Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA

Núm. 4564
Resolució de la consellera de Presidència de 28 d’abril de 2017 per la qual se sotmet a informació pública el Projecte d’ordre de la consellera de Presidència de creació de fitxers de la Conselleria de Presidència que contenen dades de caràcter personal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 25 d’abril de 2017, la secretària general de la Conselleria de Presidència va emetre una memòria justificativa de la necessitat d’iniciar la tramitació d’una ordre de creació de fitxers de la Conselleria de Presidència que contenen dades de caràcter personal.

En data 26 d’abril de 2017, la consellera de Presidència, d’acord amb l’article 42 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears, va dictar la Resolució d’inici de la tramitació del Projecte d’ordre de la consellera de Presidència de creació de fitxers de la Conselleria de Presidència que contenen dades de caràcter personal.

Per tot això, i atesa la naturalesa de la disposició, dict la següent

RESOLUCIÓ

1. Sotmetre a informació pública el Projecte d’ordre de la consellera de Presidència de creació de fitxers de la Conselleria de Presidència que contenen dades de caràcter personal, i posar-lo a disposició de les persones interessades, perquè el puguin consultar, a les oficines de la Secretaria General de la Conselleria de Presidència (passeig de Sagrera, 2, Palma), i també a l’apartat de la Secretaria General de la pàgina web de la mateixa Conselleria (<http://sgcpres.caib.es>) i a la web Participació ciutadana (<http://participaciociutadana.caib.es>) del Govern de les Illes Balears.

2. Fixar el termini d’informació pública en quinze dies, comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions, que s’han d’adreçar a la Secretaria General de la Conselleria de Presidència, han de presentar-se a la seu d’aquesta Conselleria (passeig de Sagrera, 2, Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

3. Habilitar la possibilitat de presentar al·legacions per mitjans telemàtics a la web Participació ciutadana (<http://participaciociutadana.caib.es>) del Govern de les Illes Balears, en el termini que estableix l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web contenguin la identificació de la persona o l’entitat que les formula, s’han d’incloure en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, l’òrgan responsable de tramitar el Projecte d’ordre ha d’emetre una diligència de la incorporació d’aquestes al·legacions a l’expedient.

4. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 28 d’abril de 2017

 

La consellera de Presidència

Pilar Costa i Serra