Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 3277
Bases reguladores per a la convocatòria d’Ajuts econòmiques per a l’adquisició dels llibres de text pel curs 2016-2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió celebrada el 9 de març de 2017, i en exercici de les seues competències, sobre la base d’allò proposat (conforme a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques), i  l’article 10.3 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars, i en virtut del Decret de Presidència de 22 de juny de 2015, publicat al BOIB número 109, de 18 de juliol de 2015, mitjançant el qual es deleguen atribucions a la Comissió de Govern i la resta d’atribucions que li atorga la legislació vigent adoptà, per unanimitat, el següent acord:

  • APROVAR les Bases reguladores de la concessió d’ajuts econòmics per a l'adquisició dels llibres de text pel curs 2016-2017, la subvenció està destinada en règim de concurrència pública destinat a centres de primària i secundària de Formentera que desenvolupin el programa de reutilització de llibres de texts, i ajuts individuals destinats a alumnes que cursin estudis de primària o de secundària, que formin part del programa de reutilització dels llibres de text, membre de família nombrosa i/o monoparental i que siguin residents a l'illa de Formentera, el qual figura a l'annex.
  • APROVAR la convocatòria pública per a la concessió de les subvencions a què fa referència el punt anterior.
  • APROVAR una despesa per un import de 45.000 € (quaranta-cinc mil euros), amb càrrec a la partida 334.48000 dels pressuposts generals del Consell Insular de Formentera, per l’any 2017.
  • PUBLICAR les mateixes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el Tauler d’anuncis i a la pàgina web de la corporació, als efectes legals oportuns.

ANNEX

“Bases reguladores per a la convocatòria d’Ajuts econòmiques per a l’adquisició dels llibres de text pel curs 2016-2017

1. Objecte de la convocatòria

Aquesta convocatòria té l’objectiu de regular la convocatòria pública i concedir ajuts econòmics per a l’adquisició de llibres de text per al curs 2016-2017, als centres educatius de primària i secundaria de Formentera que desenvolupin el programa de reutilització de llibres de texts, i ajuts individuals que estan destinats als estudiants/es que cursin estudis de primària o de secundària que formin part del programa de reutilització dels llibres de text, membre de família nombrosa i/o monoparental i que siguin residents a l'illa de Formentera.

Les subvencions es concediran en règim de concurrència competitiva i l’objectiu és promoure l’ús solidari i cooperatiu dels llibres de text reutilitzables dels cursos i nivells corresponents a l’ensenyament obligatori.

2. Quantia de l’ajut pressupostat

a) La quantia destinada a l'ajut té un crèdit màxim de 45.000 € (quaranta-cinc mil euros) habilitat amb càrrec a la partida pressupostària 334.48000 del pressupost anual del Consell Insular de Formentera, per a l’any 2017.

b) Es podrà subvencionar fins al 100 % de la despesa justificada.

c) En el cas que l’import de les ajudes excedeixi la disponibilitat pressupostària, totes elles es reduiran de manera proporcional.

3. Import de les subvencions

a) Centres educatius de primària i secundària que estiguin en el programa de reutilització de llibres de text:

  • 50 € per a alumnat adscrit de primària
  • 70 € per a alumnat adscrit de secundària

b) Al 100 % de l’aportació al fons de reutilització de llibres de text per als ajuts individuals d'alumnes, en cas de famílies nombroses i monoparentals.

Es considera despesa subvencionable aquella que respongui a la naturalesa de l’activitat subvencionada i es realitzi en el període lectiu del curs escolar 2016-2017.

4. Persones beneficiàries

  • Centres educatius de primària i secundària, de l’illa de Formentera que desenvolupin el programa de reutilització de llibres de texts.
  • Alumnat que sigui membre de família nombrosa que cursi estudis de primària, o de secundària, a l’illa de Formentera, i que formin part del programa de reutilització dels llibres de text.
  • Alumnat que sigui membre de família monoparental que cursi estudis de primària, o de secundària, a l’illa de Formentera, i que formi part del programa de reutilització dels llibres de text.

5. Termini de presentació de les sol·licituds

El termini per presentar les sol·licituds serà de vint-i-cinc dies a partir de l’endemà de la data de publicació d’aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), en qualsevol de les formes establertes en l'art. 30 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, a partir d'ara (Llei 39/15 d'1 d'octubre del PACAP).

No s'acceptarà cap sol·licitud fora d'aquest termini.

Aquesta convocatòria també es farà pública al tauler d’anuncis i a la web del consell: www.consellinsulardeformentera.cat.

6. Presentació de les sol·licituds

a) Les sol·licituds s’han de formalitzar mitjançant el model normalitzat que s’adjunta com a annex I, annex II, annex III i annex IV d’aquestes bases.

b) Es podran presentar els documents originals en la forma establerta segons l'art. 16 de la Llei 39/15 d'1 d'octubre del PACAP.

De forma presencial mitjançant registre general electrònic de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), al c. de Ramon Llull, 6, CP 07800 Sant Francesc Xavier, Formentera, del Consell Insular de Formentera, i en els restants registres electrònics de qualsevol òrgan administratiu públic. Els documents presentats de manera presencial davant les Administracions Públiques seran digitalitzats d'acord amb l'art. 27 i la resta de normativa aplicable de la Llei 39/15 d'1 d'octubre del PACAP.

De forma telemàtica a través de l’Oficina Virtual d’Atenció Ciutadana (OVAC), a la qual es pot accedir des de la pàgina web del Consell Insular de Formentera.

c) Els aspirants han de presentar correctament emplenat l'annex que correspongui, i la documentació original adient objecte de la subvenció.

d) Si la instància o documentació original presentades fossin incorrectes o incompletes, es requerirà  l'interessat perquè en un termini de deu dies, esmeni la falta o acompanyi els documents preceptius, amb indicació que, si així no ho fa, es considerarà que desisteix de la seva petició, d'acord amb l'art. 68 i altres exigits per la legislació específica aplicable de la Llei 39/15 d'1 d'octubre del PACAP.

7. Requisits i documentació a presentar

a) Centres educatius de primària i secundària de l’illa de Formentera que desenvolupin el programa de reutilització de llibres de text.

S'ha de presentar la següent documentació original:

  • Emplenar correctament el model de sol·licitud annex I, on també consta la declaració de responsabilitat, degudament signada pel/per la director/a del centre.
  • En el cas de subvencions de quantia superior a 3.000 €, haurà de presentar-se certificat d'estar al corrent de les Obligacions Tributàries i amb la Seguretat Social.
  • Certificació de l’adscripció al programa de reutilització, on es faci constar: la identificació del curs 2016-2017, l’alumne/a, signatura del director/a i segell de l’escola.
  • Emplenar correctament l'annex IV, que correspon al model de transferència bancària.

b) Alumnat que sigui membre de família nombrosa que cursi estudis de primària, o de secundària, a l’illa de Formentera, i que formin part del programa de reutilització dels llibres de text.

S'ha de presentar la següent documentació original:

  • Emplenar correctament el model de sol·licitud annex II, on també consta la declaració de responsabilitat, i signada per la persona que exerceixi la pàtria potestat o la tutoria sobre el menor.
  • DNI, NIE o Permís de residència de la persona que exercici la pàtria potestat o el/la tutor/a del menor que sol·licita l’ajut individual.
  • DNI o NIE o Permís de residència del menor.
  • Document del títol de família nombrosa.
  • Emplenar correctament l'annex IV, que correspon al model de transferència bancària.
  • Certificat d'adhesió al programa de reutilització, en què s'expressi que s'ha pagat l'abonament, emès pel centre escolar, on consti:

- Nom i llinatges de l’alumne/a

- Curs i any escolar 2016-2017

- Les dades del centre escolar: Raó social, NIF i segell

- Data d’expedició del certificat

c) Alumnat que sigui membre de família monoparental que cursi estudis de primària, o de secundària, a l’illa de Formentera, i que formin part del programa de reutilització dels llibres de text.

S'ha de presentar la següent documentació original:

  • Emplenar correctament el model de sol·licitud annex III, on també consta la declaració de responsabilitat, i signada per la persona que exerceixi la pàtria potestat o la tutoria sobre el menor.
  • Per acreditar monoparentalitat, el llibre de família en què figuri un sol progenitor, o sentència que atorgui pàtria potestat/tutoria a un dels cònjuges.
  • DNI, NIE o Permís de residència de la persona que exercici la pàtria potestat o el/la tutor/a del menor que sol·licita l’ajut individual.
  • DNI o NIE o Permís de residència del menor.
  • Emplenar correctament l'annex IV, que correspon al model de transferència bancària.
  •  Certificat d'adhesió al programa de reutilització, en què s'expressi que s'ha pagat l'abonament, emès pel centre escolar, on consti:

- Nom i llinatges de l’alumne/a

- Curs i any escolar 2016-2017

- Les dades del centre escolar: Raó social, NIF i segell

- Data d’expedició del certificat

8. Instrucció, resolució i publicitat

L’òrgan instructor del procediment és l’àrea d’Educació del Consell Insular de Formentera, que ha de dur a terme les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s’ha de dictar resolució, en el marc de l’article 16 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.

Una vegada realitzats els actes d’instrucció que resultin escaients, per part de la Conselleria d’Educació, Cultura i Patrimoni, com a àrea competent, amb fonament en l’informe del tècnic/a o administratiu a qui correspongui el procediment de l'ajut de llibres de  text, es redactaran les corresponents propostes de concessió de les ajudes que s’elevaran a la Comissió de Govern, com a òrgan competent per a la concessió. A les propostes s’expressarà la identificació de les persones beneficiàries i la quantia, així com les sol·licituds excloses, amb indicació de la causa d’exclusió.

Les ajudes es faran públiques en el tauler d’anuncis d’aquesta corporació, i a la pàgina web del consell.

9. Casos especials

Les sol·licituds de casos especials o excepcionals no previstos en aquestes bases, seran objecte de resolució puntual per la Comissió de Govern, amb informe previ dels Serveis Tècnics/Jurídics d’aquest Consell Insular de Formentera.

10. Recursos

L'acord de la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera de concessió de les citades ajudes, exhaureix la via administrativa i davant d’aquesta es pot interposar, o bé, recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, és a dir, davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en el termini d’un mes des de la notificació, o bé, recurs contenciós administratiu davant els jutjats del contenciós administratiu de Palma (Mallorca), en el termini de dos mesos des de la notificació.

11. Pagament

Les ajudes que atorgui el Consell Insular de Formentera es faran efectives mitjançant transferència bancària al compte indicat per l'adjudicat a l'annex IV.

12. Compatibilitat

Aquestes ajudes seran compatibles amb altres que es puguin rebre les persones beneficiàries, d’altres administracions o entitats, públiques o privades.

13. Verificació i control

Les persones beneficiàries de les ajudes quedaran sotmeses al règim d’obligacions, intervencions i sancions que estableixen el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el reglament de la Llei 38/2003, i altra normativa que hi sigui d’aplicació.

Són obligacions, entre d’altres, de les persones beneficiàries:

a) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació de l’entitat que concedeix l’ajut i les de control financer.

b) Acreditar la realització de l’activitat al Consell Insular així com el compliment dels requisits i les condicions que determinin la concessió de l’ajuda.

Qualsevol alteració de les condicions tengudes en compte per concedir l’ajuda podrà donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.

L’incompliment d’aquestes obligacions per part de les persones beneficiàries, o l’alteració substancial de les condicions determinants de l’atorgament de l’ajuda o la concurrència de les causes de reintegrament previstes a l’article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i en l’article 37 de la Llei 38/2003, podrà donar lloc al reintegrament de la subvenció.

14. Causes de reintegrament

Es revocarà l’ajuda i s’haurà de reintegrar totalment o parcialment l’import rebut per les persones beneficiàries i, si escau, l’interès de demora, en els casos següents:

a) L’incompliment de la finalitat per a la qual es concedeixi l’ajuda.

b) L’obtenció de l’ajuda sense que es compleixin les condicions requerides o quan s’alterin les condicions tengudes en compte per concedir-la, sempre que sigui per causes imputables a l’entitat beneficiària.

c) La negativa a sotmetre’s a les actuacions de control previstes o l’obstrucció injustificada d’aquestes actuacions.

Per al reintegrament s’han d’aplicar els procediments previstos a aquest efecte en la legislació de finances, en els quals s’ha de garantir l’audiència a les entitats interessades. Les quantitats reintegrables tenen la consideració d’ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

L’incompliment de l’obligació de justificar la finalitat d’ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més del reintegrament esmentat, la impossibilitat de participar en pròximes convocatòries d’ajudes mentre no es faci la devolució de l’import reclamat.

15. Règim jurídic

Aquesta convocatòria es regeix per aquestes bases i, en allò que no hi estigui previst, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i tota la normativa vigent que sigui d’aplicació.

16. Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal

D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, es posa de manifest que la informació facilitada pels peticionaris d’aquestes beques serà tractada en un fitxer degudament protegit per a la gestió d’aquest programa. Les persones interessades podran sol·licitar a l’administració l’exercici dels seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició.

Amb la presentació de la sol·licitud i la resta de la documentació requerida per participar en aquest programa, la persona interessada autoritza el Consell Insular de Formentera a facilitar les dades aportades a qualsevol altra administració o organisme sempre que així ho requereixi expressament per al compliment de les seves obligacions específiques i garanteixi, igualment, la confidencialitat de la informació.

17. Publicació i vigència de les bases

Aquestes bases es publicaran al BOIB i entraran en vigor l’endemà de la seva publicació.

 

Annex I

Model de sol·licitud

Convocatòria d’Ajuts per a l’adquisició dels llibres de text per al curs 2016-2017

a) Centres educatius de primària i secundària, de l’illa de Formentera que desenvolupin el programa de reutilització de llibres de text:

Centre educatiu:

CIF:

Adreça:

Telèfon:

 Nom i llinatges del director/a del centre:

Expòs: que present la següent documentació original:

o Certificació de l’adscripció al programa de reutilització, on consta la identificació del curs 2016-2017, l’alumne/a, signatura del director/a i segell de l’escola.

o Annex IV. Model de transferència bancària.

o En el cas de subvencions de quantia superior a 3.000 €, haurà de presentar-se certificat d'estar al corrent de les Obligacions Tributàries i amb la Seguretat Social.

DECLAR sota la meva responsabilitat que no concorr en cap de les següents circumstàncies:

a) Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajudes públiques.

b) Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarat insolvent en qualsevol procediment, trobar-se declarat en concurs, estar subjecte a intervenció judicial o haver estat inhabilitat conforme a la Llei concursal sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat en la sentència de qualificació del concurs.

c) Haver donat lloc, per causa de la qual hagués estat declarat culpable, a la resolució ferma de qualsevol contracte celebrat amb l'Administració.

d) Estar culpable la persona física, els administradors de les societats mercantils o aquells que ostentin la representació legal d'altres persones jurídiques, en algun dels supòsits de la Llei 12/1995, de 11 maig, d'incompatibilitats dels membres del govern de la nació i dels alts càrrecs de l'administració general de l'Estat, de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o tractar-se de qualsevol dels càrrecs electes regulats en la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes establerts en la mateixa o en la normativa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

e) Tenir la residència fiscal en un país o territori qualificat reglamentàriament com paradís fiscal.

f) Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions.

g) No estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions anteriorment concedides o no haver-les justificat degudament, en ambdós casos, segons resolució de l'òrgan municipal competent.

h) No estar al corrent de les obligacions tributàries o amb la Seguretat Social en el moment de presentació d'aquesta sol·licitud.

[En el cas de subvencions de quantia superior a 3.000€ HAURÀ DE PRESENTAR-SE CERTIFICAT D'ESTAR AL CORRENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I AMB LA SEGURETAT SOCIAL]

Per tot això,

Deman:

Que amb els tràmits previs oportuns s’atorgui l’ajuda per a l’adquisició dels llibres de text per part d’aquest consell.

Formentera, ________ d ________________ de 2017

Signatura,

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

Annex II

Model de sol·licitud

Convocatòria d’Ajuts per a l’adquisició dels llibres de text per al curs 2016-2017

b) Alumnat que sigui membre de família nombrosa que cursi estudis de primària, o de secundària, a l’illa de Formentera, i que formin part del programa de reutilització dels llibres de text.

- Nom i llinatges (del tutor/a o que exerceixi la pàtria potestat del menor): _______________________________________________

DNI/ NIE/ Permís de residència: ____________________ Telèfon: _________________________

Domicili: _______________________________________________________________________

 

- Nom i llinatges (alumne/a): ___________________________________________________

Centre escolar: _______________________________________________________________

Curs: ______________________________________________________________________

Expòs: que present la següent documentació original:

o DNI/NIE o Permís de residència de la persona que exercici la pàtria potestat o la tutoria del menor

o DNI o NIE o Permís de residència del menor

o Document del títol de família nombrosa

o Annex IV, model de transferència bancària

oCertificat d'adhesió al programa de reutilització, en què s'expressi que s'ha pagat l'abonament, emès pel centre escolar, on consti:

- Nom i llinatges de l’alumne/a

- Curs i any escolar 2016-2017

- Les dades del centre escolar: Raó social, NIF i segell

- Data d’expedició del certificat

DECLAR sota la meva responsabilitat que no concorr en cap de les següents circumstàncies:

a) Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajudes públiques.

b) Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarat insolvent en qualsevol procediment, trobar-se declarat en concurs, estar subjecte a intervenció judicial o haver estat inhabilitat conforme a la Llei concursal sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat en la sentència de qualificació del concurs.

c) Haver donat lloc, per causa de la qual hagués estat declarat culpable, a la resolució ferma de qualsevol contracte celebrat amb l'Administració.

d) Estar culpable la persona física, els administradors de les societats mercantils o aquells que ostentin la representació legal d'altres persones jurídiques, en algun dels supòsits de la Llei 12/1995, de 11 maig, d'incompatibilitats dels membres del govern de la nació i dels alts càrrecs de l'administració general de l'estat, de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o tractar-se de qualsevol dels càrrecs electes regulats en la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes establerts en la mateixa o en la normativa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

e) Tenir la residència fiscal en un país o territori qualificat reglamentàriament com paradís fiscal.

f) Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions.

g) No estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions anteriorment concedides o no haver justificat degudament les mateixes, en ambdós casos, segons resolució de l'òrgan municipal competent.

h) No estar al corrent de les obligacions tributàries o amb la Seguretat Social en el moment de presentació d'aquesta sol·licitud.

[En el cas de subvencions de quantia superior a 3.000€ HAURÀ DE PRESENTAR-SE CERTIFICAT D'ESTAR AL CORRENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I AMB LA SEGURETAT SOCIAL]

Per tot això,

Deman: Que amb els tràmits oportuns previs s’atorgui l’ajuda per a l’adquisició dels llibres de text.

Formentera, ________ d ________________ de 2017

Signatura,

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

     

Annex III

Model de sol·licitud

Convocatòria d’Ajuts per a l’adquisició dels llibres de text per al curs 2016-2017

c) Alumnat que sigui membre de família monoparental que cursi estudis de primària, o de secundària, a l’illa de Formentera, i que formin part del programa de reutilització dels llibres de text.

Nom i llinatges (del tutor/a o que exerceixi la pàtria potestat del menor): ___________________________________________________

DNI/ NIE/ Permís de residència: ___________________ Telèfon: _________________________

Domicili: ______________________________________________________________________

Nom i llinatges (alumne/a): ___________________________________________________

Centre escolar: _______________________________________________________________

Curs: _______________________________________________________________________

Expòs: que present la següent documentació original:

o DNI/NIE o Permís de residència de la persona que exercici la pàtria potestat o la tutoria del menor

o DNI o NIE o Permís de residència del menor

o Llibre de família monoparental en què figuri un sol progenitor, o sentència que atorgui pàtria potestat/tutoria a un dels cònjuges

o Annex IV, model de transferència bancària

oCertificat d'adhesió al programa de reutilització, en què s'expressi que s'ha pagat l'abonament, emès pel centre escolar, on consti:

- Nom i llinatges de l’alumne/a

- Curs i any escolar 2016-2017

- Les dades del centre escolar: Raó social, NIF i segell

- Data d’expedició del certificat

DECLAR sota la meva responsabilitat que no concorr en cap de les següents circumstàncies:

a) Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajudes públiques.

b) Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarat insolvent en qualsevol procediment, trobar-se declarat en concurs, estar subjecte a intervenció judicial o haver estat inhabilitat conforme a la Llei concursal sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat en la sentència de qualificació del concurs.

c) Haver donat lloc, per causa de la qual hagués estat declarat culpable, a la resolució ferma de qualsevol contracte celebrat amb l'Administració.

d) Estar culpable la persona física, els administradors de les societats mercantils o aquells que ostentin la representació legal d'altres persones jurídiques, en algun dels supòsits de la Llei 12/1995, de 11 maig, d'incompatibilitats dels membres del govern de la nació i dels alts càrrecs de l'administració general de l'estat, de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o tractar-se de qualsevol dels càrrecs electes regulats en la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes establerts en la mateixa o en la normativa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

e) Tenir la residència fiscal en un país o territori qualificat reglamentàriament com paradís fiscal.

f) Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions.

g) No trobar-se al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions anteriorment concedides o no haver justificat degudament les mateixes, en ambdós casos, segons resolució de l'òrgan municipal competent.

h) No trobar-se al corrent de les obligacions tributàries o amb la Seguretat Social en el moment de presentació d'aquesta sol·licitud.

[En el cas de subvencions de quantia superior a 3.000€ HAURÀ DE PRESENTAR-SE CERTIFICAT D'ESTAR AL CORRENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I AMB LA SEGURETAT SOCIAL]

Per tot això,

Deman: Que amb els tràmits oportuns previs s’atorgui l’ajuda per a l’adquisició dels llibres de text.

Formentera, ________ d ________________ de 2017

Signatura,

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

ANNEX IV

MODEL DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA

Convocatòria d’Ajuts per a l’adquisició dels llibres de text per al curs 2016-2017

DADES DEL TITULAR DEL COMPTE CORRENT

NOM I LLINATGES / RAÓ SOCIAL

DNI/   NIE/   TARGETA DE RESIDÈNCIA/   CIF

DIRECCIÓ

LOCALITAT

CODI POSTAL

A EMPLENAR PER L'ENTITAT BANCÀRIA

Nom de l'entitat bancària:______________________________________

BANC SUCURSAL

IBAN

BANC

SUCURSAL

DC

NÚM. COMPTE

Sota la meua responsabilitat declar que les dades anteriors corresponen al compte obert a nom del titular abans esmentat.

DILIGÈNCIA DE CONFORMITAT DE L’ENTITAT BANCÀRIA

Les dades antecedents coincideixen amb les que consten en aquesta oficina.

Signat: El/la director/a

(segell de la entitat)

_______________________, ________ d ____________________ de 2017

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA”

La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

Formentera, 29 de març de 2017

El President,

Jaume Ferrer Ribas