Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
INSTITUT BALEAR D'INFRAESTRUCTURES I SERVEIS EDUCATIUS I CULTURALS (IBISEC)
Núm. 3987
Licitació del contracte per a les obres de reforma dels paviments de part de la planta 1a i 2a del CEIP Santa Isabel. TM Palma
1. ENTITAT ADJUDICADORA
IBISEC, PARCBIT, Edifici Naorte, Bloc A, 3º pis, porta 8, Palma. Tel. 971787369 Fax 971176942
Mail: contractacio@ibisec.caib.es
Perfil del contractant: http://ibisec.caib.es
Responsable tramitació administrativa: àrea jurídica i de contractació.
Número d’expedient: 010/2017
2. OBJECTE DEL CONTRACTE
Codi CPV: 45214200-2
Descripció: execució de les obres de la referència
Termini d’execució: 11 setmanes, amb les particularitats indicades als PCP.
3. TRAMITACIÓ DE L’EXPEDIENT I PROCEDIMENT D’ADJUDICACIÓ
Tramitació administrativa: urgent
Procediment: obert
Tramitació pressupostària: ordinària, a càrrec partida R.IBIS-029
4. PRESSUPOST DE LICITACIÓ
Valor estimat del contracte (VEC): 127.601,80€
IVA (21 %): 26.796,38€
Pressupost base de licitació (PBL): 154.398,18€
D’acord amb allò que estableix l’article 5.3 de les IOC de l’IBISEC, el contracte no està sotmès a revisió de preus.
5. SUBCONTRACTACIÓ
El règim de subcontractació aplicable al contracte és el que es determina als article 227 a 228 bis del TRLCSP
6. COST DE GESTIÓ DE RESIDUS
D’acord amb allò que estipula l’art. 5.7 del RD 105/2008, regulador de la producció i gestió dels residus de construcció demolició, el contractista, com a posseïdor dels residus de l’obra, està obligat a assumir el cost de gestió de residus generat i les obligacions inherents que li corresponen d’acord amb els PCP
Aquest cost es recull a la corresponent fitxa de residus, i ascendeix a 6.794,84€
7. MODIFICACIONS DE CONTRACTE
D’acord amb allò que estableix l’art. 106 del TRLCSP, el contracte podrà modificar-se en els termes i sota el procediment prescrit pels PCP
8. FIANCES
Provisional: NO
Definitiva: 6 % del preu d’adjudicació, IVA exclòs
9. CRITERIS ESTABLERTS PER L’ADJUDICACIÓ:
10. REQUISITS ESPECÍFICS DEL CONTRACTISTA:
11. OBTENCIÓ DE DOCUMENTACIÓ I INFORMACIÓ
Tota la documentació necessària per a accedir a la licitació es pot descarregar gratuïtament del perfil del contractant de l’IBISEC.
12. PRESENTACIÓ D’OFERTES
Data límit de presentació: abans de les 12 hores del 13è dia natural des del següent a la publicació d’aquest anunci (si el darrer dia és dissabte o festiu, la presentació s’ha de fer el primer dia hàbil següent).
Lloc de presentació: seu IBISEC, en els termes indicats als PCP
Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: Tres mesos
Admissió de variants: no
13. OBERTURA DE LES OFERTES
Es comunicarà el dia i l’hora mitjançant la publicació al perfil del contractant.
Palma, 18 d’abril de 2017.
EL GERENT DE L’IBISEC
Miquel Coll Cañellas