Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 4657
Àrea d'Infraestructures i Accessibilitat. Acord de Ple de l'Ajuntament de Palma de data 27 d'abril de 2017 de modificació de l'acord de formalització de la "Mesa Palma Accessible"
El Ple de l’Ajuntament de Palma en sessió de data 27 d’abril de 2017 va aprovar el següent acord: “PRIMER. Modificar l’acord de formalització de la “Mesa Palma Accessible” adoptat en sessió plenària de 27 de juny de 2013 de la següent manera i en els punts que a continuació s’exposen, tot d’acord amb la proposta de la mesa:
2.1.1. COMPOSICIÓ I MEMBRES:
- Introduir una Vicepresidència primera que recaurà en el coordinador/a general o director/a general de l’Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat.
- Modificar la vicepresidència actual que recau en el cap de Departament d’Infraestructures per tal de reconvertir-la en la Vicepresidència segona.
- Introduir com a membre de la “Mesa Palma Accessible” al Coordinador/a general o director/a general de l’Àrea d’infraestructures i Accessibilitat.
- Introduir com a membre de la “Mesa Palma Accessible” al representant de la Federació Balear d’esports per a persones amb discapacitat (FEBED).
- Suprimir com a membre de la “Mesa Palma Accessible” al representant de la Federació d’Associacions de Pares i de Mares de Mallorca (FAPA).
2.1.3 NOVES INCOPRORACIONS I BAIXES:
- Substituir l’actual apartat de noves incorporacions per l’apartat noves incorporacions i baixes de tal manera que on diu “podran incorporar-se nous membres amb veu i vot per acord de la Presidència a proposta de la Mesa” ha de dir “ podran incorporar-se nous membres amb veu i vot per acord de la Presidència a proposta de la Mesa. Aixímateix i pel mateix procediment, es pot acordar deixar fóra de la Mesa als membres existents per les causes que la Mesa considera oportunes, essent en tot cas una d’elles, la falta d’assistència habitual de les convocatòries”.
2.1.2 ASSISTENTS amb veu i sense vot:
- Suprimir com a convidat assidu al representant de SIFU, experts en la inserció sociolaboral de persones amb discapacitat, tot i que fins ara han participat de forma activa.
- Suprimir com a convidat assidu al representant de la consultora d’accessibilitat universal CONSULTAU.
4.1.Normes de funcionament (PERIODICITAT):
- Substituir la reunió de les sessions ordinàries que recau en el darrer dimarts de cada mes per el darrer dilluns de cada mes.
4.2.QUÒRUM D’ASSISTÈNCIA:
- Substituir tot el text referent al quòrum d’assistència actual de manera que on diu “per a la constitució de la Mesa, a efectes de la celebració de les sessions, es requerirà la presència de la Presidència i Secretària o en el seu cas, dels substituts, i la majoria absoluta en primera convocatòria, o majoria simple en segona convocatòria, que es celebrarà trenta minuts després” ha de dir “ per a la constitució de la Mesa, a efectes de la celebració de les sessions, es requerirà la presència de la Presidència i Secretària o en el seu cas, dels substituts i un mínim de la meitat dels membres amb vot en primera convocatòria i un mínim d’un terç dels membres amb vot en segona convocatòria, que es celebrarà 30 minuts després”.
SEGON. Se substituirà a tot el text de la regulació de la “Mesa Palma Accessible” aprovada mitjançant acord de Ple de formalització de la mateixa de denominació de l’ “Àrea d’Infraestructures” per a l’ “Àrea d’Infraestructures i Accessibilitat”.
TERCER. Donar traslladat a la “Mesa Palma Accessible” de l’aprovació d’aquest acord en la primera sessió ordinària d’aquesta i procedir a la seva publicació al BOIB.
Conformement al que disposa l’art. 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, es publica aquest anunci als efectes de coneixement general.
Palma, 3 de maig de 2017
La TAG cap del Servei Administratiu
pd Decret de batlia núm. 3000 de 26 de febrer de 2014
(BOIB núm. 30 de 4 de març de 2014.)
Catalina Gordiola Juncadella