Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE MODERNITZACIÓ I FUNCIÓ PÚBLICA

Núm. 3856
Resolució per la que es modifica parcialment l’Acord que estableix les bases generals que han de regir els processos selectius per a la cobertura de personal interí i laboral i les bases de les comissions de servei de caràcter voluntari per proveir temporalment llocs de feina al Consell de Mallorca, publicades ambdues al BOIB número 125 , de dia 1 d’octubre de 2016

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Us comunic que la consellera executiva del Departament de Modernització i Funció Pública del Consell Insular de Mallorca en el dia d’avui, ha resolt:

“Fets

1. El dia 21 de juliol de 2016 es va aprovar a la Mesa conjunta de personal funcionari i laboral del Consell de Mallorca l’Acord que té per objecte regular la selecció de personal interí i laboral mitjançant la convocatòria de borses de treball respectant els principis constitucionals d’igualtat mèrit i capacitat.

2. El mateix dia es va aprovar a la mateixa Mesa de personal funcionari i laboral, l’Acord que té per objecte establir els criteris i les pautes d’actuació per adjudicar les comissions de serveis de caràcter voluntari en el Consell de Mallorca.

3. Ambdós Acords es varen publicar al BOIB núm. 125 d’1 d’octubre de 2016.

4. S’ha detectat que el fet d’establir una puntuació màxima als cursos i accions formatives (punt 6.3 de les bases de comissions de servei i punt 3 de l’annex 2 de les bases de convocatòria de borses de treball) pot fer que es deixi de valorar un ample marge d’hores de formació que les persones aspirants han rebut i que poden diferenciar-los de la resta d’aspirants, la qual cosa limita la competitivitat i no incentiva a continuar amb la seva formació.

5. El dia 23 de març de 2016 es va aprovar a la Mesa de personal funcionari i laboral la modificació del punt 6.3 de les bases de comissions de servei i punt 3 de l’annex 2 de les bases de convocatòria de borses de treball.

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

1. Eliminar el texte següent del punt 6.3 de les bases de comissions de servei i del punt 3 de l’annex 2 de les bases de convocatòria de borses de treball, “La puntuació màxima és d’un punt per curs, a excepció de les titulacions universitàries no oficials que tenen el caràcter de pròpies d’una universitat, que tenen una puntuació màxima de dos punts”.

2. Aquesta resolució tendra efectes als processos selectius i de comissions de servei que s’iniciïn a partir de l’endemà de la seva publicació al BOIB.

3. Aquesta Resolució es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i s’exposarà al públic en el tauler d’edictes de l’edifici de la Llar de la Infància i al web del Consell de Mallorca, pel coneixement de les persones interessades.

Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d’alçada davant la Presidència del Consell Insular de Mallorca, en el termini d’un mes, comptador a partir de l’endemà de rebre aquesta notificació.

Contra la desestimació expressa d’aquest recurs d’alçada podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d’alçada.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d’alçada i no n’heu rebut la notificació de resolució expressa, s’entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.

No obstant l’anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.”

Palma, 30 de març de 2017

Per delegació de la consellera executiva de Modernització i Funció Pública,

la secretària tècnica del departament

(Resolució de 20 de juliol de 2015, BOIB núm. 117, de 4 d’agost de 2015)

Elena Carrillo Hernández