Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

UNIVERSITAT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 3048
Resolució del Rector de la Universitat de les Illes Balears del dia 22 de març de 2017 per la qual es convoquen proves selectives per formar part d’una borsa de treball per cobrir, amb personal laboral temporal o amb caràcter d’interinitat per raons justificades de necessitat i urgència, llocs de treball vacants d’aquesta universitat

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En compliment del que disposen els Estatuts d’aquesta universitat, aprovats pel Decret 64/2010, de 14 de maig (Butlletí Oficial de les Illes Balears, núm. 76, de 22 de maig), aquest Rectorat, en ús de les competències que té atribuïdes a l’article 75.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, acorda de convocar proves selectives per a la constitució de borses de treball extraordinàries de personal d’administració i serveis de la Universitat de les Illes Balears.

Bases de la convocatòria

1. Normes generals

1.1 Es convoquen proves selectives per entrar a formar part d’una borsa de treball per cobrir, per raons justificades de necessitat i urgència, amb caràcter d’interinitat o amb personal laboral temporal, llocs de treball vacants d’aquesta universitat dels cossos prevists a l’annex I d’aquesta convocatòria.

1.2. A aquestes proves selectives els són aplicables la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats (Butlletí Oficial de l’Estat, núm. 307, de 24 de desembre), el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (Butlletí Oficial de l’Estat, núm. 261, de 31 d’octubre), la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears (Butlletí Oficial de les Illes Balears, núm. 49, de 3 d’abril), els Estatuts d’aquesta universitat, aprovats pel Decret 64/2010, 14 de maig (Butlletí Oficial de les Illes Balears, núm. 76, de 22 de maig), l’Acord normatiu 12005/2016, de dia 20 de setembre (FOU núm. 436, de dia 30 de setembre), pel qual s’aproven els procediments de selecció de funcionaris interins i personal laboral temporal i es regulen els criteris generals de gestió de borses de treball del PAS de la Universitat de les Illes Balears, el que es disposa en aquesta convocatòria i la resta de normativa vigent que resulti aplicable.

Aquesta convocatòria s’ha de publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

1.3. Totes les resolucions que es derivin d’aquesta convocatòria es publicaran al tauler d’anuncis de la seu electrònica de la UIB: <https://seu.uib.cat/Tauler-danuncis/>.

1.4.  A efectes de terminis, el mes d’agost i el període no lectiu de Setmana Santa són inhàbils.

2. Requisits dels candidats

2.1. Per ser admesos a la realització de les proves selectives els aspirants hauran de reunir, en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, les condicions següents:

2.1.1. Tenir nacionalitat espanyola o qualsevol altra que, de conformitat amb la normativa vigent sobre aquesta matèria, permeti l’accés a l’ocupació pública.

2.1.2.Tenir complerts els setze anys i no haver complert l’edat de jubilació.

2.1.3. Estar en possessió de la titulació mínima exigida a l’annex I d’aquesta convocatòria en la data en què acabi el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l’estranger, s’ha d’estar en possessió de la credencial que n’acrediti l’homologació.

2.1.4. Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponents al certificat de nivell B2, exigit per a cada cos i subgrup segons estableix l’annex I d’aquesta convocatòria.

En cas de no poder acreditar documentalment els coneixements corresponents, es realitzarà una prova específica de llengua catalana.

2.1.5. Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.

2.1.6. No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques ni trobar-se inhabilitat per exercir funcions públiques per sentència ferma.

Els aspirants amb nacionalitat que no sigui l’espanyola han d’acreditar, igualment, no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedeixi, al seu Estat, l’accés a la Funció Pública.

3. Sol·licituds

3.1. Presentació

Els aspirants han de presentar una sol·licitud que s’ha d’ajustar al model oficial publicat a la seu electrònica de la UIB en la qual s’ha de fer constar, necessàriament, una adreça de correu electrònic i un telèfon, als efectes de realitzar les comunicacions amb el Servei de Recursos Humans de la UIB.

Les sol·licituds s’han de presentar al Registre General de la Universitat de les Illes Balears, campus universitari, carretera de Valldemossa, km 7.5, Son Lledó, de Palma, de 9 a 14 hores, o en la forma prevista a l’Acord executiu 3727/1997, de 25 de novembre, sobre organització i funcionament del Registre de la Universitat de les Illes Balears, o en la forma que estableix l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Els aspirants que vulguin formar part de més d’una borsa de treball hauran de presentar una sol·licitud per a cada una i especificar les illes.

3.2. Termini

El termini de presentació de sol·licituds és de 10 dies hàbils, comptats a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears, i s’han d’adreçar al Magnífic Senyor Rector de la Universitat de les Illes Balears.

Les sol·licituds subscrites pels aspirants des de l’estranger es poden tramitar, en el termini indicat al paràgraf anterior, mitjançant les representacions diplomàtiques o consulars espanyoles corresponents, les quals les trametran tot seguit a l’organisme competent.

3.3. Documentació

a) Juntament amb la sol·licitud, els aspirants han d’adjuntar:

Justificant d’haver satisfet els drets d’examen, que, en cas que no hi sigui, determinarà l’exclusió de l’aspirant. En cap cas el pagament no suposa la substitució del tràmit de presentació, dins el termini i en la forma escaients, de la sol·licitud davant l’òrgan expressat a la base 3.2.

Els drets d’examen són de 6,69 euros i s’han d’ingressar al compte: ES46 0487 2151 1020 0000 0765 UIB OPOSICIONS/CONCURSOS, obert a l’entitat BMN, indicant el nom de l’aspirant.

Estan exemptes de pagar la taxa d’examen les persones a les quals es refereix el punt 3 de la disposició addicional tercera de la Llei 2/1997, del 3 de juny, de taxes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en els terminis i les condicions que s’hi detallen. Les persones afectades han de presentar el justificant corresponent.

b) Fotocòpia acarada del DNI o document acreditatiu de la nacionalitat.

c) Fotocòpia acarada de la documentació acreditativa d’estar en possessió de la titulació exigida, d’acord amb la base 2.1.3.

d) Fotocòpia acarada del certificat de nivell de català, nivell B2 o el seu equivalent d’acord amb la normativa vigent.

e) Els aspirants que pateixin alguna discapacitat que vulguin participar a les proves selectives, ho han d’indicar a la sol·licitud i també ho han d’acreditar amb una fotocòpia acarada del certificat de reconeixement de la condició legal de discapacitat. Així mateix poden demanar les possibles adaptacions de temps i mitjans per a la realització dels exercicis en què aquestes adaptacions siguin necessàries. A fi que la comissió pugui resoldre de forma objectiva la sol·licitud plantejada, la persona interessada ha d’adjuntar el dictamen tècnic facultatiu emès per l’òrgan tècnic de valoració que va dictaminar el grau de minusvalidesa.

3.4. L’autoritat convocant, per si mateixa o a proposta de la comissió de valoració, pot sol·licitar, a l’efecte que sigui procedent, que els aspirants acreditin els punts on se suposa que han incorregut en inexactitud o falsedat a l’hora de formular la sol·licitud corresponent.

3.5. Els errors que de fet puguin advertir-se a les sol·licituds es poden esmenar en qualsevol moment, d’ofici o a petició de la persona interessada.

4. Admissió dels aspirants

4.1. Acabat el termini de presentació de sol·licituds i en el termini màxim d’un mes, el Rector de la Universitat de les Illes Balears dictarà i farà pública la resolució per la qual declararà aprovada la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos, amb expressió de la causa d’exclusió o omissió, si escau.

4.2. Els aspirants han de comprovar no només que no figuren en la relació de persones excloses, sinó, a més, que el seu DNI consta a la relació pertinent de persones admeses. Per esmenar el possible defecte o presentar els documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses han de presentar una sol·licitud al Registre General d’aquesta universitat en el termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la resolució.

4.3. Acabat el termini al qual fa referència el paràgraf anterior, el Rector dictarà resolució en què declararà aprovada la llista definitiva d’admesos i exclosos.

4.4. A la relació provisional d’aspirants admesos i exclosos es fixarà el lloc, la data i l’hora de realització del primer exercici.

Així mateix, es convocarà a la prova d’acreditació de coneixements de llengua catalana les persones que no hagin acreditat el requisit i que hagin superat el primer exercici amb indicació del lloc, la data i l’hora de començament de la prova.

4.5. Els aspirants que estiguin en possessió del certificat acreditatiu del nivell de coneixements de llengua catalana exigit a la convocatòria i no ho hagin adjuntat a la sol·licitud d’admissió a les proves selectives, han de presentar-se el dia de la prova per tal d’acreditar el nivell corresponent mitjançant l’aportació d’algun dels títols o certificats vàlids. La comissió resoldrà, en aquell moment, si admet el títol o certificat corresponent que eximeixi de la realització de la prova o si la persona interessada ha de fer la prova.

4.6. Qualsevol notificació anterior a les proves es farà pública mitjançant la Seu electrònica de la UIB.

4.7. Contra la resolució que declari aprovada la llista definitiva d’aspirants admesos i exclosos, que exhaureix la via administrativa, s’hi pot interposar recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de Palma, en el termini de dos mesos comptats de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució, o potestativament, recurs de reposició davant el Rector en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la seva publicació.

4.8.Devolució dels drets d’examen

Els aspirants que resultin exclosos de la llista definitiva poden demanar el reintegrament dels drets d’examen en concepte de participació a les proves mitjançant una sol·licitud adreçada al Magnífic Senyor Rector d’aquesta universitat, en la qual han de fer constar les dades bancàries necessàries per fer efectiva la devolució de l’import abonat. No serà procedent la devolució dels drets d’examen en els supòsits d’exclusió quan la causa sigui imputable als aspirants.

5. Comissió de valoració

5.1. L’òrgan encarregat del procediment selectiu i la valoració dels mèrits és la comissió de valoració. Serà formada per cinc membres: un president, que designa el Rector, dos vocals designats per la Gerència i dos vocals designats per sorteig. La seva composició es farà publica juntament amb la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos. Se n’ha de garantir la composició equilibrada quant al nombre de dones i homes.

5.2. Abstenció i recusació

Els membres de la comissió de valoració han d’abstenir-se d’intervenir, i ho han de notificar al Rector de la Universitat, si hi concorren circumstàncies de les previstes a l’article 23 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.

El president pot demanar als membres de la comissió de valoració declaració expressa de no estar sotmesos a alguna de les circumstàncies previstes a l’article 23.2 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre.

Així mateix, els aspirants poden recusar, de conformitat amb l’article 24 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, els membres de la comissió de valoració quan hi concorrin les circumstàncies previstes a la present base.

5.3. Constitució de la comissió de valoració

Amb la convocatòria prèvia del president, es constituirà la comissió de valoració, amb l’assistència del president, el secretari i els vocals titulars. Si hi manca cap titular, serà substituït pel suplent corresponent.

Per actuar vàlidament, la comissió requerirà la presència de la meitat més un dels membres. És requisit imprescindible la presència del president i del secretari.

En aquesta sessió la comissió de valoració acordarà totes les decisions que li corresponguin amb vista al desenvolupament correcte del procés selectiu.

Correspon a la comissió de valoració d’interpretar i aplicar el barem.

L’assistència a les sessions és obligatòria, i l’incompliment d’aquesta obligació sense causa justificada pot ser constitutiu d’una falta disciplinària

5.4. Assessors i col·laboradors

La comissió de valoració pot decidir la incorporació a les seves feines dels assessors especialistes per a les proves selectives que estimi pertinents, així com per a la valoració dels mèrits. Aquests assessors s’han de limitar a prestar la seva col·laboració en les seves especialitats tècniques i tindran veu, però no vot. La designació dels assessors s’ha de comunicar al Rector de la Universitat.

Així mateix, hi haurà dos membres del PAS designats pels representats dels empleats públics que col·laboraran en les funcions de vigilància i vetlla del bon desenvolupament del procediment selectiu.

5.5. Relacions amb els membres de la comissió de valoració

A efectes de comunicacions i altres incidències, la comissió de valoració tindrà la seu al Rectorat de la Universitat de les Illes Balears, carretera de Valldemossa, km 7.5, Son Lledó, Palma. La comissió disposarà que en aquesta seu almenys una persona, membre o no de la comissió, atengui les qüestions que siguin plantejades en relació amb aquestes proves selectives.

Els membres de la comissió de valoració adoptaran les mesures oportunes per garantir que els exercicis del procés selectiu siguin corregits sense que es conegui la identitat dels aspirants.

5.6. La comissió de valoració ha de garantir la confidencialitat del contingut de les proves fins al moment de la seva realització.

6. Procediment selectiu

6.1. El sistema de selecció dels aspirants constarà de dues fases:

6.1.1. La primera fase es desenvoluparà amb les proves i qualificacions que s’especifiquen a l’annex II. El temari que ha de regir les proves selectives és el que figura a l’annex III. Aquesta fase és eliminatòria.

6.1.2. La segona fase es farà amb la valoració de mèrits, d’acord amb el punt 8 d’aquestes bases.

6.2. Valoració final

La puntuació global serà la suma de les dues fases, tenint en compte que la segona fase de valoració de mèrits tindrà un pes del 25% del total.

En cas d’igualtat en la puntuació total, es donarà prioritat a l’aspirant amb:

a) Més puntuació a la primera fase.

b) Més puntuació a la segona fase segons l’ordre següent: a) experiència professional i b) titulació acadèmica. Si un cop aplicades les regles no s’ha dirimit l’empat, aquest es resoldrà finalment per sorteig entre els aspirants elegits.

6.3.  Resolució del procés selectiu

La comissió de valoració elevarà al Rector d’aquesta universitat la proposta definitiva d’aspirants aprovats, per ordre de puntuació, amb l’objectiu de constituir les borses de treball.

7. Calendari i desenvolupament dels exercicis

7.1. Calendari

El primer exercici de les proves selectives es farà dins el segon trimestre de 2017, i el lloc i la data on tindrà lloc es determinaran a la resolució que s’indica al punt 4 d’aquestes bases.

7.2. Desenvolupament dels exercicis

Els aspirants es cridaran per ordre alfabètic, començant amb la primera persona admesa corresponent a la lletra N, segons el resultat del sorteig dut a terme a la Mesa Sectorial de Serveis Generals del dia 29 d’abril de 2016.

7.3. En qualsevol moment els aspirants poden ser requerits pels membres de la comissió amb la finalitat que acreditin la seva personalitat.

7.4. Els aspirants seran convocats per a cada prova en crida única i hauran d'anar proveïts del DNI. Quedaran exclosos de les proves selectives els qui no hi compareguin, excepte en els casos de força major degudament justificats i lliurement valorats per la comissió.

7.5. Acabat el primer exercici, la comissió farà pública, al lloc on s’hagi fet i a la seu electrònica de la UIB, la relació d’aspirants per ordre de puntuació obtinguda, amb indicació del DNI.

7.6. En qualsevol moment del procés selectiu, si la comissió s’assabenta que qualque aspirant no està en possessió de la totalitat dels requisits exigits per la present convocatòria, una vegada oïda la persona interessada, n’ha de proposar l’exclusió al Rector d’aquesta universitat, i li ha de comunicar, així mateix, les inexactituds o falsedats formulades per l’aspirant a la sol·licitud d’admissió a les proves selectives, perquè tingui els efectes que corresponguin.

7.7. Revisió dels exercicis

En el supòsit que els aspirants no estiguin d’acord amb la puntuació obtinguda en alguna prova i vulguin fer-ne una revisió, ho poden demanar, en el termini de 5 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de les puntuacions provisionals de cada exercici, presentant al Registre General d’aquesta universitat un escrit raonat, adreçat al president de la comissió, el qual contestarà a la persona interessada. La comissió tindrà un termini de set dies hàbils per resoldre les reclamacions.

7.8. Des de la data de realització del primer exercici fins a la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears dels aspirants que hagin superat el procés selectiu, no poden transcórrer més de nou mesos.

8. Relació d’aspirants que hagin superat les proves selectives i valoració dels mèrits

8.1. Un cop realitzades totes les proves selectives, la comissió de valoració farà pública la relació definitiva d’aspirants que les hagin superades, per ordre de puntuació obtinguda, amb indicació del DNI.

8.2. Acreditació i valoració dels mèrits

A partir de l’endemà de la publicació de les llistes definitives d’aspirants que hagin superat el procés selectiu, s’obrirà un termini de deu dies hàbils per presentar al Registre General de la UIB el formulari d’autobaremació dels mèrits, que està a la seva disposició a la seu electrònica.

8.3. Els mèrits que els aspirants facin constar al formulari d’autobarem es valoraran d’acord amb el barem establert a l’annex de l’Acord normatiu 12005/2016, de 20 de setembre.

8.4. L’acreditació dels mèrits es farà en el moment que la Universitat seleccioni l’aspirant per ocupar un lloc de treball. El fet que no es pugui acreditar qualcun dels mèrits assenyalats, serà motiu d’exclusió de la borsa. Els errors comesos a l’autobarem tindran com a penalització la no adjudicació del lloc de treball. El Servei de Recursos Humans tornarà a calcular la valoració i s’inclourà l’aspirant al lloc que li correspongui de la borsa.

8.5.Els mèrits s’han d’acreditar amb referència a la data d’acabament del termini de presentació de l’autobarem.

9. Qualificació final del procés selectiu

9.1. La qualificació final del procés selectiu serà el resultat de la suma de la puntuació obtinguda a les proves eliminatòries i la puntuació obtinguda de valoració dels mèrits.

9.2. El Rector dictarà la Resolució escaient, amb la qual ordenarà la publicació, al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la seu electrònica de la Universitat, de la composició final de les diferents borses, amb indicació de tots els integrants per ordre de la puntuació obtinguda.

10. Vigència i extinció de les borses

La vigència d’aquesta borsa de treball s’extingirà d’acord amb els criteris establerts a l’Acord normatiu 12005/2016, de 20 de setembre.

 

11.Norma final

La present convocatòria i tots els actes administratius que es derivin tant d’aquesta convocatòria com de l’actuació de la comissió de valoració es poden impugnar en els casos i en la forma establerts per la Llei 39/2015, d’1 d’octubre.

 

Palma, 15 de març de 2017

El Rector,
Llorenç Huguet

 

ANNEX I

Cos

Escala/Especialitat

Subgrup

Illa

Coneixement de la llengua catalana

TITULACIÓ

Cos específic de tecnologies de la informació i comunicacions

Tècnics especialistes en tecnologies de la informació i comunicacions de la UIB

C1

Mallorca

Nivell B2

Formació professional de grau mitjà en les branques d’informàtica i comunicacions o assignatures aprovades d’estudis superiors de tecnologies de la informació i comunicacions

Cos general

Auxiliars administratius de la UIB

C2

Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera

Nivell B2

Graduat en educació secundària obligatòria LOE/ LOGSE, graduat escolar, Llei 14/1970, batxiller elemental, Pla 1957, i tècnic auxiliar Llei 14/1970

Cos específic d’altres serveis

Auxiliars de la UIB, especialitat auxiliar de serveis de la UIB

C2

Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera

Nivell B2

Cos específic de biblioteca i arxiu

Auxiliars de serveis, bibliotecaris de la UIB

C2

Mallorca

Nivell B2

Cos específic d’altres serveis

Auxiliars de la UIB, especialitat oficial de laboratori de la UIB

C2

Mallorca

Nivell B2

Formació professional en tècniques de laboratori

Aquestes borses de treball seran aplicables per a la contractació de personal laboral temporal d’acord amb la normativa vigent.

 

ANNEX II
ESTRUCTURA DE LA PROVES SELECTIVES

1. Exercicis i qualificació

1.1. Primer exercici:

a) Primera part: consistirà en una prova tipus test de 60 preguntes amb quatre respostes alternatives cada una, de les quals únicament n’hi ha una de correcta.

b) Segona part: un text per valorar la comprensió lectora i de raonament sobre el qual es faran 25 preguntes amb quatre respostes alternatives cada una, de les quals únicament n’hi ha una de correcta. Una part de les preguntes seran formulades en anglès.

Totes les respostes correctes tendran el mateix valor. Cada resposta errònia restarà una tercera part del valor d’una resposta correcta. El temps per realitzar aquesta prova és de 90 minuts.

Per superar aquesta prova és necessari tenir un mínim de 4 punts, i la puntuació màxima és de 10 punts. Aquesta prova té caràcter eliminatori.

 

1.2. Segon exercici:

Prova de català: consisteix a realitzar un examen similar al de nivell B2. Aquest exercici consta de dues parts: una prova escrita i una prova oral. El temps per realitzar aquest exercici és de 90 minuts. L’exercici té caràcter eliminatori i la qualificació serà apte / no apte.

  

ANNEX III
TEMARI

Cos general: escala d’auxiliars administratius

  1. Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (títol II i títol III).
  2. Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (Classes de personal, drets i deures dels empleats públics).
  3. Estatuts de la Universitat de les Illes Balears, Decret 64/2010, de 14 de maig (BOIB núm. 76, de 22 de maig). Organització i estructura de la Universitat: Consell de Direcció, Consell de Govern, Consell Social, centres i departaments.

Cos específic de tecnologies de la informació i comunicacions: escala de tècnics especialistes

  1. Ús i administració de sistemes operatius Windows i Linux.
  2. Protocols TCP/IP v.4.
  3. Xarxes Ethernet i Wi-Fi.
  4. Llenguatge de programació Java.
  5. Llenguatge SQL de manipulació de dades.
  6. Creació de pàgines web amb HTML, CSS i JavaScript.
  7. Estatuts de la Universitat de les Illes Balears, Decret 64/2010, de 14 de maig (BOIB núm. 76, de 22 de maig). Organització i estructura de la Universitat: Consell de Direcció, Consell de Govern, Consell Social, centres i departaments.

Cos específic de biblioteca i arxius: escala d’auxiliars de biblioteca

  1. Les biblioteques universitàries: concepte, funcions i serveis. La biblioteca de la UIB.

  2. Competències professionals en l’atenció d’usuaris dins l’àmbit de les biblioteques universitàries.

  3. El procés de circulació a les biblioteques universitàries. Bibliografia recomanada.

  4. Procés tècnic i ordenació del fons. El procés de catalogació a l’SBD. 

  5. Formació d’usuaris sobre catàlegs, recursos electrònics i gestors bibliogràfics.

  6. Estatuts de la Universitat de les Illes Balears, Decret 64/2010, de 14 de maig (BOIB núm. 76, de 22 de maig). Organització i estructura de la Universitat: Consell de Direcció, Consell de Govern, Consell Social, centres i departaments.

Cos específic d’altres serveis: escala d’auxiliars, especialitat oficial de laboratori

  1. Riscs generals als laboratoris.

  2. Identificació del material de laboratori.

  3. Sistemes de qualitat de laboratoris.

  4. Equips d’emergència.

  5. Riscs ergonòmics.

  6. Gestió de residus.

  7. Funcionament bàsic d'instrumental de laboratori.

  8. Funcionament bàsic d'instruments auxiliars.

  9. Estatuts de la Universitat de les Illes Balears, Decret 64/2010, de 14 de maig (BOIB núm. 76, de 22 de maig). Organització i estructura de la Universitat: Consell de Direcció, Consell de Govern, Consell Social, centres i departaments.

Cos específic d’altres serveis: escala d’auxiliars

  1. Correu certificat i paqueteria.

  2. Equips d’emergència.

  3. Primers auxilis.

  4. Estatuts de la Universitat de les Illes Balears, Decret 64/2010, de 14 de maig (BOIB núm. 76, de 22 de maig). Organització i estructura de la Universitat: Consell de Direcció, Consell de Govern, Consell Social, centres i departaments.