Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SERVEIS SOCIALS I COOPERACIÓ
Núm. 3743
Resolució de la gerent de la Fundació Institut Socioeducatiu S’Estel de 22 de març de 2017 per la qual s’aproven les bases i la convocatòria d’una borsa per cobrir temporalment llocs de treball de la categoria de tècnic/a de centres socioeducatius, especialitat psicòleg/òloga
S’ha constatat la necessitat de constituir una borsa de treball per cobrir necessitats de contractació, amb caràcter temporal, de personal de la categoria de tècnic/a de centres socioeducatius, especialitat psicòleg/òloga.
Els apartats h i i de l’article 29.1 dels Estatuts de la Fundació estableixen que corresponen al o la gerent, entre altres funcions, “desenvolupar la política de personal dissenyada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, concertar o rescindir relacions laborals, seleccionar el personal laboral, acordar les sancions i executar les actuacions que, en aquesta matèria, li siguin encomanades”, així com “exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir la relació amb els òrgans de representació del personal”.
Per tot això, amb l’informe previ favorable de la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques i l’autorització del Patronat de la Fundació Institut Socioeducatiu S’Estel de 22 de març de 2017, dict la següent
Resolució
1. Aprovar la convocatòria pública d’una borsa de treball per a la contractació, amb caràcter temporal, de personal de la categoria de tècnic/a de centres socioeducatius, especialitat psicòleg/òloga.
2. Aprovar les bases d’aquesta convocatòria, adjuntes com a annex 1 d’aquesta Resolució, d’acord amb el barem de mèrits especificat en l’annex 2.
3. Designar els membres de la Comissió Tècnica de Valoració, que consten en l’annex 3
4. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de la Fundació.
Interposició de recursos
L’ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, i no s’hi pot interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.
Marratxí, 22 de març de 2017
La gerent
Josefina Tur Marí
ANNEX 1
Bases de la convocatòria d’una borsa per cobrir temporalment llocs de treball de la categoria de tècnic/a de centres socioeducatius, especialitat psicòleg/òloga, de la Fundació Institut Socioeducatiu S’Estel
1. Objecte
L’objecte d’aquesta convocatòria és constituir una borsa d’aspirants per cobrir, com a personal laboral, les necessitats de contractació de caràcter temporal de la categoria de tècnic/a de centres socioeducatius, especialitat psicòleg/òloga.
2. Forma de selecció
2.1. El sistema selectiu de la borsa de treball és el concurs de mèrits, els quals han de ser objecte de barem per part del comitè de selecció en la forma que preveu aquesta convocatòria, tal com estableix l’annex 2.
2.2. El procediment selectiu es regeix per les Normes de gestió de les borses de treball de la Fundació Institut Socioeducatiu S’Estel, aprovades el 22 de març de 2017, i aquestes bases.
3. Reserva per a persones amb discapacitat
3.1. Es reserva una quota del 7 % dels nomenaments que s’ofereixen per a persones amb una discapacitat d’un grau igual o superior al 33 %, sempre que compleixin els requisits de la convocatòria i acreditin el grau de discapacitat indicat i la compatibilitat amb l’acompliment de les funcions i les tasques del lloc de treball. Han d’aparèixer a la llista de la borsa general per ordre de la puntuació obtinguda per l’aplicació del barem de mèrits.
3.2. A aquest efecte, se’ls han d’oferir les vacants número 7 i les posteriors de catorze en catorze de la borsa, és a dir, els llocs número 21, 35, 49, 63, i així successivament. No obstant això, també se’ls han d’oferir llocs de treball quan els correspongui per la puntuació obtinguda en el procés selectiu.
3.3. Per determinar la capacitat física i funcional dels aspirants que accedeixen a la borsa com a discapacitats i requereixin adaptació, han de presentar, juntament amb la sol·licitud, els documents que acreditin el grau de discapacitat al·legat així com la compatibilitat per a l’acompliment de les funcions que té atribuïdes el lloc sol·licitat.
4. Requisits d’accés
Per poder participar en aquesta convocatòria, les persones interessades, en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds i durant tot el procés selectiu, han de complir els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra de les situacions previstes en les Normes de gestió de les borses de treball de la Fundació Institut Socioeducatiu S’Estel.
b) Tenir 16 anys complerts i no excedir l’edat de jubilació forçosa.
c) Tenir la capacitat funcional necessària per acomplir les funcions corresponents a la categoria de tècnic/a de centres socioeducatius, especialitat psicòleg/òloga.
d) No haver estat separat mitjançant un expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari o per exercir funcions similars a les exercides, en el cas del personal laboral, de què hagués estat separat o inhabilitat. Els nacionals d’un altre estat tampoc no han d’estar inhabilitats o en una situació equivalent que impedeixi, al seu estat i en els mateixos termes, l’accés a l’ocupació pública.
e) No incórrer, en el moment del contracte, en cap causa d’incompatibilitat, d’acord amb la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats al servei de les administracions públiques.
f) No haver estat condemnat per sentència ferma per cap delicte contra la llibertat i la indemnitat sexuals, inclosos l’agressió i l’abús sexuals, l’assetjament sexual, l’exhibicionisme i la provocació sexuals, la prostitució, l’explotació sexual i la corrupció de menors, així com pel tràfic d’éssers humans (certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals en aplicació de l’article 13.5 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, redactat conforme a la Llei 26/2015, de 28 de juliol, en vigor des del 18 d’agost de 2015).
g) Estar en possessió de la titulació exigida o en condicions d’obtenir-la dins del termini de presentació de sol·licituds. En els supòsits de titulacions expedides a l’estranger, s’ha d’aportar la corresponent homologació del Ministeri de l’Interior. El títol exigit per participar en aquesta borsa és el següent:
h) Estar en possessió del títol oficial de màster o l’acreditació de la professió de psicologia general sanitària.
i) Acreditar coneixements de llengua catalana de nivell B2 (nivell intermedi) mitjançant un certificat emès, o reconegut com a equivalent, per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears.
j) Estar en possessió del permís de conduir de classe B.
5. Sol·licituds
5.1. El model normalitzat es troba a disposició de les persones interessades a la pàgina web de la Fundació (<http://fundaciosestel.caib.es>) o a les dependències de Recursos Humans de la Fundació (c/ de Francesc Salvà i Pizà, s/n. Pont d’Inca, Marratxí).
5.2. El termini per presentar les sol·licituds és de vint dies naturals comptadors des de l’endemà de la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
5.3. Les persones aspirants han d’adjuntar a la sol·licitud, degudament emplenada i signada, la documentació següent:
a) Fotocòpia del DNI o NIE.
b) Original o fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigit per formar part de la borsa (anvers i revers). El justificant de pagament dels drets d’expedició del títol només té validesa fins que es produeix aquesta expedició. Es presumeix que el títol ha estat expedit quan han transcorregut més de dos anys des de l’emissió del justificant del pagament dels drets d’expedició i, en aquest cas, les persones aspirants que presenten el justificant de pagament queden excloses i han d’acreditar el títol en el termini d’esmena de les deficiències en la sol·licitud que estableix la base 6 o justificar, mitjançant un certificat de la universitat corresponent, que el títol encara no ha estat expedit.
c) Original o fotocòpia compulsada del títol oficial de màster o l’acreditació professional de psicologia general sanitària, el certificat de nivell de coneixements de llengua catalana i el permís de conduir.
d) Original o fotocòpia de la documentació acreditativa dels mèrits al·legats (experiència professional, formació o d’altres que es vulguin aportar).
e) Declaració responsable de la persona aspirant que compleix els requisits dels punts 4 c, d, e i f d’aquestes bases.
f) Pel que fa a les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33 %, el certificat acreditatiu del grau de discapacitat i el certificat d’aptitud expedit pel Centre Base, dependent de la Direcció General de Dependència, o per un organisme públic equivalent, sobre les condicions personals per exercir les funcions corresponents al lloc de treball. Aquest certificat d’aptitud ha d’expressar que l’aspirant es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del lloc de treball, amb les adaptacions pertinents, si escau.
g) La indicació d’una adreça electrònica o un telèfon als efectes de les notificacions i les comunicacions amb la Fundació.
5.4. La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia que acaba el termini per presentar les sol·licituds.
5.5. Es considera que les persones que presenten una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el consentiment a la Fundació perquè tracti les seves dades personals als efectes que se’n derivin.
5.6. Les sol·licituds i la resta de documents s’han de presentar a la seu dels Serveis Generals de la Fundació Institut Socioeducatiu S’Estel (c/ de Francesc Salvà i Pizà, s/n. Pont d’Inca, Marratxí), de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores. Les sol·licituds també es poden enviar per correu ordinari a la seu de la Fundació, d’acord amb l’article 14 de la Llei 43/2010, de 30 de desembre, del servei postal universal, dels drets dels usuaris i del mercat postal.
5.7. Si es necessita un justificant de la presentació de la sol·licitud, la persona interessada n’ha d’aportar una fotocòpia.
6. Llista de persones aspirants
6.1. Una vegada processada la sol·licitud i registrats els mèrits, en el termini màxim de dos mesos, la Fundació Institut Socioeducatiu S’Estel, mitjançant una resolució, ha de fer pública la relació provisional d’aspirants admesos a la borsa de treball, amb la puntuació obtinguda de la valoració dels mèrits, i la relació d’aspirants exclosos, amb la indicació de les causes de l’exclusió. La publicació s’ha de fer a la pàgina web de la Fundació, al tauler d’anuncis dels centres de treball de la Fundació i al tauler d’anuncis dels Serveis Generals de la Fundació.
6.2. Les persones aspirants excloses o omeses poden formular al·legacions contra la resolució del o la gerent en el termini de cinc dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació, per esmenar el defecte o la deficiència. Els escrits s’han d’adreçar al departament de Recursos Humans de la Fundació i es poden presentar en la forma prevista en el punt 8 f de les Normes de gestió de les borses de treball de la Fundació Institut Socioeducatiu S’Estel. La Fundació considerarà que es desisteix de la sol·licitud si no es compleix el requeriment.
6.3. Una vegada esmenades les deficiències i examinades les al·legacions, es dictarà la resolució d’aprovació de la llista definitiva de persones admeses i excloses. La publicació de la resolució s’ha de fer als mateixos llocs que s’han indicat per a la publicació de la resolució provisional.
7. Acreditació dels mèrits
Els mèrits que al·leguin els candidats s’han d’acreditar presentant l’original o una còpia compulsada de la documentació següent:
7.1. Experiència professional:
— En el cas de serveis prestats a l’Administració pública (incloses les entitats autònomes), juntament amb la sol·licitud s’ha d’aportar el certificat de l’administració corresponent, amb indicació de la categoria professional i el lloc ocupat.
— En el cas de serveis prestats a entitats públiques empresarials (entitats de dret públic sotmeses al dret privat), consorcis, fundacions del sector públic, empreses societàries del sector públic i empreses privades, juntament amb la sol·licitud s’ha d’aportar el certificat de vida laboral (expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social o l’òrgan equivalent d’altres països de la Unió Europea) i l’acreditació de la categoria i de les funcions mitjançant el contracte laboral o un certificat d’empresa, del consorci o de la fundació corresponent, o d’una altra manera en què quedin acreditades la categoria i les funcions exercides. Si la documentació acreditativa s’ha emès en una llengua estrangera, la persona interessada n’ha de presentar una traducció jurada, perquè es pugui valorar com a mèrit.
7.2. Coneixements orals i escrits de català: una còpia compulsada dels certificats expedits, o reconeguts com a equivalents, per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears o per l’Escola Balear de l’Administració Pública.
7.3. Coneixements orals i escrits d’idiomes: una còpia compulsada dels certificats expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes o un organisme públic reconegut.
7.4. Titulació acadèmica oficial: una còpia compulsada del títol (anvers i revers). Només es valoraran els títols diferents del que s’exigeix com a requisit per participar en la convocatòria. La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es poden valorar els de nivell inferior necessaris per obtenir-lo, excepte en el supòsit del títol de doctor o màster oficial, en què sí que es pot valorar la llicenciatura o equivalent.
7.5. Cursos, seminaris, beques, etc.: una còpia compulsada dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos oficials que s’han duit a terme, amb expressió del nombre d’hores de durada de l’acció formativa. S’entén per certificat oficial el diploma o certificat expedit per una entitat pública o organisme dependent, per organitzacions sindicals i empresarials o per qualsevol entitat privada, sempre que tenguin una autorització expressa de l’organisme públic competent per a la realització de cursos i que aquesta circumstància consti en el mateix títol o diploma.
7.6. Publicacions: un exemplar de la publicació o les referències bibliogràfiques identificatives de la publicació i l’autoria.
7.7. Participació en congressos: certificat de la secretaria de l’organització del congrés en què consti el tipus de participació, com a ponent o participant amb una comunicació.
Els mèrits s’han d’acreditar amb referència a la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds.
En el supòsit que la documentació acreditativa d’un mèrit consti en una llengua estrangera, la persona interessada té la càrrega d’aportar-ne una traducció jurada. Sense aquesta traducció, el mèrit no es pot considerar acreditat i, per tant, no s’ha de valorar.
Els candidats han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats segons els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament.
8. Òrgan de selecció
8.1. L’òrgan encarregat de la selecció és la Comissió Tècnica de Valoració, que consta en l’annex 3.
8.2. Els membres de la Comissió Tècnica de Valoració s’han d’abstenir d’intervenir en el procés quan hi concorrin les circumstàncies que preveu l’article 23.2 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
8.3. Tots els membres de la Comissió han de tenir una titulació acadèmica de nivell igual o superior a l’exigida a les persones aspirants.
8.4. Pot assistir a les sessions de la Comissió, amb veu però sense vot, un membre del Comitè d’Empresa, tret de les reunions en què s’hagin de tractar determinats assumptes que, per raó de la seva naturalesa, es declarin confidencials, en què únicament poden ser presents els membres de la Comissió. A aquest efecte, es comunicaran al Comitè les dates de les reunions amb l’antelació suficient.
8.5. Actuarà com a secretari o secretària de la Comissió un treballador o treballadora del departament de Serveis Generals de la Fundació Institut Socioeducatiu S’Estel, amb veu però sense vot.
8.6. Les funcions bàsiques de la Comissió són les següents:
— Comprovar que les persones aspirants compleixen els requisits que estableix la convocatòria.
— Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, de conformitat amb el barem establert en la convocatòria, i entrevistar els candidats.
— Requerir, si escau, les persones aspirants perquè esmenin els defectes de forma en l’acreditació dels mèrits o bé perquè n’aclareixin algun, sempre que s’hagin acreditat dins el termini i en la forma escaient.
— Resoldre les reclamacions presentades pels candidats dins del termini i en la forma escaient.
— Elaborar una llista de totes les persones que formen part de la borsa, ordenades d’acord amb la puntuació per mèrits que hagin obtingut.
— Elaborar una llista específica de les persones aspirants amb discapacitat, per ordre de puntuació obtinguda.
— Elevar la llista definitiva de persones valorades, ordenades d’acord amb la puntuació obtinguda, al o la gerent de la Fundació, perquè dicti una resolució per la qual s’aprovi la composició definitiva de la borsa i la llista específica de les persones que han acreditat una discapacitat igual o superior al 33 %.
8.7. La Comissió queda autoritzada per resoldre tots els dubtes que puguin sorgir i per adoptar els acords necessaris per al bon funcionament de la convocatòria, en tot el que no prevegin aquestes bases.
9.Publicació de les valoracions
9.1. Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, la Comissió Tècnica ha de fer pública, a la pàgina web de la Fundació, al tauler d’anuncis dels centres de treball de la Fundació i al tauler d’anuncis dels Serveis Generals de la Fundació, una llista provisional amb les puntuacions que hagin obtingut les persones aspirants. Aquesta llista s’ha de publicar per ordre de major a menor puntuació total.
9.2. Les persones aspirants disposen d’un termini de cinc dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions que considerin pertinents sobre la valoració provisional de mèrits del concurs.
9.3. Una vegada resoltes les al·legacions sobre la valoració dels mèrits, es publicarà la llista definitiva als mateixos llocs que s’han indicat per a la publicació de la resolució provisional.
10. Resolució de la convocatòria
El termini per a la resolució de la convocatòria és de tres mesos comptadors des del dia en què acabi el termini de presentació de sol·licituds.
11. Crida a les persones aspirants
La crida a les persones aspirants s’ha de fer de conformitat amb les Normes de gestió de les borses de treball de la Fundació Institut Socioeducatiu S’Estel, aprovades el 22 de març de 2017.
12. Vigència de la borsa
Aquesta borsa de treball serà vigent durant un termini de tres anys des de la data de publicació de les valoracions definitives, i anualment es farà una convocatòria d’actualització de mèrits.
ANNEX 2
Barem de mèrits
1. Experiència professional
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 17 punts.
2. Coneixements orals i escrits de català
Es valoren els certificats relacionats amb els tipus de coneixements següents:
Només es valora el certificat que correspongui al nivell més alt que aporta la persona interessada, sempre que sigui superior al que constitueix un requisit per participar en la borsa, tret del certificat de coneixements de llenguatge administratiu (la puntuació del qual es pot acumular a la de l’altre certificat que s’acredita).
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 5 punts.
3. Mèrits acadèmics
Només es valoren les titulacions acadèmiques o la docència d’estudis acadèmics directament relacionades amb les funcions de l’especialitat objecte de la convocatòria i sempre que siguin diferents de la titulació que s’exigeix com a requisit per participar-hi. Per tant, tampoc no es valoren com a mèrit els estudis que són una passa prèvia i necessària per cursar els estudis que es valoren o que constitueixen el requisit per participar en la convocatòria.
a) Titulacions acadèmiques
En aquest apartat es valoren les titulacions acadèmiques (inclosos els cursos de postgrau) el caràcter oficial o l’equivalència de les quals hagi reconegut i establert el Ministeri d’Educació, Cultura i Esports, així com els títols propis de grau i els títols propis de postgrau de les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyament propis.
— Per cada titulació acadèmica oficial de grau, segon cicle universitari, llicenciatura o equivalent: 3 punts.
— Per cada títol propi de grau: 2 punts.
— Per cada titulació acadèmica oficial de diplomatura universitària, primer cicle universitari o equivalent: 2 punts.
— Per cada títol de doctor: 4 punts.
— Pel que fa als màsters: els títols de màster universitari oficial i els títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari i curs d’actualització universitària) es valoren a raó de 0,050 punts per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments universitaris introduït pel Reial decret 1497/1987, de 27 de novembre) o per cada 10 hores lectives, i a raó de 0,125 punts per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) o per cada 25 hores lectives, amb un màxim de 4 punts. En el supòsit que el màster oficial o títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracta de crèdits LRU o ECTS, s’entén que són LRU i s’han de computar a raó de 0,050 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives. No s’ha de tenir en compte com a mèrit el títol de màster que habilita com a psicòleg general sanitari, atès que és un requisit.
La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es poden valorar els de nivell inferior o de primer cicle necessaris per obtenir-lo, excepte en el supòsit del títol de doctorat, màster oficial o títol propi de postgrau, en què sí que es pot valorar la llicenciatura o equivalent.
La valoració màxima d’aquest apartat 3 a és de 10 punts.
b) Docència d’estudis acadèmics
Es valora la docència impartida d’estudis acadèmics oficials de les titulacions incloses en la lletra a d’aquest apartat, així com dels ensenyaments propis de les universitats espanyoles:
—Per cada crèdit LRU o, si n’és el cas, per cada 10 hores de docència: 0,15 punts.
—Per cada crèdit ECTS o, si n’és el cas, per cada 25 hores de docència: 0,375 punts.
En el supòsit que el certificat no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracta de crèdits LRU o ECTS, s’entén que són LRU i s’han de computar, d’acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,15 punts per cada crèdit o per cada 10 hores de docència.
La docència d’una mateixa matèria o contingut només es valora una vegada.
La valoració màxima d’aquest apartat 3 b és de 3 punts.
4. Formació
Per valorar els cursos de formació i perfeccionament relacionats amb el lloc de feina, cal atenir-se als criteris següents:
1. S’hi inclouen els cursos que s’imparteixen en el marc dels acords de formació continuada amb l’Administració, sigui quin sigui el promotor del curs.
2. S’hi inclouen els cursos el promotor dels quals sigui una administració pública, una entitat de dret públic sotmesa amb caràcter general al dret privat, un consorci del sector públic, una fundació del sector públic o que estigui homologat per una escola d’administració pública.
3. S’hi inclouen els cursos realitzats en el marc de convenis de col·laboració entre la Fundació S’Estel i col·legis oficials de professionals o universitats, sobre formació específica en matèries de justícia juvenil.
4. S’hi inclouen els cursos de formació ocupacional que imparteix o promou el Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), així com altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.
5. Els cursos de l’àrea jurídica administrativa, els de l’àrea de qualitat (gestió de persones i gestió de l’organització), els d’igualtat de gènere, els d’aplicacions d’informàtica per a usuaris (Open Office, Microsoft Office, correu electrònic, Internet), els de llengües estrangeres i el curs bàsic de prevenció de riscs laborals, s’han de valorar en qualsevol cas. A aquest efecte, es considera que les primeres 30 hores de qualsevol curs de prevenció de riscs laborals es corresponen amb el curs bàsic.
6. Els cursos no inclosos en el punt 5 s’han de valorar quan el contingut està directament relacionat amb les funcions de l’especialitat corresponent a la plaça.
7. En tots els casos, s’han de valorar una sola vegada les accions formatives relatives a un mateix contingut o un mateix programa, encara que se n’hagi repetit la participació.
8. La valoració dels cursos és la següent:
8.1. Cursos rebuts
A. Cursos de matèries directament relacionades amb les funcions de l’especialitat corresponent a la plaça o de matèries de contingut específic de justícia juvenil:
1. Cursos amb certificat d’aprofitament: 0,10 punts per cada crèdit CFC (Comissió de Formació Continuada) o LRU, equivalent a 10 hores de durada, i 0,25 punts per cada crèdit ECTS, equivalent a 25 hores de durada. Si no se n’especifica la durada, s’ha de valorar amb 0,05 punts. En el supòsit que el diploma o certificat no indiqui els crèdits o no especifiqui si es tracta de crèdits LRU, CFC o ECTS, s’entén que són LRU i s’han de computar a raó de 0,10 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives. En el supòsit que hi constin simultàniament crèdits i hores, cal atenir-se als crèdits.
2. Cursos amb certificat d’assistència: 0,05 punts per cada 10 hores, o proporcionalment en cas que la durada sigui inferior. Si no se n’especifica la durada, s’han de valorar amb 0,025 punts.
B. Altres cursos no inclosos en el punt A:
1.Cursos amb certificat d’aprofitament: 0,05 punts per cada crèdit CFC (Comissió de Formació Continuada) o LRU equivalent a 10 hores de durada i 0,125 punts per cada crèdit ECTS, equivalent a 25 hores de durada. Si no se n’especifica la durada, s’ha de valorar amb 0,025 punts. En el supòsit que el diploma o certificat no indiqui els crèdits o no especifiqui si es tracta de crèdits LRU, CFC o ECTS, s’entén que són LRU i s’han de computar a raó de 0,05 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives. En el supòsit que constin simultàniament crèdits i hores, cal atenir-se als crèdits.
2. Cursos amb certificat d’assistència: 0,03 punts per cada 10 hores, o proporcionalment en cas que la durada sigui inferior. Si no se n’especifica la durada, s’han de valorar amb 0,015 punts.
Això no obstant, la valoració dels cursos d’aplicacions d’informàtica per a usuaris que indica el punt 5 és la següent:
— Nivell bàsic: 0,1 punts
— Nivell intermedi: 0,2 punts
— Nivell superior: 0,3 punts
En el cas que els certificats no indiquin el nivell, la valoració és la següent:
— Cursos d’una durada de 10 a 19 hores: 0,1 punts
— Cursos d’una durada de 20 a 29 hores: 0,2 punts
— Cursos d’una durada de 30 hores o més: 0,3 punts
Només s’ha de valorar el nivell més alt o el certificat de més hores de cada una de les aplicacions. La resta dels cursos d’informàtica s’han de valorar amb els criteris generals de puntuació, si estan relacionats amb les funcions de l’especialitat corresponent a la plaça.
Pel que fa al coneixement de llengües estrangeres, al qual també fa referència el punt 5, la valoració és la següent:
— Nivell A: 0,5 punts
— Nivell B1: 1 punt
— Nivell B2: 1,5 punts
— Nivell C: 2 punts
— Nivell C2: 2,5 punts
De cada idioma diferent, s’ha de valorar només el certificat que correspongui al nivell més alt que aporta la persona interessada.
8.2. Cursos impartits
Haver impartit cursos s’ha de valorar a raó de 0,10 punts per cada crèdit CFC o LRU, equivalent a 10 hores de durada, i 0,25 punts per cada crèdit ECTS, equivalent a 25 hores de durada. Si no se n’especifica la durada, s’han de valorar amb 0,05 punts. En el supòsit que el certificat no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracta de crèdits LRU, CFC o ECTS, s’ha d’entendre que són LRU i s’han de computar a raó de 0,10 punts per cada crèdit o per cada 10 hores de docència.
9. Puntuació màxima:
—Cursos inclosos en l’apartat 4.5 (cursos de l’àrea jurídica administrativa, l’àrea de qualitat, igualtat de gènere, aplicacions d’informàtica, llengües estrangeres i el curs bàsic de prevenció de riscs laborals): 3 punts.
—Cursos inclosos en l’apartat 4.6 (directament relacionats amb les funcions de l’especialitat corresponent a la plaça): 5 punts.
La valoració màxima d’aquest apartat 4 és de 8 punts.
5. Publicacions, participació en congressos i conferències
a) Publicacions
Es valoren les publicacions amb ISBN o ISSN, o dipòsit legal, d’estudis o treballs en mitjans especialitzats, científics, tècnics o professionals sobre matèries o temes relacionats directament amb les funcions de la plaça, d’acord amb els criteris que s’expressen a continuació:
— Per articles en revistes i publicacions periòdiques: 0,2 punts per coautoria i 0,5 punts per autoria individual.
— Per llibres o reculls normatius comentats o edicions equivalents en suports audiovisuals: 0,7 punts per coautoria i 0,9 punts per autoria individual.
b) Congressos i conferències
Es valora la presentació de comunicacions en congressos així com la impartició de conferències o ponències en congressos, seminaris o jornades, sempre que la temàtica estigui directament relacionada amb les funcions de la plaça, d’acord amb els criteris que s’expressen a continuació:
— Presentació de comunicacions en congressos: 0,2 punts per coautoria i 0,5 punts per autoria individual.
— Impartició de conferències o ponències: 0,10 punts per cada 10 hores, o proporcionalment en cas que la durada sigui inferior a 10 hores. Si no se n’especifica la durada, s’han de valorar amb 0,05 punts.
La valoració màxima d’aquest apartat és de 2 punts.
6. Entrevista personal
A l’entrevista personal es comprovaran i valoraran els coneixements dels aspirants en relació amb el lloc de feina convocat, com també l’aptitud, l’eficàcia, la capacitat d’iniciativa i la resolució de conflictes, la productivitat i el nivell de responsabilitat, així com tantes circumstàncies com siguin necessàries per a un millor desenvolupament de les funcions.
La valoració màxima d’aquest apartat és de 5 punts.
ANNEX 3
Comissió Tècnica de Valoració de la convocatòria d’una borsa per cobrir temporalment llocs de treball de la categoria de tècnic/a de centres socioeducatius, especialitat psicòleg/òloga
Comissió Tècnica Titular
President: Severino Álvarez Sampedro
Vocal 1a: Maria Mut Vallés
Vocal 2a: Marta Solé Martín
Comissió Tècnica Suplent
President: Bernardo Vidal Lara
Vocal 1r: Enric X. Radó Roca
Vocal 2a: Catalina Seguí Cifre