Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 4092
Licitació per a l'adjudicació del contracte d'obres de millora del carrer Mallorca, 2a fase, de Ciutadella de Menorca
1.- Entitat adjudicatària: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
a) Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b) Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
c) Obtenció de la documentació i de la informació:
1. Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
2. Domicili: Plaça des Born, 15
3. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
4. Telèfon: 971381050
5. Telefax: 971385500
6. Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
7. Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
8. Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
- Número d’expedient: 001965/2017
2.- Objecte del contracte
a) Tipus: contracte obres
b) Descripció de l’objecte: millora del carrer Mallorca, 2a fase, de Ciutadella de Menorca.
c) Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No
d) Lloc d’execució: Carrer Mallorca en el tram comprès entre el carrer Bisbe Comes i la plaça des Pins.
e) Termini d’execució: Quatre mesos, comptats des de l'endemà del dia que es signi l'acta de comprovació del replanteig de les obres, si en aquesta s'autoritza l'inici de les obres segons s'estableix en l'article 139.2 RGLCAP, o des de la data de l'autorització per a l'inici de les obres (article 139.4 RGLCAP).
f) Admissió de pròrroga: --
g) CPV: 45233140-2 Obres vials
45233252-0 Treballs paviment de carrers
3.- Tramitació, procediment
Tramitació: ordinària
Procediment: obert
Subhasta electrònica: No
Criteris d’adjudicació: els assenyalats al Quadre de criteris d'adjudicació i clàusula 15, ambdós del plec de clàusules administratives particulars:
- Oferta econòmica: 100 punts.
4.- Valor estimat del contracte: 254.591,53 € (sense IVA)
5.- Pressupost base de licitació: Import net 254.591,53 €. Import IVA 53.464,22 €. Import total 366.586,34 €.
6.- Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (o el pressupost de licitació quan la quantia del contracte es determina en funció de preus unitaris; o del preu màxim fixat, en el cas dels contractes amb preus provisionals) (IVA exclòs), en qualsevol de les formes regulades en l'art. 96.1 TRLCSP.
7.- Requisits específics del contractista:
a) Classificació: No s'exigeix, no obstant, es permet substituir l'acreditació de la solvència econòmica i financera, i professional o tècnica, per la presentació del certificat de la següent classificació: Grup G – Subgrup 4 – Categoria 4.
b) Solvència econòmica, financera i solvència tècnica o professional: l’exigida a la lletra F del Quadre de característiques del contracte i clàusula 5, ambdós del Plec de clàusules administratives particulars
c) Altres requisits específics: --
d) Contractes reservats: No
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: tretze (13) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la data de publicació de l’anunci de licitació en el BOIB, fins a les 14 hores. Si l’últim dia fos inhàbil, aquest s’entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.
b) Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella, o bé mitjançant tramesa per correu d’acord amb l’assenyalat a la clàusula 12.10 del Plec de clàusules administratives particulars. L'anunci de la tramesa per correu de l'oferta es podrà fer al núm. de fax 971385500.
c) Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
1. Dependència: Oficina d’atenció al ciutadà (OAC)
2. Domicili: Plaça des Born, 15
3. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars.
9.- Obertura de propostes:
a) Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b) Domicili: Plaça des Born, 15.
c) Localitat: Ciutadella de Menorca.
d) Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions. Les ofertes a valorar amb criteris avaluables mitjançant fórmules (sobre B) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.
e) Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600 €.
11.- Altres informacions:
a) Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
Ciutadella de Menorca, 21 de abril de 2017
La secretària
Caterina Barceló Martí