Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ALAIOR
Núm. 3772
Llicitació contracte mixt , de subministrament i obra, per a la renovació de la gespa artificial per modalitat leasing, amb destí al camp de fútbol Los Pinos"
De conformitat amb l'acord de Ple de data 06.04.2017, per mitjà del present anunci s'efectua convocatòria per a l'adjudicació del contracte mixt de subministrament i obra per a la renovació de la gespa artificial, modalitat leasing, amb destí al camp municipal «Los Pinos», d'acord amb les següents dades:
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:
a) Organisme: Junta de Govern
b) Dependència que tramita l’expedient: contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
1. Dependència: Contractació
2. Domicili: Carrer Major, 11
3. Localitat i Codi Postal: Alaior, 07730
4. Telèfon: 971 37 10 02
5. Telefax: 971 37 29 58
6. Correu electrònic: contractacio@aj-alaior.org
7. Direcció d'internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/perfilContratante
http://www.alaiorsedelectronica.es/info.0
8) Portal de transparència: http://alaior.sedelectronica.es/transparency/cc433eb3-c80e-4bde-8604-88ec351cc525/
9. Data límit d’obtenció de documentació i informació: 15 dies naturals comptadors a partir del següent de la publicació de l'anunci en el BOIB.
d) Número d'expedient:277/2017
2. Objecte del contracte.
a) Tipus: mixt de subministrament i obra
b) Descripció de l’objecte: Subministrament de gespa artificial, obres d’adequació del terreny i instal·lació de la nova gespa artificial, pel camp municipal «Los Pinos» en la modalitat leasing.
c) Lloc d’execució: camp municipal «Los Pinos»
1) Domicili: c/ Ctra Nova ,
2) Localitat i codi postal: Alaior, 07730
d) Termini d'execució: Obra i subministra 6 setmanes, comptades del següent a la formalització de l’acta de replanteig
e) Durada del contracte: 120 mesos (119 quotes mensuals més 1 quota final d’opció de compra)
f) Admissió de pròrroga: Veure apartat D del quadre de característiques del contracte que figura en el PCAP.
g) Codi de classificació NACE: 45.23
Codi de classificació CPV: 45233222-1:
CPA: 392934006
3. Tramitació i procediment.
a) Tramitació: Ordinària
b) Procediment: Obert, diversos criteris d’adjudicació
c) Criteris d’adjudicació:
1.- Memòria de qualitats dels materials 10 punts
2 - Preu quota mensual de leasing més baixa 70 punts
3.- Millores:
- Termini de garantia 5 punts /any
- Servei manteniment i conservació gespa duració total contracte 10 punts
Fórmula: De la quota mensual (IVA exclòs):
PUNTSOFERTA = Bi x70
Bm
On Bi és la baixa de la oferta del licitador «i», entesa com la diferència entre la quota mensual del preu de licitació i la quota mensual oferta pel licitador.
On Bm és la baixa de la oferta que ofereix un menor preu.
4. Valor estimat del contracte: 206.649,98 IVA exclòs.
5. Pressupost base de licitació:
a) Import Net 197.819,98 €, i 41.542,20 € d'IVA, Import total 239.362,18 €.
6. Garanties exigides.:
Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: no escau (Veure clàusula 2.5 apartat 6 del PCAP)
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: Veure clàusula 2.5 del PCAP.
8. Presentació d’ofertes :
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors a partir del següent de la publicació de l'anunci en el BOIB.
b) Modalitat de presentació: Per qualsevol de les formes establertes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre de PAAP.
c ) Lloc de presentació: Veure apartat 1 d'aquest anunci .
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos.
9. Obertura d'ofertes:
a) Descripció: Veure clàusula 3.54 del PCAP
b) Adreça: C/ Major,11
c) Localitat i Codi Postal: 07730 Alaior
d) Data i hora: Veure clàusula 3.5 PCAP
10. Despeses de publicitat: A càrrec de l'adjudicatari
11. Altres informacions: Simultàniament, i d'acord amb el previst a l'article 188.3 de la Llei 20/2006 municipal i de règim local de les Illes Balears, s'exposen al públic durant el termini de deu (10) dies naturals el plec de clàusules administratives particulars que ha de regir el procediment d'adjudicació del contracte; en cas que si presentin al·legacions, quedarà suspesa la licitació i també el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d'aquest termini a partir de l'endemà de la resolució de les reclamacions.
Alaior, a 10 d'abril de 2017.
El Batle accidental ,
Arturo Pons Reurer