Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 3325
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de data 29 de març de 2017 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, el lloc de cap de secció de Manteniment i Serveis Generals de la plantilla orgànica autoritzada de serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l'Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, modificat per l'Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB 22 de gener), i d'acord amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l'acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada en el BOIB núm. 87/2011, de 11 de juny), dict la següent

Resolució

Acordar la convocatòria pública del lloc de cap de secció de Manteniment i Serveis Generals de la plantilla orgànica autoritzada de Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears, pel procediment de concurs, d'acord amb les especificacions següents:

1) Requisits:

Ser personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups A1, A2 o C1 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut, i tenir el corresponent nivell de coneixements de la llengua catalana legalment establert. Aquests requisits s'han de complir en la data de publicació de la convocatòria.

2) Mèrits que es valoraran a la data de publicació de la convocatòria:

a) Serveis prestats (màxim 60 punts):

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A1………………… 0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A2………………… 0,18 punts per cada mes complet de serveis prestats.

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1…………………… 0,16 punts per cada mes complet de serveis prestats.

b) Llocs de treball en relació al que s'opta (màxim 60 punts):

- Llocs de prefectura (màxim 40 punts):

(  ) Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 24 ………………0,20 punts per cada mes complet.

(  ) Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 24………………………  0,15 punts per cada mes complet.

(  ) Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 24……………… 0,10 punts per cada mes complet.

- Una altra experiència professional relacionada amb el lloc al qual s'opta, segons el que s'estableixi en aquesta convocatòria (màxim 20 punts) ........................... .. ... .. 0,10 punts per cada mes complet.

A l'efecte del punt anterior, es considera una altra experiència professional relacionada amb el lloc, la següent:

* Cap de Servei d'Hostaleria

* Cap de Servei de Manteniment

* Cap de Servei de Serveis Generals

* Cap de Secció d'Hostaleria

* Cap de Secció de Manteniment

* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc.

c) Formació relacionada amb el lloc al qual s'opta (màxim 30 punts):

- Per cada crèdit o per cada deu hores, com a docent o discent, en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, que estiguin relacionats directament amb el contingut del lloc al qual s'opta. .............................. ............. ............... .. .... ...... 0,10 punts

A l'efecte del punt anterior, es consideren relacionades les àrees temàtiques següents:

* Congrés d'Enginyeria Hospitalària.

* Jornades d'innovació de Serveis Generals Hospitalaris.

* Congrés de la SEDAP.

* Cursos de Serveis Generals Hospitalaris i / o Hostaleria.

* Cursos d'Enginyeria Hospitalària i / o Manteniment.

* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc.

Per a la valoració dels cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, es requereix el següent:

* Organitzats o impartits per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2.3 de la Llei 39/2015) o per alguna universitat, cosa que ha de constar en el corresponent certificat.

En el cas que l'activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic d'acord amb l'article 2.2.a) de la Llei 39/2015, la persona interessada ha d'acreditar aquesta condició.

* Organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i / o subvencionats per aquelles, cosa que ha de constar en el corresponent certificat.

 * Realitzats en virtut dels acords de formació continuada a les administracions públiques i que estiguin organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) corresponent al nivell C1 de català ........................ 4 punts

- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) corresponent al nivell C2 de català ....................... 5 punts

 (Només es valorarà el títol, diploma o el certificat oficial de coneixements de català que correspongui al major nivell que tingui el concursant)

- Per tenir el certificat de nivell E (llenguatge administratiu) de català, de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) ...... ................ ............... 1 punt

(S'acumula a qualsevol altre nivell que es tingui)

3) Característiques del lloc convocat:


La persona que obtingui el lloc tindrà la dependència -orgànica i funcional i exercirà les funcions pròpies d'un cap de secció de Manteniment i Serveis Generals de la plantilla orgànica autoritzada de Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears, entre elles les següents:

a) Coordinació i supervisió dels diferents contractes de SSGG dels edificis depenents dels SSCC del Servei de Salut dels Illes Balears.

b) Seguiment documental de la tramitació administrativa i respostes dels contractes.

c) Coordinació dels treballs de trasllat, obres i adaptacions de llocs de treball dels edificis dels SSCC del Servei de Salut de les Illes Balears.

d) Informe d'incidències, priorització dels treballs i gestió interna documental.

e) Gestió i coordinació dels diferents contractes de Subministrament elèctric, gas natural, telefonia del Servei de Salut.

f) Gestió i tramitació del pagament de les diferents taxes i impostos derivats de les infraestructures al seu càrrec.

g) Aquelles que li encomani el subdirector d'Infraestructures i SSGG o el secretari general del Servei de Salut de les Illes Balears.

4) Els aspirants han d'adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

5) La sol·licitud per participar en el procés selectiu dirigida a l'òrgan convocant, s'ha de presentar en el termini del vint dies naturals comptats a partir de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. S'ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d'alguna de les vies que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6) Comissió de Selecció:

- President: Marta Pallarés Ruiz (designat el director general del Servei de Salut)

Vocals:

- Antoni Fuster Miró (designat pel director general del Servei de salut)

- Laura Monserrat Calvo (designat pel director gerent del centre o pel secretari general de l'Ib-Salut en el cas dels Serveis Centrals)

- Alfonso Macías Aymar (designat pel director de la divisió -o de l'àrea de direcció- a la qual estigui adscrit el lloc)

- Secretari: Jaume Coll Morey (designat pel directiu que tingui encomanada la gestió de l'àrea de personal del centre)

Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, es nomenarà un nou integrant.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant aquest òrgan, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la data de la notificació. No es podrà interposar un recurs contenciós mentre no es dicti resolució expressa o presumpta del recurs de reposició, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

També es pot interposar directament un recurs contenciós-administratiu davant l'ordre jurisdiccional contenciós-administratiu en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la data de publicació, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.

 

Palma, a 29 de març de 2017

El Director General de l'Ib-Salut
(P.d. Resolució de la consellera de Salut de 13 de gener de 2016;
BOIB de 21 de gener de 2016)