Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS
Núm. 3921
Licitació, mitjançant procediment obert, del contracte de serveis de cuina i menjador dels centres sociosanitaris Oms-Sant Miquel i Son Güells
Versió PDF
1.Entitat adjudicadora
a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.
b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió.
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Departament de Gestió.
2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33
3) Localitat i codi postal: Palma, 07006.
4) Telèfon: 971177707/971177737
5) Telefax: 971176316
6) Correu electrònic: contractacio@fbd.caib.es
7) Adreça d’internet del perfil del contractant; www.caib.es (Contractació-perfils del contractant- Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears).
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB.
9) Número d’expedient: 4/2017 OBERT/SERV
2.Objecte del contracte
a) Tipus: serveis.
b) Descripció de l’objecte del contracte: servei de cuina i menjador per als centres sociosanitaris Oms-Sant Miquel i Son Güells.
c) Divisió per lots i número de lots
-Lot 1: servei de cuina i menjador per al centre Oms-Sant Miquel
-Lot 2: servei de cuina i menjador per al centre Son Güells
d) Lloc d'execució
1) Domicili, localitat i codi postal
- Residència i Centre de dia Oms-Sant Miquel: c/ Oms, 2, Palma 07003 i c/Sant Miquel, 71, Palma 07002
- Residència i Centre de dia de Son Güells:. Camí Vell de Sineu, 12, Palma 07007
e) Termini d’execució: un any.
f) Admissió de pròrroga: si (per un termini màxim d'un any)
g) CPV: 555230002
h) Condicions especials d'execució: s'estableixen condicions especials d'execució de caràcter social
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació:
- Oferta econòmica -preu unitari pensió completa- (60%)
- Oferta tècnica (35%)
- Criteris de caràcter social (5%)
4. Valor estimat del contracte (inclosa la possible pròrroga): 987.996,80 € (nou-cents vuitanta-set mil nou-cents noranta-sis euros i vuitanta cèntims)
5. Pressupost base de licitació:
Import net: 493.998,40. Import total amb IVA: 543.398,24 €. Preu unitari pensió completa: 9,05 € (9,96 €, IVA inclòs)
Import net lot 1: 339.490,20 €. Import total amb l’IVA: 373.439,22 €.
Import net lot 2: 154.508,20 €. Import total amb l'IVA: 169.959,02 €.
6. Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% del preu d'adjudicació.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació (grup, subgrup i categoria): No s’exigeix, però la classificació en el grup M, subgrup 6, categoria C, activitat hostaleria i serveis de menjar servirà per acreditar la solvència.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
1) Solvència econòmica i financera:
Mitjans: S'ha de justificar l'existència d'una assegurança per riscs professionals.
Criteri de selecció i requisits mínims: l'assegurança haurà de cobrir un import igual o superior al valor estimat del contracte (987.996,80 €) si s'opta als dos lots, a la quantitat de 700.000,00 € si s'opta únicament al lot 1 i a la quantitat de 310.000,00 € en el cas d'optar solament al lot 2. L'assegurança haurà de cobrir el risc d'intoxicació alimentària.
2) Solvència tècnica i professional:
Mitjans: relació dels principals serveis o contractes realitzats en els darrers cinc anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, d'aquests.
Criteri de selecció i requisits mínims: l'import anual acumulat en l'any de major execució haurà de ser igual o superior al 70% del valor estimat del contracte (691.597,76 €) si s'opta al dos lots; a la quantitat de 475.286,28 € si s'opta únicament al lot 1 i de 216.311,48 si s'opta solament al lot 2.
c) Altres requisits específics:
- Compromís d'adscriure a l'execució del contracte un o una professional amb formació acreditada de dietista nutricionista
8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, a las 14:00 hores.
b) Lloc de presentació:
1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears
2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33
3. Localitat i codi postal: Palma, 07006.
4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es
c) Admissió de variants: no
d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.
9. Obertura de les ofertes:
a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.
b) Direcció: Avinguda Gabriel Alomar, 33
c) Localitat i codi postal: Palma, 07006
d) Data i hora: S’avisarà oportunament.
10: Subcontractació: Es permet subcontractar prestacions accessòries fins a un màxim del 50% de l'import d'adjudicació . A més l'adjudicatari haurà de subcontractar els anàlisis de la qualitat de l'aigua de la cuina dels centres. En el supòsit de subcontractació, el contractista adjudicatari haurà de trametre a la Fundació, quan aquesta ho sol·liciti, la relació detallada dels subcontractistes o subministradors que participin en el contracte quan es perfeccioni la seva contractació, juntament amb les condicions de subcontractació o subministrament de cada un que tenguin una relació directa amb el termini de pagament. Així mateix, haurà d’aportar, a sol·licitud de la Fundació, justificant de compliment dels pagaments a aquells, una vegada terminada la prestació, dins dels terminis de pagament legalment establerts a l’article 228 del TRLCSP i en la Llei 3/2004, de 29 de desembre, en allò que sigui d’aplicació. Aquestes obligacions es consideren condicions essencials d’execució.
11. Despeses de publicitat:
Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 600,00 €
Palma, 19 d'abril de 2017
La gerent
Alexandra Pavlovic Djurdjev