Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 3736
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió I Gestió. Nomenament del director general de l’Àrea de Participació Ciutadana i Coordinació Territorial de l’Ajuntament de Palma
Mitjançant acord de la Junta de Govern número 20170405_01_04 de data 05 d’abril de 2017 es va acordar el següent:
PRIMER.- Nomenar al Sr. Joaquín De María Arrebola com a director general de l’Àrea de Participació Ciutadana i Coordinació Territorial amb DNI 43183460-V.
SEGON.- La jornada laboral serà de 40 hores setmanals i les retribucions a percebre són les determinades en el vigent Pressupost de Despeses per als Directors i Coordinadors generals.
TERCER.- Per garantir el funcionament de l’Administració Municipal, tots els Coordinadors/res i Directors/res Generals nomenats per part de la Junta de Govern continuaran en el seu lloc de feina malgrat hagi expirat el mandat de la Corporació, no produint-se el seu cessament de forma automàtica, sense perjudici de la decisió que pugui prendre amb posterioritat la nova Junta de Govern.
QUART.- Notificar el present acord a l’òrgan directiu municipal relacionat anteriorment, així com a la regidoria de l’Àrea i publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
CINQUÉ.- El present nomenament serà efectiu una vegada la persona interessada hagi pres possessió del càrrec davant la regidora de Funció Pública i hagi presentat la declaració responsable d’idoneïtat davant el Servei de selecció i provisió, així com la declaració responsable de bens i activitats davant la Secretaria general del Ple.
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 10 d’abril de 2017
La cap del Servei de Selecció, Provisió i Gestió
Esperanza Vega Terrón
p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014
(BOIB núm. 30, de 04/03/2014)