Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT LLUIS
Núm. 3948
Encàrrec de gestió a SILME, SA dels treballs de manteniment integral de tots els programes informàtics d'ús corporatiu de l'Ajuntament i de la supervisió dels equips i assistència a Seu-Subseus
Versió PDF
Es fa públic per a general coneixement que el Ple de l’Ajuntament en sessió ordinària celebrada el dia 30 de març de 2017 va adoptar, entre d’altres, el següent acord:
“Primer. Aprovar l’encàrrec de gestió a l’empresa Servei d’Informàtica Local de Menorca, SA (SILME) per als treballs de manteniment integral dels programes informàtics d’ús corporatiu de l’Ajuntament de Sant Lluís, així com la supervisió dels equips i assistència des del mes d’abril fins al mes de desembre de 2017, ambdós inclosos.
Segon. Aprovar les cobertures del servei per a la realització dels treballs de manteniment integral dels programes informàtics d’ús corporatiu de l’Ajuntament de Sant Lluís, a més de la supervisió d’equips i assistència a seu-subseus i que s’incorporen com a annex I i II.
Tercer. El pressupost màxim d’aquesta encomanda es fixa en la quantitat de 52.555,59€.
Quart. Publicar el text de la present encomanda de gestió en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
ANNEX I-
MANTENIMENT EQUIPAMENTS INFORMÀTICS SANT LLUÍS
|
|
PC's |
Impressores |
Servidors |
N.A.S |
Control resencia |
Routers Giga |
Routers Movistar |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Sant Lluís |
63 |
18 |
2 |
3 |
2 |
1 |
|
|
Brigada |
2 |
2 |
|
|
|
1 |
|
|
EMEA |
3 |
|
|
|
|
1 |
|
|
EMEA (Ceip Sant Lluís) |
1 |
1 |
|
|
1 |
|
|
|
Escoleta |
4 |
1 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
|
Formació (Sala Albert Camus)
|
11 |
1 |
|
|
|
|
1 |
|
Molí de Baix |
10 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
1 |
|
Molí de Dalt |
1 |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
Poliesportiu |
2 |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
Serveis Socials |
8 |
2 |
|
1 |
|
1 |
|
|
Biblioteca |
3 |
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totals |
108 |
29 |
3 |
6 |
5 |
7 |
4 |
|
Total dependències---11 |
|
|
|
|
|
|
|
ANNEX II-
RELACIÓ DE MÒDULS I APLICACIONS
|
CODI |
APLICACIONS I MÒDULS |
DESCRIPCIÓ |
|---|---|---|
|
059-00 |
GESTIÓ CONTADOR BIBLIOTEQUES |
Aplicació que permet controlar el temps d’us dels ordinadors de les biblioteques (consultes). |
|
005-00. |
GESTIÓ ACTES I DECRETS |
Programari per realitza els diferents parts de les actes i decrets de totes las comissions |
|
006-00 |
GESTIÓ AGENDA CORPORATIVA |
Aplicatiu Web per a la gestió de tasques i events dels usuaris en la feina diària de l’ajuntament o corporació administrativa |
|
018-00 |
GESTIÓ DE EXP. ACTIVITATS ECONOMIQUES |
|
|
019-00
|
GESTIÓ DE LLICENCIES D’URBANISME |
|
|
130-00 |
GESTIÓ DEPARTAMENT POLICIES |
|
|
025-00
|
GESTIÓ DISCIPLINA URBANISTICA |
|
|
106-00
|
GESTIÓ ENVIAMENT SMS |
Programa per enviar SMS i d'integració amb altres aplicacions |
|
039-00
|
GESTIÓ INVENTARI DEL PATRIMONI |
|
|
045-00 |
GESTIÓ PADRÓ MUNICIPAL D’HABITANTS |
|
|
110-00 |
GESTIÓ PORTAFIRMES |
|
|
048-00 |
GESTIÓ REGISTRE D’ENTRADES I SORTIDES DE DOCUMENTS |
|
|
002-00
|
GESTIÓ SISTEMA D'INFORMACIO CONTABLE - SICALWIN
|
Aplicació per gestió de la comptabilitat general. Control a nivell d’usuari de les accions permeses, així com la consulta de dades per àrees. |
|
100-00 |
PLATAFORMA DESENVOLUPAMENT |
Eines per a la confecció de programes |
|
MÒDULS WEB
|
||
|
004-01 |
AGENDA D’ACTIVITATS |
Calendari web de les activitats programades a una data determinada |
|
004-02 |
BLOG D’OPINIONS |
Mòdul web que permet als usuaris de la pàgina web enviar i publicar a la web opinions sobre un tema determinat. Permet publicar directament els missatges o obligar a fer una validació prèvia |
|
004-18 |
CÀLCUL DE PLUSVÀLUES |
Permet als usuaris de la pàgina web realitzar el càlcul de la plusvàlua introduint la referència cadastral i les dates de transmissió actual i anterior |
|
004-04 |
CONSULTES ON-LINE |
Formulari web per enviar una consulta, queixa o suggeriment a l’entitat. |
|
004-06 |
GALERIA D’IMATGES |
Publica diferents grups d’imatges agrupades en diferents categories, mostrant la imatge en miniatura amb la possibilitat de visualitzar-la al tamany real. |
|
004-08 |
GESTIÓ DE SOL·LICITUDS |
Mòdul web que genera formularis de sol·licitud de forma automàtica segons els paràmetres que s’hagin definit prèviament a la part de gestió |
|
004-23 |
GESTIÓ DE SOL·LICITUTS |
Mòdul que permet definir formularis de sol·licituds que es publicaran a la pàgina web i que els usuaris podran utilitzar per enviar informació que rebrà el responsable via email |
|
004-09 |
GESTIONS I TRÀMITS. |
Mòdul web de consulta del catàleg de serveis de l’entitat. Permet visualitzar els tràmits agrupats per matèries, fets vitals o destinataris i vincular-los amb la tramitació on-line |
|
004-10 |
GESTOR DE CONTINGUTS |
Permet representar al portal web qualsevol tipus de contingut que s’hagi introduït des de la part de gestió. Inclou l’estructuració de menús i la visualització de publicacions |
|
004-26 |
GUIA DE COMERÇOS |
Mòdul que presenta un llistat classificat per sector i zona dels comerços del municipi. També permet als mateixos comerços fer la sol·licitud per sortir publicats a la web |
|
004-20 |
ÒRGANS DE GOVERN |
Mòdul web que permet visualitzar de forma estructurada l’estructura orgànica de l’entitat. Està vinculada amb les gestions i tràmits de cada departament |
|
004-19 |
PERFIL DE CONTRACTANT |
Apartat web que mostra la informació de les licitacions i les adjudicacions que s’ha publicat des de la part de gestió. Inclou la publicació fefaent de la data d’adjudicació provisional |
|
004-16 |
PUBLICACIÓ DE CANALS RSS |
Permet definir i publicar canals RSS per que els usuaris els puguin utilitzar des de altres aplicacions. S'utilitzen també per enllaçar de manera automàtica les publicacions del gestor de continguts amb les xarxes socials com Facebook o Twitter. |
|
004-14
|
USUARIS REGISTRATS |
Apartat web que permet validar-se com a usuari registrat per tenir accés a àrees restringides de la pàgina |
|
004-24
|
VIDEOS |
Publicació de vídeos a la web |
|
MÒDULS INTRANET |
||
|
037-05 |
BÚSTIA DE DOCUMENTS |
Mòdul de la intranet que permet als usuaris accedir a la seva bústia personal dels documents (nòmines, comunicats, etc. )que se li han enviat des de la gestió de personal. |
|
037-01
|
CONSULTA DE GESTIÓ DOCUMENTAL |
Consulta per àrees i tipus de documents dels diferents models de l’entitat que s’hagin publicat des de l’aplicació de gestió. |
|
037-03
|
MARCATGE |
Mòdul de la intranet que permet als usuaris fitxar i consultar les hores mensuals de feina que s’han fet. |
|
037-04 |
VACANCES |
Mòdul web que permet als usuaris consultar i sol·licitar les seves vacances o dies d’assumptes propis |
|
MÒDULS CARPETA CIUTADANA |
||
|
015-01 |
CONSULTA D’EXPEDIENTS |
Apartat de consulta de la situació dels diferents tràmits que l’usuari ha fet amb l’administració |
|
015-02 |
CONSULTA DE RECAPTACIÓ |
Consulta de la situació dels diferents rebuts de l’usuari |
|
015-03 |
CONSULTA PADRÓ D’HABITANTS |
Consulta de les dades padronals de l’habitant que s’ha connectat a la carpeta |
|
015-04 |
GENERACIÓ I GESTIÓ DE DOCUMENTS |
Permet generar diferents documents en format PDF i visualitzar els que ha rebut des de l’entitat |
|
015-18 |
SOL·LICITUD I GESTIÓ DE DADES PERSONALS |
Formulari web per sol·licitar i modificar les dades d’accés a la carpeta ciutadana |
|
015-05 |
ALTA DOMICILIACIÓ BANCÀRIA |
Tràmit per donar d'alta o modificar la domiciliació bancària dels conceptes tributaris que el ciutadà té assignats dins l'entitat |
|
015-06 |
BAIXA DOMICILIACIÓ BANCÀRIA |
Permet al ciutadà donar de baixa les domiciliacions bancàries actives |
|
015-07 |
CANVI DE DOMICILI |
Permet al ciutadà presentà la sol·licitud i la documentació necessària per fer un canvi de domicili del padró d’habitants |
|
015-08 |
CERTIFICAT DE COBRAMENT |
Tràmit automàtic que permet al ciutadà generar un certificat de cobrament de rebuts signat electrònicament per l'Ajuntament i que podrà validar des del portal de Carpeta Ciutadana. |
|
015-09 |
CERTIFICAT DE CONVIVÈNCIA |
Tràmit automàtic que permet al ciutadà generar un certificat de convivència signat electrònicament per l'Ajuntament i que podrà validar des del portal de Carpeta Ciutadana. |
|
015-11 |
CERTIFICAT DE RESIDÈNCIA |
Tràmit automàtic que permet al ciutadà generar un certificat de residència signat electrònicament per l'Ajuntament i que podrà validar des del portal de Carpeta Ciutadana |
|
015-14 |
CONSULTA DE REGISTRE D'ENTRADA I/SORTIDA |
Mòdul que permet consultar els registres d'entrada i sortida realitzats amb l'administració corresponent |
|
015-15 |
INSCRIPCIÓ AL PADRÓ D'HABITANTS |
Permet al ciutadà presentà la sol·licitud i la documentació necessària per inscriure's al padró d’habitants de l'Ajuntament |
|
015-16 |
PAGAMENT DE REBUTS |
Permet al ciutadà pagar els seus rebuts pendents amb l'entitat a través de la passarel·la de pagament de La Caixa amb la que s'haurà de signar un conveni prèviament a la posta en marxa del servei. |
|
015-17 |
REGISTRE D'ENTRADA |
Permet als ciutadans presentar una instància genèrica a l'entitat corresponent |
SILADMIN |
||
|
060-07 |
ADMINISTRACIÓ DE SISTEMA |
Permet gestionar els usuaris, permisos, aplicacions, opcions de menú, informes i consultes que tindrà disponible el SILAdmin |
|
060-09 |
CONSULTES ON-LINE |
Mòdul de gestió de les queixes, consultes o suggeriments que s’han rebut des de la pàgina web |
|
060-11 |
GESTIÓ DE PERSONAL |
Gestiona les dades del personal de l’entitat, les vacances i els marcatges |
|
060-13 |
GESTIÓ DOCUMENTAL |
Permet agrupar tots els models d’instància, formularis i qualsevol altre tipus de documents, en diferents tipus, subtipus i departaments per que puguin ser publicats automàticament des de la pàgina web. |
|
060-15 |
GESTIONS I TRÀMITS |
Permet realitzar el catàleg de serveis i agrupar-lo per matèries, fets vitals, destinataris i departaments |
|
015-25 |
ORDRES DE TREBALL |
Mòdul per controlar les feines, les hores dedicades i el material imputat a cada ordre de treball |
|
060-16 |
ÒRGANS DE GOVERN |
Permet gestionar l’estructura orgànica de l’entitat |
|
060-17 |
PERFIL DE CONTRACTANT |
Permet gestionar i publicar les diferents licitacions i adjudicacions que es facin des de l’entitat |
|
060-23 |
PORTAFIRMES |
Mòdul que permet rebre i enviar documents per signar-los digitalment i controlar l'estat de les signatures |
|
ALIA |
||
|
200-10 |
GESTIÓ CADASTRAL |
Aplicació que gestiona les dades de cadastre, per consulta i llistats que enllaça amb la part gràfica |
|
200-18 |
GESTIÓ DE EXP. ACTIVITATS ECONÒMIQUES |
Creació i seguiment dels expedients d’activitats econòmiques, tant del circuit associat a l’expedient com de la part econòmica que en pugui derivar |
|
200-19 |
GESTIÓ DE LLICENCIES D’URBANISME |
Gestió i seguiment dels expedients per permisos d’obres (majors, menors) que es realitzen al municipi, tant del circuit associat a l’expedient com de la part econòmica que en pugui derivar. |
|
200-21 |
GESTIÓ DE PLUS VALUES |
Gestió i seguiment dels expedients de compravenda o transmissió de les finques del municipi, tant del circuit associat a l’expedient com de la part econòmica que en pugui derivar. |
|
200-25 |
GESTIÓ DISCIPLINA URBANISTICA |
Creació i seguiment dels expedients de disciplina urbanística, tant del circuit associat a l’expedient com de la part econòmica que en pugui derivar. |
|
200-26 |
GESTIÓ DOCUMENTS DGC |
Recepció de les cintes de variacions de Urbana i Rústica del CGC. Actualització de dades d’urbana i rústica derivat de les tasques fetes per el CGC. Llistats de control per futures accions recaptadores degut a les variacions recepcionades. |
|
200-29 |
GESTIÓ ESCOLETES MUNICIPALS |
Manteniment de la informació per la creació dels rebuts mensuals de les escoletes municipals, alternatives a la petita infància, i espais familiars. |
|
200-60 |
GESTIO EXPEDIENTS VARIS |
|
|
200-34 |
GESTIÓ IAE |
Manteniment de la informació necessària per a la creació del padró d’IAE amb la informació recepcionada de les cintes de Hisenda anuals i trimestrals |
|
200-35 |
GESTIÓ IBI |
Manteniment de la informació necessària per a la creació del padró d’Ibi Urbana amb la informació recepcionada de les cintes de Padró del CGC, i les altes, canvis de propietat, baixes fetes pel propi ajuntament... |
|
200-36 |
GESTIÓ INGRESOS DIRECTES I AUTOLIQUIDACIONS |
Aplicació corporativa que permet que cada departament liquidi ses seves taxes i passin a l’aplicació de recaptació. Aquest aplicatiu permet fer el cobraments de diferents conceptes dels que no s’han fa padró, però si es necessita fer la liquidació per a l |
|
200-39 |
GESTIÓ INVENTARI DEL PATRIMONI |
Aplicació que gestiona l’inventari de bens amb registres adaptats a cadascun dels epígrafs. S’obtenen dades d’amortitzacions i altres necessàries pel tancament de la comptabilitat. |
|
200-42 |
GESTIÓ MULTES |
Permet la tramitació pel cobrament de les denuncies de tràfic i a vianants, des de l’entrada de la butlleta de denuncia fins el cobrament en executiva de la sanció. |
|
200-16
|
GESTIÓ NUCLI DADES MUNICIPALS |
Aplicació que gestiona el nucli de dades alfanumèriques, codificadors de les diferents aplicacions. |
|
200-45 |
GESTIÓ PADRÓ MUNICIPAL D’HABITANTS |
Tot el referent al padró d’habitats i fulls padronals; altes, baixes, canvis de residència.... Gestió per l’intercanvi de informació entre INE i l’ajuntament. |
|
200-473 |
GESTIÓ RECAPTACIÓ – MÒDUL EXPEDIENT FRACCIONAMENT |
Mòdul per crear expedients de fraccionament del deute dels contribuents, i poder crear rebuts amb el deute fraccionat que es cobraran periòdicament |
|
200-474 |
GESTIÓ RECAPTACIÓ – MÒDUL GESTIÓ COSTES BANCÀRIES |
Mòdul per repartir i afegir als rebuts pendents les costes de la seva tramitació en executiva. |
|
200-471 |
GESTIÓ RECAPTACIÓ - MÒDUL - q60.2 Pagament bancari
|
Mòdul per emetre cartes de pagament mod. 60.2 per pagar a les entitats bancàries sense comunicació prèvia. Sistema de recepció de cobraments automatizat per la clau cob. Del 60.2. |
|
200-48 |
GESTIO REGISTRE D’ENTRADES I SORTIDES DE DOCUMENTES |
Amb aquesta aplicació se realitzen els registres d’entrada i sortida de documentes des de qualsevol ordinador connectat a la xarxa i hagi estat autoritzat |
|
200-54 |
GESTIÓ TRIBUTÀRIA |
Aplicació per a la creació, gestió i traspàs a recaptació de tots els padrons de rebuts del Centre de Dia |
|
200-55 |
GESTIÓ VEHICLES |
Manteniment de la informació necessària per a la creació del padró de circulació amb la informació recepcionada de les cintes del DGT mensuals. |
|
NOMINES |
||
|
044-00 |
GESTIÓ NÒMINES |
|
|
044-02 |
GESTIÓ PERSONAL |
|
|
TAXES I PREUS PÚBLICS (ALIA)
|
||
|
053-03
|
MÒDUL - TAXES I PREUS PÍBLICS CEMENTIRI |
Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal |
|
053-05 |
MÒDUL - TAXES I PREUS PÍBLICS ESCOMBRERIES DOMÉSTIQUES |
Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal |
|
053-06 |
MÒDUL - TAXES I PREUS PÚBLICS ESCOMBRERIES INDUSTRIALS |
Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal |
|
053-08 |
MÒDUL - TAXES I PREUS PÚBLICS FONDEIG BARQUES |
Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal |
|
053-09 |
MÒDUL - TAXES I PREUS PÚBLICS GUALS |
Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal |
|
053-13 |
MÒDUL - TAXES I PREUS PÚBLICS RÚSTICA |
Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal |
|
053-20 |
MÒDUL - TAXES I PREUS PÚBLICS TAXIS |
Gestió llicencies taxis i el seu cobrament via paquet de liquidacions o padró |
|
PAGINES WEB |
||
|
090-00 |
PÀGINA WEB INSTITUCIONAL |
|
|
090-86 |
WEB - AJT. SANT LLUIS |
|
|
090-32 |
WEB - SANT LLUIS JOVE |
|
|
090-35 |
WEB - SINCRONITZACIO PORTAL INFORMADOR |
|
|
INTRANETS |
||
|
091-00 |
GESTIÓ INTRANET |
|
|
091-09 |
GESTIÓ INTRANET - AJT. SANT LLUIS |
|
Sant Lluís, 19 d’abril de 2017
La Batlessa de l’Ajuntament de Sant Lluís
M. Montserrat Morla Subirats