Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 3105
Licitació per a l'adjudicació del contracte del servei de vigilància, salvament, socorrisme i informació de les platges del municipi de Ciutadella de Menorca i la piscina descoberta municipal per a la temporada 2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Anunci de licitació per a l'adjudicació del contracte del servei de vigilància, salvament, socorrisme i informació de les platges del municipi de Ciutadella de Menorca i la piscina descoberta municipal per a la temporada 2017

1.- Entitat adjudicatària: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació

a) Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b) Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics

c) Obtenció de la documentació i de la informació:

  • Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
  • Domicili: Plaça des Born, 15
  • Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
  • Telèfon: 971381050
  • Telefax: 971385500
  • Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
  • Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
  • Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions

d) Número d’expedient: 002155/2017

2.- Objecte del contracte

a) Tipus: contracte de servei

b) Descripció de l’objecte: servei de vigilància, salvament, socorrisme i informació de les platges del municipi de Ciutadella de Menorca i la piscina descoberta municipal per a la temporada 2017.

c) Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: NO

d) Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca

e) Termini d’execució: quatre (4) mesos, des de 1 de juny fins 30 de setembre de 2017

f) Admissió de pròrroga: NO

g) CPV: 92332000-7 Serveis de platges

3.- Tramitació, procediment 

Tramitació: ORDINÀRIA

Procediment: OBERT

Subhasta electrònica: NO

Criteris d’adjudicació: els assenyalats al Quadre de criteris d'adjudicació i clàusula 15, ambdós del plec de clàusules administratives particulars:

- Pla de prestació del servei: 35 punts.

- Oferta econòmica pels serveis a prestar: 30 punts.

- Millora dels mitjans materials: 25 punts.

- Millora dels mitjans tècnics: 15 punts.

4.- Valor estimat del contracte: 290.000,00 €.

5.- Pressupost base de licitació:  229.100,00 € sense IVA, 290.000,00 € IVA inclòs (21%)

6.- Garanties exigides:

 Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs), en qualsevol de les formes regulades en l'art. 96.1 TRLCSP i mitjançant retenció de preu.

7.- Requisits específics del contractista:

a) Obligació d'acreditar la solvència.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: l’exigida a la lletra F del Quadre de característiques del contracte i clàusula 5, ambdós del Plec de clàusules administratives particulars

c) Altres requisits específics: Inscripció com a empresa de salvament en platges en el Registre de Serveis d'Emergències i Urgències depenent de la Direcció General d'Emergències i Interior de la CAIB (Decret 8/2004 BOIB núm. 18 de 5/2/2004).

d) Contractes reservats: NO

8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: quinze (15) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci, fins a les 14 hores. Si l’últim fos festiu o inhàbil, aquest s’entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.

b) Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat a la clàusula 12.10 del Plec de clàusules administratives particulars. Núm. de fax al qual s'ha d'anunciar la tramesa per correu de l'oferta: 971385500. 

c) Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

1. Dependència: Oficina d’atenció al ciutadà (OAC)

2. Domicili: Plaça des Born, 15

3. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: clàusules 21.3 i 21.4 del Plec de clàusules administratives particulars

9.- Obertura de propostes: 

1) Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

2) Domicili: Plaça des Born, 15.

3) Localitat: Ciutadella de Menorca.

4) Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set (7) dies, des de la publicació en el perfil de contractant de l’Ajuntament, de la composició de la referida Mesa. Les ofertes a valorar amb criteris avaluables mitjançant un judici de valor (sobre B1) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.

5) Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600 €.

11.- Altres informacions:

a) Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

Ciutadella de Menorca, 27 de març de 2017

La secretària

Caterina Barceló Martí