Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 4031
Secció de Contractació. Licitació servei de manteniment i conservació de les instal·lacions de regulació, control i gestió de la mobilitat del municipi de palma, supervisió i control d’execució i qualitat, i vigilància de sistemes (3 lots) Exp.: 2017-010-A
Anunci per a la licitació del contracte de SERVEI DE MANTENIMENT I CONSERVACIÓ DE LES INSTAL·LACIONS DE REGULACIÓ, CONTROL I GESTIÓ DE LA MOBILITAT DEL MUNICIPI DE PALMA, SUPERVISIÓ I CONTROL D’EXECUCIÓ I QUALITAT, I VIGILÀNCIA DE SISTEMES (3 LOTS), segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 08.03.2017.
1r. Entitat adjudicadora:
- Organisme: Ajuntament de Palma.
- Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
- Exp.: 2017-010-A
2n.- Objecte del contracte:
- Divisió dels lots:
- Lot 0: Servei de control i supervisió de l'execució i qualitat de les tasques de manteniment i conservació de les instal·lacions de regulació, control i gestió de la mobilitat de Palma
- Lot 1: Servei de manteniment i conservació de les instal·lacions de regulació, control i gestió de la mobilitat del municipi de Palma.
- Lot 2: Servei de vigilància de sistemes i atenció al ciutadà de l'explotació de gestió de la mobilitat de Palma
- Termini d’execució: 2 anys, prorrogable 2 anys
3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
- Tramitació:URGENT.
- Procediment: OBERT.
- Forma: SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (SARHA).
4t.- Pressupost: 3.089.234,38 € més 648.739,22 € d’IVA. Total 3.737.973,60 € amb l'IVA inclòs per a 2 anys de contracte i per als tres lots.
Divisió dels lots:
- Lot 0: 172.262,00 € més 36.175,02 € d’IVA. Total: 208.437,02 €
- Lot 1: 2.248.628,00 € més 472.211,88 € d’IVA. Total: 2.720.839,88 €
- Lot 2: 668.344,38 € més 140.352,32 € d’IVA. Total: 808.696,70 €
5è.- Garantia provisional: 1% de l'import net del pressupost de licitació.
6è.- Obtenció de documentació i informació:
- Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palmademallorca.es
7è.- Presentació d’ofertes:
- Termini: De 9:00 a 14:00 hores, fins el dia 19 de maig de 2017
- Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
- Lloc de presentació:
1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
- Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
- Admissió de variants: no s’admeten solucions variants
8è.- Obertura de les ofertes:
- Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
- Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
- Data i hora: A les 09:00 hores del dia 29 de maig de 2017
9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.
10è.- Data d’enviament de l’anunci al DOUE: 29 de març de 2017
Palma, a 19 d’abril de 2017
El cap de departament d’Interior
p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014 publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014
Juan Carlos Sastre Sastre