Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 3921
Licitació, mitjançant procediment obert, del contracte de serveis de cuina i menjador dels centres sociosanitaris Oms-Sant Miquel i Son Güells

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.Entitat adjudicadora

a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió.

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Departament de Gestió.

2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33

3) Localitat i codi postal: Palma, 07006.

4) Telèfon: 971177707/971177737

5) Telefax: 971176316

6) Correu electrònic: contractacio@fbd.caib.es

7) Adreça d’internet del perfil del contractant; www.caib.es (Contractació-perfils del contractant- Fundació d’Atenció  i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears).

8) Data  límit d’obtenció de documentació i informació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB.

9) Número d’expedient: 4/2017 OBERT/SERV

2.Objecte del contracte

a) Tipus: serveis.

b) Descripció de l’objecte del contracte: servei de cuina i menjador per als centres sociosanitaris Oms-Sant Miquel i Son Güells.

c) Divisió per lots i número de lots

-Lot 1: servei de cuina i menjador per al centre Oms-Sant Miquel

-Lot 2: servei de cuina i menjador per al centre Son Güells

d) Lloc d'execució

 1) Domicili, localitat i codi postal

- Residència i Centre de dia Oms-Sant Miquel: c/ Oms, 2, Palma 07003 i c/Sant Miquel, 71, Palma 07002

- Residència i Centre de dia de Son Güells:. Camí Vell de Sineu, 12, Palma 07007

e) Termini d’execució: un any.

f) Admissió de pròrroga: si (per un termini màxim d'un any)

g) CPV: 555230002

h) Condicions especials d'execució: s'estableixen condicions especials d'execució de caràcter social

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació:

- Oferta econòmica -preu unitari pensió completa- (60%)

- Oferta tècnica (35%)

- Criteris de caràcter social (5%)

4. Valor estimat del contracte (inclosa la possible pròrroga): 987.996,80 € (nou-cents vuitanta-set mil nou-cents noranta-sis euros i vuitanta cèntims)

5. Pressupost base de licitació:

Import net: 493.998,40. Import total amb IVA: 543.398,24 €. Preu unitari pensió completa: 9,05 € (9,96 €, IVA inclòs)

Import net lot 1: 339.490,20 €. Import total amb l’IVA: 373.439,22 €.

Import net lot 2: 154.508,20 €. Import total amb l'IVA: 169.959,02 €.

6. Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: 5% del preu d'adjudicació.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació (grup, subgrup i categoria): No s’exigeix, però la classificació en el grup M, subgrup 6, categoria C, activitat hostaleria i serveis de menjar servirà per acreditar la solvència.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

1) Solvència econòmica i financera:

Mitjans: S'ha de justificar l'existència d'una assegurança per riscs professionals.

Criteri de selecció i requisits mínims: l'assegurança haurà de cobrir un import igual o superior al valor estimat del contracte  (987.996,80 €) si s'opta als dos lots, a la quantitat de 700.000,00 € si s'opta únicament al lot 1 i a la quantitat de 310.000,00 € en el cas d'optar solament al lot 2. L'assegurança haurà de cobrir el risc d'intoxicació alimentària.

2) Solvència tècnica i professional:

Mitjans: relació dels principals serveis o contractes realitzats en els darrers cinc anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, d'aquests.  

Criteri de selecció i requisits mínims:  l'import  anual acumulat en l'any de major execució haurà de ser igual o superior al 70% del valor estimat del contracte (691.597,76 €) si s'opta al dos lots; a la quantitat de 475.286,28 € si s'opta únicament al lot 1 i de 216.311,48 si s'opta solament al lot 2.

 c) Altres  requisits específics:

- Compromís d'adscriure a l'execució del contracte un o una professional amb formació acreditada de dietista   nutricionista

8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, a las 14:00 hores.

b) Lloc de presentació:

1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears

2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33

3. Localitat i codi postal: Palma, 07006.

4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es

c) Admissió de variants: no

d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.

9. Obertura de les ofertes:

a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Direcció: Avinguda Gabriel Alomar, 33

c) Localitat i codi postal: Palma, 07006

d) Data i hora: S’avisarà oportunament.

10: Subcontractació: Es permet subcontractar prestacions accessòries fins a un màxim del 50% de l'import d'adjudicació . A més l'adjudicatari haurà de subcontractar els anàlisis de la qualitat de l'aigua de la cuina dels centres. En el supòsit de subcontractació, el contractista adjudicatari haurà de trametre a la Fundació, quan aquesta ho sol·liciti, la relació detallada dels subcontractistes o subministradors que participin en el contracte quan es perfeccioni la seva contractació, juntament amb les condicions de subcontractació o subministrament de cada un que tenguin una relació directa amb el termini de pagament. Així mateix, haurà d’aportar, a sol·licitud de la Fundació, justificant de compliment dels pagaments a aquells, una vegada terminada la prestació, dins dels terminis de pagament legalment establerts a l’article 228 del TRLCSP i en la Llei 3/2004, de 29 de desembre, en allò que sigui d’aplicació. Aquestes obligacions es consideren condicions essencials d’execució.

 

11. Despeses de publicitat:

Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 600,00 €

Palma, 19 d'abril de 2017

La gerent

Alexandra Pavlovic Djurdjev