Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE MAÓ

Núm. 3322
Licitació de la contractació del servei de vigilància i salvament a les platges de sa Mesquida i es Grau, del terme municipal de Maó

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local, en sessió realitzada el dia 29.03.2017, ha aprovat els plecs de clàusules que regiran la contractació del servei de vigilància i salvament a les platges de sa Mesquida i es Grau, del terme municipal de Maó.

Per tot això, de conformitat amb el que disposa l’art. 142 del Text refós de la Llei de contractes del sector públic, s’anuncia aquesta convocatòria de licitació, d’acord amb les condicions que a continuació, i de forma resumida, es detallen; i, alhora, s’anuncia l’exposició pública del plec de clàusules administratives particulars durant 10 dies naturals, a efectes de possibles reclamacions, donant compliment al que disposa l’art. 188.3 de la Llei 20/2006, municipal i de règim local de les Illes Balears.

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Ajuntament de Maó.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat de Contractació.

c) Obtenció de documentació i informació:

1. Dependència: Unitat de Contractació - Ajuntament de Maó.

2. Adreça: Pl. Constitució, 1.

3. Localitat i codi postal: Maó (Menorca) – 07701.

4. Telèfon: 971-369800 - ext. 209 o 262.

5. Fax: 971-350648.

6. Adreça electrònica: mcarreras@ajmao.org; corfila@ajmao.org.

7. Perfil de contractant: pàgina web de l’Ajuntament, www.ajmao.org.

8. Data límit d’obtenció de documents i informació: 8 dies naturals, a comptar a partir del següent dia al de la publicació de l’anunci de licitació en el BOIB.

d) Número d’expedient: E00292016000001 Ref.: C-05/17.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: serveis.

b) Descripció i lloc d’execució: prestació del servei de vigilància i salvament a les platges de risc mitjà del terme municipal de Maó, es Grau i sa Mesquida, per a les temporades estivals dels anys 2017, 2018 i 2019, el detall del qual es troba en el plec de prescripcions tècniques; a la platja des Grau es prestarà, a més, un servei d’accessibilitat a l’aigua per a les persones amb mobilitat reduïda.

c) Termini d’execució: 3 anys.

d) Admissió de pròrroga: sí.

e) CPV – 2008: 75241000-7 Serveis de seguretat pública.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

c) Criteris d’adjudicació: els establerts a la clàusula núm. 13 del plec de clàusules administratives particulars.

4. Valor estimat del contracte: 471.074,38 euros.

5. Pressupost base de licitació

a) Import net: 235.537,19 euros. Import total: 285.000,00 euros.

6.     Garanties

a) Provisional: no.

b) Garantia definitiva: 5% de l’import d’adjudicació.

7.     Requisits específics del contractista

a) Classificació: no s’exigeix classificació.

b)  Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica o professional:

- Acreditació de la solvència econòmica i financera: de conformitat amb el que es disposa a l'article 75.1 del TRLCSP, en relació amb l’art. 11.4.a) de l’RGLCAP, s’acreditarà amb el volum anual de negocis del licitador que, referit a l’any de major volum de negoci dels tres darrers conclosos, haurà de ser, almenys, d’una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte, amb l’IVA inclòs, és a dir, 142.500,00 euros. El volum anual de negocis del candidat s’acreditarà mitjançant els seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si el candidat estigués inscrit en l’esmentat Registre; en cas contrari, mitjançant els comptes anuals dipositats en el registre oficial en el qual hagin d’estar inscrits; els candidats que siguin empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d’inventaris i comptes anuals, legalitzats pel Registre Mercantil.

-  Acreditació de la solvència tècnica o professional: de conformitat amb l’art. 78.1.a) del TRLCSP, en relació amb l’art. 11.4.b) de l’RGLCAP, s’acreditarà amb una relació dels principals serveis o treballs, realitzats en els darrers cinc anys, que inclourà import, dates i el destinatari, públic o privat, d’aquests. Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari. L’import anual que el licitador haurà d’acreditar com executat durant l’any de major execució del període de cinc anys, en serveis d’igual o similar naturalesa que els que constitueixen l’objecte del contracte, serà, com a mínim, de 95.000,00 euros; amb la finalitat de determinar la correspondència entre els serveis executats pel licitador i els que constitueixen l’objecte d’aquest contracte, s’atendrà la coincidència entre els dos primers dígits del codi CPV (75241000-7), que són 75-Serveis d’Administració pública, defensa i serveis de Seguretat Social.

c) Condicions especials d’execució: les previstes a la clàusula núm. 26 del PCAP.

8.     Presentació de les ofertes

a) Data límit de presentació: 8 dies naturals, a comptar a partir del següent dia al de la publicació de l’anunci de licitació en el BOIB.

b) Modalitat de presentació: l’assenyalada a les clàusules núm. 15 i 16 del plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació:

* A la Unitat de Contractació (vegeu punt 1): de 8.00 a 14.00 hores i de dilluns a divendres.

* A qualsevol oficina de Correus: en els seus horaris d’atenció al públic i de conformitat amb l’establert a la clàusula núm. 15 del plec de clàusules administratives particulars.

9.     Obertura de les ofertes

a)   Descripció: la Mesa de Contractació procedirà a l’obertura del sobre núm. 2  en acte públic.

b)   Adreça: Ajuntament de Maó; pl. Constitució, 1.

c)    Localitat i codi postal: Maó (Menorca) - 07701

d)   Data i hora: a determinar per la Mesa de Contractació; es convocarà els licitadors per fax o correu electrònic.

10. Despeses de publicitat

Les despeses de publicitat de licitació del contracte que haurà d’abonar l’adjudicatari seran per un import màxim de 600 euros.

Maó, 30 de març de 2017

L’ALCALDESSA; 

Conxa Juanola Pons