Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 3435
Licitació per procediment obert, del contracte de serveis de càtering per al Centre de dia Can Clar de Llucmajor

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.Entitat adjudicadora

a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió.

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Departament de Gestió.

2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33

3) Localitat i codi postal: Palma, 07006.

4) Telèfon: 971177707/971177737

5) Telefax: 971176316

6) Correu electrònic: contractacio@fbd.caib.es

7) Adreça d’internet del perfil del contractant; www.caib.es (Contractació-perfils del contractant- Fundació d’Atenció  i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears).

8) Data  límit d’obtenció de documentació i informació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB.

9) Número d’expedient: 6/2017 OBERT/SERV

2.Objecte del contracte

a) Tipus: serveis.

b) Descripció de l’objecte del contracte: Servei de càtering per al Centre de dia Can Clar de Llucmajor.

c) Divisió per lots:no

d) Lloc d'execució

1) Domicili, localitat i codi postal

- Centro de dia Can Clar, de Llucmajor: c/ Ses Monges, 4, Llucmajor, 07620.

e) Termini d’execució: un any.

f) Admissió de pròrroga: si (per un any més)

g) CPV: 555230002

h) Condicions especials d'execució: s'estableixen condicions especials d'execució de caràcter social.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació:

- Oferta econòmica (60%): preu unitari menú (55%); preu aliments extra (5%)

- Oferta tècnica (35%)

- Criteris socials (5%)

4. Valor estimat del contracte (inclosa la possible pròrroga): 84.896,24 € (vuitanta-quatre mil vuit-cents noranta-sis euros i vint-i-quatre cèntims)

5. Pressupost base de licitació

Import net: 42.448,12 € (quaranta-dos mil quatre-cents quaranta-vuit euros i dotze cèntims). Import total amb l’IVA: 46.692,93 € (quaranta-sis mil sis-cents noranta-dos euros i noranta-tres cèntims).

Preu unitari menú: 4,45 €, IVA exclòs (4,90 €, IVA inclòs)

6. Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: 5% del preu d'adjudicació.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació (grup, subgrup i categoria): No s’exigeix, però la classificació en el grup M, subgrup 6, categoria C, activitat hostaleria i serveis de menjar servirà per acreditar la solvència

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

1) Solvència econòmica i financera:

Mitjans: S'ha de justificar l'existència d'una assegurança per riscs professionals

Criteri de selecció i requisits mínims: l'assegurança haurà de cobrir un import igual o superior a 150.000,00 € i haurà de cobrir necessàriament el risc d'intoxicació alimentària

2) Solvència tècnica i professional:

Mitjans: relació dels principals serveis o contractes realitzats en els darrers cinc anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, d'aquests.  

Criteri de selecció i requisits mínims:  l'import  anual acumulat en l'any de major execució haurà de ser igual o superior al 70% del valor estimat del contracte (59.427,37 €)

 c) Altres  requisits específics:

- Compromís d'adscriure a l'execució del contracte un professional amb formació acreditada de dietista nutricionista

8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, a las 14:00 hores.

b) Lloc de presentació:

1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears

2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33

3. Localitat i codi postal: Palma, 07006.

4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es

c) Admissió de variants: no

d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.

9. Obertura de les ofertes:

a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Direcció: Avinguda Gabriel Alomar, 33

c) Localitat i codi postal: Palma, 07006

d) Data i hora: S’avisarà oportunament.

10: Subcontractació: No es permet.

11. Despeses de publicitat:

Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 500,00 €

                                

Palma de Mallorca, 4 d'abril de 2017

La gerent
Alexandra Pavlovic Djurdjev