Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE CULTURA, PATRIMONI I ESPORTS
Núm. 4406
Acord del Consell Executiu, de 26 d'abril de 2017, relatiu a l’aprovació de la Convocatòria de subvencions any 2017 al fons d'activitats culturals d'entitats d'administració local o dels organismes públics que en depenen
Versió PDF
Acord del Consell Executiu, de 26 d'abril de 2017, relatiu a l’aprovació de la Convocatòria de subvencions any 2017 al fons d'activitats culturals d'entitats d'administració local o dels organismes públics que en depenen.
Ref. Base de Dades Nacional de Subvencions: 344452
El Consell Executiu, en la sessió de 26 d'abril de 2017, ha pres, entre altres, l’acord que transcric literalment a continuació:
«Antecedents
»1. La Direcció Insular de Cultura ha emès una memòria justificativa sobre la convocatòria de subvencions 2017 al fons d'activitats culturals de les entitats d’administració local o dels organismes públics que en depenen.
»2. S'ha emès un informe jurídic favorable respecte a la convocatòria esmentada.
»3. A l'expedient de referència consta l’existència de crèdit pressupostari adequat i suficient a la partida pressupostària 20.33430.46201 per dur a terme la convocatòria esmentada, atès el document comptable RC amb núm. de referència 22017005051 , per un import de 450.000,00 €.
»4. En data 11 d'abril de 2017 la intervenció general ha emès informe de fiscalització favorable.
»Fonaments de dret
»1. Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18 de novembre de 2003).
»2. Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei 38/2003 general de subvencions (BOE núm.176, de 25 de juliol de 2006).
»3. L’Ordenança General de Subvencions del Consell de Mallorca, de 23 de desembre de 2016 (BOIB, núm. 21, de 18 de febrer de 2017).
»4. Llei 39/2015, d’1 d’octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 2 d’octubre de 2015).
»5. La Llei 40/2015, d'1 d'octubre del règim jurídic del sector públic
»6. Ordenança vigent de procediment administratiu del Consell de Mallorca, aprovada pel Ple del Consell de Mallorca de 2 de maig de 1995 (BOIB núm. 100, de 10 d’agost de 1995).
»7. Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars (BOIB núm. 134, de 2 de novembre de 2000).
»8. El Reglament orgànic del Consell de Mallorca, aprovat per acord del Ple del Consell de Mallorca de 2 de juliol de 2001 (BOIB núm. 102, de 25 d'agost de 2001), i modificat per acords del Ple de: 8 de març de 2004 (BOIB núm. 38, de 16 de març de 2004), 28 de juliol de 2008 (BOIB núm. 113, de 14 d’agost de 2008), 13 d’octubre de 2011 (BOIB núm. 158, de 20 d’octubre de 2011), 14 de febrer de 2013 (BOIB núm. 86, de 18 de juny de 2013), 9 d’octubre de 2014 (BOIB núm. 145, de 21 d’octubre de 2014), 8 d’octubre de 2015 (BOIB núm. 186, de 24 de desembre de 2015), 12 de desembre de 2016 (BOIB núm. 157, de 15 de desembre de 2016) i 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 2, de 5 de gener de 2017).
»9. El Decret d'organització del Consell de Mallorca, de dia 10 de juliol de 2015 (BOIB núm. 109, de 18 de juliol de 2015), parcialment modificat pels decrets de 24-02-16 (BOIB núm. 27, de 27 de febrer) i el de 09-03-16 (BOIB núm. 35 de 17 de març).
»10. Bases d'execució del pressupost del Consell de Mallorca de l'any 2017.
»Atesos el antecedents i els fonaments de dret exposats, en virtut de les atribucions que m'han estat conferides, propòs que el Consell Executiu del Consell de Mallorca, adopti el següent,
»Acord,
»1. Aprovar l'expedient 31/2017, relatiu a la convocatòria de subvencions 2017 al fons d'activitats culturals de les entitats d’administració local o dels organismes públics que en depenen.
»2. Autoritzar una despesa de 450.000,00 € a càrrec de la partida pressupostària 20.33430.46201 (RC amb núm. de referència 22017005051) per atendre les subvencions de la convocatòria.
»3. Aprovar la convocatòria esmentada.
»4. Ordenar la publicació en el BOIB de la convocatòria, per conducte de la base de dades nacional de subvencions.»
Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d’alçada en el termini d’un mes, comptador a partir de l’endemà de rebre aquesta notificació o publicació. El recurs es pot interposar formalment davant el Consell Executiu o davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Mallorca, que és l’òrgan competent per resoldre’l.
Contra la desestimació expressa d’aquest recurs d’alçada, hi podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d’alçada.
Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d’alçada i no n’heu rebut la notificació de resolució expressa, s’entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.
No obstant l’anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Palma, 27 d'abril de 2017
El secretari general
(per delegació de la Presidència,
Decret de 17-07-2015, BOIB núm. 114, de 28-07-2015)
Jeroni M. Mas Rigo
CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS 2017 AL FONS D'ACTIVITATS CULTURALS D'ENTITATS D'ADMINISTRACIÓ LOCAL O DELS ORGANISMES PÚBLICS QUE EN DEPENEN
Primer. Normativa
Les bases reguladores d’aquesta convocatòria es troben recollides en l’Ordenança general de subvencions del Consell Insular de Mallorca i dels organismes autònoms que en depenen publicada en el BOIB núm. 21 de 18 de febrer de 2017.
Segon. Dotació pressupostària
Durant l'exercici pressupostari de 2017 es destina la quantitat de 450.000,00 €, amb càrrec a la partida 20.33430.46201, per atendre a les subvencions d'aquesta convocatòria, distribuïts entre les diferents línies d'ajuda, de la següent manera:
Línia I: Projectes culturals: 275.000,00 €
Línia II: Fires, mostres,certàmens i festivals d'arts escèniques: 120.000,00 €
Línia III: Edició de llibres, fonogrames i audiovisuals: 55.000,00 €
Si una vegada calculats els imports de les ajudes, es produeix qualque romanent en alguna de les línies, la comissió avaluadora pot proposar a l’òrgan instructor que acreixi, si escau, les altres de manera proporcional, és a dir, en funció de les quantitats assignades inicialment a cada línia.
Tercer. Finalitat, objecte i condicions.
Finalitat: El Consell de Mallorca, a través del Departament de Cultura, Patrimoni i Esports, en l’exercici de les seves competències pretén, d'una banda, impulsar una política cultural pròpia i, d'una altra, en aquest cas en particular, donar suport a les entitats d'administració local o als organismes públics que en depenen, a l'efecte d'incentivar i estimular la política cultural d’aquestes entitats amb el suport a les seves activitats culturals involucrant a la ciutadania, així com el teixit associatiu del municipi.
Objecte: dur a terme activitats culturals destinades a la col•lectivitat o a un sector del públic en general.
Condicions:
Temporalització de la convocatòria: entre l'1 de novembre de 2016 i el 31 d'octubre de 2017 (ambdos inclosos).
Limitació en el nombre de projectes:
Línia I: Projectes culturals. Màxim 1 projecte (les propostes són lliures).
Línia II: Fires, mostres, certàmens i festivals d'arts escèniques. Màxim 1 projecte.
Línia III: Edició de llibres, fonogrames o audiovisuals. Màxim 1 projecte.
Cada projecte pot consistir en una sola activitat o en un conjunt, programades dins del període subvencionable, i haurà de descriure el contingut de la/es activitat/s i la seva despesa.
La limitació en el nombre de projectes que es poden sol•licitar fa referència a les entitats d'administració local i els organismes públics que en depenen de manera conjunta.
Quart. Beneficiaris
Poden ser-ne beneficiaris les entitats d'administració local de Mallorca i els organismes públics que en depenen quan, en aquest darrer cas, entre els seus objectius i finalitats, hi hagi la cultura en general, o determinats aspectes culturals en particular, sempre i que els projectes o activitats objecte de subvenció els generin i gestionin aquestes entitats, de manera que la col•laboració d'altres entitats sigui merament residual o secundària.
Quint.- Règim de concurrència
El procediment de selecció de les entitats beneficiàries es duu a terme mitjançant concurrència competitiva en els termes que preveu l’article 21 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM i en virtut de la qual es comparen, en un únic procediment, totes les sol•licituds presentades amb la intenció d’establir-hi una prelació a través dels criteris d’avaluació previstos en el punt desè d’aquesta convocatòria i, d’aquesta manera, concedir les subvencions a les sol•licituds que han obtingut una major puntuació, dins els límits recollits en el punt onzè i fins a l’import del crèdit pressupostari establert.
Sisè. Òrgans competents per a instruir i resoldre el procediment. Composició de la comissió avaluadora.
La Intervenció General del Consell de Mallorca s’encarrega de la fiscalització prèvia d’aquesta convocatòria i dels actes que se’n deriven: concessió i justificació de les subvencions i pagament.
Òrgan competent per aprovar i resoldre la convocatòria: el Consell executiu del Consell de Mallorca.
La instrucció correspon a la Secretaria Tècnica del Departament de Cultura, Patrimoni i Esports, que ha de dur a terme totes les actuacions o els actes de tràmit necessaris per vetllar pel compliment dels requisits de la convocatòria.
Comissió d'avaluació
Presidència:
Sr. Rafel M. Creus Oliver, director insular de Cultura. El seu substitut és el Sr. Francesc Riera Vayreda, Cap del Servei de Cultura.
Secretaria:
Sra. Ana M. Catalán Carrera, cap de servei de la Unitat Jurídica Administrativa de Cultura del Departament de Cultura, Patrimoni i Esports, o la funcionària o el funcionari que la substitueixi.
Vocals
Sra. Carme Llabrés Mesana, cap de la Unitat de Publicacions del Servei de Cultura o la funcionària o el funcionari que la substitueixi.
Sr. Guillem Mas Miralles, cap de la Unitat de Gestió de Biblioteques del Servei de Cultura, o la funcionària o el funcionari que el substitueixi.
Sr. Francesc Xavier Bonnin Salamanca, cap de la Unitat d'Arxiu del So i de la Imatge, o la funcionària o el funcionari que el substitueixi.
Sra. Cristina Llambies Cortès, tècnica de Cultura., o la funcionària o el funcionari que la substitueixi.
Setè. Documents i informacions que s'han d'adjuntar a la petició
Documentació comuna per a totes les línies
1. Model de sol·licitud (annex 1).
2. Declaració responsable de què l’entitat beneficiaria no ha estat sancionada o condemnada, en els darrers tres anys, per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o condemnada per sentència judicial ferma (annex 1).
3. Declaració responsable d’estar al corrent en el compliment de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l’Agència Estatal de l'Administració Tributària, en el cas que hagi triat l’opció de no autoritzar al Consell de Mallorca per obtenir-la. (annex 1).
4. Declaració responsable expressa sobre si l’impost indirecte IVA es recuperarà i/o compensarà, o no (annex 1).
5. Fotocòpia del NIF de l'entitat sol•licitant i del NIF o NIE del representant legal de l’entitat i, si s’escau, de la persona autoritzada per signar la sol·licitud.
6. Documentació acreditativa de la vigència del càrrec del representant legal en virtut de la qual actua el signant de la sol•licitud, i acreditació de l’autorització corresponent i suficient, en el cas que la signi una persona distinta
7. Declaració responsable del representant legal de l’entitat sol•licitant o de persona autoritzada, davant d'autoritat administrativa, de no incórrer en cap de les prohibicions establertes en l’article 8 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM (annex 2).
8. Declaració responsable del representant legal de l’entitat sol•licitant o de persona autoritzada, de no haver demanat cap altre suport, ajuda o subvenció per dur a terme el projecte/s cultural/s i, si s’escau, de la relació dels suports, de les subvencions i de les ajudes sol•licitades o concedides, amb indicació dels imports i de les entitats subvencionadores; així com dels ingressos previstos per l’execució de l’activitat (vendes, entrades, etc.) o de l’obtenció d’altres recursos que la financin (annex 2).
9. Certificat bancari normalitzat, acreditatiu del compte corrent en què s'ha d'ingressar l’import de la subvenció (annex 4).
10. Projecte/s cultural/s objecte de la sol•licitud, signat sota la responsabilitat del representant legal de l’entitat sol•licitant, en què s’han de reflectir i desenvolupar, a més, els aspectes que conformen els criteris d’avaluació de la base desena.
11. Pressupost, equilibrat i signat sota la responsabilitat del representant legal de l’entitat sol•licitant, que inclogui el total de les despeses que ha de suposar la realització del/s projecte/s i els ingressos amb que s’ha/n de finançar (annex 3).
Vuitè. Termini i lloc de presentació de sol·licituds
Les sol·licituds de subvencions es poden presentar en el termini de 15 dies hàbils, el qual computa a partir de l’endemà de la data de publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
Cal presentar-les en qualsevol terminal del registre general del Consell (Centre Cultural de la Misericòrdia: plaça de l’Hospital, 4; seu del Consell: Palau Reial, 1; Llar de la Joventut: General Riera, 111 i Llar de la Infància: General Riera, 113 -Palma-). Així mateix, també es poden presentar en els llocs establerts en l'apartat 4 de l'article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Si la sol·licitud s’envia per correu, s’ha de presentar a Correus amb el sobre obert perquè la segellin o, en tot cas, perquè segellin el sobre en què s'inclogui, a fi d’acreditar que s’ha enviat dins el termini fixat en la convocatòria. No obstant això, si aquesta documentació no entra en el Registre general dins els 10 dies hàbils següents al de l’acabament del termini de presentació de sol•licituds, no s’admetran.
Novè. Termini de resolució i notificació
El termini màxim per resoldre i notificar la resolució d’aquest procediment és de 6 mesos, comptadors a partir del dia que acaba el termini de presentació de les sol•licituds, transcorreguts els quals sense que se n’hagi dictat la resolució, s'entenen desestimades totes les sol•licituds.
Desè. Criteris de valoració.
I) PROJECTES CULTURALS
(total màxim de 70 punts)
A) Interès cultural (màxim de 20 punts):
Aquesta puntuació es distribueix a través dels aspectes i de la forma següents:
1. Projectes relacionats amb commemoracions o efemèrides d’interès cultural o històric a l’àmbit local i/o insular (màxim de 5 punts). Es valoren aquelles fites culturals o històriques relacionades amb persones, fets o esdeveniments significatius a l’àmbit local i/o insular:
-S’hi fa alguna referència a qualque commemoració local o insular: 1 punt
-Es relaciona el projecte amb efemèrides o commemoracions: 3 punts
-El projecte es fonamenta en la celebració o commemoració d’alguna efemèride o commemoració: 5 punts
2. Projectes que contribueixin a l’aprofundiment i/o la difusió dels valors històrics, populars i tradicionals de Mallorca (màxim de 5 punts). Es valoren aquells projectes que fomentin valors històrics i de la cultura popular i/o tradicional de la nostra illa o de la localitat:
- S’hi fa alguna referència a qualque fet històric local o insular: 1 punt
- En el projecte s’explicita clarament que es fomenten els valors i la cultura tradicional i popular: 3 punts
- El projecte es fonamenta en promoure i potenciar els valors de la cultura tradicional i popular o es fonamenta en qualque valor històric de la nostra cultural: 5 punts
3. Innovació, originalitat i creativitat de les propostes presentades (màxim de 10 punts):
- El projecte presenta qualque element original, creatiu i innovador respecte al contingut, a la metodologia o al procediment: 3 punts
- El projecte presenta elements innovadors que destaquen o be en el contingut, la metodologia o el procediment: 6 punts
- El projecte és molt innovador en el seu contingut, la seva metodologia i procediment, i destaca la seva originalitat o creativitat: 10 punts
B) Projecció col•lectiva i pública (màxim de 40 punts)
Aquesta puntuació es distribueix a través dels aspectes i de la forma següents:
1. El nombre de destinataris potencials als quals va adreçat el projecte (màxim de 10 punts):
- Fins a 500 persones (2 punts)
- De més de 500 a 1.000 persones (4 punts)
- De més de 1.000 a 2.000 persones (6 punts)
- De més de 2.000 a 5.000 persones (8 punts)
- Més de 5.000 persones (10 punts)
2. Difusió del projecte (màxim de 5 punts). S’hi avaluen l’ abast territorial de la difusió i totes les mesures adoptades per donar-lo a conèixer: mitjans de comunicació i suports, en funció del tipus d’activitat (per exemple: fulletons, cartells, premsa, ràdio, televisió, TICs i xarxes socials, etc...):
a) Abast territorial de la difusió (màxim de 3 punts):
- No s’especifica: 0 punts
- Difusió d’àmbit local: 1 punt
- Difusió d’àmbit local, insular: 2 punts
- Difusió d’àmbit local, insular i nacional i/o internacional: 3 punts
b) Mitjans de comunicació i suports (màxim de 2 punts):
- No s’especifiquen: 0 punts
- Mitjans de comunicació/suports tradicionals (fulletons, cartells, premsa, ràdio, televisió, ....): 1 punt
- Mitjans de comunicació/suports tradicionals i ús de les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) i de les xarxes socials: 2 punts
3. Trajectòria i consolidació del projecte (màxim de 10 punts). Es valorarà el nivell de consolidació del projecte en funció dels anys que s’hagi desenvolupat el projecte de forma continuada:
- Menys de 5 anys: 0 punts
- 5 anys: 3 punts
- De 6 a 10 anys: 6 punts
- Més de 10 anys: 10 punts
4. Durada del projecte (màxim de 5 punts):
- Projecte d’una intervenció d’una durada entre 1 dia i una setmana: 1 punt
- Projecte d’una intervenció d’una durada entre 8 dies i dos mesos: 3 punts
- Projecte d’una intervenció d’una durada de més de dos mesos: 5 punts
5. Projectes presentats en català, que fomentin l’ús del català i que emprin la llengua catalana per fer difusió (màxim de 10 punts):
- El projecte es presenta íntegrament en català: 3 punts
- El projecte es presenta en català i empra la llengua catalana per fer-ne la difusió: 6 punts
- El projecte es presenta en català, es fa la difusió en català i el projecte fomenta l’ús del català: 10 punts
C) Actuacions dirigides a la consecució efectiva de la igualtat de gènere: (màxim de 10 punts)
- Disposar de plans d'igualtat del personal al servei de l'administració local o els organismes públics que en depenen, d'acord amb la normativa que les és aplicable: 5 punts.
- Dur a terme activitats culturals que incloguin iniciatives complementaries que treballin la igualtat de gènere: 5 punts
II) FIRES, MOSTRES, CERTAMENS I FESTIVALS D’ARTS ESCÈNIQUES
(total màxim de 120 punts)
A) Interès cultural del Projecte (màxim de 35 punts)
Es pretén la millora de la qualitat de l’oferta artística i, en aquest sentit, es valoraran aquells aspectes que incideixin en l’interès cultural del projecte, fent especial referència a tots els aspectes relacionats amb l’increment i captació de nous públics, el foment i difusió dels valors populars i tradicionals així com la promoció del teatre de Mallorca.
Aquesta puntuació es distribueix a través dels aspectes i de la forma següents:
1. Projectes que contribueixin a la difusió dels valors històrics, populars i tradicionals de Mallorca (10 punts)
2. Nombre de contractacions de companyies mallorquines en el projecte cultural (màxim de 10 punts):
- Més del 40% d’espectacles programats de companyies mallorquines (4 punts)
- Més del 50% d’espectacles programats de companyies mallorquines (7 punts)
- Més del 60% d’espectacles programats de companyies mallorquines (10 punts)
3. Diversitat de gèneres de les propostes presentades (5 punts)
4. Innovació, originalitat i creativitat de les propostes presentades, tant en el tipus d’activitat com en el seu desenvolupament (màxim de 5 punts):
- No s’especifiquen: 0 punts
- En el cas que es detallin i s’expliquin la innovació, originalitat i creativitat del projecte de manera molt general: 3 punts
- En el cas que els conceptes referits a la innovació, originalitat i creativitat del projecte o activitat cultural quedin molt definits i explicats: 5 punts
5. Pautes i mesures per incrementar i captar nous públics: s’avalua la inclusió de pautes i mesures per captar nous públics (màxim de 5 punts):
- No s’especifiquen: 0 punts
- S’expliquen les pautes i mesures d’una forma molt general i poc detallada: 1 punt
- Les pautes i mesures es tenen presents, però no es valoren d’una manera especial: 3 punts
- Les pautes i mesures es tenen presents o molt presents i són les més adients i òptimes en la recerca de l’increment i captació de nous públics: 5 punts
B) Projecció col•lectiva i pública i trajectòria del projecte (màxim de 55 punts)
Aquesta puntuació es distribueix a través dels aspectes i de la forma següents:
1. El nombre d’espectadors assistents l’any 2016 en l’esdeveniment objecte del projecte (màxim de 20 punts):
- Fins a 1.000 persones (5 punts)
- De més de 1.000 a 2.000 persones (10 punts)
- De més de 2.000 a 5.000 persones (15 punts)
- Més de 5.000 persones (20 punts)
2. Difusió del projecte. S’hi avaluen totes les mesures adoptades per donar a conèixer l’activitat, tenint en compte l’abast territorial de la difusió, així com els suports i mitjans de comunicació utilitzats per difondre el projecte (màxim de 5 punts):
a) Abast territorial de la difusió (màxim de 2 punts):
- Difusió d’àmbit local: 1 punt
- Difusió d’àmbit local, insular, i/o nacional i/o internacional: 2 punts
b) Mitjans de comunicació / suports utilitzats per difondre el projecte, tenint en compte quines mesures s’utilitzaran per fer difusió en funció del tipus d’activitat (per exemple: tradicionals com fulletons, cartells, anuncis de premsa, ..., i TICs i xarxes socials) (màxim de 3 punts):
- No s’especifiquen: 0 punts
- Mitjans de comunicació/suports tradicionals: 1 punt
- Mitjans de comunicació/suports tradicionals i ús de les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) i de les xarxes socials: 3 punts
3. Antiguitat en l’organització i realització de l’esdeveniment objecte del projecte de la sol•licitud (màxim de 20 punts):
- Més de 3 anys d’antiguitat (5 punts)
- Més de 7 anys d’antiguitat (10 punts)
- Més de 10 anys d’antiguitat (20 punts)
4. Nombre de programadors assistents l’any 2016 al mateix esdeveniment cultural objecte del projecte (màxim de 10 punts):
- Per l’assistència de més de 10 programadors (3 punts).
- Per l’assistència de més de 20 programadors (6 punts).
- Per l’assistència de més de 30 programadors (10 punts).
C) Realització d'activitats complementàries del projecte cultural relacionades amb les arts escèniques (un punt per a cada activitat) (màxim de 10 punts):
- De caràcter formatiu (màxim de 5 punts)
- De caràcter divulgatiu (edició de llibres, conferències, premis, concursos, etc) (màxim de 5 punts)
D) Ús del català (màxim de 10 punts):
Es considera si un dels objectius del projecte és estendre l’ús o el coneixement de la llengua catalana, les mesures per assolir-lo i si és aquesta la llengua vehicular de l’activitat. La puntuació es distribueix de la manera següent:
- Ús del català en la realització de la pròpia activitat (5 punts)
- Ús del català en la difusió de l’activitat (5 punts)
E) Actuacions dirigides a la consecució efectiva de la igualtat de gènere: (màxim de 10 punts)
- Disposar de plans d'igualtat del personal al servei de l'administració local o els organismes públics que en depenen, d'acord amb la normativa que les és aplicable: 5 punts.
- Dur a terme activitats culturals que incloguin iniciatives complementaries que treballin la igualtat de gènere: 5 punts.
III) EDICIÓ DE LLIBRES, FONOGRAMES I AUDIOVISUALS
(total màxim de 70 punts)
A) Interès cultural (màxim de 20 punts):
Aquesta puntuació es distribueix a través dels aspectes i de la forma següents:
1. Projectes relacionats amb commemoracions o efemèrides d’interès cultural o històric a l’àmbit local i/o insular (màxim de 5 punts). Es valoren aquelles fites o històriques relacionades amb persones, fets o esdeveniments significatius a l’àmbit local i/o insular:
- S’hi fa alguna referència a qualque commemoració local o insular: 1 punt
- Es relaciona el projecte amb efemèrides o commemoracions: 3 punts
- El projecte es fonamenta en la celebració o commemoració d’alguna efemèride o commemoració: 5 punts
2. Projectes que contribueixin a l’aprofundiment i/o la difusió dels valors històrics, populars i tradicionals de Mallorca (màxim de 5 punts). Es valoren aquells projectes que fomentin valors històrics i de la cultura popular i/o tradicional de la nostra illa o de la localitat:
- S’hi fa alguna referència a qualque fet històric local o insular: 1 punt
- En el projecte s’explicita clarament que es fomenten els valors i la cultura tradicional i popular: 3 punts
- El projecte es fonamenta en promoure i potenciar els valors de la cultura tradicional i popular o es fonamenta en qualque valor històric de la nostra cultural: 5 punts
3. Innovació, originalitat i creativitat de les propostes presentades (màxim de 2 punts):
- La innovació, originalitat i creativitat no es detallen: 0 punts
- El projecte presenta qualque element innovador respecte al contingut o al plantejament: 1 punt
- El projecte és innovador, original, creatiu en el contingut i el plantejament: 2 punts
4. Incidència, directa o indirecta, en l’extensió de l’ús o el coneixement de la llengua catalana (màxim de 8 punts)
- El projecte no indica la llengua d’edició o bé hi ha nul•la o escassa presència de la llengua catalana: 0 punts
- En el projecte predomina la part gràfica i/o audiovisual, si bé usa la llengua catalana com a eina d’expressió: 2 punts
- El projecte s’edita en diverses llengües, essent una d’elles el català: 5 punts
- El projecte té el català com única llengua d’expressió: 8 punts
B) Projecció col•lectiva i pública (màxim de 40 punts):
Aquesta puntuació es distribueix a través dels aspectes i de la forma següents:
1. Àmbit territorial, nombre i tipus de destinataris als quals va adreçat el projecte, així com els participants i col•laboradors en el projecte (màxim de 10 punts). Es té en compte: àmbit territorial, nombre i tipus de destinataris potencials interessats en la temàtica; els participants i col•laboradors en el projecte i el tipus de suport:
a) Àmbit territorial, nombre i tipus de destinataris (màxim de 5 punts):
- No s’especifiquen: 0 punts
- Públic potencial limitat a l’àmbit local: 1 punt
- El públic potencial abasta l’àmbit local i estudiosos i interessats: 3 punts
- El públic potencial abasta l’àmbit local, l’àmbit insular i/o nacional: 4 punts
- El públic potencial abasta l’àmbit local, l’àmbit insular i/o nacional, així com estudiosos i interessats: 5 punts
b) Participants i col•laboradors en el projecte (màxim de 5 punts):
- No s’especifiquen: 0 punts
- Participants i col•laboradors bàsics, que estiguin vinculats directament en la creació del projecte i en les tasques pròpies del procés d’edició (maquetació, impressió,...): 1 punt
- Participants i col•laboradors vinculats directament en la creació del projecte, en les tasques pròpies del procés de la promoció i divulgació de l’edició): 3 punts
- El projecte compte amb una alta quantitat de participants i col•laboradors (edició vinculada amb activitats com cicle de conferències, jornades d’estudi, entre d’altres, que donin suport al projecte): 5 punts
2. Difusió del projecte (màxim de 20 punts). S’hi avaluen l’abast territorial de la difusió i totes les mesures adoptades per donar-lo a conèixer: ús de la llengua catalana en la difusió, mitjans de comunicació i suports, tiratge de l’edició, exemplars destinats a la distribució venal (llibreries, fires, etc.) i a la distribució no venal (biblioteques, arxius, centres d’ensenyament, etc.), i organització d’activitats relacionades:
a) Abast territorial de la difusió (màxim de 5 punts):
- No s’especifica: 0 punts
- Difusió d’àmbit local: 1 punt
- Difusió d’àmbit local, insular: 3 punts
- Difusió d’àmbit local, insular i nacional i/o internacional: 5 punts
b) Ús de la llengua catalana en la difusió del projecte (màxim de 5 punts):
- No s’especifica: 0 punts
- Ús parcial de la llengua catalana en la difusió del projecte: 2 punts
- La difusió del projecte es fa íntegrament en català per mitjans escrits (premsa, xarxes socials) i mitjans audiovisuals: 5 punts
c) Mitjans de comunicació i suports (màxim de 4 punts):
- No s’especifiquen: 0 punts
- Mitjans de comunicació/suports tradicionals (fulletons, cartells, premsa, ràdio, televisió, ....): 2 punts
- Mitjans de comunicació/suports tradicionals i ús de les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) i de les xarxes socials: 4 punts
d) Tiratge de l’edició, distribució venal i distribució no venal (màxim de 3 punts):
- No s’especifiquen: 0 punts
- El tiratge de l’edició es dedica íntegrament a la distribució no venal: 2 punts
- El tiratge de l’edició, a més de la distribució no venal, es dedica també a la distribució venal: 3 punts
e) Organització d’activitats relacionades (màxim de 3 punts):
- No s’especifiquen: 0 punts
- Una única activitat consistent en l’acte de presentació: 2 punts
- Altres activitats relacionades, a part de l’acte de presentació (conferències, exposicions, ...) que reforcin el projecte: 3 punts
3. La continuïtat i consolidació del projecte (màxim de 10 punts). Es valorarà si pertany a una col•lecció editorial i/o forma part d’una activitat o projecte global consolidats:
a) El projecte pertany a una col•lecció (màxim de 5 punts):
- No s’especifica o no pertany a cap col•lecció: 0 punts
- El projecte pertany a una col•lecció: 3 punts
- La col·lecció té una solvència de 5 anys o superior: 5 punts
b) El projecte forma part d’una activitat o projecte global consolidats (màxim de 5 punts):
- No s’especifica o no sembla haver continuïtat del projecte: 0 punts
- Forma part d’un projecte global de caràcter anual (jornades d’estudis locals, per exemple): 3 punts
- Forma part d’un projecte global amb una solvència de 5 anys o superior: 5 punt
C) Actuacions dirigides a la consecució efectiva de la igualtat de gènere: (màxim de 10 punts)
- Disposar de plans d'igualtat del personal al servei de l'administració local o els organismes públics que en depenen, d'acord amb la normativa que les és aplicable: 5 punts.
- Dur a terme activitats culturals que incloguin iniciatives complementaries que treballin la igualtat de gènere: 5 punts
Onzè. Import de les subvencions
Els imports dels ajuts per a les línies I i III tenen la consideració d'import cert sense fer cap referència a un percentatge o fracció del pressupost subvencionable del projecte.
En tot cas, la determinació de l’import de la subvenció ha de respectar els criteris i límits següents:
Línia I. Projectes culturals: Una subvenció de 10.000,00 € per projecte.
1) No pot ser superior a la quantitat sol•licitada o a l’import del pressupost subvencionable del projecte cultural.
2) La subvenció no pot ser superior a l’import del romanent que resti per atribuir al darrer beneficiari, atesa la puntuació obtinguda, si s’escau.
Línia II. Fires, mostres, certàmens, i festivals d’arts escèniques:
1) No pot ser superior a la quantitat sol•licitada
2) No pot ultrapassar el 50% del pressupost subvencionable del projecte.
3) La subvenció no pot ser superior a l’import del romanent que resti per atribuir al darrer beneficiari, atesa la puntuació obtinguda, si s’escau.
Línia III. Edició de llibres, fonogrames i audiovisuals: Una subvenció de 2.000,00 € per projecte.
1) No pot ser superior a la quantitat sol•licitada o al pressupost inicial subvencionable del projecte cultural.
2) La subvenció no pot ser superior a l’import del romanent que resti per atribuir al darrer beneficiari, atesa la puntuació obtinguda, si s’escau.
Si a l’hora de determinar les subvencions corresponents a les sol•licituds que obtinguin la mateixa puntuació total, el crèdit que resti per assignar no fos suficient per concedir-les totes, s’ha de repartir d’acord amb l’ordre de prelació següent:
1. Les que hagin obtingut una major puntuació en el primer apartat del criteri d’avaluació A) (Interès cultural). Però, en el cas que n’hi hagi més d’una amb la mateixa puntuació en aquest apartat, i el romanent no sigui suficient per concedir les subvencions, aquest empat s’ha de resoldre tenint en compte la puntuació de l’apartat següent del mateix criteri d’avaluació A). Si el romanent no fos suficient, encara, per atorgar les subvencions de les sol·licituds que tenen la mateixa puntuació en aquest apartat, s’ha d’observar la puntuació que han obtingut en l’apartat següent i així successivament. Si un cop comparats tots els apartats del criteri A), el crèdit no fos encara suficient, per resoldre l’empat s’ha d’observar la puntuació aconseguida en els apartats del criteri B), seguint l’ordre establert, i si fos necessari s’ha d’observar la resta de criteris, sempre respectant l’ordre establert. Aquest ordre de prelació per resoldre un possible empat entre sol•licituds amb la mateixa puntuació, s’ha d’aplicar sempre igual fins a exhaurir tot el crèdit que s'hagi de distribuir.
2. Amb tot, si com a resultat d’atendre l’ordre de prelació establert en el paràgraf anterior es mantingués l’empat, aquest es resoldrà a favor de la sol·licitud amb l’import total de pressupost subvencionable més elevat.
Aquest sistema, per resoldre un possible empat entre sol•licituds amb la mateixa puntuació, s’ha d’aplicar sempre igual fins a exhaurir tot el crèdit que s'hagi de distribuir.
En tot cas, l’import de la subvenció no pot ultrapassar aïlladament o, en concurrència amb altres ajudes, subvencions, ingressos o altres recursos, obtinguts per dur a terme el mateix projecte cultural subvencionat, el pressupost d’execució d’aquest projecte.
No són despeses subvencionables, en relació a les diferents línies d’ajuts i, per tant, no formen part del pressupost subvencionable aquelles que es relacionen en l’article 44 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM, així com tampoc:
- Els costs indirectes de benzina, llum, telèfon, internet.
- Les despeses relatives a dinars, refrigeris, serveis d’àpats o d’altres de semblants
Dotzè. Períodes d’elegibilitat de les despeses subvencionables
La temporalització de les despeses ha de coincidir amb la del projecte, que no pot tenir, en cap cas, una durada superior a 12 mesos. Per això, la data dels justificants es computa en virtut de la durada del projecte o, com a màxim, en els 12 mesos anteriors a la data de l’acabament de l’execució del projecte i fins a aquesta data com a límit.
En aquest sentit, s’entén com a data d’acabament de l’execució del projecte el darrer dia que es realitza l’activitat subvencionada, el qual s’haurà d’acreditar mitjançant la memòria tècnica i la memòria econòmica que integren el compte justificatiu.
En relació als projectes de la modalitat III (edició de llibres, fonogrames i audiovisuals), es fixa, com a criteri per determinar la data d’execució dels projectes objecte de subvenció, la que figura en la factura d’impressió o edició de les obres.
No obstant això, es poden admetre les factures que s’hagin emès amb posterioritat a la data d’acabament de l’execució del projecte, sempre que, d’una banda, s’hagin emès dins el termini de 10 dies hàbils següents al de la data d’acabament de l’execució del projecte i, d’altra banda, que el lliurament de béns o la prestació de serveis, objecte de la factura, s’hagi efectuat en la temporalització assenyalada en el paràgraf anterior. Amb tot, la data d’expedició de les factures no pot depassar el termini o, si s’escau, la data límit per presentar la documentació justificativa assenyalats en el punt catorzè de la convocatòria.
Tretzè. Documentació necessària per a justificar el compliment de la finalitat de la subvenció.
D’acord amb l’article 38 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM, la modalitat de justificació d’aquesta convocatòria és la prevista en l’apartat a), és a dir, amb el compte justificatiu de la despesa feta amb aportació de justificants de despesa.
El fet que l’entitat beneficiària no sigui deutora per una resolució de reintegrament s’acreditarà mitjançant una declaració responsable d’aquesta (annex 8).
El compte justificatiu de la despesa es durà a terme, segons el regulat en l’article 39 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM, amb les següents especificitats:
Aquesta justificació està integrada per la documentació següent:
A) MEMÒRIA TÈCNICA:
És la documentació amb la qual l’entitat beneficiària demostra que ha fet el projecte cultural subvencionat, tal com el va presentar inicialment o amb la introducció dels canvis que ha comunicat al departament i s’han autoritzats. La memòria tècnica està integrada per la documentació següent:
-Memòria explicativa de l'activitat realitzada:§ comentari i avaluació dels resultats obtinguts i de tots aquells aspectes que siguin rellevants, amb indicació de la data de finalització de l’activitat. Si no s’ha executat la totalitat del projecte per causes alienes o de força major, la memòria n’ha d’exposar les causes i ha d’explicar la resta del projecte realitzat (annex 6A). En el cas d’edicions de llibres, fonogrames i audiovisuals, la presentació d’un exemplar substitueix a la memòria explicativa, si no s’ha presentat amb la sol•licitud.
-La publicitat original escrita i gràfica§ relativa a l’activitat subvencionada, en què hi ha de constar el patrocini del Departament de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de Mallorca o, simplement del Consell de Mallorca, mitjançant el logotip de la institució, sempre que la concessió de la subvenció hagi estat anterior a la realització de l’activitat.
-Qualsevol altra§ documentació que li sigui requerida als efectes de comprovar la realització del projecte cultural subvencionat.
B) MEMÒRIA ECONÒMICA:
És la documentació que dóna compte de les despeses d’execució del projecte realitzat i de les distintes fonts per finançar-lo. Aquesta memòria consta dels documents que es regulen en l’article 39.2 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM, tenint en compte a més a més:
1.- Annex 5: declaració responsable de la realització del projecte cultural subvencionat i del seu pressupost d’execució, a la qual s'ha d’adjuntar la relació detallada i equilibrada dels ingressos que l’han finançat i de les despeses que corresponen sense cap dubte al projecte cultural subvencionat en els termes que regula l’article 39, 2 a) de l’Ordenança General de Subvencions del CIM.
2.- Relació de les despeses i dels ingressos del projecte cultural subvencionat (annexes 7-A i 7-B)
La relació de despeses, que s'ha d'estructurar d'acord amb les despeses del pressupost presentat, ha d'indicar les següents dades de les factures o documents acreditatius: número d’ordre, número de factura, data d'emissió de la factura, proveïdor, NIF, concepte de la factura, import total imputat de la factura i la data de pagament. (annex 7-A)
La relació d'ingressos ha d'assenyalar les ajudes, les subvencions, els ingressos o els fons propis que han finançat el projecte subvencionat, indicant-ne l'import i la procedència (annex 7-B). (Si no hi ha hagut altres ingressos per finançar el projecte tret de la subvenció, s’ha d’adjuntar una declaració responsable sobre aquesta circumstància).
Aquesta informació també caldrà enviar-la, degudament identificada, a la Unitat Jurídica Administrativa per correu electrònic a la següent adreça: sjacultura@conselldemallorca.net
3.- Una declaració responsable de l’entitat beneficiària sobre el fet que la despesa justificada no te un valor superior al de mercat (art. 39, 2 f) de l’Ordenança General de Subvencions) (annex 5).
4.- Una declaració responsable de l’entitat beneficiària sobre el fet de si recupera i/o compensa l’IVA (art. 39, 2 g) de l’Ordenança General de Subvencions del CIM) (annex 1)
5.- Còpia compulsada, pel secretari/secretària o secretari/secretària-interventor/a de l’entitat beneficiària, de les factures o d’altres documents amb valor probatori equivalent amb validesa, en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, justificatius de la despesa subvencionable del pressupost executat, que han d’estar expedides a nom de l’entitat beneficiària i, a més, han de tenir tots els requisits que exigeix el Reial decret 1619/2012, de 30 de novembre, pel que s’aprova el reglament que regula les obligacions de facturació. Així, es poden citar, entre d’altres, com a exemple i sempre que siguin escaients:
- Dades fiscals identificatives de proveïdor i del destinatari
- Data i número de factura
- Concepte de la despesa
-Retenció fiscal i/o IVA (si correspon)
-El preu unitari sense l’impost de les operacions descrites en el concepte de la factura.
Quan l’operació documentada en la factura estigui exempta o no subjecta a l’impost o quan el subjecte passiu de l’impost sigui el destinatari de l’operació facturada, s’hi ha de fer constar. O s’hi ha d’incloure una referència a les disposicions corresponents de la Directiva 2006/112/CE, de 28 de novembre, o als preceptes corresponents de la Llei de l’impost.
Així mateix, en relació a les factures o altres documents justificatius de la despesa subvencionable, l'entitat beneficiària ha de presentar declaració responsable en el sentit que aquestes o aquests no s'han presentat i no es presentaran a l'efecte d'altres ajuts o subvencions (annex 7-C).
6.- Qualsevol altra documentació que es derivi d’aquesta convocatòria o li sigui requerida als efectes de comprovar la justificació econòmica del projecte cultural.
Catorzè. Forma, terminis, lloc i condicions per al pagament i per a la justificació.
Les factures o els justificants del pressupost subvencionable executat s’han de presentar seguint els requisits regulats en l’article 48 de l’Ordenança General de Subvencions i de forma ordenada, és a dir, s’han d’agrupar amb el mateix ordre establert en la relació de despeses que ha de presentar amb l’annex 7- A.
Així mateix, en concordança amb l'art. 48.1 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca, es pot acreditar el pagament de les factures objecte de justificació mitjançant certificació de les obligacions reconegudes, emesa pel secretari/secretària-interventor/a, detallant cada factura, el seu número, l'import, agrupades amb el mateix ordre establert en la relació de despeses assenyalada en el paràgraf anterior.
En el cas que s'imputin despeses de la seguretat social de les nòmines, s'ha d'adjuntar els seus corresponents TCs, amb el pagament i el resum comptable de nòmines.
Termini de presentació:. Si la resolució de la concessió de la convocatòria es dictés i publiqués després de finalitzar la temporalització establerta en el punt tercer de la convocatòria, el beneficiari ha de presentar la documentació justificativa en el termini de 10 dies hàbils comptadors des del dia següent al de la publicació de la concessió de les subvencions.
Si la resolució de la concessió de la convocatòria es dictés i publiqués abans de finalitzar la temporalització establerta en el punt tercer de la convocatòria, el beneficiari ha de presentar la documentació justificativa en el termini de 10 dies hàbils comptadors des del dia següent al de la finalització de l’esmentat termini (31 d’octubre de 2017).
Lloc de presentació: Cal presentar-la en qualsevol terminal del registre general del Consell (Centre Cultural de la Misericòrdia: plaça de l’Hospital, 4; seu del Consell: Palau Reial, 1; Llar de la Joventut: General Riera, 111 i Llar de la Infància: General Riera, 113 -Palma-). Així mateix, també es poden presentar en els llocs establerts en l'apartat 4 de l'article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Si la documentació s’envia per correu, s’ha de presentar a Correus amb el sobre obert perquè la segellin o, en tot cas, perquè segellin el sobre en què s'inclogui, a fi d’acreditar que s’ha enviat dins el termini fixat en la convocatòria.
Quinzè. Publicació de la convocatòria.
El Consell de Mallorca, en compliment del previst en l'article 19.1 q) i 19.2 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM, trametrà a la base de dades nacional de subvencions informació sobre aquesta convocatòria, i sobre les resolucions de concessió que es derivin, i es publicaran en el BOIB per conducte de la base de dades esmentada, a més d’exposar-se en el tauler d’anuncis del Centre Cultural de la Misericòrdia i penjar-se en la pàgina web del Consell de Mallorca (www.conselldemallorca.net).
Setzè. Revocació de la subvenció
Serà d’aplicació el previst en l’article 56 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM, amb les particularitats següents:
1. Si l’entitat beneficiària incompleix les obligacions contemplades en la convocatòria, o incorre en alguna de les causes de l’article 56 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM, o altera aspectes rellevants del projecte que s’hagin pogut tenir en compte per concedir l’ajuda, els òrgans competents del Consell l’han de revocar. En conseqüència, l’entitat beneficiària perdrà el dret a cobrar-la o, si ja l’ha cobrada, l’haurà de reintegrar, d’acord amb el que estableix l’article 57 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM.
3. Si l’entitat beneficiària ha complert de forma significativa amb les seves obligacions, si de la documentació justificativa presentada es dedueix que ha tingut voluntat de compliment i que s’han assolit les finalitats de la subvenció, se n’ha de fer una revocació parcial. En conseqüència, l’entitat beneficiària perdrà el dret a cobrar parcialment la subvenció, d’acord amb els criteris següents:
Per a les línies I i III
A) En el cas que s'hagi realitat o justificat parcialment el projecte cultural, que ha de suposar, com a mínim, haver realitzat el 50% de les activitats previstes i haver assolit els objectius de la subvenció, quan l'import de la concessió es determini per import cert, no s'ha d'aplicar l'ajustament a la baixa de l'import de la subvenció per raó del grau d'execució de l'activitat subvencionada, sempre que això no impliqui superar el cost total de l'activitat, projecte o programa seleccionat, un cop deduïts els ingressos aliens o les subvencions que l'han finançat, si n'hi ha.
Per a la línia II
A) En el cas que s’hagi realitzat parcialment el projecte cultural, que ha de suposar, com a mínim, haver realitzat el 50% de les activitats previstes i haver assolit els objectius de la subvenció, aquesta s'ha de reduir proporcionalment al pressupost executat subvencionable.
B) En el cas que s’hagi realitzat totalment el projecte cultural, però el pressupost inicial subvencionable no estigui ben justificat 1) perquè la documentació justificativa tingui deficiències o sigui inadequada per no ajustar-se als requisits de la convocatòria, o 2) perquè sigui insuficient per no haver-se acomplert del tot, la revocació parcial de la subvenció inicial s’ha de fer de la manera següent.
b1) Si la subvenció concedida representa el 50 % del pressupost inicial subvencionable, la subvenció s’ha de reduir proporcionalment al pressupost executat subvencionable.
b2) Si la subvenció concedida és inferior al 50 % del pressupost inicial subvencionable, aquesta no experimentarà canvis sempre que no representi més del 50 % del pressupost executat subvencionable. Si, contràriament, aquesta representa més del 50 % , la subvenció s’haurà de reduir fins al 50 % del pressupost executat subvencionable.
b3) En el cas que hi hagi un beneficiari la subvenció del qual fos el romanent de la convocatòria, la subvenció no experimenta canvis, sempre que aquesta no representi més del 50 % del pressupost executat subvencionable.
4. Si l’import total de la subvenció més la resta d’altres ajuts, ingressos o fons propis que han finançat la realització del projecte cultural, en supera el pressupost total executat, l’import de la revocació parcial de la subvenció ha de ser la quantitat que l’excedeix.
Dissetè. Ineficàcia sobrevinguda de la convocatòria.
Si per circumstàncies sobrevingudes d’interès públic i general, el Consell de Mallorca no pot dur endavant la tramitació d’aquesta convocatòria, l’òrgan, que la va aprovar, l’ha de deixar sense efectes previ informe justificatiu de la Secretaria Tècnica del centre gestor.
Divuitè. Recursos.
Contra l'acord que aprova aquesta convocatòria, així com, contra els acords de concessió que se'n derivin, que no posen fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d’alçada en el termini d’un mes, comptador a partir de l’endemà de rebre aquesta notificació o publicació. El recurs es pot interposar formalment davant el Consell Executiu o davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Mallorca, que és l’òrgan competent per resoldre’l.
Contra la desestimació expressa d’aquest recurs d’alçada, hi podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d’alçada.
Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d’alçada i no n’heu rebut la notificació de resolució expressa, s’entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.
No obstant l’anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
ANNEX 1
SOL•LICITUD DE LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS AL FONS D'ACTIVITATS CULTURALS D'ENTITATS D'ADMINISTRACIÓ LOCAL O DELS ORGANISMES PÚBLICS QUE EN DEPENEN
DADES DE L'ENTITAT SOL•LICITANT
Entitat:
NIF:
Domicili (als efectes de notificacions)
Carrer o plaça:
Localitat:
CP:
Telèfon de la persona de contacte: Fax:
Correu electrònic del contacte:
DADES DEL REPRESENTANT LEGAL/PERSONA AUTORITZADA
Nom i llinatges:
NIF/NIE:
Telèfon:
e-mail:
Represent l'entitat sol•licitant en qualitat de:
LÍNIES DE SUBVENCIÓ PER A LES QUALS ES DEMANA LA PARTICIPACIÓ
Marqueu amb una "X" les caselles corresponents.
( ) Línia I. Projectes culturals (màxim 1 projecte)q
( ) Línia II. Fires, mostres, certàmens i festivals d’arts escèniques. (màxim 1 projecte)q
( ) Línia III. Edició de llibres, fonogrames o audiovisuals (màxim 1 projecte)q
DADES DELS PROJECTES CULTURALS
Línia:
Títol:
Descripció breu del projecte:
Import total del pressupost amb IVA:( )
Import total del pressupost sense IVA:( )
QUANTITAT QUE SOL•LICIT: ________________________ €
Línia:
Títol:
Descripció breu del projecte:
Import total del pressupost amb IVA:( )
Import total del pressupost sense IVA:( )
QUANTITAT QUE SOL•LICIT: ________________________ €
Línia:
Títol:
Descripció breu del projecte:
Import total del pressupost amb IVA: ( )
Import total del pressupost sense IVA: ( )
QUANTITAT QUE SOL•LICIT: ________________________ €
* Nota: Als efectes establerts al punt setzè, on es regula la revocació parcial, és a dir, en cas d’execució parcial del projecte, sempre que estigui integrat per vàries activitats o per una sola susceptible de dividir-se en unitats d’execució, heu d’indicar, en un full adjunt a la sol•licitud, la distribució de la subvenció entre les distintes parts del projecte.
DECLARACIONS
_____________________________________________-____________________, amb NIF, ______________, amb domicili a _______________________________________________ i amb número de telèfon ____________________, en representació de l'entitat sol•licitant,
DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT
1) Que accept les normes d’aquesta convocatòria.
2) Que n'adjunt la documentació exigida.
3) Que en relació amb l’IVA suportat en la despesa subvencionable de l’execució del projecte, d’acord amb l’article 39, 1, 2 g) de l’Ordenança General de Subvencions del CIM:
No recuperarà ni compensarà l’IVA suportat de la despesa subvencionable ( )
Si recuperarà i/o compensarà l’IVA suportat de la despesa subvencionable ( )
4) En compliment de l’article 11 de la Llei 11/2016 de 28 de juliol (BOE de dia 22 d’agost de 2016) d’igualtat de dones i homes:
Si ( ) No ( )
He estat sancionat/da o condemnat/da, en els darrers tres anys, per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o per sentència judicial ferma.
5) AUTORITZACIÓ PER SOL•LICITAR CERTIFICATS TELEMÀTICS DE L’AGÈNCIA ESTATAL DE L'ADMINISTRACIÓ TRIBUTÀRIA I DE LA SEGURETAT SOCIAL
Autoritz el Consell Insular de Mallorca a sol•licitar i obtenir, davant de l’Agència Tributària de l’Administració de l’Estat i la Tresoreria General de la Seguretat Social, la informació rellevant necessària per comprovar que estic al corrent de les meves obligacions tributàries per a qualsevol tràmit necessari relatiu a aquesta convocatòria, tot d’acord amb l’article 10, 2 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM, que permet, prèvia autorització de la persona interessada, cedir les dades tributàries que necessitin les administracions públiques per desenvolupar les seves funcions (art. 11. de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal; art. 10 del Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament que la desplega, i art. 13.2 b) del Reial decret 209/2003, de 21 de febrer, pel qual es regulen els registres i les notificacions telemàtiques), així com utilitzar mitjans telemàtics per substituir l’aportació de certificats per part dels ciutadans.
NO ( ) SI ( )
Nota: Aquesta autorització que atorga la persona sotasignant es pot revocar en qualsevol moment, mitjançant escrit adreçat al Departament de Cultura, Patrimoni i Esports (Servei Jurídic Administratiu) i subscrit per aquesta (persona física), pel representant legal de la persona (jurídica) sol•licitant de l’ajuda o per persona autoritzada.
6) D'acord amb el que disposa l'art. 10 de l'Ordenança General de Subvencions del CIM, l'entitat a qui represent i amb relació a les obligacions tributàries davant l'Agència Tributària de l'Administració de l'Estat i amb la Seguretat Social:
No es troba al corrent.( ) Es troba al corrent. ( )
(Emplenar en el cas de triar l’opció de no autoritzar al Consell de Mallorca per obtenir la informació directament)
______________________________, ______ d __________________________ de 2017
(signatura)
DEPARTAMENT DE CULTURA, PATRIMONI I ESPORTS DEL CONSELL DE MALLORCA
CLÀUSULA INFORMATIVA SOBRE LES DADES DE CARÀCTER PERSONAL
En compliment del que estableix la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que:
1. Les dades que contingui la sol•licitud d’admissió, la documentació que s’hi adjunti o la documentació que es generi a partir d’aquesta convocatòria, s’incorporen en un fitxer de dades personals, inscrit en l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, del qual és responsable el Consell de Mallorca. Aquest fitxer serveix, per una banda, per concedir les subvencions previstes en aquesta convocatòria per tal d’assolir els objectius i les finalitats recollits en la base tercera i, per altra banda, si n’és el cas, per dur a terme la tramitació dels expedients sancionadors per haver-se comès les infraccions recollides en la normativa de subvencions.
2. Cessions de les dades previstes: a les publicacions previstes en la convocatòria (BOIB, tauler d’anuncis del Centre Cultural la Misericòrdia, pàgina web del Consell de Mallorca, www.conselldemallorca.net), segons el que preveu l’article 14 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM i l’article 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; a les persones interessades en els termes prevists en l’esmentada llei; i a la Intervenció General de l’Estat en els termes prevists en l’article 20 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, bàsica de subvencions.
3. L’òrgan administratiu davant del qual podeu exercitar, si escau, els drets d’accés, rectificació, cancel•lació, oposició i els altres que reconegui la llei orgànica esmentada és la Secretaria Tècnica del Departament de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de Mallorca (Centre Cultural la Misericòrdia, plaça de l’Hospital 4. 07012. Palma).
ANNEX 2
DECLARACIÓ RESPONSABLE:
A) DE NO HAVER DEMANAT CAP ALTRE SUPORT, AJUT O SUBVENCIÓ PER AL/S PROJECTES I/O ACTIVITATS CULTURALS OBJECTE DEL A SOL•LICITUD I, SI ÉS EL CAS, LA RELACIÓ DELS SUPORTS, DE LES SUBVENCIONS I DELS AJUTS SOL•LICITATS O CONCEDITS, AMB INDICACIÓ DELS IMPORTS I DE LES ENTITATS SUBVENCIONADORES
B) DELS INGRESSOS PREVISTOS PER L’EXECUCIÓ DEL/S PROJECTES I/O ACTIVITATS CULTURALS (VENDES, ENTRADES, ETC.) O DE L’OBTENCIÓ D’ALTRES RECURSOS PER AL SEU FINANÇAMENT
C) DE NO INCÓRRER EN CAP DE LES PROHIBICIONS ESTABLERTES EN L’ARTICLE 8 DE L’ORDENANÇA GENERAL DE SUBVENCIONS DEL CIM
DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
Entitat: NIF:
Domicili Carrer o plaça: Núm: Pis:
Localitat: Codi postal:
Telèfon del persona de contacte:
Correu electrònic: Fax:
DADES DEL REPRESENTANT LEGAL O PERSONA AUTORITZADA
Entitat: NIF:
Domicili Carrer o plaça: Núm: Pis:
Localita t: Codi postal:
Telèfon del persona de contacte: Fax:
Represent l’entitat sol•licitant en qualitat de:
DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT
A) Pel que fa al projecte cultural, objecte de la sol•licitud:
Que l’entitat no ha demanat cap altre suport, ajut o subvenció.( )
Que l'entitat ha demanat per al projecte següent els suports, els ajuts o les subvencions que es detallen a continuació ( )
Projecte de la sol·licitud: _________________________________________________
Entitat subvencionadora: _________________________________________________
Quantia de l’ajut o subvenció: _____________________________________________
Marqueu amb una “X” la casella corresponent
( ) No resolta
( ) Denegada
( ) Concedida i no rebuda
( ) Rebuda
Projecte de la sol•licitud: _________________________________________________
Entitat subvencionadora: _________________________________________________
Quantia de l’ajut o subvenció: _____________________________________________
Marqueu amb una “X” la casella corresponent
( ) No resolta
( ) Denegada
( ) Concedida i no rebuda
( ) Rebuda
Projecte de la sol•licitud: _________________________________________________
Entitat subvencionadora: _________________________________________________
Quantia de l’ajut o subvenció: _____________________________________________
Marqueu amb una “X” la casella corresponent
( ) No resolta
( ) Denegada
( ) Concedida i no rebuda
( ) Rebuda
B) Que:
( ) No es preveuen ingressos derivats de l’execució del projecte (vendes, entrades, etc.) o l’obtenció d’altres recursos.
( ) Els ingressos que es preveuen obtenir de l’execució del projecte o d’altres recursos per finançar el projecte cultural són els següents:
Títol del projecte
Tipus d’ingressos Import
........................................................................ ...................................
........................................................................ ...................................
........................................................................ ...................................
C) Declar sota la meva responsabilitat, perquè l’òrgan concedent de la subvenció en tingui coneixement, que:
L’entitat no incorre en cap de les prohibicions establertes en l’article 8 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM..( )
__________________________________, _____ de ________________________de 2017
El representant legal o persona autoritzada N’he pres nota
de l’entitat sol·licitant El secretari tècnic del Departament de Cultura,Patrimoni i Esports
(signatura) (signatura)
_____________________________ _________________________
(nom i cognoms) Jaume Colom Adrover
ANNEX 3
(Aquest annex s’ha d'emplenar per a cada projecte cultural pel qual es sol·licita l'ajuda)
PRESSUPOST DEL PROJECTE CULTURAL
Títol del projecte cultural: ....................................................................
DESPESES
(Aquí s’han de recollir els tipus de despesa que són necessàries per fer el projecte cultural)
TIPUS DE DESPESA ESPECIFICAR
( ) IMPORT AMB IVA
( ) IMPORT SENSE IVA
1. €
2. €
3. €
4. €
5. €
6. €
7. €
8. €
9. €
10.
IMPORT TOTAL €
INGRESSOS
(S’han d’indicar els altres ajuts, subvencions, recursos o fons propis amb què finança la realització del projecte)
TIPUS D’INGRÉS I, SI ESCAU, ENTITAT CONCEDENT IMPORT
1. Subvenció sol·licitada al Consell de Mallorca €
2. €
3. €
4. €
5. €
6. €
IMPORT TOTAL €
........................................................, ........... d......................................................... de 2017
El representant legal o persona autoritzada de l’entitat sol•licitant
(signatura)
___________________________________________
(Nom i cognoms)
ANNEX 4
SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS
DADES DEL PERCEPTOR
NIF DEL PERCEPTOR
LLINATGES I NOM / RAÓ SOCIAL
ADREÇA
LOCALITAT C. POSTAL PROVÍNCIA
TELÈFON FAX
DADES BANCÀRIES
ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL BIC
IBAN BANC OFICINA COMPTE NÚM
Sota la meva responsabilitat, declar que aquestes dades corresponen al compte corrent o la llibreta oberta a nom meu.
CERTIFICAT DE CONFORMITAT ________________, ___d _____________ 2017
DE L’ENTITAT BANCÀRIA
(Aquestes dades coincideixen amb les
que consten en aquesta oficina)
El director / el delegat, El perceptor,
Signatura: ________________ Signatura
(segell de l’entitat bancària)
D’acord amb el que disposa la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (BOE núm. 298, de 14 de desembre), les dades facilitades en aquest document s’incorporen en fitxers propietat del consell de Mallorca. L’òrgan administratiu davant el qual es poden exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel•lació i d’altres que reconegui la Llei esmentada, és la Secretaria Tècnica del Departament de Modernització i Funció Pública de la Corporació.
ANNEX 5
(Aquest annex només s’ha d’emplenar si s’ha de justificar la subvenció que s’hagi concedit en aquesta convocatòria)
DECLARACIÓ RESPONSABLE SOBRE LA REALITZACIÓ DEL PROJECTE O ACTIVITAT CULTURAL SUBVENCIONAT I DEL SEU PRESSUPOST
__________________________________________, com a representant legal de l'entitat _________________________________________________, amb NIF ._________________, en relació amb la subvenció concedida pel Departament de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de Mallorca per dur a terme el projecte o activitat cultural ___________________________________________________________________________________,
Declar sota la meva responsabilitat,
1.- Que l’esmentat projecte/activitat s’ha realitzat.
2.- Que la relació detallada i equilibrada de despeses i d’ingressos que integren el pressupost executat del projecte/activitat assenyalat/da ha estat la que s’hi adjunta.
* Notes:
a) La relació de despeses, que s’ha d’estructurar d’acord amb les partides del pressupost presentat, ha d’indicar les següents dades de les factures o documentes acreditatius: número d’ordre, número de factura, data d’emissió de la factura, proveïdor, NIF, concepte de la factura, import total imputat de la factura i la data de pagament.
b) La relació d’ingressos ha de d’assenyalar les ajudes, les subvencions, els ingressos o els fons propis que han finançat el projecte subvencionat, indicant-ne l’import i la procedència.
c) Aquesta relació de despeses i ingressos ha d’anar signada pel beneficiari.
d) Aquesta informació i en relació a les modalitats I, II i III també caldrà enviar-la a la Unitat Jurídica Administrativa, degudament identificada, per correu electrònic a la següent adreça: sjacultura@conselldemallorca.net
3. Que l’import total de les despeses relacionades, és a dir, ______________ €, corresponen sense cap dubte al pressupost del projecte o activitat cultural subvencionat, i que no tenen un valor superior al de mercat.
4. Que el beneficiari/entitat beneficiària en relació a l’IVA suportat en la despesa subvencionable de l’execució del projecte i, d’acord amb l’article 39.1, 2 g) de l’Ordenança General de Subvencions del CIM:
( ) No recupera ni compensa l’IVA suportat de la despesa subvencionable.q
( ) Si recupera o compensa l’IVA suportat de la despesa subvencionable.q
5. Que la subvenció atorgada pel Consell de Mallorca s’ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir i que no supera –amb les subvencions i altres ingressos concurrents- el pressupost d’execució del projecte/s cultural/s subvencionat/s.
6. Que s’adjunten la totalitat de les còpies acarades de les factures o d’altres documents justificatius del pressupost d’execució del projecte o activitat cultural subvencionat.
I, perquè consti, sign aquesta declaració a ___________________________________, el _________, d ____________________________________ de 2017
(Signatura)
ANNEX 6
(Aquest annex només s’ha d’emplenar si s’ha de justificar la subvenció que s’hagi concedit en aquesta convocatòria. Una memòria per a cada projecte cultural subvencionat)
MEMÒRIA TÈCNICA DEL PROJECTE
(PROJECTES DE LES LÍNIES I, II i III)
______________________________________________, com a representant legal de l’entitat __________________________________________________, amb NIF. _______________, en relació amb la subvenció concedida pel Departament de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de Mallorca per dur a terme el projecte ____________________________________,
Declar sota la meva responsabilitat als efectes del a base divuitena:
1. que el projecte cultural s’ha realitzat:
( ) Íntegramentq
( ) Parcialment, complint els requisits exigits en la base setzena de la convocatòria.
2- Que l’avaluació dels resultants obtinguts per l’execució del projecte cultural esmentat són els següents:
Grau de consecució dels objectius plantejats:
Explicació detallada de l’activitat:
Grau de compliment del pla de treball de l’activitat
Avaluació del projecte
Valoració dels recursos emprats
Assistents a l’activitat del projecte, així com participants o col•laboradors en el projecte:
Valoració de la difusió realitzada de l’activitat (abast territorial, mitjans de comunicació, suports utilitzats, etc):
Utilització i ús del català en la presentació i en la difusió del projecte:
Explicació relativa a l’organització d’activitats relacionades amb el projecte (acte de presentació, conferències, exposicions...), si s’escau:
Explicació relativa a la trajectòria, continuïtat i consolidació del projecte executat, si s’escau:
Valoració de la innovació, originalitat i creativitat del projecte:
Comparativa entre la despesa pressupostada i la realitzada:
Data d’acabament d’execució del projecte (d’acord amb la base tercera):
(Si l’espai establert per a qualque apartat no fos suficient es pot presentar la informació en qüestió a través d’un full apart i presentar-lo com a full adjunt d’aquest document)
____________________________, ______ d ______________________ de 2017
El representant legal de l’entitat beneficiària
(signatura)
________________________________
(Nom i cognoms)
ANNEX 7-A
RELACIÓ DE DESPESES D’EXECUCIÓ DEL PROJECTE CULTURAL SUBVENCIONAT
N.
ORDRE N.
FACTURA DATA
EMISIÓ PROEVÏDOR NIF CONCEPTE TOTAL IMPUTAT DATA
PAGAMENT
TOTAL DESPESES
D’EXECUCIÓ €
Data:
Signatura:
ANNEX 7-B
RELACIÓ D’INGRESSOS DEL PROJECTE CULTURAL SUBVENCIONAT AJUDES, SUBVENCIONS O ALTRES INGRESSOS ECONÒMICS
PROCEDÈNCIA IMPORT
CONSELL DE MALLORCA
FONS PROPIS
ALTRES..
TOTAL INGRESSOS
*** El total d’ingressos ha de ser igual al total de despeses.
*** En el cas que el projecte s’hagi finançat només amb l’ajuda del Consell de Mallorca i el fons de l’entitat, aquesta haurà de presentar una declaració responsable en què es faci constar aquest fet.
Data:
Signatura:
ANNEX 7-C
(Aquest annex només s’ha d’emplenar i presentar si s’ha de justificar la subvenció que s’hagi concedit en aquesta convocatòria)
DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO HAVER PRESENTAT I DE QUE NO ES PRESENTARAN LES FACTURES O ALTRES DOCUMENTS PROBATORIS DE LA JUSTIFICACIÓ DE LA DESPESA SUBVENCIONABLE A L'EFECTE D'ALTRES AJUTS O SUBVENCIONS
_________________________________________________________, titular del NIF/NIE ____________________, com a representant legal de l’entitat _____________________________________________________________________, declar, que l’entitat _________________________________________________, amb el NIF. _____________________, que les factures o altres documents probatoris de la justificació de la despesa subvencionable, no s'han presentat, ni es presentaran a l'efecte d'altres ajuts o subvencions.
Ho declar davant la Secretaria tècnica del Departament de Cultura, Patrimoni i Esports, a l'efecte pertinent.
__________________________________, _____ d___________________________de 2017
El representant legal o persona autoritzada N’he pres nota,
de l’entitat beneficiària El secretari tècnic del Departament de Cultura, Patrimoni i Esports
(signatura) (signatura)
(nom i cognoms) Jaume Colom Adrover
ANNEX 8
(Aquest annex només s’ha d’emplenar i presentar si s’ha de justificar la subvenció que s’hagi concedit en aquesta convocatòria)
DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO SER DEUTOR PER UNA RESOLUCIÓ DE REINTEGRAMENT DE SUBVENCIONS
_________________________________________________________, titular del NIF/NIE ____________________, com a representant legal de l’entitat _____________________________________________________________________, declar, d’acord amb l’article 25 del Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol (BOE núm. 176, de 25 de juliol de 2006), pel qual s’aprova el reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que l’entitat _________________________________________________, amb el NIF. _____________________, no és deutora per una resolució de reintegrament de subvencions.
Ho declar davant la Secretaria tècnica del Departament de Cultura, Patrimoni i Esports, als efectes de l’article 34.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18 de novembre de 2003).
__________________________________, _____ d___________________________de 2017
El representant legal o persona autoritzada N’he pres nota,
de l’entitat beneficiària El secretari tècnic, del Departament de Cultura, Patrimoni i Esports
(signatura) (signatura)
_______________________________ __________________________
(nom i cognoms) Jaume Colom Adrover
GUIA DE DOCUMENTACIÓ PER ADJUNTAR AMB LA SOL•LICITUD
ANNEX 1
Model de sol·licitud
( ) Autorització per sol•licitar certificats telemàtics de l’AEAT i de la Seguretat Social o declaració responsable d’estar al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries amb l’Agència Estatal de l’Administració Tributària i amb la Seguretat Social.
( ) Declaració responsable expressa sobre si l’impost indirecte IVA es recuperarà i/o compensarà, o no.
( ) Declaració responsable de que l’entitat beneficiària no ha estat sancionada o condemnada, en els darrers tres anys, per resolució administrativa ferma o sentència judicial ferma, per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere.
ANNEX 2
( ) Declaració responsable de noq haver demanat cap altre suport, ajut o subvenció per al/s projecte/s i/o activitats culturals objecte del a sol·licitud i, si és el cas, la relació dels suports, de les subvencions dels ajuts sol·licitats o concedits, amb indicació dels imports i de les entitats subvencionadores.
( ) Declaració responsable dels ingressosq previstos per l’execució del projecte/s i/o activitats culturals (vendes, entrades, etc) o de l’obtenció d’altres recursos per el seu finançament.
( ) Declaració responsable de no incórrer en cap de lesq prohibicions establertes en l’article 8 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM
ANNEX 3
Pressupost equilibrat i signat sota la responsabilitat del representant legal de l’entitat sol·licitant, que inclogui el total de les despeses que ha de suposar la realització del projecte/s i els ingressos amb què s’ha de finançar.
ANNEX 4
( ) Certificat bancari normalitzat, acreditatiu del compte corrent o la llibreta en la què s’ha d’ingressar l’import de la subvenció.
A més a més, cal adjuntar:
( ) Fotocòpia del NIF de l’entitat sol·licitant i del NIF o NIE del representant legal de l’entitat i, si s’escau, de la persona autoritzada per signar la sol·licitud.
( ) Documentació acreditativa de laq vigència del càrrec del representant legal en virtut de la qual actua el signant de la sol·licitud i, si escau, acreditació de l’autorització corresponent i suficient, en el cas de què la signi una persona distinta.
( ) Projecte/s cultural/s objecte de la sol·licitud,q signat sota la responsabilitat del representant legal de l’entitat sol·licitant, en què s’han de reflectir i desenvolupar, a més, els aspectes que conformen els criteris d’avaluació del punt desè.