Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE DESENVOLUPAMENT LOCAL
Núm. 4127
Aprovació inicial d’un pla especial 2017 per a despeses corrents per als ajuntaments de menys de 10.000 habitants
Codi: BDNS 343427. http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index
APROVACIÓ INICIAL D’UN PLA ESPECIAL 2017 PER A DESPESES CORRENTS PER ALS AJUNTAMENTS DE MENYS DE 10.000 HABITANTS.
El Ple del Consell de Mallorca, en sessió que ha tingut lloc el dia 19 d’abril de 2017, ha adoptat el següent acord:
“1.- Aprovar inicialment la creació d’un Pla Especial per a l’any 2017 per ajudar a sufragar les despeses corrents dels ajuntaments de menys de 10.000 habitants derivades de la conservació i el manteniment d’obres i serveis mínims obligatoris inclosos a l’article 26 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, i també consums d'electricitat, telèfon, aigua potable..., així com les despeses derivades de la recollida i el control d'animals.
2.- Aprovar inicialment el règim de concertació del Pla Especial per a 2017 que s’adjunta a aquest acord com Annex I i disposar per a aquest règim la normativa específica aplicable pel que fa referència a l’atorgament i execució de les ajudes que es derivin d’aquest Pla Especial.
3.- Aprovar inicialment la proposta de distribució de les ajudes següent d’acord amb l’aplicació de les ratios establertes a l’article 4 de les normes del règim de concertació:
AJUNTAMENTS |
CIF |
POBLACIÓ |
AJUDA SEGONS POBLACIÓ |
---|---|---|---|
Alaró |
P-0700100-A |
5.282 |
20.864,88 |
Algaida |
P-0700400-E |
5.394 |
20.864,88 |
Ariany |
P-0706600-D |
859 |
52.364,86 |
Artà |
P-0700600-J |
7.448 |
20.864,88 |
Banyalbufar |
P-0700700-H |
522 |
52.364,86 |
Binissalem |
P-0700800-F |
7.966 |
20.864,88 |
Búger |
P-0700900-D |
1.050 |
52.364,86 |
Bunyola |
P-0701000-B |
4.600 |
30.364,86 |
Campanet |
P-0701200-H |
2.507 |
52.364,86 |
Consell |
P-0701600-I |
3.869 |
30.364,86 |
Costitx |
P-0701700-G |
1.246 |
52.364,86 |
Deià |
P-0701800-E |
642 |
52.364,86 |
Escorca |
P-0701900-C |
230 |
52.364,86 |
Esporles |
P-0702000-A |
4.959 |
30.364,86 |
Estellencs |
P-0702100-I |
323 |
52.364,86 |
Fornalutx |
P-0702500-J |
687 |
52.364,86 |
Lloret de Vistalegre |
P-0702800-D |
1.257 |
52.364,86 |
Lloseta |
P-0702900-B |
5.710 |
20.864,88 |
Llubí |
P-0703000-J |
2.157 |
52.364,86 |
Mancor de la Vall |
P-0703400-B |
1.383 |
52.364,86 |
Maria de la Salut |
P-0703500-I |
2.073 |
52.364,86 |
Montuïri |
P-0703800-C |
2.884 |
52.364,86 |
Muro |
P-0703900-A |
6.729 |
20.864,88 |
Palmanyola |
P-0700002-I |
2.069 |
52.364,86 |
Petra |
P-0704100-G |
2.774 |
52.364,86 |
Porreres |
P-0704300-C |
5.197 |
20.864,88 |
Puigpunyent |
P-0704500-H |
2.021 |
52.364,86 |
Salines (Ses) |
P-0705900-I |
4.895 |
30.364,86 |
Sant Joan |
P-0704900-J |
2.042 |
52.364,86 |
Sant Llorenç des Cardassar |
P-0705100-F |
8.138 |
20.864,88 |
Santa Eugènia |
P-0705300-B |
1.636 |
52.364,86 |
Santa Maria del Camí |
P-0705600-E |
6.832 |
20.864,88 |
Selva |
P-0705800-A |
3.864 |
30.364,86 |
Sencelles |
P-0704700-D |
3.096 |
30.364,86 |
Sineu |
P-0706000-G |
3.629 |
30.364,86 |
Valldemossa |
P-0706300-A |
2.003 |
52.364,86 |
Vilafranca de Bonany |
P-0706500-F |
2.941 |
52.364,86 |
|
TOTAL |
120.914 |
1.500.000,00 |
4.- Autoritzar una despesa per import d’un milió cinc-cents mil euros (1.500.000 €) i disposar una despesa per import d’un milió cinc-cents mil euros (1.500.000 euros) amb càrrec a la partida pressupostària 65.94310.46200 (referència: 22017000366), d’acord amb la distribució establerta al punt anterior.
5.- Amb càrrec a aquesta ajuda es poden presentar, independentment del seu abonament, factures del segon semestre de l’any 2016 i primer semestre de l’any 2017 de despesa corrent (capítol II) per a la conservació i el manteniment d’obres i serveis mínims obligatoris inclosos a l’article 26 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, és a dir, factures per a la conservació i el manteniment de l’enllumenat públic; dels cementiris municipals; de la neteja viària; de la recollida de residus; de l’abastament d’aigua; del clavegueram i també de conservació i manteniment d’accessos als nuclis de població i pavimentació de vies públiques. I pel que fa als ajuntaments de més de 5.000 habitants també es podran presentar factures de conservació i manteniment dels parcs públics, biblioteques públiques i tractament de residus. Així mateix, també es poden presentar per a tots els municipis beneficiaris d'aquest Pla Especial factures de consums d'electricitat, telèfon, aigua potable..., així com les despeses derivades de la recollida i el control d'animals.
En cap cas es podran presentar com a justificants nòmines del personal.
S’acceptaran com a justificants les factures independentment del seu pagament. No obstant això, aquestes factures s’han d’abonar per part de l’entitat local beneficiària de l’ajuda en el termini de 30 dies hàbils comptadors des del dia següent al que s’hagi rebut el pagament total de l’ajuda per part del Consell Insular de Mallorca. En cas contrari, aquest incompliment serà causa de reintegrament de l’ajuda. L’ajuntament està obligat a remetre al Consell de Mallorca en el termini de 15 dies hàbils comptadors a partir del dia següent del pagament al proveïdor el document comptable justificatiu d’aquest abonament.
6.- Aplicar aquestes ajudes en una quantia màxima d’un milió cinc-cents mil euros (1.500.000) amb càrrec a la partida pressupostària 65.94310.46200 del pressupost de despeses de 2017 (referència: 22017000366).
7.- Aprovar els models normalitzats següents:
-Acord municipal d’acceptació de les ajudes (Annex II)
-Declaració responsable de no incórrer en prohibicions per ser beneficiari de subvencions (Annex III).
-Declaració responsable de trobar-se al corrent en el compliment d’obligacions tributàries amb l’Estat i el Consell de Mallorca i amb la Seguretat Social (Annex IV).
-Certificat de la relació de factures (Annex V).
-Declaració responsable de no trobar-se en la situació prevista a l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes (Annex VI).
8.- Una vegada aprovat definitivament el Pla Especial, els ajuntaments tendran UN (1) MES des de la recepció de la comunicació de l’aprovació definitiva per l’acceptació de l’ajuda mitjançant el model normalitzat i per sol·licitar, si s’escau, la bestreta (Annex II).
Una vegada acceptades expressament les ajudes i sol·licitada la bestreta d’acord amb el que s’ha establert a l’apartat anterior, es podran realitzar, si s’escau, pagaments anticipats de la forma següent:
a) Un primer pagament del 50 % de l’import concedit després d’haver acreditat els ajuntaments l’acceptació de l’ajuda i presentat una declaració responsable (Annex III) de no incórrer en prohibicions per ser beneficiari de subvencions; declaració responsable (Annex IV) de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l’Estat i el Consell de Mallorca, i en el compliment de les obligacions amb la Seguretat Social; i declaració responsable (Annex VI) de no trobar-se en la situació prevista a l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
b) Una vegada justificada la totalitat de l’ajuda, s’efectuarà el pagament del 50 % restant. En el cas que hagués caducat (validesa de sis mesos) s’haurà de presentar novament la declaració responsable de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l’Estat i el Consell de Mallorca, i en el compliment de les obligacions amb la Seguretat Social.
9.- Una vegada acceptada l’ajuda i tramitat el primer pagament del 50% de l’import concedit, es comunicarà a cada Ajuntament el termini per presentar els justificants al Consell de Mallorca de les actuacions objecte de l’ajuda per un import igual o superior al de l’ajuda concedida al punt 3. En tot cas, aquest termini no serà superior a dia 16 d'octubre de 2017.
Un certificat (que figura com Annex V d’aquest acord) que contengui una relació ordenada i detallada comprensiva de tots i cadascun dels justificants que es presentin signat pel secretari amb el vist-i-plau del batle ha d’encapçalar el muntant de factures, el qual ha de respectar el mateix ordre que la relació del certificat. Aquestes seran còpies acarades pel secretari de la corporació.
El beneficiari haurà de presentar una declaració en la qual s’indiqui si es recupera o es compensa l’IVA de les factures presentades (Annex V).
També el beneficiari haurà de presentar una declaració que indiqui que el cost d’adquisició justificat amb les factures presentades no supera el valor de mercat (Annex V).
10.- Comunicar individualment el contingut d’aquest acord definitiu juntament amb la proposta d’ajuda que li correspongui a cada ajuntament, amb indicació de la necessitat de que cada ajuntament disposarà d’UN (1) MES per a l'acceptació l’ajuda que li correspongui mitjançant el model normalitzat (Annex II).
11.- El Consell de Mallorca, en compliment del previst als articles 14 i 19.2 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca aprovada per acord de Ple de dia 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017), remetrà a la base de dades nacional de subvencions informació sobre l’aprovació inicial i definitiva d’aquest Pla Especial i de les resolucions de concessió que es derivin i es publicarà en el BOIB per conducte d’aquesta base de dades.”
Aquest Pla Especial s’exposa al públic per un termini de deu dies hàbils. Durant aquest termini es podran presentar a aquest Pla les al·legacions i les reclamacions que es considerin oportunes. Si no es presenten al.legacions ni reclamacions en aquest termini, aquest Pla Especial s’entendrà aprovat definitivament.
Palma, 20 d’abril de 2017.
Por delegació del President,
el Secretari General del Consell de Mallorca.
(Decret 17/07/2015. BOIB núm. 114, de 28/07/2015).
Jeroni M.Mas Rigo
ANNEX I
RÈGIM DE CONCERTACIÓ DEL PLA ESPECIAL DE 2017 D’AJUDES PER SUFRAGAR LES DESPESES CORRENTS DELS AJUNTAMENTS DE MENYS DE 10.000 HABITANTS.
1.- Objecte.
Definir les condicions específiques de concessió i gestió de les ajudes als ajuntaments de Mallorca de menys de 10.000 habitants que es derivin del Pla Especial.
Les ajudes han d’anar obligatòriament destinades a sufragar despeses corrents (capítol II) consistents en conservació i manteniment dels serveis mínims obligatoris de l’article 26 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, i també consums d'electricitat, telèfon, aigua potable..., així com les despeses derivades de la recollida i el control d'animals.
2.- Quantia.
El pressupost total que es destinarà serà d’un milió cinc-cents mil euros (1.500.000,00 €) del vigent pressupost de despeses del Consell de Mallorca per a l’any 2017.
3.- Beneficiaris.
Tots els municipis de menys de 10.000 habitants i l’Entitat Local Menor de Palmanyola.
4.- Determinació de l’ajuda.
L’ajuda es determinarà de la forma següent:
Als municipis fins a 3.000 habitants se’ls aplicarà la quantitat de 52.364,86 euros.
Als municipis de 3.001 a 5.000 habitants se’ls aplicarà la quantitat de 30.364,86 euros.
Als municipis de 5.001 a 9.999 habitants se’ls aplicarà la quantitat de 20.864,88 euros.
Les dades de la població s’han tret de la darrera revisió que ha publicat a la web l’Institut Nacional d’Estadística (INE), excepte per al cas de Palmanyola, que la població, al no publicar-la l’INE, s’ha tret de la dades de la web de l’Institut Balear d’Estadística (IBESTAT).
Els ajuntaments que comptin amb una entitat local menor en el seu terme municipal veuran reduïda la seva població als efectes del càlcul de l’ajuda amb els habitants que pertanyin a l’entitat local menor.
5.- Resolució de les ajudes.
1.- La resolució de les ajudes es farà en el mateix acte que aprovi aquest Pla Especial i la seva regulació, d’acord amb els criteris establerts al punt anterior.
2.- Els ajuntaments beneficiaris rebran, juntament amb la notificació de l’aprovació d’aquestes ajudes, la corresponent notificació de les ajudes que els corresponen.
3.- L’efectivitat de les concessions d’aquestes ajudes quedarà condicionada a l’acceptació expressa per part dels ajuntaments beneficiaris, en els termes del punt següent.
6.- Acceptació de les ajudes.
1.- Una vegada aprovat definitivament el Pla Especial, els ajuntaments tendran UN (1) MES des de la recepció de la comunicació de l’aprovació definitiva per a l’acceptació de l’ajuda mitjançant el model normalitzat i per sol·licitar, si s’escau, la bestreta (Annex II).
2.- L’acte d’acceptació de l’ajuda comportarà l’acceptació de tots els termes de la present regulació i de les condicions de l’execució en ella establertes.
3.- En el cas que transcorregut els corresponents terminis l’ajuntament beneficiari no hagués remès l’acceptació de l’ajuda al Consell de Mallorca, s’entendrà que ha renunciat a l’ajuda atorgada.
7.- Període de vigència.
1.- El període de vigència de les actuacions derivades de les ajudes d’aquest Pla comprèn des la data de la seva aprovació definitiva fins al dia 31 de desembre de 2017.
2.- El Departament de Desenvolupament Local és el centre gestor responsable del seguiment de l’execució d’aquestes ajudes.
8.- Pagament.
Una vegada acceptades expressament les ajudes d’acord amb el que s’ha establert a la present regulació, es podran, si s’escau, realitzar pagaments anticipats de la forma següent:
a) Un primer pagament del 50 % de l’import concedit, tot havent acreditat els ajuntaments l’acceptació de l’ajuda i presentat una declaració responsable de no incórrer en prohibicions per ser beneficiari de subvencions i declaració responsable de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l’Estat i el Consell de Mallorca, i en el compliment de les obligacions amb la Seguretat Social.
Si una vegada finalitzat el termini per a l’acceptació de l’ajuda (annex II) i la resta de la documentació (annex III i IV), aquesta (annex II, III i IV) no s’hagués presentat o s’hagués presentat incorrectament, es procedirà a requerir als ajuntaments beneficiaris perquè la presentin en el termini improrrogable de cinc dies hàbils, comptadors des del dia següent al de la notificació de l’escrit de requeriment. La no presentació o la presentació incorrecta de l’esmentada documentació no solament implicarà la no percepció del 50 % de l’ajuda sinó també la pèrdua automàtica de l’ajuda concedida.
b) Una vegada justificada la totalitat de l’ajuda, s’efectuarà el pagament del 50 % restant. En el cas que hagués caducat (validesa de sis mesos) s’haurà de presentar novament la declaració responsable de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l’Estat i el Consell de Mallorca, i en el compliment de les obligacions amb la Seguretat Social.
9.- Justificació.
1.- Per a la justificació posterior de les despeses, els ajuntaments beneficiaris hauran de presentar el model normalitzat de justificació de les despeses.
2.- Una vegada acceptada l’ajuda i tramitat el primer pagament del 50% de l’import concedit, es comunicarà a cada ajuntament el termini per presentar els justificants al Consell de Mallorca de les actuacions objecte de l’ajuda. En tot cas, aquest termini no serà superior a dia 16 d'octubre de 2017.
Aquestes despeses (factures) hauran de dur data del segon semestre de l’any 2016 i del primer semestre de l’any 2017, i hauran de correspondre a activitats o serveis que s’hagin duit a terme també en aquestes dates.
S’acceptaran com a justificants les factures independentment del seu pagament. No obstant això, aquestes factures s’han d’abonar per part de l’entitat local beneficiària de l’ajuda en el termini de 30 dies hàbils comptadors des del dia següent al que s’hagi rebut el pagament total de l’ajuda per part del Consell Insular de Mallorca. En cas contrari, aquest incompliment serà causa de reintegrament de l’ajuda.
3.- Si una vegada finalitzat el termini de justificació, aquesta no s’hagués presentat, es procedirà a requerir als ajuntaments beneficiaris perquè la presentin en el termini improrrogable de quinze dies hàbils, comptadors des del dia següent al de la notificació de l’escrit de requeriment, amb l’advertència que de no presentar la justificació es procedirà a la revocació de l’ajuda amb la consegüent obligació de reintegrament en el cas que s’hagués anticipat el pagament. L’ajuntament està obligat a remetre al Consell de Mallorca en el termini de 15 dies hàbils comptadors a partir del dia següent del pagament al proveïdor el document comptable justificatiu d’aquest abonament.
4.- En el supòsit que l’ajuntament beneficiari no justifiqui la totalitat de l’import atorgat, havent presentat la justificació final de l’actuació, es procedirà d’ofici a la reducció a la baixa de l’ajuda o a la revocació de la part no justificada, o justificada incorrectament, amb la consegüent obligació de reintegrar aquesta part, en el cas de pagament anticipat.
10.- Tancament i liquidació de la convocatòria.
Una vegada finalitzats els terminis màxims d’execució i justificació de les ajudes, es produirà la pèrdua del dret per part del beneficiari a l’obtenció de l’ajuda, donant per finalitzat aquest Pla Especial, amb la consegüent obligació de reintegrar el 50% del pagament anticipat de l’ajuda si s’escau.
11.- Publicitat.
El Consell de Mallorca, en compliment del previst als articles 14 i 19.2 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca aprovada per acord de Ple de dia 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017), remetrà a la base de dades nacional de subvencions informació sobre l’aprovació inicial i definitiva d’aquest Pla Especial i de les resolucions de concessió que es derivin i es publicarà en el BOIB per conducte d’aquesta base de dades.
12.- Règim jurídic.
En tot el que no s’hagi previst en aquestes normes seran d’aplicació la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local; la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques; el R. Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, de contractes del sector públic; la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 887/2006, pel qual s’aprova el reglament que desenvolupa la llei general de subvencions; l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca aprovada per acord de Ple de dia 23 de desembre de 2016; a més de la normativa de règim local que hi sigui d’aplicació.
ANNEX II
..........................................................., Secretari/ària de l’Ajuntament de ....................
CERTIFICA:
Que .................................................(1) de l’Ajuntament de .................................., amb data ....................................... de 2017, ha acceptat l’ajuda concedida pel Consell de Mallorca per un import de ....................... euros en el marc del Pla Especial per despeses corrents als Ajuntaments de menys de 10.000 habitants aprovat pel Ple del Consell de Mallorca en sessió celebrada el dia ........................................................;
i també ha acordat sol·licitar la bestreta del 50 % de l’ajuda concedida.
I perquè així consti, jo com a secretari/ària de l’Ajuntament expedesc aquest certificat a ............................., dia....................................... amb el vist-i-plau del/de la Sr/a Batle/ssa.
ANNEX III
DECLARACIÓ RESPONSABLE DAVANT D’AUTORITAT ADMINISTRATIVA DE NO INCÓRRER EN ALGUNA DE LES PROHIBICIONS ESTABLERTES EN ELS APARTATS 2, 3 I 4 DE L’ARTICLE 8 DE L'ORDENANÇA GENERAL DE SUBVENCIONS DEL CONSELL DE MALLORCA APROVADA PER ACORD DEL PLE DE DIA 23 DE DESEMBRE DE 2016 (BOIB NÚM. 21, DE 18 DE FEBRER DE 2017)
El/La Sr/Sra .......................................batle/ssa de l’Ajuntament de ..................., compareix davant el secretari de la Corporació a fi de DECLARAR
Que l’Ajuntament de ............................... no incorre en alguna de les prohibicions establertes en els apartats 2, 3 i 4 de l’article 8 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca aprovada per acord del Ple de dia 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017).
I perquè consti davant el Consell de Mallorca ho sign.
.........................., de ...................de 2017
Davant meu,
El/La secretari/ària de la Corporació
ANNEX IV
DECLARACIÓ RESPONSABLE DAVANT D’AUTORITAT ADMINISTRATIVA DE TROBAR-SE AL CORRENT EN EL COMPLIMENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I AMB LA SEGURETAT SOCIAL
El/La Sr/a .......................................batle/ssa de l’Ajuntament de ..................., compareix davant el secretari de la Corporació a fi de DECLARAR
Que l’Ajuntament de ............................... es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l’Estat i amb el Consell de Mallorca, i també en el compliment de les obligacions amb la Seguretat Social.
I perquè consti on convengui, ho sign,
.........................., de ...................de 2017
Davant meu,
El/La secretari/ària de la Corporació
ANNEX V
................................................, Secretari/ària de l’Ajuntament de ........................
CERTIFICA:
Que ....................................................(1) de l’Ajuntament de ............................... , amb data ...............................................de 2017, ha aprovat la relació de factures que s’adjunten i a continuació es relacionen per un import total de .................................. euros, per justificar l’ajuda concedida pel Consell de Mallorca en el marc del Pla Especial de l’any 2017 per ajudar a sufragar les despeses corrents als Ajuntaments de Mallorca de menys de 10.000 habitants.
Aquestes factures són fotocòpies acarades dels originals en poder de l’Ajuntament, i aquestes factures no s’han emprat ni s’empraran com a justificants per al cobrament d’una altra ajuda i compleixen, sense cap dubte, l’objecte de la subvenció.
Data factura |
Núm. Factura |
NIF Proveïdor |
Proveïdor |
Import de la factura |
Data de pagament |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Així mateix DECLARA (2):
[ ] Que l’Ajuntament no recuperarà ni compensarà l’IVA de les factures que presenta.
[ ] Que l’Ajuntament recupera i/o compensa l’IVA de les següents factures: ...................................................................................................
També DECLARA:
Que el cost d’adquisició justificat amb les factures presentades no supera el valor de mercat.
I perquè així consti, jo com a secretari/ària de l’Ajuntament expedesc aquest document a ............................., dia....................................... amb el vist-i-plau del/ de la Sr/a. Batle/ssa.
(1) Determinar l’òrgan de l’Ajuntament que ha acceptat l’ajuda.
(2) Marcar amb una creu l’opció que pertoqui.
ANNEX VI
MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO TROBAR-SE EN LA SITUACIÓ PREVISTA A L'ARTICLE 11 DE LA LLEI 11/2016, DE 28 DE JULIOL, D'IGUALTAT DE DONES I HOMES (BOE NÚM. 202, DE 22/08/2016).
Sr./Sra.______________________________________________________________ batle/ssa president/a de l’Ajuntament/Entitat Local Menor de ______________ amb domicili a __________________________________________________ actuant en representació de la Corporació,
DECLAR
De conformitat amb el que preveu la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat d'homes i dones (BOE núm. 202, de 22/08/2016), l'Ajuntament/Entitat Local Menor de _____________________________________________________________amb NIF: __________________
no ha estat sancionat o condemnat en els tres darrers anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionat per resolució administrativa ferma o per sentència judicial ferma.
I per tal que així consti davant del Consell de Mallorca realitz la present declaració.
................................, ........ d ....................... de 2017
Signat: ........................................................................ (amb el segell de l’Ajuntament)+