades Nacional de Subvencions, que donarà trasllat al Butlletí Oficial de les Illes Balears de l’extracte per la seua publicació, tal i com estableix la normativa vigent de subvencions (article 23.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions). L’eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l’extracte en el BOIB.

 

Eivissa, 4 de maig de 2017

  

La Secretaria Tècnica de Medi Ambient, Agricultura,

Cultura, Educació, Patrimoni, Esports i Joventut

Marilina Tur Torres

   

Documents adjunts