Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA
Núm. 3612
Resolució de la secretària general de la Conselleria de Presidència per la qual s’anuncia la licitació d’un subministrament de vestuari i de calçat de feina (d’estiu i d’hivern) per al personal de la Presidència i de la conselleria de Presidència del Govern de les Illes Balears
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació.
a) Organisme: Conselleria de Presidència
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.
2) Domicili: Passeig de Sagrera, 2-3er.
3) Localitat i codi postal: 07012 Palma.
4) Telèfon: 971 78 41 30
5) Telefax: 971 17 64 70
6) Correu electrònic: contractaciopresidencia@caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que la de la presentació d’ofertes.
d) Número d’expedient: CONTR 2017 933
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: subministrament
b) Descripció de l'objecte: subministrament de vestuari i de calçat de feina (d’estiu i d’hivern) per al personal (ordenances, xofers, seguretat estàtica, manteniment i neteja) de la Presidència i de la conselleria de Presidència del Govern de les Illes Balears.
c) Divisió per lots i nombre de lots: No
d) Lloc de lliurament: Carrer de la Llonja, 3 i Passeig Sagrera, 2.
d) Termini de lliurament: des de la formalització del contracte i fins el 31 de desembre de 2017
e) Admissió de pròrroga: si.
f) CPV (referència de nomenclatura): 18100000-0 Roba de feina; 18800000-7 Calçat
h) El contracte inclou clàusules socials com a condicions especials d’execució (lletra M del quadre de característiques del contracte del PCAP).
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: Ordinària.
b) Procediment: Obert.
c) Criteris d’adjudicació: Oferta econòmica 60 punts. Disseny i funcionalitat 40 punts.
4. Valor estimat del contracte: 71.544 euros.
5. Pressupost base de licitació:
a) Import màxim de licitació 32.520 euros. Import total 39.349,20 euros.
6. Garanties exigides.
Definitiva: 5% del pressupost de licitació.
7. Requisit específics del contractista:
a) Classificació: No
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: La indicada a les lletres F.1 i F.2 del Plec de clàusules administratives particulars.
8 Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: fins les 10:00 hores del 16è dia natural des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si el darrer dia és dissabte, diumenge o festiu, passarà al primer dia hàbil següent.
b) Modalitat de presentació: Presencial o per correu.
c) Lloc de presentació: Conselleria de Presidència
1 Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.
2 Domicili: Passeig de Sagrera, 2-3er.
3 Localitat i codi postal: Palma de Mallorca- 07012
4 Direcció electrònica: contractaciopresidencia@caib.es
d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos.
9 Obertura d’ofertes.
a) Direcció: Passeig de Sagrera, 2
b) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca - 07012.
d) Data i hora: es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: màxim 300 euros que seran a càrrec de l’adjudicatari.
Palma, 7 d’abril de 2017
La secretaria general
Teresa Suárez Genovard