Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS
Núm. 3435
Licitació per procediment obert, del contracte de serveis de càtering per al Centre de dia Can Clar de Llucmajor
1.Entitat adjudicadora
a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.
b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió.
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Departament de Gestió.
2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33
3) Localitat i codi postal: Palma, 07006.
4) Telèfon: 971177707/971177737
5) Telefax: 971176316
6) Correu electrònic: contractacio@fbd.caib.es
7) Adreça d’internet del perfil del contractant; www.caib.es (Contractació-perfils del contractant- Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears).
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB.
9) Número d’expedient: 6/2017 OBERT/SERV
2.Objecte del contracte
a) Tipus: serveis.
b) Descripció de l’objecte del contracte: Servei de càtering per al Centre de dia Can Clar de Llucmajor.
c) Divisió per lots:no
d) Lloc d'execució
1) Domicili, localitat i codi postal
- Centro de dia Can Clar, de Llucmajor: c/ Ses Monges, 4, Llucmajor, 07620.
e) Termini d’execució: un any.
f) Admissió de pròrroga: si (per un any més)
g) CPV: 555230002
h) Condicions especials d'execució: s'estableixen condicions especials d'execució de caràcter social.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació:
- Oferta econòmica (60%): preu unitari menú (55%); preu aliments extra (5%)
- Oferta tècnica (35%)
- Criteris socials (5%)
4. Valor estimat del contracte (inclosa la possible pròrroga): 84.896,24 € (vuitanta-quatre mil vuit-cents noranta-sis euros i vint-i-quatre cèntims)
5. Pressupost base de licitació
Import net: 42.448,12 € (quaranta-dos mil quatre-cents quaranta-vuit euros i dotze cèntims). Import total amb l’IVA: 46.692,93 € (quaranta-sis mil sis-cents noranta-dos euros i noranta-tres cèntims).
Preu unitari menú: 4,45 €, IVA exclòs (4,90 €, IVA inclòs)
6. Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% del preu d'adjudicació.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació (grup, subgrup i categoria): No s’exigeix, però la classificació en el grup M, subgrup 6, categoria C, activitat hostaleria i serveis de menjar servirà per acreditar la solvència
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
1) Solvència econòmica i financera:
Mitjans: S'ha de justificar l'existència d'una assegurança per riscs professionals
Criteri de selecció i requisits mínims: l'assegurança haurà de cobrir un import igual o superior a 150.000,00 € i haurà de cobrir necessàriament el risc d'intoxicació alimentària
2) Solvència tècnica i professional:
Mitjans: relació dels principals serveis o contractes realitzats en els darrers cinc anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, d'aquests.
Criteri de selecció i requisits mínims: l'import anual acumulat en l'any de major execució haurà de ser igual o superior al 70% del valor estimat del contracte (59.427,37 €)
c) Altres requisits específics:
- Compromís d'adscriure a l'execució del contracte un professional amb formació acreditada de dietista nutricionista
8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, a las 14:00 hores.
b) Lloc de presentació:
1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears
2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33
3. Localitat i codi postal: Palma, 07006.
4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es
c) Admissió de variants: no
d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.
9. Obertura de les ofertes:
a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.
b) Direcció: Avinguda Gabriel Alomar, 33
c) Localitat i codi postal: Palma, 07006
d) Data i hora: S’avisarà oportunament.
10: Subcontractació: No es permet.
11. Despeses de publicitat:
Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 500,00 €
Palma de Mallorca, 4 d'abril de 2017
La gerent
Alexandra Pavlovic Djurdjev