Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 4031
Secció de Contractació. Licitació servei de manteniment i conservació de les instal·lacions de regulació, control i gestió de la mobilitat del municipi de palma, supervisió i control d’execució i qualitat, i vigilància de sistemes (3 lots) Exp.: 2017-010-A

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Anunci per a la licitació del contracte de SERVEI DE MANTENIMENT I CONSERVACIÓ DE LES INSTAL·LACIONS DE REGULACIÓ, CONTROL I GESTIÓ DE LA MOBILITAT DEL MUNICIPI DE PALMA, SUPERVISIÓ I CONTROL D’EXECUCIÓ I QUALITAT, I VIGILÀNCIA DE SISTEMES (3 LOTS), segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 08.03.2017.

1r. Entitat adjudicadora:

- Organisme: Ajuntament de Palma.

- Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ

- Exp.: 2017-010-A

2n.- Objecte del contracte:

- Divisió dels lots:

- Lot 0: Servei de control i supervisió de l'execució i qualitat de les tasques de manteniment i conservació de les instal·lacions de regulació, control i gestió de la mobilitat de Palma

- Lot 1: Servei de manteniment i conservació de les instal·lacions de regulació, control i gestió de la mobilitat del municipi de Palma.

- Lot 2: Servei de vigilància de sistemes i atenció al ciutadà de l'explotació de gestió de la mobilitat de Palma

- Termini d’execució: 2 anys, prorrogable 2 anys

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

- Tramitació:URGENT.

- Procediment: OBERT.

- Forma: SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (SARHA).

4t.- Pressupost: 3.089.234,38 € més 648.739,22 € d’IVA. Total 3.737.973,60 € amb l'IVA inclòs per a 2 anys de contracte i per als tres lots.

Divisió dels lots:

- Lot 0: 172.262,00 € més 36.175,02 € d’IVA. Total: 208.437,02 €

- Lot 1: 2.248.628,00 € més 472.211,88  € d’IVA. Total: 2.720.839,88 €

- Lot 2: 668.344,38 € més 140.352,32 € d’IVA. Total: 808.696,70 €

5è.- Garantia provisional: 1% de l'import net del pressupost de licitació.  

6è.- Obtenció de documentació i informació:

- Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palmademallorca.es

7è.- Presentació d’ofertes:

- Termini: De 9:00 a 14:00 hores, fins el dia 19 de maig de 2017

- Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.

- Lloc de presentació:

1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).

2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.

3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.

4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04

- Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.

- Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

8è.- Obertura de les ofertes:

- Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).

- Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.

- Data i hora: A les 09:00 hores del dia 29 de maig de 2017

9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

10è.- Data d’enviament de l’anunci al DOUE: 29 de març de 2017

Palma, a 19 d’abril de 2017

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014 publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre