Secció I. Disposicions generals
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
PLE, COMISSIÓ DE GOVERN, CONSELL EXECUTIU I PRESIDÈNCIA
Núm. 4106
Decret de la Presidència pel qual es modifica el Decret pel qual es determinen les funcions i estructura de la Secretaria General del Consell de Mallorca
El president del Consell Insular de Mallorca, el dia 20 d’abril de 2017, va resoldre:
«Per Decret de data 24 de juny de 2002, es determinaren les funcions i estructura de la Secretaria General del Consell de Mallorca.
En el punt segon, lletra e), de l’esmentat Decret s’estableix l’adscripció a la Secretaria General de la Unitat de Registre General i Informació.
L’entrada en vigor, el passat mes d’octubre, de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques estableix l’obligació de disposar d’un registre electrònic general i la creació d’oficines d’assistència en matèria de registres.
Atesa la proposta del secretari general.
Resolc:
1. Adscriure el Registre General, així com les oficines d’assistència en matèria de registres que es creïn, a la Secretaria Tècnica del Departament de Participació Ciutadana i Presidència, amb efectes a partir del dia 2 de maig de 2017.
2. Suprimir la lletra e) del punt segon del Decret de data 24 de juny de 2002, pel qual es determinen les funcions i estructura de la Secretaria General del Consell de Mallorca.
3. Publicar aquest Decret en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.»
Palma, 24 d’abril de 2017
Per delegació del president, el secretari general
Jeroni M. Mas Rigo
(Decret de 17 de juliol de 2015, BOIB núm. 114, de 28 de juliol de 2015)