Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'EIVISSA

Núm. 3573
Licitació contracte "Neteja dels vidres de les dependències municipals"

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Decret d'Alcaldia de data 5 d’abril de 2017 s'aprovà el Plec de clàusules administratives particulars que han de regir el contracte de "Neteja dels vidres de les dependències municipals", les condicions del qual es relacionen a continuació:

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció d'informació:

a) Organisme: Ajuntament d'Eivissa

b) Dependència que tramita l'expedient: Negociat de Contractació

c) Obtenció de documentació e informació:

1.- Dependència: Negociat de contractació.

2.- Domicili: Carrer Canàries, 35, Edifici Sa Colomina, 2ª planta.

3.- Localitat i codi postal: Eivissa 07800.

4.- Telèfon: 971.39.76.00

5.- Telefax: 971.39.75.84

6.- Correu electrònic: contractacio@eivissa.es

7.- Direcció d'Internet de la plataforma de contractació de l'Estat: www.contrataciondelestado.es

8.- Data límit d'obtenció de documentació e informació: dins dels quinze dies naturals següents a comptar des del dia següent a la data de la publicació de l'anunci de la present licitació al BOIB.

d) Número d'expedient: 5938/2017

2. Objecte del contracte

a) Tipus: Servei

b) Descripció: "Neteja dels vidres de les dependències municipals"

c) Divisió per lots i número de lots/número d'unitats: --

d) Lloc d'execució: a les dependències municipals

1.- Domicili: municipi d’Eivissa.

2.- Localitat i codi postal: Eivissa 07800

e) Termini d'execució: dos anys.

f) Admissió pròrroga: Si

g) Establiment d'un acord marc (en el seu cas): ---

h) Sistema dinàmic d'adquisició (en el seu cas): ---

i) CPV (referència de nomenclatura): 90911200 Servei de neteja d’edificis.

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: Ordinària

b) Procediment: Obert

c) Subhasta electrònica: ---

d) Criteris d'adjudicació: Varis criteris d'adjudicació.

4. Valor estimat del contracte: cent setanta-set mil tres-cents euros (177.300 €)

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net: cent divuit mil dos-cents euros (118.200 €)

IVA: vint-i-quatre mil vuit-cents vint-i-dos euros (24.822 €)

Import Total amb IVA: cent quaranta-tres mil vint-i-dos euros (143.022 €)

Sent el següent detall:

Pressupost de despesa anual màxima: cinquanta-nou mil cent euros (59.100 €)

IVA: dotze mil quatre-cents onze euros (12.411 €).

Total: setanta-un mil cinc-cents onze euros (71.511 €)

Preu referit a unitat de temps: 16 €/hora

Estimació hores anuals: 3693

6. Garanties exigides:

a) Provisional (import): No s'exigeix.

b) Definitiva (%): el 5% del l'import d'adjudicació del contracte, exclòs l'IVA.

7. Requisits específics del contractista:

a) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional (en el seu cas): l'establert a la clàusula 5 del plec de condicions administratives.

b) Altres requisits específics: segons l'establert a la clàusula 5 del plec de condicions administratives

c) Contractes reservats: ---

8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: a les 14:00 hores transcorreguts quinze dies naturals des del següent a la publicació d'aquest anunci.

b) Modalitat de presentació: bé presencialment, bé mitjançant tramesa per missatgeria lliurada dins el termini assenyalat, bé mitjançant enviament per correu.

c) Lloc de presentació: Ajuntament d'Eivissa

1.- Dependència: Negociat de Contractació

2.- Domicili: Carrer Canàries 35, Edifici Sa Colomina, o bé Registre General d'Entrada de l'Ajuntament d'Eivissa a la Plaça Espanya número 1 Dalt Vila

3.- Localitat i Codi Postal: 07800, Eivissa

4.- Adreça electrònica: contractacio@eivissa.es

d) Número previst d'empreses a les que es pretén convidar a presentar ofertes (procediment restringit): ---

e) Admissió de variants, si procedeix: ---

f) Termini en el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: durant tota la licitació i només podrà retirar-la en el cas de què l'òrgan de contractació s'excedeixi en el termini establert per l'adjudicació.

9. Apertura d'ofertes:

a) Descripció: s'especifica al plec de condicions a la clàusula núm. 17 del plec de clàusules administratives particulars.

b) Direcció: Carrer Canàries, 35, Edifici Sa Colomina.

c) Localitat i Codi Postal: 07800, Eivissa

d) Data i hora: .A les 10,00 hores del dimarts següent hàbil transcorreguts cinc dies naturals des de l'endemà de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

10. Despeses de publicitat: a compte de l'adjudicatari

11. Data d'enviament de l'anunci al Diari Oficial de la Unió Europea (en el seu cas): ---

12. Altres informacions: Termini a efectes de reclamacions al Plec de Clàusules Administratives Particulars: 10 dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació del present anunci.

 

Eivissa, 6 d'abril de 2017

EL REGIDOR DELEGAT,

Ildefonso Molina Jiménez