Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT LLUIS

Núm. 3948
Encàrrec de gestió a SILME, SA dels treballs de manteniment integral de tots els programes informàtics d'ús corporatiu de l'Ajuntament i de la supervisió dels equips i assistència a Seu-Subseus

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic per a general coneixement que el Ple de l’Ajuntament en sessió ordinària celebrada el dia 30 de març de 2017 va adoptar, entre d’altres, el següent acord:

“Primer. Aprovar l’encàrrec de gestió a l’empresa  Servei d’Informàtica Local de Menorca, SA (SILME) per als treballs de manteniment integral dels programes informàtics d’ús corporatiu de l’Ajuntament de Sant Lluís, així com la supervisió dels equips i assistència des del mes d’abril fins al mes de desembre de 2017, ambdós inclosos.

Segon. Aprovar les cobertures del servei per a la realització dels treballs de manteniment integral dels programes informàtics d’ús corporatiu de l’Ajuntament de Sant Lluís, a més de la supervisió d’equips i assistència a seu-subseus i que s’incorporen com a annex I i II.

Tercer. El pressupost màxim d’aquesta encomanda es fixa en la quantitat de 52.555,59€.

Quart. Publicar el text de la present encomanda de gestió en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

ANNEX I-
MANTENIMENT EQUIPAMENTS INFORMÀTICS SANT LLUÍS

PC's

Impressores

Servidors

N.A.S

Control resencia

Routers Giga

Routers Movistar

Sant Lluís

63

18

2

3

2

1

Brigada

2

2

1

EMEA

3

1

EMEA (Ceip Sant Lluís)

1

1

1

Escoleta

4

1

1

1

1

1

Formació (Sala Albert Camus)

11

1

1

Molí de Baix

10

1

1

1

1

1

Molí de Dalt

1

1

1

Poliesportiu

2

1

1

Serveis Socials

8

2

1

1

Biblioteca

3

1

1

Totals

108

29

3

6

5

7

4

Total dependències---11

ANNEX II-
RELACIÓ DE MÒDULS I APLICACIONS

CODI

APLICACIONS I MÒDULS

DESCRIPCIÓ

059-00

GESTIÓ CONTADOR BIBLIOTEQUES

Aplicació que permet controlar el temps d’us dels ordinadors de les biblioteques (consultes).

005-00.

GESTIÓ ACTES I DECRETS

Programari per realitza els diferents parts de les actes i decrets de totes las comissions

006-00

GESTIÓ AGENDA CORPORATIVA

Aplicatiu Web per a la gestió de tasques i events dels usuaris en la feina diària de l’ajuntament o corporació administrativa

018-00

GESTIÓ DE EXP. ACTIVITATS ECONOMIQUES

019-00

GESTIÓ DE LLICENCIES D’URBANISME

130-00

GESTIÓ DEPARTAMENT POLICIES

025-00

GESTIÓ DISCIPLINA URBANISTICA

106-00

GESTIÓ ENVIAMENT SMS

Programa per enviar SMS i d'integració amb altres aplicacions

039-00

GESTIÓ INVENTARI DEL PATRIMONI

045-00

GESTIÓ PADRÓ MUNICIPAL D’HABITANTS

110-00

GESTIÓ PORTAFIRMES

048-00

GESTIÓ REGISTRE D’ENTRADES I SORTIDES DE DOCUMENTS

002-00

GESTIÓ SISTEMA D'INFORMACIO CONTABLE - SICALWIN

Aplicació per gestió de la comptabilitat general. Control a nivell d’usuari de les accions permeses, així com la consulta de dades per àrees.

100-00

PLATAFORMA DESENVOLUPAMENT

Eines per a la confecció de programes

MÒDULS WEB

004-01

AGENDA D’ACTIVITATS

Calendari web de les activitats programades a una data determinada

004-02

BLOG D’OPINIONS

Mòdul web que permet als usuaris de la pàgina web enviar i publicar a la web opinions sobre un tema determinat. Permet publicar directament els missatges o obligar a fer una validació prèvia

004-18

CÀLCUL DE PLUSVÀLUES

Permet als usuaris de la pàgina web realitzar el càlcul de la plusvàlua introduint la referència cadastral i les dates de transmissió actual i anterior

004-04

CONSULTES ON-LINE

Formulari web per enviar una consulta, queixa o suggeriment a l’entitat.

004-06

GALERIA D’IMATGES

Publica diferents grups d’imatges agrupades en diferents categories, mostrant la imatge en miniatura amb la possibilitat de visualitzar-la al tamany real.

004-08

GESTIÓ DE SOL·LICITUDS

Mòdul web que genera formularis de sol·licitud de forma automàtica segons els paràmetres que s’hagin definit prèviament a la part de gestió

004-23

GESTIÓ DE SOL·LICITUTS

Mòdul que permet definir formularis de sol·licituds que es publicaran a la pàgina web i que els usuaris podran utilitzar per enviar informació que rebrà el responsable via email

004-09

GESTIONS I TRÀMITS.

Mòdul web de consulta del catàleg de serveis de l’entitat. Permet visualitzar els tràmits agrupats per matèries, fets vitals o destinataris i vincular-los amb la tramitació on-line

004-10

GESTOR DE CONTINGUTS

Permet representar al portal web qualsevol tipus de contingut que s’hagi introduït des de la part de gestió. Inclou l’estructuració de menús i la visualització de publicacions

004-26

GUIA DE COMERÇOS

Mòdul que presenta un llistat classificat per sector i zona dels comerços del municipi. També permet als

mateixos comerços fer la sol·licitud per sortir publicats a la web

004-20

ÒRGANS DE GOVERN

Mòdul web que permet visualitzar de forma estructurada l’estructura orgànica de l’entitat. Està vinculada amb les gestions i tràmits de cada departament

004-19

PERFIL DE CONTRACTANT

Apartat web que mostra la informació de les licitacions i les adjudicacions que s’ha publicat des de la part de gestió. Inclou la publicació fefaent de la data d’adjudicació provisional

004-16

PUBLICACIÓ DE CANALS RSS

Permet definir i publicar canals RSS per que els usuaris els puguin utilitzar des de altres aplicacions. S'utilitzen també per enllaçar de manera automàtica les publicacions del gestor de continguts amb les

xarxes socials com Facebook o Twitter.

004-14

USUARIS REGISTRATS

Apartat web que permet validar-se com a usuari registrat per tenir accés a àrees restringides de la pàgina

004-24

VIDEOS

Publicació de vídeos a la web

MÒDULS INTRANET

037-05

BÚSTIA DE DOCUMENTS

Mòdul de la intranet que permet als usuaris accedir a la seva bústia personal dels documents (nòmines, comunicats, etc. )que se li han enviat des de la gestió de personal.

037-01

CONSULTA DE GESTIÓ DOCUMENTAL

Consulta per àrees i tipus de documents dels diferents models de l’entitat que s’hagin publicat des de l’aplicació de gestió.

037-03

MARCATGE

Mòdul de la intranet que permet als usuaris fitxar i consultar les hores mensuals de feina que s’han fet.

037-04

VACANCES

Mòdul web que permet als usuaris consultar i sol·licitar les seves vacances o dies d’assumptes propis

MÒDULS CARPETA CIUTADANA

015-01

CONSULTA D’EXPEDIENTS

Apartat de consulta de la situació dels diferents tràmits que l’usuari ha fet amb l’administració

015-02

CONSULTA DE RECAPTACIÓ

Consulta de la situació dels diferents rebuts de l’usuari

015-03

CONSULTA PADRÓ D’HABITANTS

Consulta de les dades padronals de l’habitant que s’ha connectat a la carpeta

015-04

GENERACIÓ I GESTIÓ DE DOCUMENTS

Permet generar diferents documents en format PDF i visualitzar els que ha rebut des de l’entitat

015-18

SOL·LICITUD I GESTIÓ DE DADES PERSONALS

Formulari web per sol·licitar i modificar les dades d’accés a la carpeta ciutadana

015-05

ALTA DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

Tràmit per donar d'alta o modificar la domiciliació bancària dels conceptes tributaris que el ciutadà té assignats dins l'entitat

015-06

BAIXA DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

Permet al ciutadà donar de baixa les domiciliacions bancàries actives

015-07

CANVI DE DOMICILI

Permet al ciutadà presentà la sol·licitud i la documentació necessària per fer un canvi de domicili del padró d’habitants

015-08

CERTIFICAT DE COBRAMENT

Tràmit automàtic que permet al ciutadà generar un certificat de cobrament de rebuts signat electrònicament per l'Ajuntament i que podrà validar des del portal de Carpeta Ciutadana.

015-09

CERTIFICAT DE CONVIVÈNCIA

Tràmit automàtic que permet al ciutadà generar un certificat de convivència signat electrònicament per l'Ajuntament i que podrà validar des del portal de Carpeta Ciutadana.

015-11

CERTIFICAT DE RESIDÈNCIA

Tràmit automàtic que permet al ciutadà generar un certificat de residència signat electrònicament per l'Ajuntament i que podrà validar des del portal de Carpeta Ciutadana

015-14

CONSULTA DE REGISTRE D'ENTRADA I/SORTIDA

Mòdul que permet consultar els registres d'entrada i sortida realitzats amb l'administració corresponent

015-15

INSCRIPCIÓ AL PADRÓ D'HABITANTS

Permet al ciutadà presentà la sol·licitud i la documentació necessària per inscriure's al padró d’habitants de l'Ajuntament

015-16

PAGAMENT DE REBUTS

Permet al ciutadà pagar els seus rebuts pendents amb l'entitat a través de la passarel·la de pagament de La Caixa amb la que s'haurà de signar un conveni prèviament a la posta en marxa del servei.

015-17

REGISTRE D'ENTRADA

Permet als ciutadans presentar una instància genèrica a l'entitat corresponent

SILADMIN

060-07

ADMINISTRACIÓ DE SISTEMA

Permet gestionar els usuaris, permisos, aplicacions, opcions de menú, informes i consultes que tindrà disponible el SILAdmin

060-09

CONSULTES ON-LINE

Mòdul de gestió de les queixes, consultes o suggeriments que s’han rebut des de la pàgina web

060-11

GESTIÓ DE PERSONAL

Gestiona les dades del personal de l’entitat, les vacances i els marcatges

060-13

GESTIÓ DOCUMENTAL

Permet agrupar tots els models d’instància, formularis i qualsevol altre tipus de documents, en diferents tipus, subtipus i departaments per que puguin ser publicats automàticament des de la pàgina web.

060-15

GESTIONS I TRÀMITS

Permet realitzar el catàleg de serveis i agrupar-lo per matèries, fets vitals, destinataris i departaments

015-25

ORDRES DE TREBALL

Mòdul per controlar les feines, les hores dedicades i el material imputat a cada ordre de treball

060-16

ÒRGANS DE GOVERN

Permet gestionar l’estructura orgànica de l’entitat

060-17

PERFIL DE CONTRACTANT

Permet gestionar i publicar les diferents licitacions i adjudicacions que es facin des de l’entitat

060-23

PORTAFIRMES

Mòdul que permet rebre i enviar documents per signar-los digitalment i controlar l'estat de les signatures

ALIA

200-10

GESTIÓ CADASTRAL

Aplicació que gestiona les dades de cadastre, per consulta i llistats que enllaça amb la part gràfica

200-18

GESTIÓ DE EXP. ACTIVITATS ECONÒMIQUES

Creació i seguiment dels expedients d’activitats econòmiques, tant del circuit associat a l’expedient com de la part econòmica que en pugui derivar

200-19

GESTIÓ DE LLICENCIES D’URBANISME

Gestió i seguiment dels expedients per permisos d’obres (majors, menors) que es realitzen al municipi, tant del circuit associat a l’expedient com de la part econòmica que en pugui derivar.

200-21

GESTIÓ DE PLUS VALUES

Gestió i seguiment dels expedients de compravenda o transmissió de les finques del municipi, tant del circuit associat a l’expedient com de la part econòmica que en pugui derivar.

200-25

GESTIÓ DISCIPLINA URBANISTICA

Creació i seguiment dels expedients de disciplina urbanística, tant del circuit associat a l’expedient com de la part econòmica que en pugui derivar.

200-26

GESTIÓ DOCUMENTS DGC

Recepció de les cintes de variacions de Urbana i Rústica del CGC. Actualització de dades d’urbana i rústica derivat de les tasques fetes per el CGC. Llistats de control per futures accions recaptadores degut a les variacions recepcionades.

200-29

GESTIÓ ESCOLETES MUNICIPALS

Manteniment de la informació per la creació dels rebuts mensuals de les escoletes municipals, alternatives a la petita infància, i espais familiars.

200-60

GESTIO EXPEDIENTS VARIS

200-34

GESTIÓ IAE

Manteniment de la informació necessària per a la creació del padró d’IAE amb la informació recepcionada de les cintes de Hisenda anuals i trimestrals

200-35

GESTIÓ IBI

Manteniment de la informació necessària per a la creació del padró d’Ibi Urbana amb la informació recepcionada de les cintes de Padró del CGC, i les altes, canvis de propietat, baixes fetes pel propi

ajuntament...

200-36

GESTIÓ INGRESOS DIRECTES I AUTOLIQUIDACIONS

Aplicació corporativa que permet que cada departament liquidi ses seves taxes i passin a l’aplicació de recaptació. Aquest aplicatiu permet fer el cobraments de diferents conceptes dels que no s’han fa padró, però si es necessita fer la liquidació per a l

200-39

GESTIÓ INVENTARI DEL PATRIMONI

Aplicació que gestiona l’inventari de bens amb registres adaptats a cadascun dels epígrafs. S’obtenen dades d’amortitzacions i altres necessàries pel tancament de la comptabilitat.

200-42

GESTIÓ MULTES

Permet la tramitació pel cobrament de les denuncies de tràfic i a vianants, des de l’entrada de la butlleta de denuncia fins el cobrament en executiva de la sanció.

200-16

GESTIÓ NUCLI DADES MUNICIPALS

Aplicació que gestiona el nucli de dades alfanumèriques, codificadors de les diferents aplicacions.

200-45

GESTIÓ PADRÓ MUNICIPAL D’HABITANTS

Tot el referent al padró d’habitats i fulls padronals; altes, baixes, canvis de residència.... Gestió per l’intercanvi de informació entre INE i l’ajuntament.

200-473

GESTIÓ RECAPTACIÓ – MÒDUL EXPEDIENT FRACCIONAMENT

Mòdul per crear expedients de fraccionament del deute dels contribuents, i poder crear rebuts amb el deute fraccionat que es cobraran periòdicament

200-474

GESTIÓ RECAPTACIÓ – MÒDUL GESTIÓ COSTES BANCÀRIES

Mòdul per repartir i afegir als rebuts pendents les costes de la seva tramitació en executiva.

200-471

GESTIÓ RECAPTACIÓ - MÒDUL - q60.2

Pagament bancari

Mòdul per emetre cartes de pagament mod. 60.2 per pagar a les entitats bancàries sense comunicació prèvia. Sistema de recepció de cobraments automatizat per la clau cob. Del 60.2.

200-48

GESTIO REGISTRE D’ENTRADES I

SORTIDES DE DOCUMENTES

Amb aquesta aplicació se realitzen els registres d’entrada i sortida de documentes des de qualsevol ordinador connectat a la xarxa i hagi estat autoritzat

200-54

GESTIÓ TRIBUTÀRIA

Aplicació per a la creació, gestió i traspàs a recaptació de tots els padrons de rebuts del Centre de Dia

200-55

GESTIÓ VEHICLES

Manteniment de la informació necessària per a la creació del padró de circulació amb la informació recepcionada de les cintes del DGT mensuals.

NOMINES

044-00

GESTIÓ NÒMINES

044-02

GESTIÓ PERSONAL

TAXES I PREUS PÚBLICS (ALIA)

053-03

MÒDUL - TAXES I PREUS PÍBLICS CEMENTIRI

Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal

053-05

MÒDUL - TAXES I PREUS PÍBLICS ESCOMBRERIES DOMÉSTIQUES

Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal

053-06

MÒDUL - TAXES I PREUS PÚBLICS ESCOMBRERIES INDUSTRIALS

Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal

053-08

MÒDUL - TAXES I PREUS PÚBLICS FONDEIG BARQUES

Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal

053-09

MÒDUL - TAXES I PREUS PÚBLICS GUALS

Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal

053-13

MÒDUL - TAXES I PREUS PÚBLICS RÚSTICA

Manteniment de la informació necessària per confeccionar padrons municipal

053-20

MÒDUL - TAXES I PREUS PÚBLICS TAXIS

Gestió llicencies taxis i el seu cobrament via paquet de liquidacions o padró

PAGINES WEB

090-00

PÀGINA WEB INSTITUCIONAL

090-86

WEB - AJT. SANT LLUIS

090-32

WEB - SANT LLUIS JOVE

090-35

WEB - SINCRONITZACIO PORTAL INFORMADOR

INTRANETS

091-00

GESTIÓ INTRANET

091-09

GESTIÓ INTRANET - AJT. SANT LLUIS

 

Sant Lluís, 19 d’abril de 2017

La Batlessa de l’Ajuntament de Sant Lluís
M. Montserrat Morla Subirats