Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 3968
Licitació per a la contractació del servei per al desenvolupament dels programes de formació per a la inserció social i laboral amb la finalitat de donar resposta a les necessitats de reinserció de les persones usuàries del Servei especialitzat d'inserció social i laboral (SEISL) de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, per a l'any 2017 i 2018, mitjançant procediment obert
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS)
b) Dependència que tramita l'expedient: Servei Jurídicoadministratiu
c) Número d'expedient: SER 06/17
2. Objecte del contracte
a) Descripció de l’objecte: desenvolupament dels programes de formació per a la inserció social i laboral amb la finalitat de donar resposta a les necessitats de reinserció de les persones usuàries del Servei especialitzat d'inserció social i laboral (SEISL) de l'IMAS
b) Divisió per lots: sí
|
DENOMINACIÓ |
NOMBRE DE CURSOS/ LOTS |
ZONES (amb els municipis) |
|
|---|---|---|---|
|
MODALITAT A |
CURSOS D'OCUPACIONS DE TASQUES AUXILIARS. Domini de tècniques molt concretes i repetitives. Activitats de treball relativament simples corresponents a processos normalitzats.
200 hores lectives i 80 de pràctiques. |
LOT 1: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul d'habilitats socials bàsiques |
ZONA A: Palma, Calvià i Andratx. |
|
LOT 2: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul de competències laborals intel·lectuals bàsiques (memòria, atenció, creativitat, etc.) |
|||
|
LOT 3: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul de competències laborals personals bàsiques (adaptació al canvi, emocions, etc.) |
|||
|
LOT 4: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul de competències laborals interpersonals bàsiques (comunicació, treball en equip, etc.) |
|||
|
LOT 5: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul de competències laborals organitzacionals bàsiques (gestió de la informació, gestió i maneig de recursos, etc.) |
|||
|
LOT 6: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul de competències laborals tecnològiques bàsiques (ús d'eines informàtiques, etc.) |
|||
|
LOT 7: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul de competències laborals empresarials i per al emprenedoria bàsiques (identificació d'oportunitats per crear empreses, etc.) |
|||
|
LOT 8: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul d'habilitats socials bàsiques |
ZONA B: Àrea tramuntana (Banyalbufar, Esporles, Estellencs, Puigpunyent, Bunyola, Valldemossa, Sóller, Fornalutx, Deià, Escorca); Àrea Raiguer (Alaró, Binissalem, Búger, Campanet,Consell, Inca, Lloseta, Marratxí, Mancor del Vall, Santa Maria, Selva); Àrea Nord (Alcúdia, Muro, Pollença, Sa Pobla, S.Margalida). |
||
|
LOT 9: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul de competències laborals intel·lectuals bàsiques (memòria, atenció, creativitat, etc.) |
|||
|
LOT 10: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul de competències laborals personals bàsiques (adaptació al canvi, emocions, etc.) |
|||
|
LOT 11: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul de competències laborals interpersonals bàsiques (comunicació, treball en equip, etc.) |
|||
|
LOT 12: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul de competències laborals organitzacionals bàsiques (gestió de la informació, gestió i maneig de recursos, etc.) |
|||
|
LOT 13: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul d'habilitats socials bàsiques |
ZONA C: Àrea Llevant (Capdepera, Artà, Sant Llorenç, Porreres, Manacor, Son Servera. Felanitx); Mancomunitat. des Pla (Algaida, Ariany, Costitx, Lloret, Llubí, Maria de la Salut, Montuïri, Petra, Sant Joan, Sta. Eugènia, Sencelles, Sineu, Villafranca.); Àrea Migjorn (Campos, Ses Salines, Santanyí, Llucmajor). |
||
|
LOT 14: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul de competències laborals intel·lectuals bàsiques (memòria, atenció, creativitat, etc.) |
|||
|
LOT 15: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul de competències laborals personals bàsiques (adaptació al canvi, emocions, etc.) |
|||
|
LOT 16: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul de competències laborals interpersonals bàsiques (comunicació, treball en equip, etc.) |
|||
|
LOT 17: 1 curs d'ocupació amb tasques auxiliar amb un mòdul de competències laborals organitzacionals bàsiques (gestió de la informació, gestió i maneig de recursos, etc.) |
|||
|
CURSOS D'OCUPACIONS DE TASQUES TÈCNIQUES. Domini de tècniques pròpies en activitats professionals ben determinades.
300 hores lectives i 80 de pràctiques. |
LOT 18: 1 curs d'ocupació amb tasques tècniques amb un mòdul de competències socials avançades . |
Qualsevol zona. |
|
|
LOT 19: 1 curs d'ocupació amb tasques tècniques amb un mòdul de competències laborals avançades . |
|||
|
MODALITAT B |
TALLERS FORMATIUS d'inserció social i laboral estructurats en sessions temàtiques.
40 HORES MENSUALS CADA TALLER |
LOT 20: 1 taller formatiu d'inserció social i laboral per a usuaris en situació de vulnerabilitat a la zona A LOT 21: 1 taller formatiu d'inserció social i laboral per a usuaris d'alt risc d'exclusió social a la zona A LOT 22: 1 taller formatiu d'inserció social i laboral a la zona B LOT 23: 1 taller formatiu d'inserció social i laboral a la zona C |
ZONA A. 2 Tallers (*): 1 per a usuaris en situació de vulnerabilitat. 1 per a usuaris d’alt risc d’exclusió social ZONA B. 1 Taller. ZONA C. 1 Taller. |
|
(*) El fet diferencial és que els usuaris d’alt risc d’exclusió presenten altres problemàtiques greus que els impedirien la seva incorporació sociolaboral a curt i mig termini per factors associats com canvis recents en la situació sociofamiliar, sobrecàrregues d’obligacions, molt baixa qualificació formativa, i una mancança d’habilitats socials greu a la vegada que es pot donar inestabilitat emocional, dificultats culturals i manca d’habilitats laborals. |
|||
c) Durada del contracte: des de l’1 de setembre de 2017 fins al 31 de maig de 2018, o en tot cas a partir de la data de formalització del contracte
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
4. Pressupost base de licitació: 848.400,00 €, IVA inclòs, menys les beques que estan exemptes:
- Retribució del contractista: 737.394,90 €
- IVA (21%): 111.005,10 €
MODALITAT A. Formació especialitzada per a l'adquisició de competències professionals per a col·lectius en situació de vulnerabilitat.
|
Preu TOTAL per a cada curs/lot |
QUANTIES |
Any 2017/2018 |
|---|---|---|
|
CURSOS D'OCUPACIONS DE TASQUES AUXILIARS. 200hrs lectives + 80hrs de pràctiques 15 places
Cost lectiu: 7€ x hores x 15 places. Cost pràctiques: 3€ x hores x 15 places. Beques: 2€ x hores total curs x 15 places.
LOTS 1 a 17 |
Preu sense IVA |
20.330,58€ |
|
IVA (21%) |
4.269,42€ |
|
|
Preu curs amb IVA |
24.600,00€ |
|
|
Beques |
8.400,00€ |
|
|
TOTAL PREU |
33.000,00 € |
|
Preu TOTAL per a cada curs/lot |
QUANTIES |
Any 2017/2018 |
|---|---|---|
|
CURSOS D'OCUPACIONS DE TASQUES TÈCNIQUES. 300hrs lectives + 80hrs de pràctiques 15 places
Cost lectiu: 7€ x hores x 15 places. Cost pràctiques: 3€ x hores x 15 places. Beques: 2€ x hores total curs x 15 places.
LOTS 18 i 19 |
Preu sense IVA |
29.008,26 € |
|
IVA (21%) |
6.091,74 € |
|
|
Preu curs amb IVA |
35.100,00 € |
|
|
Beques |
11.400,00 € |
|
|
TOTAL PREU |
46.500,00 € |
MODALITAT B: TALLERS D’INSERCIÓ SOCIAL I LABORAL
|
Total taller mensual (8 sessions de 5 hores cada una) |
PERÍODE |
|
|
QUANTIES |
Any 2017/18 |
|
|
Taller d'inserció social i laboral per a usuaris en situació de vulnerabilitat sociolaboral. 40 hores mensuals. Mínim de 15 places.
Cost lectiu: 7€ x hores x 15 places. Beques: 2€ x hores total curs x 15 places.
LOTS 20 a 23 |
Preu sense IVA |
3.471,07 € |
|
IVA (21%) |
728,93 € |
|
|
Preu programa amb IVA |
4.200,00 € |
|
|
Beques |
1.200,00 € |
|
|
TOTAL PREU |
5.400,00 € |
5. Garanties
a) Provisional: no
b) Definitiva: 5% del pressupost de licitació de cadascun del Curs/Lot, IVA exclòs
6. Obtenció de documentació: www.imasmallorca.com (perfil del contractant)
7. Obtenció d’informació
a) Entitat: Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS)
b) Domicili: C/ del General Riera, 67
c) Localitat i codi postal: Palma 07010
d) Telèfon: 971.49.88.04
e) Telefax: 971.76.16.69
g) Data límit d'obtenció de documents i informació: fins el darrer dia de presentació de les ofertes
8. Requisits del contractista
a) Classificació: no
b) Altres requisits: figuren al plec de clàusules administratives
9. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: 14 hores del 15é dia següent al de la data de publicació al BOIB de l’anunci de licitació
b) Documentació a presentar: figura al plec de clàusules administratives
c) Lloc de presentació
1ªEntitat: Registre General de l'IMAS
2ªDomicili: C/ del General Riera, 67
3ªLocalitat i codi postal: Palma 07010
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos comptadors a partir de l'endemà de l'obertura de la proposició econòmica
10. Obertura de les ofertes
a) Entitat: Institut Mallorquí d’Afers Socials (Sala d'actes)
b) Domicili: C/ del General Riera, 67
c) Localitat: Palma 07010
d) Data: es comunicarà mitjançant el perfil del contractant www.imasmallorca.com
e) Hora: es comunicarà mitjançant el perfil del contractant www.imasmallorca.com
11. Despeses dels anuncis a càrrec de l'adjudicatari
12. Criteris de valoració de les ofertes:
- Proposició tècnica: organització, qualitat tècnica i activitats del programa objecte del contracte: màxim 50 punts
- Oferta econòmica: màxim 50 punts
13. Els plecs regidors d’aquesta contractació s’exposen al públic per un termini de DEU (10) dies naturals comptadors a partir del dia següent al de la publicació d'aquest anunci en el BOIB, per tal que les persones interessades puguin examinar-lo i presentar-hi les reclamacions que estimin adients.
Simultàniament s’anuncia la licitació del contracte esmentat.
Tot això de conformitat amb el que estableix l'article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears (BOIB núm. 186 EXT., de dia 27 de desembre de 2006).
Si durant el termini d’exposició al públic dels plecs es presentessin reclamacions, es suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.
Palma, 11 d'abril de 2017
La secretària delegada
(BOIB núm.160 de 14-11-2006)
Inmaculada Borrás Salas